Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#225
Citaat van: poelie-lwd op november 11, 2019, 14:50:47
Ik ben nog steeds niet overtuigd van Maulun. Begrijp me goed, ik zie echt wel dat hij kan voetballen echter is zijn rendement nog steeds onder de maat voor een speler op die positie. Hij maakt in mijn optiek ook vaak niet de juiste keuze of ontbreekt de precisie en/of nauwkeurigheid. Laat ik het zo zeggen, ik heb hem tijdens zijn gedwongen absentie niet gemist. Ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken  :proost

Ook eens, zowel wat je zegt over rendement (maar dan doel ik niet puur op goals en assists, maar vooral ook op het geven van steekpasses en dergelijke die wellicht niet altijd direct een goal opleveren) als dat hij zichtbaar wel heel goed kan voetballen. Heb dus wel het gevoel dat er meer in zit dan er tot nu toe uitkomt. Neem aan dat Sandor daar ook druk mee bezig is.

In dit opzicht vind ik trouwens Akoy ook (nog) niet beter dan Maulun, hoewel die wel beter is in andere zaken zoals meeverdedigen, waar Maulun weer een meerwaarde is met zijn vrije trappen en corners. Vind die keuze op dit moment dus vrijwel om het even, en als de een speelt zal ik de ander niet missen en vice versa. Beide heel aardige spelers voor ons die in bepaalde opzichten nog beter moeten/kunnen worden. Zoals eerder al eens gezegd zou ik Ragnar ook wel eens op die positie willen zien.

Heb trouwens ook wel eens het gevoel dat mensen Akoy een talent vinden die zich nog kan ontwikkelen en Maulun een gearriveerde speler die er meteen moet staan. Maar dan wordt even vergeten dat ze bijna exact even oud zijn, worden beide deze maand 23, Akoy zelfs nog een week eerder.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Zo die scoort dus zondag haha. Is meestal zo als we het over iemand hebben. Vind um heus goed maar dacht dat Akoy tegen dat fysieke Roda meer kon brengen.

denistel

vond akoy vooral tegen exelsior super goed spelen en zou em er daarna
niet snel naast hebben gezet.

YellowBlue

Citaat van: denistel op november 11, 2019, 21:38:19
vond akoy vooral tegen exelsior super goed spelen en zou em er daarna
niet snel naast hebben gezet.
elftal is beter in balans met Akoy. Maulun moet het wat mij betreft uitvechten met Jacobs. Voorlopig legt hij dit tegen hem af.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op november 11, 2019, 23:43:37
elftal is beter in balans met Akoy. Maulun moet het wat mij betreft uitvechten met Jacobs. Voorlopig legt hij dit tegen hem af.
dat hij helemaal niet. Jacobs pakt 15-16 km per weds

YellowBlue

Citaat van: sunderland op november 12, 2019, 12:41:33
dat hij helemaal niet. Jacobs pakt 15-16 km per weds
ik bedoel dat Maulun het af legt tegen Jacobs, jij ook?

sunderland

Ja zeker op die positie. Verder kan het middenveld per weds verschillen voor mij. Maulun kan gewoon heel goed voetballen maar blijft dit seiz beetje achter bij de rest die wel uitschieters heeft

Agy

Citaat van: sunderland op november 13, 2019, 08:40:38
Verder kan het middenveld per weds verschillen voor mij...

Precies.. we hebben 4 goede middenvelders voor 3 posities met elk hun eigen specifieke kwaliteiten. Er valt gewoon wat te kiezen afhankelijk van hoe de tegenstander speelt en wie der fit is. Ben er wel blij mee.

YellowBlue

Ik vind met name Jacobs beter renderen naast Akoy, hij komt dan wat meer op 10, dus recht achter Muhren. Met Maulun naast hem speelt hij zelf meer op de rechterkant.

sunderland

Citaat van: Agy op november 13, 2019, 10:35:48
Precies.. we hebben 4 goede middenvelders voor 3 posities met elk hun eigen specifieke kwaliteiten. Er valt gewoon wat te kiezen afhankelijk van hoe de tegenstander speelt en wie der fit is. Ben er wel blij mee.
zo ist. Verl seiz stonden er 2-3 harlekeinen

Lore

Citaat van: sunderland op november 13, 2019, 12:01:45
zo ist. Verl seiz stonden er 2-3 harlekeinen

:y :y Ongelofelijk om het middenveld (of eigenlijk elk linie) van vorig seizoen naast die van deze te leggen.

poelie-lwd

Citaat van: Agy op november 13, 2019, 10:35:48
Precies.. we hebben 4 goede middenvelders voor 3 posities met elk hun eigen specifieke kwaliteiten. Er valt gewoon wat te kiezen afhankelijk van hoe de tegenstander speelt en wie der fit is. Ben er wel blij mee.

5. Ragnar is een middenvelder die ook op de vleugel kan spelen. Paulissen juist andersom.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Agy

#237
Citaat van: YellowBlue op november 13, 2019, 11:44:30
Ik vind met name Jacobs beter renderen naast Akoy, hij komt dan wat meer op 10, dus recht achter Muhren. Met Maulun naast hem speelt hij zelf meer op de rechterkant.

Dat ben ik dan weer niet met je eens want Maulun heeft toch betere looplijnen om ruimte te maken voor anderen dan Akoy. Maulun zoekt ook best vaak de zijkanten op waardoor er voor Jacobs ruimte komt in de as. Akoy en Jacobs daarentegen lopen elkaar soms een beetje in de weg. Wel is het zo dat je met Jacobs en Akoy wat meer fysiek vermogen hebt. Dus zoals ik al schreef een beetje afhankelijk van de tegenstander.



Citaat van: poelie-lwd op november 13, 2019, 13:14:20
5. Ragnar is een middenvelder die ook op de vleugel kan spelen. Paulissen juist andersom.

Eens.. we hebben op dat vlak best een brede selectie... alleen de nr 1, 6 en 9 zijn wel fragiel.

denistel

Citaat van: Agy op november 13, 2019, 15:00:37
Dat ben ik dan weer niet met je eens want Maulun heeft toch betere looplijnen om ruimte te maken voor anderen dan Akoy. Maulun zoekt ook best vaak de zijkanten op waardoor er voor Jacobs ruimte komt in de as. Akoy en Jacobs daarentegen lopen elkaar soms een beetje in de weg. Wel is het zo dat je met Jacobs en Akoy wat meer fysiek vermogen hebt. Dus zoals ik al schreef een beetje afhankelijk van de tegenstander.



Eens.. we hebben op dat vlak best een brede selectie... alleen de nr 1, 6 en 9 zijn wel fragiel.

zoals ik het zie handelt akoy sneller en dat is wel belangrijk om openingen te creeren
bij maulun heb ik het id dat ie eerst altijd even de bal bij em wil houden en het liefst
nog een mannentje uit spelen en dat haalt de snelheid uit de aanval.

vanmorgen bij de training speciaal op ragnar gelet en die komt in partijvorm
regelmatig op de 10 uit en daar vind ik en pruma hoor aanname en 1e actie
zijn prima en dan heb je ruimte om te knallen of iemand vrij te spelen

denistel

even prikkelen die gast en meteen 2x raak