Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Zal toch wel Paulissen worden denk ik.
Al heeft die mij nog niet overtuigd.

Agy

Nee dat was de laatste keer ook nog geen onverdeeld succes.

SCC

Maulun was gisteren zichzelf niet. Werd ook heel veel gecoacht door de TS gisteren, viel me op.
Zou hij onbewust toch bezig geweest zijn met die Gomez? Hij trapte immers na op Gomez en was het niet Maulun die ingezet was om telefonisch contact te hebben met Gomez om hem over te halen naar Leeuwarden te komen?
Wat mij betreft te veel toevalligheden bij elkaar.

Overigens: de eerste 70 minuten was ik blij dat we Hoedemakers de kans hebben gegeven, want die speelde uitstekend. De laatste 20 minuten, dus met een man meer en zonder directe tegenstander (Maulun), zag je die Gomez zich ook wat meer profileren op het middenveld. Hij schoof wat meer in en kon meer (steek)passes geven. Zijn afstandschoten waren belabberd en ik vond zijn maniertjes ook irritant. Bij ieder duwtje contact zoeken met de scheids....bah, vedette trekjes.

okkele

helemaal eens.
ik ben blij dat we maulun hebben en niet zo`n gomez.
maulun is wel 1 van de belangrijkste spelers bij ons,ook tegen psv op een mindere dag strooit hij soms toch mooie passjes over de gehele breedte.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op september 24, 2019, 10:57:30
helemaal eens.
ik ben blij dat we maulun hebben en niet zo`n gomez.
maulun is wel 1 van de belangrijkste spelers bij ons,ook tegen psv op een mindere dag strooit hij soms toch mooie passjes over de gehele breedte.
breedte idd. Niets vooruit. Hij was zeker zichzelf niet. Heel sloom. En ze waren steeds met Hoedemakers bezig en later vooral met Jacobs. Vond Hoedemakers helemaal niet zo goed. Alles ging op haren en snaren goed. Zijn handelingssnelheid moet veel hoger en meer vooruit.

sunderland

Citaat van: Agy op september 24, 2019, 08:52:53
Nee dat was de laatste keer ook nog geen onverdeeld succes.
vond dat ie in Breda anders een prima 2 e helft speelde.

Lowieke

Bij de overtreding van Maulun kun je duidelijk Henk twee keer horen roepen, kom op Robin. Denk dat dat mede de oorzaak is van deze domme overtreding.

sunderland

Citaat van: Lowieke op september 24, 2019, 12:04:03
Bij de overtreding van Maulun kun je duidelijk Henk twee keer horen roepen, kom op Robin. Denk dat dat mede de oorzaak is van deze domme overtreding.
klopt zeker. Hij was ook sloom dus logisch dat Henk hem aanspoorde

speculeter

Citaat van: Lowieke op september 24, 2019, 12:04:03
Bij de overtreding van Maulun kun je duidelijk Henk twee keer horen roepen, kom op Robin. Denk dat dat mede de oorzaak is van deze domme overtreding.
Dan is het nog geen reden voor zo'n domme overtreding natuurlijk.

speculeter

Als hij zijn schorsing krijgt kan je in beroep gaan natuurlijk
Dan zou hij Vrijdag méé kunnen doen

Collingwood

#190
Voor wat betreft de keuze voor vrijdag, je hebt ook met een stuk teammanagement te maken.

Als je voor vrijdag Akoy verkiest boven iemand met de status en kwaliteit die Paulissen (normaal gesproken) heeft kun je Paulissen in de winter ook wel weer een andere club laten zoeken. Wanneer krijgt hij dan nog wel de kans? Wat mij betreft is nu juist de tijd om hem echt de gelegenheid te geven een basisplek te veroveren. Natuurlijk moet hij het dan laten zien, maar je kunt hem na 2 à 3 wedstrijden altijd weer vervangen door Maulun of eventueel Akoy, en dat zal hij dan ook (gemakkelijker) accepteren. Haalt hij wel gewoon het niveau dat hij in zich heeft ben je spekkoper.

Daarnaast is Akoy heel goed ingevallen tegen Telstar maar voor de rest heb ik van hem ook nog niet gezien dat hij nu al beter is dan Paulissen. Vond hem bijvoorbeeld tegen Helmond juist heel wild en onrustig. Oratmangoen zie ik voorlopig liever voorin ten koste van Korte.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter


Lore

Citaat van: Collingwood op september 24, 2019, 12:29:19
Voor wat betreft de keuze voor vrijdag, je hebt ook met een stuk teammanagement te maken.

Als je voor vrijdag Akoy verkiest boven iemand met de status en kwaliteit die Paulissen (normaal gesproken) heeft kun je Paulissen in de winter ook wel weer een andere club laten zoeken. Wanneer krijgt hij dan nog wel de kans? Wat mij betreft is nu juist de tijd om hem echt de gelegenheid te geven een basisplek te veroveren. Natuurlijk moet hij het dan laten zien, maar je kunt hem na 2 à 3 wedstrijden altijd weer vervangen door Maulun of eventueel Akoy, en dat zal hij dan ook (gemakkelijker) accepteren. Haalt hij wel gewoon het niveau dat hij in zich heeft ben je spekkoper.

Daarnaast is Akoy heel goed ingevallen tegen Telstar maar voor de rest heb ik van hem ook nog niet gezien dat hij nu al beter is dan Paulissen. Vond hem bijvoorbeeld tegen Helmond juist heel wild en onrustig. Oratmangoen zie ik voorlopig liever voorin ten koste van Korte.

Eens, lijkt mij ook verstandig om Paullissen te laten spelen. Dit is zijn kans!

Chielvak19

3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk heeft ie gekregen
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Agy

Citaat van: sunderland op september 24, 2019, 12:03:00
vond dat ie in Breda anders een prima 2 e helft speelde.

Dat was idd ruim voldoende maar thuis tegen Den Bosch was het niet best.

Citaat van: Chielvak19 op september 24, 2019, 14:32:15
3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk heeft ie gekregen

Das 1 wedstrijd extra en daarmee mogen wij (en hij) onze handjes dichtknijpen.