Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op maart 17, 2021, 16:34:30
Oratmangoen op die positie. Lijkt me de beste oplossing.
Ja en Jacobs op zijn vertrouwde plek..dat lijkt mij ook het meest logische.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

De spoeling raakt wel dunner... je merkte tegen GAE ook al dat het nu minder wordt met de wissels en we niks kunnen forceren.
Prima om een keer met een puntje genoegen te nemen maar hopelijk niet te vaak.

AL

Citaat van: Grijskijkert op maart 17, 2021, 16:37:35
Ja en Jacobs op zijn vertrouwde plek..dat lijkt mij ook het meest logische.

Eens.
En eventueel heb je dan Breij nog achter de hand voor Jacobs.
Maar wel zonde want vond het huidige middenveld met Maulun en Ragnar echt heel goed.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2021, 16:39:27
De spoeling raakt wel dunner... je merkte tegen GAE ook al dat het nu minder wordt met de wissels en we niks kunnen forceren.
Prima om een keer met een puntje genoegen te nemen maar hopelijk niet te vaak.
??... Breij en Doodeman zijn weer terug en volledig inzetbaar, Paulissen misschien weer op de bank. Dus 1 valt weg en je krijgt er 3 voor terug.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: AL op maart 17, 2021, 16:39:48
Eens.
En eventueel heb je dan Breij nog achter de hand voor Jacobs.
Maar wel zonde want vond het huidige middenveld met Maulun en Ragnar echt heel goed.
Inderdaad, nu maar kijken hoe het middenveld Hoedemakers, Ragnar en Jacobs het gaat doen nu Jacobs ook weer fris is..
IN HENK WE TRUST!!!

CambuurAmersfoort

Dit last maar zien hoe blij wij mogen zijn dat we niemand hebben verhuurd. We hebben genoeg blessures gehad en echt iedereen is nodig. Hopelijk paulissen over een week of 2 weer terug, dan kan je met Jacobs en paulissen spelen. Breij op het middenveld vind ik meestal ook niet verkeerd. Die speelt daar lekkerder dan op de buiten.

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op maart 17, 2021, 16:43:18
??... Breij en Doodeman zijn weer terug en volledig inzetbaar, Paulissen misschien weer op de bank. Dus 1 valt weg en je krijgt er 3 voor terug.

Eerste 11 is nog steeds heel solide, maar je hebt niet meer echt mogelijkheden om met wissels nog wat extra kwaliteit te brengen om een wedstrijd te doen kantelen. Met uitzondering van Breij wellicht, die gooit er veel energie in.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2021, 17:05:26
Eerste 11 is nog steeds heel solide, maar je hebt niet meer echt mogelijkheden om met wissels nog wat extra kwaliteit te brengen om een wedstrijd te doen kantelen. Met uitzondering van Breij wellicht, die gooit er veel energie in.
Oneens.. zit komende wedstrijd voldoende kwaliteit op de bank ,zeker in verhouding met de afgelopen wedstrijd(en), alleen Akoy, Kallon en Maulun zijn er zeker niet bij en de rest als er niets raars meer gebeurt wel.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: zeewolde op maart 17, 2021, 16:34:30
Oratmangoen op die positie. Lijkt me de beste oplossing.
vind ik niet.

sunderland

Zal misschien wel gebeuren. Moet het middenveld wel anders staan denk ik.

sunderland

Ragnar heeft niet die pass of trap die Maulun of Paulissen wel hebben. Die zijn er niet en dan zou ik eerder Breij daar neerzetten

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 17, 2021, 17:36:05
Ragnar heeft niet die pass of trap die Maulun of Paulissen wel hebben. Die zijn er niet en dan zou ik eerder Breij daar neerzetten
En Breij wel?
Citaat van: sunderland op maart 17, 2021, 17:34:09
Zal misschien wel gebeuren. Moet het middenveld wel anders staan denk ik.
Werd meteen op getraind! En met Breij erbij moet het niet anders staan? En laat Breij maar van de bank starten na weken eruit geweest te zijn..maar dat is mijn bescheiden mening ,en heb je meteen wat power wat je in kan brengen.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 17, 2021, 18:07:57
En Breij wel?Werd meteen op getraind! En met Breij erbij moet het niet anders staan? En laat Breij maar van de bank starten na weken eruit geweest te zijn..maar dat is mijn bescheiden mening ,en heb je meteen wat power wat je in kan brengen.
breij heeft een betere trap en is tactisch sterker.

sunderland

Mooi dat ze daarop trainen en logisch ook.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 17, 2021, 19:06:59
breij heeft een betere trap en is tactisch sterker.
Ik vind van niet, maar goed ,ieder zijn mening..
IN HENK WE TRUST!!!