Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Kallon vaak dreigend maar had het gister niet.antonia behoorlijk goed maar werd niet beschermd door die schijts. Muhren onopvallend maar kreeg ook weinig bruikbaars. Werkte  wel weer hard. Vond paulissen ook goed invallen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: carlo de leeuw op december 14, 2019, 10:31:55
Kallon vaak dreigend maar had het gister niet.antonia behoorlijk goed maar werd niet beschermd door die schijts. Muhren onopvallend maar kreeg ook weinig bruikbaars. Werkte  wel weer hard. Vond paulissen ook goed invallen.
Ik vond Antonia passief en zonder durf spelen. Haalde vaak het tempo uit de aanval en is geen enkele keer er zelf langs gekomen. Liet zijn mannetje ook vaak (bewust?) lopen. Leek ook niet helemaal fit
Henk, held, bedankt

papier

Maulun voetbalde gisteren wel een degelijke pot hoor. Maar hij moet wel eens zorgen dat in de grond schoppen niet z'n signature move gaat worden. Voor een speler die zo mooi een bal neer kan leggen is zijn schot vanaf de rand van dd 16 meter eigenlijk altijd ondermaats.

carlo de leeuw

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2019, 11:35:00
Ik vond Antonia passief en zonder durf spelen. Haalde vaak het tempo uit de aanval en is geen enkele keer er zelf langs gekomen. Liet zijn mannetje ook vaak (bewust?) lopen. Leek ook niet helemaal fit
Vanaf oost, dicht bij uitvak leek het, in de verte,  niet slecht  wat Antonia deed, maar jij zat er dichter op. Hij liet inderdaad de man lopen die de assist op de 0 -1 gaf zag ik zojuist in samenvatting.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2019, 11:35:00
Ik vond Antonia passief en zonder durf spelen. Haalde vaak het tempo uit de aanval en is geen enkele keer er zelf langs gekomen. Liet zijn mannetje ook vaak (bewust?) lopen. Leek ook niet helemaal fit

Ik had het idee dat die eerste paar schoppen op de enkels in het eerste kwartier wel wat met hem deden, zeker aangezien de scheids er nul actie op ondernam. Had ook niet verwacht dat hij zou gaan spelen in de basis aangezien ik nog niet het idee had dat hij een volle pot kon spelen.

Hopelijk donderdag van de partij, die backs van Jong Ajax zijn beter dan die van Feyenoord volgens mij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op december 14, 2019, 11:47:12
Ik had het idee dat die eerste paar schoppen op de enkels in het eerste kwartier wel wat met hem deden, zeker aangezien de scheids er nul actie op ondernam.
Dat idee had ik ook. Dacht ook dat ie gewisseld zou worden
Henk, held, bedankt

speculeter

Had hij niet al veel eerder gewisseld moeten worden volgens velen om ons heen op de tribune?
En waar is oratmagoen gebleven?

De Gast

Wanneer Jacobs wegvalt houdt je weinig meer over op de midden met scorend vermogen. In Akoy heb ik meer vertrouwen dan Maulun. Akoy heeft die drang naar de goal wel. Maar Maulun.. hij heeft een aardige loopactie en kan een passje geven maar speelt verstoppertje richting de goal lijkt het wel. En als er zich een mogelijkheid aandient dan zie je ook gelijk waarom. Paniek en een slap schotje.. Kun je niks mee.

Zet zonder Jacobs Paulissen eens op de midden of Orat zou ik zeggen voor wat meer aanvallende impulsen.

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op december 14, 2019, 11:44:32
Vanaf oost, dicht bij uitvak leek het, in de verte,  niet slecht  wat Antonia deed, maar jij zat er dichter op. Hij liet inderdaad de man lopen die de assist op de 0 -1 gaf zag ik zojuist in samenvatting.
was dat de linksback, zag um eerder uit het centrum komen. Vind dat ook gelul trouwens, stapte niemand in ook niet vanuit middenveld. Als je hoog opspeeld en pass is niet goed is het nooit de schuld van diegene. Bah

Bankzitter

Dat was Timber die centraal staat. Na heel veel risico met dribbels over de as, hij leed ook een paar keer gevaarlijk balverlies. Niet een fout, goed gevoetbald door Jong Ajax (ook de afronding).

Collingwood

Geweldige assist op Jacobs tegen Excelsior, en ook al een mooi balletje op Paulissen tegen Feyenoord. Meer van zulks graag, dan heeft hij echt een meerwaarde voor ons team.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 24, 2019, 09:23:12
Geweldige assist op Jacobs tegen Excelsior, en ook al een mooi balletje op Paulissen tegen Feyenoord. Meer van zulks graag, dan heeft hij echt een meerwaarde voor ons team.
die bal was zo goed. Dat zijn zyech ballen

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op december 24, 2019, 12:07:59
die bal was zo goed. Dat zijn zyech ballen

Die gaf ik oek altied op dei alleen deest er niks met  :zweep

On topic: precies dit ja. Maulun is beslissend. Zo zien we het graag!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Zie dus ook Cambuur heeft een koppeltje: Robin en Jamie.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op december 24, 2019, 12:31:00
Die gaf ik oek altied op dei alleen deest er niks met  :zweep

On topic: precies dit ja. Maulun is beslissend. Zo zien we het graag!
dou skoptest altijd in de grond. Dou gafst boerlage ballen