Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Mits niet te duur zou ik Ciganiks, Boerlage en Maulun gewoon houden voor de breedte/concurrentie. Ik vind dat deze jongens potentie en een goede instelling hebben en als Henk echt zo'n goede trainer/motivator is (waar ik ook in geloof) kan hij dat er uit halen.

Jansen voor de basis houden. Heeft zijn topniveau nog niet bereikt, maar wat wil je als je 1,5 jaar niet hebt gevoetbald en vervolgens midden in het seizoen in een labiel team terecht komt. Aan kleine dingen zie je dat deze jongen een hoger niveau aankan, let bijvoorbeeld maar eens op hoe vaak hij een tweede bal wint door zich goed te positioneren/goed te anticiperen.

Daarnaast moet je dan twee echte toppers halen voor de 6 (El Makrini?) en 10 (niveau Branco van den Boomen). Die in de basis met Jansen, die andere drie er achter, dat is in mijn ogen prima voor de KKD.

Wat mij betreft moet vooral de aanval volledig op de schop (deels noodgedwongen, want Hendriks lijkt me niet te behouden).
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op maart 16, 2019, 11:28:17
Mits niet te duur zou ik Ciganiks, Boerlage en Maulun gewoon houden voor de breedte/concurrentie. Ik vind dat deze jongens potentie en een goede instelling hebben en als Henk echt zo'n goede trainer/motivator is (waar ik ook in geloof) kan hij dat er uit halen.

Jansen voor de basis houden. Heeft zijn topniveau nog niet bereikt, maar wat wil je als je 1,5 jaar niet hebt gevoetbald en vervolgens midden in het seizoen in een labiel team terecht komt. Aan kleine dingen zie je dat deze jongen een hoger niveau aankan, let bijvoorbeeld maar eens op hoe vaak hij een tweede bal wint door zich goed te positioneren/goed te anticiperen.

Daarnaast moet je dan twee echte toppers halen voor de 6 (El Makrini?) en 10 (type Branco van den Boomen). Die in de basis met Jansen, die andere drie er achter, dat is in mijn ogen prima voor de KKD.

er staat heel wat te gebeuren.de 3 die je noemt zou je een kans kunnen geven maar het zijn
geen scoorders en dat moeten middenvelders ook doen vind ik.
we zullen het allemaal zien ik ben in ieder geval positief.

AL

Jansen is voor mij een grote twijfelgeval.
Vind hem tot nu toe voetballend tegenvallen.
En echt dynamisch is hij ook niet zoals werd aangekondigd.

Maar inderdaad lang niet op niveau gespeeld.

justremco

Citaat van: denistel op maart 16, 2019, 11:40:23
er staat heel wat te gebeuren.de 3 die je noemt zou je een kans kunnen geven maar het zijn
geen scoorders en dat moeten middenvelders ook doen vind ik.
we zullen het allemaal zien ik ben in ieder geval positief.

Er komen heel wat interessante spelers beschikbaar op de markt, dus als de verhalen over een financiële injectie door sponsoren klopt zou ik eerst verder kijken naar spelers die niet alleen potentie hebben maar bovenal gewoon kunnen voetballen en bij voorkeur wat meer scorend vermogen hebben

Collingwood

Citaat van: justremco op maart 16, 2019, 12:36:33
Er komen heel wat interessante spelers beschikbaar op de markt, dus als de verhalen over een financiële injectie door sponsoren klopt zou ik eerst verder kijken naar spelers die niet alleen potentie hebben maar bovenal gewoon kunnen voetballen en bij voorkeur wat meer scorend vermogen hebben

Och, dat mag ook hoor. Zo zou ik het doen, maar als één of meer van de genoemde spelers niet verlengd worden kan ik daar ook niet wakker van liggen. De al dan niet komst van Henk wacht ik met meer spanning af.

De Gast

Met jongens als Ciganiks Maulun Boerlage ga je gewoon nooit hogerop komen.  En voor de breedte ga je zo'n Fransman toch ook geen contract geven.. als je een nieuwe start wilt maken dan ook flink de bezem er door.

Collingwood

Liever de Franse Maulun dan een gokje a la de Nederlandse Calor. Ook al zal er wat meer geld zijn ga ik er niet vanuit dat we een stuk of 6 zekerheidjes binnen gaan halen.

Bankzitter

Er zullen er toch een paar verlengt worden anders sta je met 5 spelers op de eerste training. Maar dan wel voor de breedte.

speculeter

Voor de eerste training staat er heus wel een bijna complete selectie hoor.

justremco

Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 14:58:13
Voor de eerste training staat er heus wel een bijna complete selectie hoor.

Dat willen ze wel inderdaad, dus met 5 man op eerste training zal wel wat metvallen

De Gast

Hoe is het mogelijk dat deze jongen zoveel wedstrijden heeft gespeeld dat hij daardoor ook nog recht heeft op een contractverlenging. Wordt een dure bankzitter volgend jaar. Kan er maar bar weinig van!!

Yellow Army

Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 22:57:40
Hoe is het mogelijk dat deze jongen zoveel wedstrijden heeft gespeeld dat hij daardoor ook nog recht heeft op een contractverlenging. Wordt een dure bankzitter volgend jaar. Kan er maar bar weinig van!!

Eens! Ik heb lang wel wat in deze jongen gezien, maar us de laatate weken de zwakste schakel.
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Dat ie automatisch is verlengd wil nog niet zeggen dat hij ook zeker blijft natuurlijk. Als de nieuwe staf hem niet nodig heeft, is er nog genoeg tijd om een nieuwe club te vinden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tanjajeah

Is inderdaad moeilijk te begrijpen dat juist bij Maulun de optie tot verlenging is gelicht. Grossiert in het aanspelen van de verkeerde kleur en wordt standaard op snelheid geklopt. 

De Gast

Was geen optie. Zoveel wedstrijden spelen betekende contractueel verlenging van de verbintenis.