Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Ruppppert

Citaat van: sunderland op december 24, 2019, 17:09:00
dou skoptest altijd in de grond. Dou gafst boerlage ballen
haha boerlage ballen  :_schater

Galdiano

Maulun traint elke dag voorzich zelf in Frankrijk. Dan ben je op en top prof!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Chielvak19

Citaat van: Galdiano op januari 02, 2020, 14:02:26
Maulun traint elke dag voorzich zelf in Frankrijk. Dan ben je op en top prof!  |:)
klopt, hij is zo fanatiek als wat. Zie ik ook tijdens wedstrijden bij hem
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Treb

Ja chapeau, maar beter dan dit wordt ie niet helaas.

AL

Citaat van: Treb op januari 02, 2020, 18:10:39
Ja chapeau, maar beter dan dit wordt ie niet helaas.

Onzin!

Treb

Citaat van: AL op januari 02, 2020, 18:42:00
Onzin!

Van de 48 goals die we gemaakt hebben 3 goals en 5 assists.

Dat is veel te weinig voor een nummer 10

Bernardo

Citaat van: Treb op januari 02, 2020, 18:49:51
Van de 48 goals die we gemaakt hebben 3 goals en 5 assists.

Dat is veel te weinig voor een nummer 10

We spelen toch helemaal niet met een nummer 10? Dat ie meer moet scoren ben ik wel met je eens, al compenseert Jacobs ook wel weer een hoop als middenvelder.

sunderland

Citaat van: Treb op januari 02, 2020, 18:49:51
Van de 48 goals die we gemaakt hebben 3 goals en 5 assists.

Dat is veel te weinig voor een nummer 10
kest nagaan hoe jij tegen voetbal aankijkt, een nummer 10 pfffff. Hij speelde steeds beter maar heeft duidelijk een periode te weinig gebracht. Te weinig scoren en te lage handelingssnelheid. Soms ook heel appart dat ie eerste helft te weinig brengt en te slap is en dan vaak in de 2 e helft veel beter speelt en ook sneller handeld. Denk dat ie in de rust ook vaak word aangespoord. Zit meer in dat kan niet anders

denistel

Citaat van: Galdiano op januari 02, 2020, 14:02:26
Maulun traint elke dag voorzich zelf in Frankrijk. Dan ben je op en top prof!  |:)

wut ie oek voor betaald he tis een profvoetballer

D.H.Skolten

Dat was een vies elleboogje die Dijkstra aan Maulun gaf. Valt me dan zo tegen van een oud Cambuur speler. (zijn naam staat zelfs op het shirt van ons damn it)

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 03:09:46
Dat was een vies elleboogje die Dijkstra aan Maulun gaf. Valt me dan zo tegen van een oud Cambuur speler. (zijn naam staat zelfs op het shirt van ons damn it)
Deze smerige overtreding had Nijhuis of de assistent moeten kunnen zien.
Maar visueel zijn ze waarschijnlijk behoorlijk gehandicapt, maar de oortjes zijn prima, want als je wat zegt ben je de Sjaak.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2020, 08:36:58
Deze smerige overtreding had Nijhuis of de assistent moeten kunnen zien.
Maar visueel zijn ze waarschijnlijk behoorlijk gehandicapt, maar de oortjes zijn prima, want als je wat zegt ben je de Sjaak.

Hetzelfde met die overtreding op Antonia, prima als je voordeel geeft, maar daarna wel geel.

Bernardo

Citaat van: hobbes op februari 01, 2020, 08:40:11
Hetzelfde met die overtreding op Antonia, prima als je voordeel geeft, maar daarna wel geel.

En de overtreding op Maulun waar de penalty uit kwam is ook gewoon geel. Dus v Eijden had rood moeten hebben. En Maulun krijgt geel voor praten, Nijhuis vind zichzelf altijd veel te belangrijk.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.