Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: papier op september 19, 2022, 13:49:25
Lang afwezig, weinig info/communicatie.

Heeft voornamelijk met die privacy meuk te maken. Voor zover ik weet traint ie wel ?gewoon? maar niet met de groep. Voornamelijk rondjes lopen etc

Trainert!

Citaat van: justremco op september 19, 2022, 14:01:09
Heeft voornamelijk met die privacy meuk te maken. Voor zover ik weet traint ie wel ?gewoon? maar niet met de groep. Voornamelijk rondjes lopen etc

Wat een geleuter over privacy. Men kan toch wel zeggen of een speler een knieblessure heeft en daardoor er 2 maanden uit ligt. Wie wordt hier nou anders van als men dit weet

justremco

Citaat van: Trainert! op september 19, 2022, 14:20:07
Wat een geleuter over privacy. Men kan toch wel zeggen of een speler een knieblessure heeft en daardoor er 2 maanden uit ligt. Wie wordt hier nou anders van als men dit weet

Ik heb het ook niet bedacht, maar dat is nu eenmaal de reden waarom clubs nog maar zelden nieuws naar buiten brengen over type blessures en de duur er van

Lore

Citaat van: Trainert! op september 19, 2022, 14:20:07
Wat een geleuter over privacy. Men kan toch wel zeggen of een speler een knieblessure heeft en daardoor er 2 maanden uit ligt. Wie wordt hier nou anders van als men dit weet

Het is alleen verboden bij wet. Dus Cambuur heeft helemaal geen keuze hierin. Als iemand wat naar buiten wil brengen moet dat de speler zijn.

PePe

Is Robin inmiddels helemaal fit?

Montana

Citaat van: PePe op december 14, 2022, 17:36:50
Is Robin inmiddels helemaal fit?

Traint wel, maar nog niet met de bal wat ik begreep..

J.v.G.

Citaat van: Montana op december 14, 2022, 18:55:04
Traint wel, maar nog niet met de groep wat ik begreep..
:thumbsup

KlinkHamer

Kan iemand een update geven over hoe het met Robin gaat?

zeewolde

Citaat van: KlinkHamer op december 26, 2022, 10:42:56
Kan iemand een update geven over hoe het met Robin gaat?

Zit thuis in Frankrijk aan de kerstbrunch.

denistel

zou niet best weze als ie tegen volendam nog niet fit is

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op december 26, 2022, 22:06:18
zou niet best weze als ie tegen volendam nog niet fit is
Maar is het wel een blessure
Henk, held, bedankt

Specuveter

Het is zijn knie volgens mij.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 26, 2022, 22:06:18
zou niet best weze als ie tegen volendam nog niet fit is
ben blij dat zijn kontrakt afloopt.

KlinkHamer

Citaat van: Noordcambuur op december 27, 2022, 10:36:17
ben blij dat zijn kontrakt afloopt.

Goed moment om 3 jaar bij te tekenen

moodygrunn

Citaat van: Noordcambuur op december 27, 2022, 10:36:17
ben blij dat zijn kontrakt afloopt.

Hoezo? Is (mits fit) een prima speler voor ons toch?
In Henk en Sandor we trust