Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Toppertje in wording
Area 58

Bernardo

Maar op tijd praten over contract verlenging...

denistel

leuke speler maar niet echt een doorbijter vind ik pijn grens mut
omhoog.

Agy

Nog nieuws mbt zijn blessure?

sunderland

Citaat van: Agy op augustus 27, 2019, 12:23:10
Nog nieuws mbt zijn blessure?
als hij zo doorgaat moeten ze hem voor nov verlengen.

Agy

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2019, 12:37:09
als hij zo doorgaat moeten ze hem voor nov verlengen.

Eens..  :koffie

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2019, 12:37:09
als hij zo doorgaat moeten ze hem voor nov verlengen.
Juist! En Sambissa en Van Deelen ook maar verlengen.. #rustindetent
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Schmidt niet beter dan Van Deelen?

Agy

LC:

BijGrote vraag is namelijk of het tegen NAC Breda geblesseerd afgehaakte duo Robin Maulun en Ragnar Oratmangoen er vrijdag in het thuisduel met FC Den Bosch bij kan zijn. Navraag leert dat de club goede hoop heeft dat Maulun inzetbaar is. Oratmangoen is dat waarschijnlijk niet.

Collingwood

Maulun heeft een relatief lichte blessure, ontbreekt waarschijnlijk alleen morgen meldt de HaH.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Las het, en idd hopen dat het meevalt.

Ontwikkeld zich toch tot een belangrijke schakel en zo af en toe een genot om naar te kijken.

poelie-lwd

Frivool spelertje maar meer ook niet. Paulissen is i.m.o. veel beter. Hopelijk laat hij dat vanaf nu zien.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Ben ik niet met je eens.
Paulissen bij invalbeurten nogal flets.
We zullen het zien morgen

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 29, 2019, 13:24:02
Ben ik niet met je eens.
Paulissen bij invalbeurten nogal flets.
We zullen het zien morgen

Flets? Zeg maar gerust zeer matig.  Desalniettemin had ik hem alleen al om zijn kleur schoenen opgesteld.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 29, 2019, 14:47:05
Flets? Zeg maar gerust zeer matig.  Desalniettemin had ik hem alleen al om zijn kleur schoenen opgesteld.
hest vrijdag naar de verkeerde keken zeker. Hij viel prima in. Dat fletse zit er wel wat in, lijkt wdb bakker wel. Zit veel meer in