Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Tja was te verwachten.
Vrees dat ons hele middenveld niet te behouden is en al helemaal niet als we kkd blijven.

rudie

Zou bizar zijn als Standard geld voor hem heeft, die zijn afgelopen week net van bankroet gered door oud speler Fellaini.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op mei 03, 2020, 18:38:21
Volgens een Franse site in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder het Belgische Standard Luik.

https://www.leerosportnews.com/articles/standard-de-liege/robin-maulun-le-standard-de-liege-est-un-gros-club-belge-ou-wilmots-est-passe-cest-une-reference
mijn Frans rammelt, maar volgens mij een ouder artikel? Wordt gesproken over herstart 19 juni?

michello

Citaat van: Collingwood op mei 03, 2020, 18:38:21
Volgens een Franse site in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder het Belgische Standard Luik.

https://www.leerosportnews.com/articles/standard-de-liege/robin-maulun-le-standard-de-liege-est-un-gros-club-belge-ou-wilmots-est-passe-cest-une-reference

Standard is zo goed als failliet, dat zal wel niet kloppen, tenzij Maulun een clausule heeft dat hij gratis weg mag als we niet promoveren.....

AL

Ook in belangstelling van Duitse clubs.

Collingwood

Lijkt inderdaad een interview dat eerder is afgenomen en dus achterhaald door de actualiteit. Standard zal dan wel zijn afgevallen inmiddels, maar hij staat dus in de belangstelling van meer clubs.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Google vertaald tegenwoordig wel aardig, dus Frans lezen is niet nodig :)
Het is een ouder interview waarbij hij ook nog uitgaat dat hij eredivisie speelt volgend seizoen.
Hij ook aan dat 'ie het enorm naar zijn zin heeft.

Contract loopt nu nog een jaar met waarschijnlijk nu ook een prima salaris.
Booij zit in een lastige situatie nu alle plannen overhoop zijn gegooit.

Lore

Dat is eigenlijk alleen maar goed nieuws. In crisistijd is het hebben van opties essentieel. Het verkopen van spelers kan de sleutel zijn om te overleven in deze tijd. En dat is op dit moment het allerbelangrijkste. Je kunt nu niet rekenen op extra geld van het bedrijfsleven of de overheid. Je moet zorgen dat je liquiditeit op peil blijft.

Bolle

#293
Citaat van: Collingwood op mei 03, 2020, 18:38:21
Volgens een Franse site in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder het Belgische Standard Luik.

https://www.leerosportnews.com/articles/standard-de-liege/robin-maulun-le-standard-de-liege-est-un-gros-club-belge-ou-wilmots-est-passe-cest-une-reference

Kan mooi van de helft vh geld van Fellaini dan...?

LWD vak 7

Briljante vrije trap en dito steekpass bij de goal van Antonia.

De Gast

Rijp voor een wissel. Slappe speler. Stond ook weer te dromen bij de 1-0.

hobbes

Blessure lijkt mee te vallen, zou hij misschien toch in de belangstelling van een andere club staan en laat hij de wedstrijd lopen?

Bankzitter

Het kan dat altijd dat er net als bij Robertha een buitenlandse club een bedrag biedt wat je niet kan weigeren...
Voorlopig maar uitgaan van een lichte blessure.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op september 26, 2020, 08:21:33
Het kan dat altijd dat er net als bij Robertha een buitenlandse club een bedrag biedt wat je niet kan weigeren...
Voorlopig maar uitgaan van een lichte blessure.
Wil niet verlengen, mits dat de lijstjes voor vervanging op orde zijn.. en voor de juiste prijs strikje erom en auf wieder schnitzels,next!
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op september 26, 2020, 08:21:33
Het kan dat altijd dat er net als bij Robertha een buitenlandse club een bedrag biedt wat je niet kan weigeren...
Voorlopig maar uitgaan van een lichte blessure.
tot 6 oktober de tijd om te herstellen, geldt ook voor de rest. Dat moet wel lukken lijkt me dan