Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

DONE DEAL: ROBIN MAULUN KOMEND SEIZOEN IN HET GEEL-BLAUW

SC Cambuur heeft overeenstemming bereikt met Robin Maulun (21) over een dienstverband in Leeuwarden. De Franse middenvelder heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Wel moet hij nog medisch worden gekeurd.

De 21-jarige Maulun is een aanvallend ingestelde middenvelder die de volledige jeugdopleiding van de Franse topclub Girondins Bordeaux heeft doorlopen. Hier werd hij gezien als een groot talent en op 19-jarige leeftijd maakte hij al zijn debuut in de Europa League. Ook kwam hij tot tweemaal toe uit voor het nationale team van Frankrijk O17.

"Een sierlijke speler", zo typeert technisch manager Foeke Booy de nieuwe aanwinst. "Technisch vaardig, een goed overzicht en prima pass. Hij heeft een zeer gedegen opleiding gehad bij Bordeaux en door omstandigheden daar zijn belofte niet weten in te lossen. Hij is enorm gretig om dat bij ons wel te doen."

Bienvenue et succès Robin!

http://cambuur.nl/nieuws/done-deal-robin-maulun-komend-seizoen-geel-blauw/
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Welkom en succes.

Het klinkt wel lekker ,bordeaux, europa league, frankrijk onder 17, maar geen vermelding waar hij afgelopen seizoen speelde en hoeveel wedstrijden daar....

Collingwood

#2
Heb hetzelfde gevoel als bij Ciganiks. Iemand die de hele jeugdopleiding van Bordeaux doorloopt en daar zelfs debuteert is normaal gesproken een interessante speler voor Cambuur. Wat dat betreft dus weer benieuwd. Wel hoop ik toch echt dat er nog wel een ervaren controleur bij komt.

Overigens sowieso wel blij met het type speler, een creatieveling. Ik zou daarvoor ook niet 123 een realistische optie dichter bij huis weten. Alleen Schuurman, maar die heeft bij NEC ook allesbehalve overtuigd, was evengoed een gok geweest.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: zeewolde op juni 17, 2018, 16:28:24
Welkom en succes.

Het klinkt wel lekker ,bordeaux, europa league, frankrijk onder 17, maar geen vermelding waar hij afgelopen seizoen speelde en hoeveel wedstrijden daar....

Volgens mijn info 22 competitieduels voor Trellisac uit Frankrijk...

Bankzitter

Welkom, mag waarschijnlijk met Ciganiks uitvechten wie de opvolger van Crowley wordt. Net als alle anderen, een jaartje proberen en dan kijken of we doorgaan.

Lore

Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 16:56:38
Volgens mijn info 22 competitieduels voor Trellisac uit Frankrijk...

The league serves as the fourth tier of the French football league system behind Ligue 1, Ligue 2, and the Championnat National.

okkele

Het wachten is nu natuurlijk op de eerste lolbroek die hem meloen noemt.
Welkom btw.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Naastismis

Het 4de niveau van Frankrijk,al een speler gehaald die op een laag niveau in Duitsland speelde,zulke spelers van dat niveau zijn vast ook wel in Nederland te vinden,als ze dit doorzetten krijg je een vreemdelingenlegioen.haal dan de beste spelers uit onderkant juup en bovenkant 2de divisie,dat zal toch ook wel moeten lukken.

justremco

Citaat van: Naastismis op juni 17, 2018, 19:18:43
Het 4de niveau van Frankrijk,al een speler gehaald die op een laag niveau in Duitsland speelde,zulke spelers van dat niveau zijn vast ook wel in Nederland te vinden,als ze dit doorzetten krijg je een vreemdelingenlegioen.haal dan de beste spelers uit onderkant juup en bovenkant 2de divisie,dat zal toch ook wel moeten lukken.

Blijkbaar willen dergelijke spelers niet, want kan me niet voorstellen dat ze dat niet geprobeerd hebben. Nu krijg je idd een vreemdelingen legioen. Maar bij Willem II was de voertaal afgelopen seizoen Engels en die hebben zich gewoon gehandhaafd....

speculeter

Begint een beetje op het Utrecht van destijds te lijken toen booy daar ts was.
Ook toen heel veel buitenlanders

Scc4-ever

Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 19:24:12
Blijkbaar willen dergelijke spelers niet, want kan me niet voorstellen dat ze dat niet geprobeerd hebben. Nu krijg je idd een vreemdelingen legioen. Maar bij Willem II was de voertaal afgelopen seizoen Engels en die hebben zich gewoon gehandhaafd....
valt nog wel mee. T kan altijd nog erger.

Collingwood

#11
Alles staat of valt voor mij met leuk voetbal met veel inzet. Dat heb ik vorig jaar met de Nederlandse Mathieus, Van Kippersluizen, Smeets' en Daniels' van deze wereld toch vaak gemist. Geen idee of het met deze jongens wel gaat lukken (ik ken ze nog niet), maar dat is voor mij in ieder geval belangrijker dan waar ze vandaan komen.

Daarnaast is de concurrentie om de Nederlandse topspelers (voor ons niveau) nog nooit zo groot geweest, wat dat betreft vind ik het zelfs prima en slim om ook naar het buitenland te kijken. We zullen zien hoe het uitpakt.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Hij is al op stage geweest, zal dus vast wel wat kunnen.

Welkom  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: speculeter op juni 17, 2018, 19:28:15
Begint een beetje op het Utrecht van destijds te lijken toen booy daar ts was.
Ook toen heel veel buitenlanders
Met dergelijk "vreemdelingen legioen" lijkt succes nog niet verzekerd.
Het is afwachten hoe al deze jonge nieuwe spelers zich gaan ontwikkelen.

denistel

er zullen toch ook nog 2 bij moeten die zeggen tot hier en niet verder want daar hebben we
het de laatste 2 seizoenen op verloren.