Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Ik heb liever dat we Maulun kunnen brengen in een wedstrijd dan een R?lke.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op november 15, 2024, 09:11:17
Souren (nog) niet goed genoeg, hetzelfde geldt voor Rolke. De Jong te licht bevonden, De Leeuw op zijn retour en Schaapman nog niet fit...
Als je dan een buitenkansje kan benutten met een speler die de club en trainer al kent, waarom niet. Contract voor half jaar kan prima wat mij betreft. Maar dat een spits top prioriteit heeft weet iedereen.
is hij nog van het zelfde nivo ? Dacht het niet anders zit je bij Volendam ook niet steeds op de bank. 2.5 jaar bijna niet gespeeld dan kan je niet weer hetzelfde brengen

Noordcambuur

Niet doen het is met geld gooien en we moeten om de centjes denken.

YellowBlue

Ik snap wel dat je niet met bakken geld moet strooien... hij heeft nu geen inkomen, zijn vriendin komt hier vandaan, hij wil zich weer in de kijker spelen en ons middenveld is slecht bezet qua kwaliteit en fitheid. Voor mij is hij dan, mits fit, een welkome versterking voor een half jaar, die echt geen bakken met geld gaat eisen. Die Duitser gaat het niet halen. Souren moet het met Kieftenbelt uitvechten, Narty met De Jong en De Leeuw (die ook stand-in spits kan zijn), en Maulun dan met Diemers. niks mis mee.

sunderland

Dat geld gedoe moeten we hier ook eens over ophouden. Daar zie ik niet naar.
Als Henk denkt dat hij Maulun kan gebruiken heeft hij mijn zegen. 
Een spits moet erbij!

PePe

Het zou zomaar kunnen dat er straks in de winterstop een vacature gaat ontstaan als er iemand gaat vertrekken? Dan is Maulun een mooie optie!

sunderland

Citaat van: PePe op november 15, 2024, 16:24:04
Het zou zomaar kunnen dat er straks in de winterstop een vacature gaat ontstaan als er iemand gaat vertrekken? Dan is Maulun een mooie optie!
als er iemand gaat zal dat Mercera zijn denk ik.

Bankzitter

Wie gaat er dan weg? Diemers niet, de patron van het elftal.
Nartey is blij dat 'ie net een basisplaats heeft en ligt vast tot 2027.
De Leeuw en Kieftenbelt zijn bezig met hun laatste kunstje. En Souren ligt ook vast tot 2027.


michello

Citaat van: sunderland op november 15, 2024, 16:27:38
als er iemand gaat zal dat Mercera zijn denk ik.

Mercera gaat zijn contract verlengen. Door Lambooij bevestigd vooraf bij de laatste thuiswedstrijd.

Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op november 15, 2024, 14:32:16
Ik snap wel dat je niet met bakken geld moet strooien... hij heeft nu geen inkomen, zijn vriendin komt hier vandaan, hij wil zich weer in de kijker spelen en ons middenveld is slecht bezet qua kwaliteit en fitheid. Voor mij is hij dan, mits fit, een welkome versterking voor een half jaar, die echt geen bakken met geld gaat eisen. Die Duitser gaat het niet halen. Souren moet het met Kieftenbelt uitvechten, Narty met De Jong en De Leeuw (die ook stand-in spits kan zijn), en Maulun dan met Diemers. niks mis mee.
amateur kontrakt geven dan .

Bankzitter

Maulun waarschijnlijk naar Hongarije volgens Omrop Frysl?n.

Bernardo

Mooi voor hem, hopelijk komt ie weer aan spelen toe.

Grijskijkert

Vertrekt naar Japan...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Mooi avontuurtje. Een imposante carri?re zal het niet meer worden. E?ndagsvlieg.

Bankzitter

Tweevoudig kampioen KKD nadat 'ie eigenlijk in Frankrijk al naar het derde niveau was teruggezekt  |:)Kan ook slechter... .