Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op november 13, 2024, 11:11:19
Iemand hier die een beeld heeft hoe hij het doet op de training??
kan het wel raden, hij is gewoon een goede speler dus kan makkelijk mee waarschijnlijk.

Noordcambuur

Citaat van: oost op november 13, 2024, 14:44:16
Nartey Kieftenbelt.  Enige speler die in mijn ogen een zeker is van een basisplaats is Diemers
nee,nooit doen.
Zeker Nartey niet is een speler van de toekomst.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 13, 2024, 15:43:37
en dat eerste is ie al 3 jaar niet. Zou het zo dom vinden, leren we nu helemaal niks van de constant niet fitte spelers. !
amen.

Galdiano

Citaat van: oost op november 13, 2024, 14:44:16
Nartey Kieftenbelt.  Enige speler die in mijn ogen een zeker is van een basisplaats is Diemers

Nartey kan ik mij in vinden, maar vindt Kieftenbeld echt zoveel belangrijker in de balans dan Diemers.
Op de eerste 1 a 2 wedstrijden valt hij mij nog behoorlijk tegen.
Corners komen nooit aan, schieten doet hij niet, en nog veel te veel balletjes breed of terug. Er mag wel wat meer risico in het spel. Enige wat ik wel kan waarderen is dat hij vaak slim overtredingen uitlokt, maar kan ook weer als minpunt worden gezien, door gewoon eerder de bal te verplaatsen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Soms kan dat niet. De tegenstander weet ook dat hij juist die pass kan geven en maken dan met opzet die overtreding. Jong PSV deed dat wel 12 x en werd nooit bestraft door die zwakkeling

Andy King

Citaat van: sunderland op november 13, 2024, 15:43:37
en dat eerste is ie al 3 jaar niet. Zou het zo dom vinden, leren we nu helemaal niks van de constant niet fitte spelers. !

Dus een aangepast contract!

Bankzitter

Hij heeft vrijwel geen balverlies en speelt veel voorruit. Ook veel aanspeelbaar. Mag wel wat dieper staan verder erg goed.

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op november 13, 2024, 10:25:03
Prima zolang dat niet ten koste gaat van een spits of CV.
En hij zal ermee moeten dealen dat Diemers al op zijn positie staat, dus het zal geen basisplek worden.

En je hebt ook wel erg veel middenvelders.
Je zal Schaapman, De Jong en/ of R?lke in de verhuur moeten doen.
Dan heb je nog Kieftenbelt, Souren, Diemers, Nartey en dan Maulun.
momenteel staat Diemers niet op 10. Daar zie ik hem overigens wel het liefst.

Vlampiep

Als hij fit is kan het een nuttige speler zijn  maar Maulun is erg blessure gevoelig, dus niet aan beginnen.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op november 13, 2024, 22:29:43
momenteel staat Diemers niet op 10. Daar zie ik hem overigens wel het liefst.
denk iedereen wel. We spelen zonder een 10. Narthey gaat steeds diepte zoeken vanaf rechtsmidden. De balans ( kut woord) is beter met Diemers en Kieftenbelt in de rol zoals ze nu spelen op dit moment

YellowBlue

Citaat van: sunderland op november 14, 2024, 12:18:24
denk iedereen wel. We spelen zonder een 10. Narthey gaat steeds diepte zoeken vanaf rechtsmidden. De balans ( kut woord) is beter met Diemers en Kieftenbelt in de rol zoals ze nu spelen op dit moment
Op dit moment. Stel dat Maulun fit wordt en stel dat die blijft. dan kun je met Kieftenbelt op 6 en die andere mannen wat verder naar voren spelen.

papier

We hebben op het middenveld Diemers, Kieftenbelt, Souren, De Jong, Nartey en ook R?lke, De Leeuw en Schaapman. Niets ten nadele van Maulun maar hem een contract geven zou in mijn ogen wel slecht beleid zijn wetende dat we juist een spits moeten hebben en eventueel een linksback.

YellowBlue

Citaat van: papier op november 14, 2024, 15:02:56
We hebben op het middenveld Diemers, Kieftenbelt, Souren, De Jong, Nartey en ook R?lke, De Leeuw en Schaapman. Niets ten nadele van Maulun maar hem een contract geven zou in mijn ogen wel slecht beleid zijn wetende dat we juist een spits moeten hebben en eventueel een linksback.
Souren (nog) niet goed genoeg, hetzelfde geldt voor Rolke. De Jong te licht bevonden, De Leeuw op zijn retour en Schaapman nog niet fit...
Als je dan een buitenkansje kan benutten met een speler die de club en trainer al kent, waarom niet. Contract voor half jaar kan prima wat mij betreft. Maar dat een spits top prioriteit heeft weet iedereen.

papier

Citaat van: YellowBlue op november 15, 2024, 09:11:17
Souren (nog) niet goed genoeg, hetzelfde geldt voor Rolke. De Jong te licht bevonden, De Leeuw op zijn retour en Schaapman nog niet fit...
Als je dan een buitenkansje kan benutten met een speler die de club en trainer al kent, waarom niet. Contract voor half jaar kan prima wat mij betreft. Maar dat een spits top prioriteit heeft weet iedereen.

Waarom niet? Omdat je geen garantie hebt dat hij dit wel kan invullen gezien z'n gebrek aan ritme en er toch wel vraagtekens gesteld mogen worden bij z'n inzetbaarheid ivm zijn blessures. Daarnaast Kun je beargumenteren dat Souren en Rolke nog niet goed genoeg zijn maar moet je in mijn ogen ruimte houden voor hen (en ook De Jong) om zich toch te laten zien. Met een basis die er nu staat (Kieftenbelt, Diemers, Nartey) haal je met het halen van Maulun nog iemand op die hen in de weg zit.

Bankzitter

Maulun is een buitengewoon goede speler maar dat wil niet zeggen dat de balans op het middenveld daarmee beter is.
Van mij mag hij komen als dat niet ten koste van andere versterkingen gaat. Een basisplaats zit er echt niet in aangezien Diemers alles speelt.