Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: PePe op mei 04, 2023, 21:34:05
Maar gaat hij ergens aan de bak komen, na dit seizoen met zo veel blessures?
klopt dit jaar veel tegenslagen?.hebben we niks aan in de KKD.

Cor

Citaat van: Noordcambuur op mei 05, 2023, 18:39:23
klopt dit jaar veel tegenslagen?.hebben we niks aan in de KKD.

8P Mede dankzij hem zijn we twee keer kampioen in de KKD geworden.

PePe

Volgens mij het creatieve brein.

KlinkHamer

en nog steeds geen club ......Geloof je toch niet.

NRG

Citaat van: KlinkHamer op september 10, 2023, 16:49:52
en nog steeds geen club ......Geloof je toch niet.

Als ik Cambuur was zou ik ?m gewoon een contract aanbieden.

sunderland

Citaat van: KlinkHamer op september 10, 2023, 16:49:52
en nog steeds geen club ......Geloof je toch niet.
hij was vandaag nog bij de grote wielen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op september 10, 2023, 20:24:03
hij was vandaag nog bij de grote wielen

Is dat een grote club tegenwoordig?
Henk, held, bedankt

bommel

Waar traint hij? Voor zichzelf? Wellicht mooi laten meetrainen en eens kijken hoe het loopt.

Andy King

Citaat van: bommel op september 10, 2023, 20:39:29
Waar traint hij? Voor zichzelf? Wellicht mooi laten meetrainen en eens kijken hoe het loopt.

Eens! Ik vind het goede, creatieve speler. Kan er wat mij betreft wel weer bij. Graag zelfs!

janou

Ik blijf Maulun echt een geweldige speler vinden. Begrijp niet dat er geen eredivisieclub voor hem is gekomen

Voorstopper

Als Maulun fit was geweest had dat misschien wel het verschil kunnen maken vorig seizoen. Omdat hij vorig seizoen amper gespeeld heeft is hij denk ik ook uit het vizier geraakt bij vele clubs. Ik ban ook altijd wel fan geweest van Robin, maar we hebben op zijn positie nu genoeg andere spelers, dan zie ik liever ene buitenspeler nu vd Water geblesseerd is

sunderland

Citaat van: sunderland op september 10, 2023, 20:24:03
hij was vandaag nog bij de grote wielen
die club komt uit Saudiarabi?

sunderland

Citaat van: janou op september 11, 2023, 15:05:38
Ik blijf Maulun echt een geweldige speler vinden. Begrijp niet dat er geen eredivisieclub voor hem is gekomen
komt omdat hij zo vaak en lang geblesseerd is geweest. Vind het ook zonde. Zou makkelijk mee kunnen in de subtop als hij helemaal afgetraind en fit is.

Bernardo

Citaat van: sunderland op september 11, 2023, 15:20:36
komt omdat hij zo vaak en lang geblesseerd is geweest. Vind het ook zonde. Zou makkelijk mee kunnen in de subtop als hij helemaal afgetraind en fit is.

Vaak? Lang wel ja, afgelopen seizoen. In al die jaren daarvoor heel weinig geblesseerd geweest

sunderland

Citaat van: Bernardo op september 11, 2023, 16:29:32
Vaak? Lang wel ja, afgelopen seizoen. In al die jaren daarvoor heel weinig geblesseerd geweest
in mijn beleving was er wel vaak een peintje.