Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

We mutte zu nog een paar tolken inhuren ..een mof,Belg, Nigeriaan,Fransman,let ...word leuk ?

sunderland

Jonge, Hake is een polyglot.

michello

Doet me wel wat aan Vd Streek denken in de beelden die ik gezien heb. Ik ben benieuwd, er valt verder nog weinig van te zeggen.

Tanjajeah

[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/btindKRpmN4"

V-man

9nCeqy2XuZPHzmiHygqsueqVsyVMLhU5nxwvfoDerd4MbH__dIHHi--D
Ik lees: Waarom Kippersluis niet op 10 proberen?

V-man

Maulun (on topic) op de 1 of andere manier heb ik hier wel een goed gevoel bij. Wellicht een mooi koppeltje met spits Rossi?

Yellow Army

Citaat van: Tanjajeah op juni 18, 2018, 21:32:41
[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/btindKRpmN4"

Dit stemt mij eerlijk gezegd wel hoopvol en zou wel eens een aangename verrassing kunnen worden
Area 58

Collingwood

Hoewel je van elke speler wel een filmpje met goede momenten kunt maken, kun je volgens mij wel meteen zien dat deze jongen een zeer fijn balgevoel heeft. Doet qua type denken aan Crowley. Hopelijk kan hij het waar maken.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: Collingwood op juni 18, 2018, 22:21:38
Hoewel je van elke speler wel een filmpje met goede momenten kunt maken, kun je volgens mij wel meteen zien dat deze jongen een zeer fijn balgevoel heeft. Doet qua type denken aan Crowley. Hopelijk kan hij het waar maken.

Eens maar ik moet zeggen dat alle spelers die tot nu toe zijn gehaald wel een goede tactisch en technische achtergrond hebben. In die optiek zouden ze in staat moeten zijn om het voetbal idee van Hake naar behoren uit te voeren. Enige probleem wat ik zie is de jonge leeftijd c.q. te kort aan ervaring in de groep. Tevens zijn alle verschillende nationaliteiten niet bevorderlijk voor de communicatie in het veld. Des al niet te plus ben ik gematigd positief, tenminste als er toch nog een ervaren nr 6 komt.

Collingwood

Citaat van: Agy op juni 19, 2018, 08:09:35
Eens maar ik moet zeggen dat alle spelers die tot nu toe zijn gehaald wel een goede tactisch en technische achtergrond hebben. In die optiek zouden ze in staat moeten zijn om het voetbal idee van Hake naar behoren uit te voeren. Enige probleem wat ik zie is de jonge leeftijd c.q. te kort aan ervaring in de groep. Tevens zijn alle verschillende nationaliteiten niet bevorderlijk voor de communicatie in het veld. Des al niet te plus ben ik gematigd positief, tenminste als er toch nog een ervaren nr 6 komt.

Ja eens, allen hebben een achtergrond bij behoorlijke clubs die over het algemeen aanvallend voetbal spelen (Mous en Van Koesveld bij Ajax, Maulun en Sambissa bij Bordeaux, Mbende bij Dortmund, Calor bij Vitesse en Ciganiks bij Leverkusen en Schalke). Of ze bij ons hun belofte waar kunnen maken is natuurlijk nog afwachten.

Aangezien het aantrekken van deze jongens (als het goed is) in overleg met Hake is gegaan ben ik benieuwd hoe hij het neer gaat zetten en de valkuilen die jij benoemt gaat ontwijken. Als je ziet dat hem dat vorig seizoen ook redelijk lukte met een selectie waar hij geen hand in heeft gehad heb ik daar op voorhand wel vertrouwen in.

Echter, een ervaren 6 lijkt me inderdaad een absolute must. We missen nu zowel ervaring als defensieve kracht op het middenveld. Gelukkig heeft Foeke inmiddels gezegd dat ze er uiteindelijk nog een middenvelder bij willen hebben, dus ik ga er nu nog vanuit dat het goed komt.

Daarnaast ben ik ook wel blij dat ze er nog een linksbuiten bij willen hebben. Ik vind Mathieu en Kallon best wel talentvol en ben gecharmeerd van Conraad, maar het zou niet slim zijn te verwachten dat die wekelijks het verschil gaan maken voorin.

Drumfather SCC

SC Cambuur moet het de komende weken zonder Robin Maulun stellen. De Fransman raakte dinsdagmiddag geblesseerd tijdens een oefensessie en heeft enkele weken nodig om te herstellen. Dat meldt de club donderdagmiddag op Twitter.

Maulun heeft een zware verrekking aan zijn enkel opgelopen. Volgens bronnen op Twitter was dit het gevolg van een botsing met ploeggenoot Justin Mathieu.

Geelblauwstiens

Citaat van: Drumfather SCC op juli 12, 2018, 14:38:55
SC Cambuur moet het de komende weken zonder Robin Maulun stellen. De Fransman raakte dinsdagmiddag geblesseerd tijdens een oefensessie en heeft enkele weken nodig om te herstellen. Dat meldt de club donderdagmiddag op Twitter.

Maulun heeft een zware verrekking aan zijn enkel opgelopen. Volgens bronnen op Twitter was dit het gevolg van een botsing met ploeggenoot Justin Mathieu.
Zo begin Jack Byrne ook bij ons

Collingwood

Balen, was wel benieuwd naar hem.

Bankzitter

Elk nadeel heeft zijn voordeel. Etten krijgt nu echt de kans en de zoektocht naar een '10' krijgt nog meer prio.

PePe

Heeft Robin vandaag getraind? Hoe is het met hem? (of waren ze vrij vandaag?)