Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: moodygrunn op december 27, 2022, 12:18:36
Hoezo? Is (mits fit) een prima speler voor ons toch?

zeker maar heeft wel vaak wat en dan heb je er niks aan toch

okkele

Citaat van: Noordcambuur op december 27, 2022, 10:36:17
ben blij dat zijn kontrakt afloopt.
:?
dit zegt wel weer genoeg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

DayDreamer

Citaat van: HanBerger058 op januari 10, 2023, 12:27:39
De enige speler met gogme, creativiteit en echt inzicht naar voren. Zal zich vrij eenzaam voelen met al die eenheidsworsten naast zich.

Een volledig fitte Maulun is t.o.v. de eerste seizoenshelft gewoon een Versterking, ja met een hoofdletter.

Grappig dat mensen heel andere naar spelers kunnen kijken, ik vind het maar een postbode en snap de hype niet zo goed.

hobbes

Citaat van: DayDreamer op januari 10, 2023, 19:16:34
Grappig dat mensen heel andere naar spelers kunnen kijken, ik vind het maar een postbode en snap de hype niet zo goed.

Misschien missen we juist wel een postbode, iemand die de bal van de ??n naar de ander kan krijgen.

anderszchristian

Citaat van: hobbes op januari 11, 2023, 08:20:28
Misschien missen we juist wel een postbode, iemand die de bal van de ??n naar de ander kan krijgen.

Maulun is een prima verbindende schakel tussen de linies, het mankement blijft echter dat zodra de bal bij de voorhoede wordt afgeleverd je twee buitens hebt die geen bal voor kunnen geven en een spits die geen doelpunt kan maken.

Bankzitter

Dat komt omdat ze verkeerd worden aangespeeld of op het verkeerde moment. Bijv. Een bal van een back recht voorruit op een buitenspeler vs. een bal diagonaal vanuit het middenveld. Moment van diepgaan, timing, overlaps. Plus dat de linkerkant geen dreiging heeft, dus alles over rechts gaat en de tegenstander dat dus makkelijk daar dichtzetten.

EdsjeSCC

Citaat van: Bankzitter op januari 11, 2023, 11:19:43
Dat komt omdat ze verkeerd worden aangespeeld of op het verkeerde moment. Bijv. Een bal van een back recht voorruit op een buitenspeler vs. een bal diagonaal vanuit het middenveld. Moment van diepgaan, timing, overlaps. Plus dat de linkerkant geen dreiging heeft, dus alles over rechts gaat en de tegenstander dat dus makkelijk daar dichtzetten.

Podcast geluisterd? ;) maar de keutel bij it skoane eind

Bankzitter

Sandor legt het inderdaad helder uit. Ik erger me wel aan dat niet iedereen het verschil ziet tussen een slechte speler en een speler uit vorm of speler die niet goed gebruikt wordt. Er zit meer kwaliteit in de groep dan er uit wordt gehaald.

EdsjeSCC

Eens. Ik hoop dan ook op het driehoekje Bangura, Paulissen (bij gebrek aan aankoop linksvoor), Maulun.
Keuze maken tussen Hoedemakers en Van Kaam. Als er wel eindelijk een linksvoor komt Paulissen als rechter 'aanvallende middenvelder' en anders Breij. Diepgang zodat VDW keuzes krijgt ?n de tegenstander keuzes moet maken.

Ben verder niet zo'n grote Breij fan maar goed. Als er niks bij komt denk ik op dit moment de beste oplossing en hij verzaakt in ieder geval niet

Leeuwarden36

Maulun niet op training vandaag.

anderszchristian

Citaat van: Leeuwarden36 op januari 20, 2023, 11:57:13
Maulun niet op training vandaag.

Mahi ook afgehaakt met een lichte blessure

Inferno-058

Noordcambuur

hobbes

Ultee verwacht dat hij kan spelen.