Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Agy op september 24, 2019, 15:42:41
Dat was idd ruim voldoende maar thuis tegen Den Bosch was het niet best.

Das 1 wedstrijd extra en daarmee mogen wij (en hij) onze handjes dichtknijpen.
was andere positie

Bernardo

Citaat van: sunderland op september 24, 2019, 16:18:43
was andere positie
Hoezo andere positie? Beide keren speelde hij ipv Maulun.

Agy

Citaat van: sunderland op september 24, 2019, 16:18:43
was andere positie

Was beide keren voor Robin.. werd in Breda de wedstrijd uitgeschopt en de 2e helft + thuis tegen Den Bosch vervangen door Paulissen.

Yellow Army

Ik denk dat Sunny in de war is net de wedstrijd tegen de Eagles, toen viel hij in voor Korte
Area 58

carlo de leeuw

Maulun heeft wel wat kwaliteiten maar  is ook wat een zacht eitje. Paulissen nu 2 potjes erin. Moet het laten zien en daarna de beste erin. Misschien ben je ze daarna wel beide nodig omdat er ergens anders weer een probleem is.

sunderland

Citaat van: Yellow Army op september 24, 2019, 17:04:18
Ik denk dat Sunny in de war is net de wedstrijd tegen de Eagles, toen viel hij in voor Korte
ik denk het ook. Vond um in Breda juist uitstekend invallen, tegen Denbosch was ie onzichtbaar en daar heeft Henk ook zijn mening overgegeven. Hij kwam er toen niet in voor omdat de rest niet deed wat de afspraak was.

D.H.Skolten

Citaat van: speculeter op september 23, 2019, 22:45:16
Zal toch wel Paulissen worden denk ik.
Al heeft die mij nog niet overtuigd.
Lijkt me wel, waarom hebben ze 'm anders gehaald.

sunderland

Nou maulun jij krijgt rood en berghuis geel. De vuile lafaards van de Knjb zijn er weer. Skandalig weer

zeewolde

Citaat van: sunderland op september 26, 2019, 20:46:19
Nou maulun jij krijgt rood en berghuis geel. De vuile lafaards van de Knjb zijn er weer. Skandalig weer
ik lees je berichtje nu pas, ik had het in wedstrijdtopic tegen Volendam ook gemeld. Dit slaat echt nergens op

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op september 26, 2019, 20:55:50
ik lees je berichtje nu pas, ik had het in wedstrijdtopic tegen Volendam ook gemeld. Dit slaat echt nergens op
alsnog in beroep gaan, de beelden van Berghuis en Maulun naast elkaar zetten. Bespottelijk dit

speculeter

Heel jammer dat Kamphuis niet floot afgelopen maandag.
Tjonge jonge wat een willekeur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op september 26, 2019, 21:29:50
alsnog in beroep gaan, de beelden van Berghuis en Maulun naast elkaar zetten. Bespottelijk dit
Dan krijgt Berghuis alsnog rood lijkt me (ik weet dat dat niet kan, hoor)
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Snap de geel blauwe bril heel goed, maar het was gewoon eigen schuld, oliedomme overtreding op een totaal ongevaarlijke speler.
Werkelijk OLIEDOM.

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 26, 2019, 23:13:36
Snap de geel blauwe bril heel goed, maar het was gewoon eigen schuld, oliedomme overtreding op een totaal ongevaarlijke speler.
Werkelijk OLIEDOM.
is ook eigen schuld, maar blijft dan raar dat Berghuis voor een soortgelijke overtreding die ook nog veel harder is zelfs na de Var alleen maar geel krijgt.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op september 27, 2019, 10:01:54
is ook eigen schuld, maar blijft dan raar dat Berghuis voor een soortgelijke overtreding die ook nog veel harder is zelfs na de Var alleen maar geel krijgt.

Ja daar heb jij gelijk in natuurlijk, heel vaak bij de grotere clubs wordt rood maar geel, wordt er net nog een minuutje langer doorgespeeld, zou niet mogen maar gebeurt wel.