Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: denistel op december 06, 2019, 22:34:11
even prikkelen die gast en meteen 2x raak

Volgens mij leest hij ons forum, Robin pakt het geweldig op.  :_schater

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Vond nou niet echt dat die goals iets van klasse uitstraalden. Beide toevalstreffers. Slap schot die tweede goal zeg. Ik zie liever Akoy.

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op december 08, 2019, 09:47:11
Vond nou niet echt dat die goals iets van klasse uitstraalden. Beide toevalstreffers. Slap schot die tweede goal zeg. Ik zie liever Akoy.
Maar es goed kijken naar die tweede

Bankzitter

Jacobs scoorde laatste ook al met zo'n heel rustig balletje.Leek mij bewust en zo me niet verbazen dat er op getraind wordt.

Keira

Citaat van: Geelblauwstiens op december 08, 2019, 09:52:15
Maar es goed kijken naar die tweede

Prachtige aanval met een mooie afronding!

sunderland

Haha, ik weet dat we in een positieve flow zitten maar overdrijven is ook een vak. Ik denk dat mijn keeper van Jo 12 die bal gewoon had gehad. Ik vind juist dat er wel wat strakker mag worden afgerond. Maulun heeft al een aantal grote kansen gemist omdat hij juist te slap inschoot. Verder prima gedaan in dord. Veel ging via hem en dat moet ook.

Bankzitter

Ik twijfel ook wel een beetje , hoor. Hij vraagt om de bal en schiet vrij snel en van dichtbij dus het lijkt alsof 'ie gezien dat de keeper het gewicht op het ander been heeft.

Maar het kan net zo goed een lucky zijn, hoor.

denistel

die keeper was zo slecht dat elk schot binnen de palen ok was

Agy

Citaat van: sunderland op december 08, 2019, 14:00:35
Haha, ik weet dat we in een positieve flow zitten maar overdrijven is ook een vak. Ik denk dat mijn keeper van Jo 12 die bal gewoon had gehad. Ik vind juist dat er wel wat strakker mag worden afgerond. Maulun heeft al een aantal grote kansen gemist omdat hij juist te slap inschoot. Verder prima gedaan in dord. Veel ging via hem en dat moet ook.

Eens, ik vind zo ie zo dat we "over all" elke wedstrijd nog veel kansen missen.

Galdiano

Ik weet het niet met Maulun, de ene keer denk ik ja hij kan wel wat, de andere keer komt hij toch weer net te kort. Gister bij vlagen echt wel een paar leuke dingetjes, maar toch net niet.

We missen een type ala Sandor van der Heide, een echte schaker. Daarin tegen is Maulun wel een echte loper en werkt zich helemaal kapot, maar brengt hierdoor de bal te vaak lopend.

Wat vinden jullie?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op december 14, 2019, 09:35:09
Ik weet het niet met Maulun, de ene keer denk ik ja hij kan wel wat, de andere keer komt hij toch weer net te kort. Gister bij vlagen echt wel een paar leuke dingetjes, maar toch net niet.

We missen een type ala Sandor van der Heide, een echte schaker. Daarin tegen is Maulun wel een echte loper en werkt zich helemaal kapot, maar brengt hierdoor de bal te vaak lopend.

Wat vinden jullie?
ik lijk een van de weinigen te zijn die hem voetballend wel wat vind brengen en vindt zijn snelheid van handelen ook wel meevallen. Gisteren weer prima loopacties en passes gezien. Waar ik hem echt niet goed in vind is zijn schot. Dat zijn van die slappe schuivertjes. Maar een echt alternatief hebben we op dit moment ook niet is mijn mening. Akoy wordt dat wel genoemd, maar die vind ik ook niet wekelijks uitblinken als hij meedoet

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op december 14, 2019, 09:43:19
ik lijk een van de weinigen te zijn die hem voetballend wel wat vind brengen en vindt zijn snelheid van handelen ook wel meevallen. Gisteren weer prima loopacties en passes gezien. Waar ik hem echt niet goed in vind is zijn schot. Dat zijn van die slappe schuivertjes. Maar een echt alternatief hebben we op dit moment ook niet is mijn mening. Akoy wordt dat wel genoemd, maar die vind ik ook niet wekelijks uitblinken als hij meedoet

Eens Akoy is geen 10, en is (op dit moment nog) minder ver dan Maulun.
De schoten zijn echt matig inderdaad.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

carlo de leeuw

Citaat van: Galdiano op december 14, 2019, 09:35:09
Ik weet het niet met Maulun, de ene keer denk ik ja hij kan wel wat, de andere keer komt hij toch weer net te kort. Gister bij vlagen echt wel een paar leuke dingetjes, maar toch net niet.

We missen een type ala Sandor van der Heide, een echte schaker. Daarin tegen is Maulun wel een echte loper en werkt zich helemaal kapot, maar brengt hierdoor de bal te vaak lopend.

Wat vinden jullie?
Eens...heeft soms wel wat maar is het te vaak net niet.

AL

Maulun, Hoedemakers, Mac/Schouten vond ik voetballend prima en konden mee met hoge niveau van Ajax.
Wat vonden jullie van onze voorste 3?
Daar lag het probleem.