Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2024, 21:33:33
de vraag is, hoe doet hij het op de training?

weet ik niet maar zou vreemd zijn als hij mee doet met partij spel toch
maar misschien zie ik alles wel helemaal verkeerd

oost

Als  maulun fit wordt en zou hier weer willen voetballen moeten we onze handen dichtknijpen. Ik kijk nu al bijna 2 jaar naar een parodie op voetbal. Laatste keer dat ik van het spel genoot wat Cambuur speelde was hij  1 van de smaakmakers |:)

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 20:52:37
vind het maar vreemd we hebben alle tijd nodig voor onze eigen spelers
en hij zegt cambuur is mijn club maar hij wou toch zelf weg om eens wat
anders te proberen. nu al 2 maanden geen club die intresse in em heeft
zegt al genoeg.
ben ik volledig met jouw eens denistel,geef Nartey de kans om te ontwikkelen en niet Maulun.
Anders gewoon op amateurbasis voetballen??

We hebben doelpunten nodig dus een spits?

Specuveter

Fit worden en dan in de winterstop maar weer verder kijken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk heeft meerdere keren aangegeven dat er jonge spelers van ons in het visier zitten van grote(re) clubs. Zouden dat misschien Mercera en Nartey zijn en is Maulun een mogelijke vervanger?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: oost op oktober 16, 2024, 21:46:28
Als  maulun fit wordt en zou hier weer willen voetballen moeten we onze handen dichtknijpen. Ik kijk nu al bijna 2 jaar naar een parodie op voetbal. Laatste keer dat ik van het spel genoot wat Cambuur speelde was hij  1 van de smaakmakers |:)

Op welke positie dan? Diemers staat op de plek van Maulun. En Maulun was inderdaad een genot voor het oog, maar Diemers is nog een klasse beter.

Dan heb je nog een 2e plek op het  middenveld waar Nartey of De Leeuw staan, maar ook De Jong nog is.
EN dan zou je dus De Jong of R?lke moeten verhuren want die komen dan al helemaal niet meer in beeld

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2024, 23:25:01
Op welke positie dan? Diemers staat op de plek van Maulun. En Maulun was inderdaad een genot voor het oog, maar Diemers is nog een klasse beter.

Dan heb je nog een 2e plek op het  middenveld waar Nartey of De Leeuw staan, maar ook De Jong nog is.
EN dan zou je dus De Jong of R?lke moeten verhuren want die komen dan al helemaal niet meer in beeld

Eerst maar eens fit worden. Een fitte Maulun is een aanwinst, hij kan prima op 10 of 8, net als Diemers.

Noordcambuur

Nogmaals niet doen we hebben op dit moment genoeg middenvelders we moeten aanvallers hebben .

Bankzitter

Nou ja, amateur contract of prestatiecontract prima.
Maar het moet niet te kosten gaan van het halen van een andere speler of een jeugdspeler blokkeren.
Hoe zou Wiekie het zeggen... dan wordt het een knuffelclub.

oost

#579
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2024, 23:25:01
Op welke positie dan? Diemers staat op de plek van Maulun. En Maulun was inderdaad een genot voor het oog, maar Diemers is nog een klasse beter.

Dan heb je nog een 2e plek op het  middenveld waar Nartey of De Leeuw staan, maar ook De Jong nog is.
EN dan zou je dus De Jong of R?lke moeten verhuren want die komen dan al helemaal niet meer in beeld

Als Maulun terug zou komen betekend dat inderdaad dat spelers als Rolke en De Jong niet meer aan spelen toekomen. Rolke kun je nog wel een kansje geven. De Jong echter zou ik er niet rouwig om zijn wanneer hij vertrekt.  Ik persoonlijk vind hem gewoon niet goed genoeg gewogen en te ligt bevonden. Cambuur moet zo snel mogelijk door selecteren en daarbij moet je soms harde keuzes maken. Maar goed maulun moet eerst maar weer eens fit worden.  Op zijn laatste seizoen na was hij toch niet zo heel vaak geblesseerd toch? En we spelen nu op echt gras wat misschien ook ten goede komt van zijn fysieke herstel. Volendam speelt ook op kunstgras toch?

Gasgeve

Mits fit, 10 klassen beter dan een de Jong of R?lke.

Huizen

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dit alleen maar ruis.

Maulun was jaren geleden een prima speler maar is al jaren niet meer fit. Niet voor niets wil FC Volendam van hem af en kwam hij met moeite aan een andere club na zijn blessuregevoelige periode bij Cambuur. Wanneer heeft hij voor het laatst 10 duels achter elkaar gespeeld?

Diemers werd ermee geconfronteerd in de Sportcast en wist nergens van. En het is toch een speler rondom zijn positie. Hij zal vast alleen komen om zijn conditie op peil te houden, maar in combinatie met de achillespees van Afolabi en de Geert van Tuinen soap rondom Sandor van der Heide is dit niet echt lekker met 3 super belangrijke duels in het vooruitzicht.

anderszchristian

Diemers en Maulun samen op het middenveld lijkt mij geen optie. Zelfde type spelers

Bankzitter

En vergeet de ruis rond Bijker niet? topfit volgens eigen zeggen  :_schater
Voetbal is vermaak en een beetje reuring hoort wel bij een volksclub.

Nu kiest de club er voor om niet op elk gerucht te reageren, dat is meestal ook het beste.
Och moet je juist bij slechte resultaten zichtbaar zijn als directie en bestuur anders blijf je rare verhalen houden. En ook iemand anders dan De Graaff want die heeft van veel dingen verstand maar niet inhoudelijk over voetbal.

Huizen

Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2024, 11:01:29
En vergeet de ruis rond Bijker niet? topfit volgens eigen zeggen  :_schater
Voetbal is vermaak en een beetje reuring hoort wel bij een volksclub.

Nu kiest de club er voor om niet op elk gerucht te reageren, dat is meestal ook het beste.
Och moet je juist bij slechte resultaten zichtbaar zijn als directie en bestuur anders blijf je rare verhalen houden. En ook iemand anders dan De Graaff want die heeft van veel dingen verstand maar niet inhoudelijk over voetbal.

Hahaha, die was ik nog vergeten inderdaad!  :_schater