Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Contract met 2 jaar verlengd. Mooie presentatie ook op youtube. En dat voor een wisselspeler. Ook al is het een superbeste jongen, ik denk dat ze bij Cambuur hier de plank misslaan.

AL


Grijskijkert

Goed nieuws...Klasse werk Booy!
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Heel mooi nieuws!  :y |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur


Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

sunderland


denistel

fantastisch gespeeld vanavond door gaan zo

Noordcambuur

Geweldige wedstrijd gespeeld en nu ook een paar wedstrijden VOL houden.

Huizen

MOTM gisteren. Mooi ook dat plezier met z'n Franse vriend Sambissa.

Buiten de mooie goals kan ik daar nog het meest van genieten, plezier onderling

Wat een team  |:)

Grijskijkert

#312
https://www.lc.nl/sport/Maulun-weken-aan-de-kant-bij-Cambuur-met-zware-blessure-26699285.html

Robin Maulun is de komende weken niet inzetbaar bij SC Cambuur. De Franse spelmaker raakte woensdag op de training geblesseerd aan de enkel.
Op krukken verliet Maulun, die door zijn enkel was gegaan, het stadion. ,,Een zware blessure'', zei trainer Henk de Jong. ,,Die zijn we een paar weken kwijt.'' Foto's wezen uit dat er niets gebroken is in het gewricht.
De blessure komt op een vervelend moment. ,,Maulun was in topvorm'', aldus De Jong. Bovendien is Mitchel Paulissen ook nog niet hersteld van zijn blessure. Paulissen kan op het middenveld ook op de plek van Maulun spelen. ,,In mijn hoofd ben ik al bezig met een oplossing.''
Maandag speelt Cambuur in eigen stadion tegen Eindhoven. Nick Doodeman en Michael Breij zijn hersteld van hun enkelblessures en zijn wel weer van de partij bij de koploper.
IN HENK WE TRUST!!!

AL


zeewolde

Oratmangoen op die positie. Lijkt me de beste oplossing.