Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

In het verslag van het FD wordt hij verschillende keren geciteerd over de wedstrijd, maar over de blessure wordt met geen woord gerept. Wellicht dat het meevalt?
Kalmte alleen kan u redden.

Keizer

Viel me in de wedstrijd tegen Jong PSV en de wedstrijd tegen Den Bosch positief op! Hopen dat hij deze lijn door kan zetten!

Agy

#32
Niet alleen in die 2 wedstrijden maar ook tegen Volendam maakte hij het (voetballende) verschil. Zelfs tegen Eindhoven was hij aan de bal nog 1 van de beteren. Hij greep gisteren naar zijn enkel dus wellicht weer last van zijn eerdere blessure!? Hoop dat het meevalt maar vrees dat komende vrijdag in elk geval te vroeg komt. Als zegt hij afsluitend na de wedstrijd wel.... "Ik bel zo als eerste mijn moeder, dat doe ik altijd na de wedstrijd. Die zal vast net zo blij zijn als ik." ....dus misschien valt het idd mee.

Collingwood

In het team van de week bij VI.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Gewoon een hele goede versterking!
Echt de allerbeste speler in de selectie.

De Gast

Slentert als een vedette over het veld maar betrap hem nooit op een goeie actie.

speculeter

Citaat van: De Gast op december 25, 2018, 07:49:05
Slentert als een vedette over het veld maar betrap hem nooit op een goeie actie.
al meerdere wedstrijden de beste.
Ms andere bril?

Yellow Army

Citaat van: De Gast op december 25, 2018, 07:49:05
Slentert als een vedette over het veld maar betrap hem nooit op een goeie actie.

Dan zie je het toch echt verkeerd...
Area 58

Tanjajeah

Opgebloeid toen hij centraal kwam te staan en inmiddels niet meer uit de basis weg te denken.  Gezien zijn leeftijd zit er ook nog veel rek in.

De Gast

Benut de penalty's maar kan me geen acties voor de geest halen die beslissend waren.

Collingwood

Dat Maulun er als een vedette bij zou lopen vind ik onzin, heeft juist een prima inzet. Dat hij nooit een goede actie heeft is ook onzin, grotendeels door hem speelt de ploeg juist wat beter de laatste tijd, hij brengt er voetbal in.

Ben het er wel mee eens dat hij  over het algemeen niet beslissend genoeg is rond de 16 van de tegenstander (overigens net als de rest). Wellicht kan dit nog komen, hij staat er eigenlijk nog maar net vast in op 10 en tegen MVV was hij wel uiterst gevaarlijk met steekballen. Daar hadden via Kallon en Rossi gewoon twee goals uit moeten komen.

Een andere optie is om hem dichter bij de verdediging te laten spelen om er meer voetbal van achteruit in te krijgen. Juist vanwege zijn inzet denk ik dat dat best kan met een balafpakker naast hem. Dat zou dan ruimte maken voor een 10 die voorin (nog) meer kan brengen, bijvoorbeeld Spierings of Marinus.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: De Gast op december 25, 2018, 15:40:55
Benut de penalty's maar kan me geen acties voor de geest halen die beslissend waren.

Het is omdat hij niet meer kwaliteit voor zich heeft staan anders had hij minmaal 8 assists of key passes op zijn naam staan.
Area 58

diekhuzen

Persoonlijk vind ik hem, samen met onze keeper, een versterking tov vorig seizoen. Een wat vervelende start met blessureleed en wellicht geen spelers voor in team dat slecht draait. Hij moet het niet hebben van strijdlust en dat is hoogstwaarschijnlijk al geconstateerd bij de scouting.

Noordcambuur

Citaat van: diekhuzen op december 25, 2018, 19:42:39
Persoonlijk vind ik hem, samen met onze keeper, een versterking tov vorig seizoen. Een wat vervelende start met blessureleed en wellicht geen spelers voor in team dat slecht draait. Hij moet het niet hebben van strijdlust en dat is hoogstwaarschijnlijk al geconstateerd bij de scouting.
nou Sambissa is ook wel goed hoor is een zekerheidje in de verdediging.

denistel

sambissa is eerder een zekerheidje met opkomen dus zijn aanvallende drive.
verdedigend kan het nog beter. vind maulun zeker wel een aardige speler
maar net als bij de meesten mag er wel wat meer gif en overtuiging in richting
de goal van de tegenstander,
wat er op het middenveld en voorin ontbreekt is routine geslepen spelers
de weten wat er gevraagd wordt.maar die zijn waarschijnlijk te duur voor ons.