Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Doet me in veel opzichten denken aan Bakker. Verdedigend heb je er weinig aan maar opbouwend zorgt hij voor balans op het middenveld. Daarnaast brengt hij inderdaad techniek en een goede pass mee (en een aardige traptechniek). Voor ons gewoon een goede middenvelder, altijd een 6-7.

upweer

Citaat van: Mike SCC op augustus 12, 2022, 13:37:01
Doet me in veel opzichten denken aan Bakker. Verdedigend heb je er weinig aan maar opbouwend zorgt hij voor balans op het middenveld. Daarnaast brengt hij inderdaad techniek en een goede pass mee (en een aardige traptechniek). Voor ons gewoon een goede middenvelder, altijd een 6-7.

oke bedankt


KlinkHamer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2022, 09:52:55
Goede voetballer maar toch over het geheel genomen te weinig beslissend. Dat moet beter en ik denk dat hij dat ook kan.

Je hebt een punt hij zou meer moeten scoren, echter hij is al onze meest waardevolle speler als het gaat om de combinatie van belangrijke passes en goals . Mijn voorstel: een flinke contractverlenging en dan 5 goals meer maken dit seizoen.
Het voetbal idee van Henk past prima bij hem. Er zullen best clubs zijn die hem willen, zij hebben de data ook maar net als Jacobs valt nog te bezien of zij het redden in een ander systeem.

denistel

altijd een 6 of een 7 ? aan de bal wel maar verdedigend zeker niet
en dat hoort er ook bij toch.1e goal vorige week domme actie
met zijn achterover vallende kopbal. aan de bal soms heel goed hoor
maar soms ook heel sloom te laconiek maar das mijn mening

sunderland

Hij moet meer scoren maar we spelen ook niet met een vlak middenveld h?. Jacobs die moet meer scoren juist. Maulun komt vaak niet aan de bal in de as en geeft vaak iedere weds wel een 100 % assist. Of meerdere.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2022, 09:52:55
Goede voetballer maar toch over het geheel genomen te weinig beslissend. Dat moet beter en ik denk dat hij dat ook kan.
ik denk ook dat ie dat kan. Tegen Dkv was een goed voorbeeld, de eerste helft dramatisch en 2 e helft misschien wel de beste op het veld. ( kwam ook door Henk want die bemoeide zich ermee 2 e helft heb ik vernomen) tegen RKC uit idem.

De Gast

Fantastische wissels die wedstrijd ook. Zal vast niet ingegeven zijn door Henk getuige de opstelling van morgen.

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2022, 20:59:02
Fantastische wissels die wedstrijd ook. Zal vast niet ingegeven zijn door Henk getuige de opstelling van morgen.
hou us op met dien negatieve opmerkingen. Tis sowieso zo

De Gast

Dan must oek niet roepen dat ze een hotline hadden met Henk. Dat is natuurlijk volstrekte onzin.

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2022, 22:10:16
Dan must oek niet roepen dat ze een hotline hadden met Henk. Dat is natuurlijk volstrekte onzin.
is wel zo en ik weet niet op wat voor manier. 2 e helft gingen ze zo spelen wat ze in de eerste div ook vaak deden en tegen Twente en Utrecht thuis ook deden in de 2 e helft. 1 op 1 over het hele veld. Maar goed tis wel zo gast en ik weet dat uit zeer betrouwbare bron

AL

Hoe lang duurt het nog voordat hij kan spelen?
Zo vaag allemaal dit.

Noordcambuur

Ik denk dat hij Corona heeft gehad?.

justremco

Citaat van: Noordcambuur op september 18, 2022, 16:05:50
Ik denk dat hij Corona heeft gehad?.

En waarom denk je dat??

papier

Citaat van: justremco op september 19, 2022, 13:18:46
En waarom denk je dat??

Lang afwezig, weinig info/communicatie.