Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Sambrissa is prima maar heeft teveel domme spelers om hem heen(staat steeds vrij maar word niet gezien), maulun zijn handelingssnelheid en zijn snelheid zijn niet zo goed.

Bankzitter

Citaat van: denistel op december 26, 2018, 11:47:36
wat er op het middenveld en voorin ontbreekt is routine geslepen spelers
de weten wat er gevraagd wordt.maar die zijn waarschijnlijk te duur voor ons.

Helemaal waar.. en dat kost wat maar betaald zich ook terug omdat dan een Maulun , Sambissa, of Robertha zich veel sneller ontwikkelen met routineers om zich heen. En dan levert dat weer een een leuke transfersom op. Ze kunnen nu nog zoveel trainen maar als er geen kwaliteit bijkomt dan gaan ze niet beter worden.

De Gast

Citaat van: denistel op december 26, 2018, 11:47:36
sambissa is eerder een zekerheidje met opkomen dus zijn aanvallende drive.
verdedigend kan het nog beter. vind maulun zeker wel een aardige speler
maar net als bij de meesten mag er wel wat meer gif en overtuiging in richting
de goal van de tegenstander,
wat er op het middenveld en voorin ontbreekt is routine geslepen spelers
de weten wat er gevraagd wordt.maar die zijn waarschijnlijk te duur voor ons.

Te duur? De bank zit vol met miskopen. Had je echt wel wat leuks voor kunnen halen.

Het is sportief gewoon een failliet elftal. Keeper is leuk, rest heeft geen waarde. Geloof er ook niks van dat een Sambissa Maulun en Robertha nog eens wat gaan opleveren. Die verdwijnen straks weer geruisloos. De keeper wel, dat was vanaf de eerste wedstrijd duidelijk. De rest staat helemaal stil in de ontwikkeling. En dat valt de club en ts aan te rekenen.

PePe

Iedereen kan fouten maken, maar het is wel duidelijk, dat het vanaf nu echt beter moet!!

denistel

Citaat van: De Gast op december 26, 2018, 13:55:01
Te duur? De bank zit vol met miskopen. Had je echt wel wat leuks voor kunnen halen.

Het is sportief gewoon een failliet elftal. Keeper is leuk, rest heeft geen waarde. Geloof er ook niks van dat een Sambissa Maulun en Robertha nog eens wat gaan opleveren. Die verdwijnen straks weer geruisloos. De keeper wel, dat was vanaf de eerste wedstrijd duidelijk. De rest staat helemaal stil in de ontwikkeling. En dat valt de club en ts aan te rekenen.

ik heb het over de situatie zoals ie nu is. dan zal je toch eerst spelers kwijt moeten
voordat je meer routine kan halen

Collingwood

Staat in het KKD team van de week.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast


denistel

ook nu weer 3 a 4 open schiet kansen maar ballen belanden nergens

Bolle

Een van de minsten van t veld gister...

AL

#54
Citaat van: Bolle op maart 16, 2019, 08:40:39
Een van de minsten van t veld gister...

Niet zijn beste wedstrijd al had hij wel 1 heerlijke steekbal.
Bangura en Jansen vond ik de zwaksten aan onze kant.

Maar voor mij op zeker verlengen mbt Maulun.

Bolle

Citaat van: AL op maart 16, 2019, 08:42:45
Niet zijn beste wedstrijd al had hij wel 1 heerlijke steekbal.
Bangura en Jansen vond ik de zwaksten aan onze kant.

Maar voor mij op zeker verlengen mbt Maulun.

Bangura en Maulun bij mij.

Verlengen van Maulun lijkt mij, als de voorwaarden redelijk zijn, ook. Zit zeker potentie in, maar moet veel stabieler.

denistel

hij scoort nooit en dat zal toch moeten op die positie

Bolle

Citaat van: denistel op maart 16, 2019, 09:06:47
hij scoort nooit en dat zal toch moeten op die positie

Eens. En vaak niet eens in de buurt...

Collingwood

#58
Voor de breedte/concurrentie/toekomst kun je hem houden als de voorwaarden redelijk gunstig zijn. Voor de basis zal er absoluut een betere 10 moeten komen die veel vaker beslissend is rond de 16 van de tegenstander met steekpasses en goals.

Had gisteren natuurlijk wel een assist moeten hebben, Robertha had die schitterende steekbal af moeten ronden.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

#59
Maulun vind ik samen met Boerlage de enige middenvelder met voetballend vermogen.
Alleen zie ik in hem geen 10.

Zou Maulun en Boerlage erbij houden.
De rest van middenveld mag wat mij betreft vertrekken.

En dan 3 echte versterkingen erbij op middenveld.