Den bosch heeft het heerlijk gedaan vanavond. Vooral de supporters waren goed bezig. Die hielden zich meer met rand zaken bezig.
Tsja, ik verbaas me er over dat er nog steeds zulke primitieve lui rondlopen. De club zal nu wel een boete krijgen voor iets waar ze verder niets aan kunnen doen en waar ze zich ook niet op hadden kunnen voorbereiden. In het verleden hebben ze zelf ook donkere spelers gehad en destijds hoorde je nooit oerwoudgeluiden. Ik zou het triest vinden als FCDB de boete toegedeeld zou krijgen, de KNVB kan veel beter samen met FCDB een onderzoek starten om de werkelijke daders te achterhalen en zelf de kosten van dat onderzoek te betalen.
Want zonder respect, geen voetbal. Toch KNVB? :0=
Die Engelsen moeten eerst maar eens naar zichzelf kijken, daar hoorde ik de complete Amazone regelmatig voorbij komen :rodekaart
Pec naar halve finales
PSV ook :proost
Ajax ook naar de volgende ronde in dat lege stadion van Emmen.
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 23:14:59
Ajax ook naar de volgende ronde in dat lege stadion van Emmen.
Alle 4 de kwartfinales in half lege stadions. Drama. In mijn ogen verliest de beker daarmee zijn bestaansrecht. Lekker opdoeken.
tijd voor een nieuwe opset bekervoetbal :zweep..hoe die er dan uit moet komen te zien i dont fucking know !! 8P
Citaat van: gobo op februari 01, 2013, 20:49:02
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 23:14:59
Ajax ook naar de volgende ronde in dat lege stadion van Emmen.
Alle 4 de kwartfinales in half lege stadions. Drama. In mijn ogen verliest de beker daarmee zijn bestaansrecht. Lekker opdoeken.
Alleen Olle viel nog wel wat mee. 7100 man. Pisvee viel me zwaar tegen en Vistas - Ajaks... Tja, het blijft natuurlijk een schandaal dat die Arneppers in een evenementenhal voetballen
Citaat van: SCCFRANEKER op februari 02, 2013, 12:26:00
tijd voor een nieuwe opset bekervoetbal :zweep..hoe die er dan uit moet komen te zien i dont fucking know !! 8P
Simpel: Zet die besmette denappel hier maar neer :devil
Vanavond naar Ajax tegen AZ. Met reductie vanwege de destijds gestaakte wedstrijd. Ik hoop dat het in de Arena niet zo koud is als j.l zondag, en wat beter voetbal uiteraard. Het moet maar ens een spanende wedstrijd worden met veel doelpunten. Dan moet Ajax niet met de rem er op spelen, dus eigenlijk zonder Eriksen.Maar dat zal wel niet het geval zijn. Toch denk ik dat Ajax gaat winnen, mogelijk na een verlenging. 4-3???
Citaat van: nepomuk op februari 27, 2013, 17:58:41
Vanavond naar Ajax tegen AZ. Met reductie vanwege de destijds gestaakte wedstrijd. Ik hoop dat het in de Arena niet zo koud is als j.l zondag, en wat beter voetbal uiteraard. Het moet maar ens een spanende wedstrijd worden met veel doelpunten. Dan moet Ajax niet met de rem er op spelen, dus eigenlijk zonder Eriksen.Maar dat zal wel niet het geval zijn. Toch denk ik dat Ajax gaat winnen, mogelijk na een verlenging. 4-3???
ik hoop maar dat ajax wint :) ik wou er eerst heen maar wist niet dat het al zo gauw was 8P
Kaasbeffers counteren zich naar 0-2 :_schater
Citaat van: marrumer op februari 27, 2013, 18:38:55
ik hoop maar dat ajax wint :) ik wou er eerst heen maar wist niet dat het al zo gauw was 8P
Baal jij even...
Mooie goal van altidore trouwens
Citaat van: marrumer op februari 27, 2013, 18:38:55
ik hoop maar dat ajax wint :) ik wou er eerst heen maar wist niet dat het al zo gauw was 8P
Ik snap niet dat er lui zijn die dit menen! Of je bent voor Cambuur of je bent voor Ajax of Feyenoord! En niet iedere keer dat gezeur van, mijn tweede club dit en mijn tweede club dat! :R
Support your local team! |:)
Gisteravond toch een redelijk goede en leuke wedstrijd gezien. Maar wederom hetzelfde euvel bij Ajax. niet kunnen scoren. De jeugd deed het ardig, met name hoesen, maar Dijks viel me t.o.v. Daley Blind, erg tegen. De scheidsrechter vond ik ook niet erg sterk. Een antal verkeerde beslissingen ten nadele van Ajax. En gaat die bal van Moisander tegen de paal er in, dan krijg je een heel andere wedstrijd. en,,,,Az heeft wel een echte spits. Altidore.
Citaat van: nepomuk op februari 28, 2013, 08:59:45
Gisteravond toch een redelijk goede en leuke wedstrijd gezien.
Ik ook. Bayern München tegen Dortmund. Dat is vast van een hoger niveau geweest als die domme Nederlandse competitie. Dat mensen daar nog 90 minuten lang naar gaan zitten kijken. Tien minuten samenvatting is voor mij genoeg.
Citaat van: clint op februari 28, 2013, 09:02:40
Citaat van: nepomuk op februari 28, 2013, 08:59:45
Gisteravond toch een redelijk goede en leuke wedstrijd gezien.
Ik ook. Bayern München tegen Dortmund. Dat is vast van een hoger niveau geweest als die domme Nederlandse competitie. Dat mensen daar nog 90 minuten lang naar gaan zitten kijken. Tien minuten samenvatting is voor mij genoeg.
Gisteravond ook Bayern tegen Dortmund gezien. Geweldige goal van Robben. Maar ook een hele goede sfeer in het stadion.
Ook Munchen - Dortmund gezien! Prachtig pot!
Daarna nog Sevilla - Atletico gezien ook dit was een pracht pot.
Veel snelheid, volop strijd, veel dynamiek, heerlijk!
Nederlands voetbal is niet om aan te zien!
Uitgezonderd Cambuur uiteraard ;)
az wint met 2-1 van psv in de bekerfinale :_schater :_schater :_schater
Gelukkig maar. Walgelijke PSV gun ik niks
Citaat van: Bernardo op mei 09, 2013, 20:04:51
Gelukkig maar. Walgelijke PSV gun ik niks
Gun beide gemaakte clubs niks... Beide clubs die met tientallen miljoenen gemeenschapsgeld gesmeten hebben... Dirk S. met zijn mega hypotheken en daarna de kas leeg en PisVee met 48 miljoen overheidsgeld.
:0=
OPDOEKEN DAT SOORT CLUBS :R
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/270740_409304229176493_300090533_n.png)
:_schater :_schater
Gemeente eindhoven was even te vroeg.........................
(https://pbs.twimg.com/media/BJ0uIkZCUAI6OW_.jpg:large)
En daarom wordt op dit moment............
(https://pbs.twimg.com/media/BJ19adNCMAA0iHt.jpg:large)
Citaat van: Galdiano op februari 28, 2013, 08:11:27
Ik snap niet dat er lui zijn die dit menen! Of je bent voor Cambuur of je bent voor Ajax of Feyenoord! En niet iedere keer dat gezeur van, mijn tweede club dit en mijn tweede club dat! :R
Support your local team! |:)
Er is bij mij geen 2e club, het is SC Cambuur EN Feyenoord :thumbsup
Dat Marrummer Ajax ook als favoriet heeft mag best :X
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 09, 2013, 21:55:45
Er is bij mij geen 2e club, het is SC Cambuur EN Feyenoord :thumbsup
Dat Marrummer Ajax ook als favoriet heeft mag best :X
dat is niet mijn favoriet.
Vechten jullie dit even lekker uit in pm's ofzo :zweep
Citaat van: brambo3004 op mei 09, 2013, 22:46:31
Vechten jullie dit even lekker uit in pm's ofzo :zweep
Ach 99% hier heeft een tweede club naast Cambuur. In bijna elk geval is dat de tegenstander van dkv :devil
Citaat van: Dokkumer op mei 09, 2013, 22:50:23
Ach 99% hier heeft een tweede club naast Cambuur. In bijna elk geval is dat de tegenstander van dkv :devil
Ja dat weet ik wel, maar als we het hier gaan hebben over alle 2e clubs, tsja dan is het einde zoek, niet? 8P
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 09, 2013, 21:55:45
Er is bij mij geen 2e club, het is SC Cambuur EN Feyenoord :thumbsup
En als Cambuur nu tegen Feyenoord speelt voor wie ben je dan?
Je kunt altijd iets met een andere club hebben maar Cambuur moet vind ik altijd op 1 staan :proost
Citaat van: gewoon een fan op mei 09, 2013, 23:25:01
En als Cambuur nu tegen Feyenoord speelt voor wie ben je dan?
Je kunt altijd iets met een andere club hebben maar Cambuur moet vind ik altijd op 1 staan :proost
In zijn naam staat Rotterdam voor Leeuwarden. Dat zegt wel genoeg l0l
bayern munchen wint met 3-2 de bekerfinale van vfb stuttgart. wel knap van stuttgart dat ze van een 3-0 achterstand nog 3-2 hebben kunnen maken.
:_schater
Ja prachtig. Daar kan de prestatie(s) van Bayern niet tegenop!
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2013, 10:39:47
:_schater
Ja prachtig. Daar kan de prestatie(s) van Bayern niet tegenop!
haha ik had toch al verwacht dat bayern deze zou winnen, maar wel knap ja alle drie de prijzen 8)
Citaat van: gewoon een fan op mei 09, 2013, 23:25:01
En als Cambuur nu tegen Feyenoord speelt voor wie ben je dan?
Je kunt altijd iets met een andere club hebben maar Cambuur moet vind ik altijd op 1 staan :proost
Dat zullen voor mij de enige wedstrijden in het jaar van Feyenoord zijn dat ik (met een dubbel gevoel) toch sta te schreeuwen voor SCC. Maar als de laatste competitiewedstrijd feyenoord kampioen kan worden door van SCC te winnen en wij zijn al veilig gespeeld, dan gaat dit principe even niet op!
Citaat van: SCCRulez op juni 04, 2013, 19:59:24
Dat zullen voor mij de enige wedstrijden in het jaar van Feyenoord zijn dat ik (met een dubbel gevoel) toch sta te schreeuwen voor SCC. Maar als de laatste competitiewedstrijd feyenoord kampioen kan worden door van SCC te winnen en wij zijn al veilig gespeeld, dan gaat dit principe even niet op!
ben jij nou ook al voor feyenoord?
Citaat van: marrumer op juni 04, 2013, 20:07:42
ben jij nou ook al voor feyenoord?
Kan ik niet ontkennen! Maar al zo'n 18 jaar bij SCC op tribune en paar keer bij Feyenoord dus de sterkste clubliefde is wel duidelijk :scc :scc :scc
24 September Harkema tegen NEC voor de liefhebbers altijd een leuke wedstrijd daarzo
FC Groningen zal morgenmiddag op Sportpark Goed Genoeg bij AFC in het uitvak door ca. 23 fans worden gesteund.Aantal in thuisvakken onbekend
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 15:12:30
FC Groningen zal morgenmiddag op Sportpark Goed Genoeg bij AFC in het uitvak door ca. 23 fans worden gesteund.Aantal in thuisvakken onbekend
Buscombi?
Yup, had ik er voor de duidelijkheid even bij moeten zetten ;)
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 16:09:20
Yup, had ik er voor de duidelijkheid even bij moeten zetten ;)
Ongelofelijk he!
Die zijn er wel ingetrapt :zucht
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 16:09:20
Yup, had ik er voor de duidelijkheid even bij moeten zetten ;)
13:00 vertrekken
De eerste uitslag is bekend en ook meteen het exit van de eerste JL club. Almere verliest na verlenging van Capelle...
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 20:13:31
De eerste uitslag is bekend en ook meteen het exit van de eerste JL club. Almere verliest na verlenging van Capelle...
RKC - HER 0-0 bij rust in een verschrikkelijke entourage met matig voetbal
Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 21:32:25
RKC - HER 0-0 bij rust in een verschrikkelijke entourage met matig voetbal
Oh een standaard entourage dus in Walgwijk :devil
Willem II ontsnapt in de slotseconden aan een blamage, Helmond verkloot een 0-2 voorsprong. Beide in verlenging
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 22:09:45
Willem II ontsnapt in de slotseconden aan een blamage, Helmond verkloot een 0-2 voorsprong. Beide in verlenging
En ze blameren zich alsnog door te verliezen van de amateurs van IJsselmeervogels en Excelsior'31...
Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 21:32:25
RKC - HER 0-0 bij rust in een verschrikkelijke entourage met matig voetbal
Zit nu ff te kijken. De sfeer is van niveau tupperware party. Meer gegil dan geschreeuw ;( drama.
Citaat van: Destroyer op september 24, 2013, 22:45:00
Zit nu ff te kijken. De sfeer is van niveau tupperware party. Meer gegil dan geschreeuw ;( drama.
Het ergste is dat deze wedstrijd komend weekend weer gespeeld gaat worden :O
Zelfs Telstar speelt op het moment pisvee weg :?
psv - telstar staat 0-1 :_schater
Die supporters van volendam zitten ook echt achter hun club :_schater :_schater
PSV -Telstar, 2 strafschoppen. Aan degene die het gezien hebben... Terecht of cadeautjes?
Volendam heeft geen supporters, alleen toeschouwers.
Citaat van: Dokkumer op september 25, 2013, 21:24:52
PSV -Telstar, 2 strafschoppen. Aan degene die het gezien hebben... Terecht of cadeautjes?
Volendam heeft geen supporters, alleen toeschouwers.
die 1e in de 47e minuut was onterecht in ieder geval.
Die tweede was er wel een. Toivonen werd aan z'n arm bij de bal weggetrokken.
Citaat van: dizzhead op september 25, 2013, 21:37:50
Die tweede was er wel een. Toivonen werd aan z'n arm bij de bal weggetrokken.
Toen was het leed al geleden, 2 tegengoals vlak voor rust is voor een club vaak een mokerslag. Helemaal voor relatief kleine clubs als Telstar.
Ook nog gezien of er veel Telstarsupporters mee waren? Volgens mij wel alle 248 :P
Nee, niet gezien. Geluid stond ook niet aan, dus heb ze ook niet gehoord. Maar die laatste goal, die maakte Locadia met het handje hoor. 2 pingels en 1 goal met de arm. 8P
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fmedia.rtvutrecht.nl%2Fmedia%2Fphoto_new%2F5%2F1%2F51477ca209%2F51477ca209_480.jpg&hash=cc1a1c23ee3a26adfa3b1404b9489db69cd7f2a6)
Utrecht weert fans Den Bosch
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Fans van FC Den Bosch zijn woesndagavond niet welkom bij de bekerwedstrijd in en tegen FC Utrecht. Dat heeft de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen besloten nadat Brabantse fans afgelopen nacht een doodskist voor de ingang van de Galgenwaard hebben gezet.
De beide voetbalclubs, de KNVB, de politie en de gemeente Den Bosch ondersteunen zijn besluit, zei Wolfsen woensdag. Hij wil een 'ordentelijk verloop' van de wedstrijd, ook al vanwege de opening van het Nederlands Film Festival, die ook woensdagavond in zijn stad plaatsheeft. Er is extra politie op de been gebracht.
Aan stadion Galgenwaard was woensdagnacht ook een spandoek opgehangen met de tekst 'Utrecht dood'. Op sociale media riepen Bossche hooligans elkaar al een paar dagen op om in het zwart naar Utrecht af te reizen. Bij het stadion van FC Den Bosch werd een bord opgehangen met 'Groeten uit 030.' ,,Er is sprake van een historie tussen beide verenigingen en onderlinge rivaliteit", aldus de gemeente Utrecht.
Enkele honderden Brabantse voetbalfans waren van plan naar Utrecht te reizen. Het bestuur van FC Den Bosch ,,betreurt ten zeerste dat goedwillende supporters nu de dupe worden van dit besluit." Maar de club begrijpt dat de beslissing onontkoombaar was geworden na alle commotie en spanningen.
FC Utrecht spreekt van een ,,weerzinwekkende actie van mensen die zich supporter noemen." De kaartverkoop aan de kassa wordt woensdagavond ingeperkt. Supporters van FC Utrecht mogen geen 6, maar slechts 1 kaartje per persoon kopen op vertoon van hun seizoens- of clubkaart.
Nu 1-1 in amsterdam..
Nog 20 minuten....
DEN BOSCH -
De politie heeft woensdag op het station van Den Bosch twee supporters van FC Den Bosch aangehouden voor baldadigheid en belediging. Dat meldde een woordvoerder woensdagavond.
Op het station van Den Bosch was de politie met veel mensen aanwezig om de supporters van de eerstedivisieclub te verzoeken niet naar Utrecht af te reizen. Daar hield iedereen zich aan. Alleen de twee aangehouden fans misdroegen zich.
Eerder op woensdag verbood burgemeester Aleid Wolfsen van Utrecht supporters van FC Den Bosch naar Utrecht te komen voor het KNVB-bekerduel tegen FC Utrecht.
In Utrecht bleef het de hele avond rustig, zo meldde de politie. FC Utrecht won de bekerwedstrijd met 4-1 en gaat door naar de volgende ronde.
Volendam thuis altijd lastig....nu verlenging
Haha 1-2..
2-2
PSV gaat ook weer lekker. Alweer 2-0 achter.
0-3 roda :_schater
Cambuur-roda.....voor de beker?
Zal je zien dat wij dan weer Roda uit krijgen in de volgende ronde :R :O
PSV uit de beker haha
Citaat van: drg op oktober 30, 2013, 20:17:42
Zal je zien dat wij dan weer Roda uit krijgen in de volgende ronde :R :O
Laten we het niet hopen!
Het staat pas 1-0 bij Feyenoord - Hoek. Lullig eigen goaltje van Hoek, voor de rest ook maar weer zwaar matig van Feyenoord :y
Citaat van: drg op oktober 30, 2013, 20:17:42
Zal je zien dat wij dan weer Roda uit krijgen in de volgende ronde :R :O
Eerste wat ik ook dacht. wacht even. Een seizoen zonder drie keer tegen pec te hebben gespeeld bestaat ook niet :devil
Dat gebeurt ook haast nooit dat PSV met zulke cijfers THUIS verliest.
Wat is er toch in godsnaam aan de hand met de "tobclubs" ?
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 30, 2013, 22:20:30
Dat gebeurt ook haast nooit dat PSV met zulke cijfers THUIS verliest.
Wat is er toch in godsnaam aan de hand met de "tobclubs" ?
Interesseert mij geen zak wat de grote clubs doen, als wij maar punten tegen ze pakken en daarmee veilig spelen dit seizoen! Te beginnen komende zondag ;)
Citaat van: Daddy T. op oktober 30, 2013, 22:40:19
Interesseert mij geen zak wat de grote clubs doen, als wij maar punten tegen ze pakken en daarmee veilig spelen dit seizoen! Te beginnen komende zondag ;)
Mij wel eigenlijk, als de grote clubs veel punten verspelen, hebben wij aan het eind van de rit meer punten nodig dan "normaal" nodig is om degradatie te ontlopen.
Citaat van: DayDreamer op oktober 31, 2013, 10:09:21
Mij wel eigenlijk, als de grote clubs veel punten verspelen, hebben wij aan het eind van de rit meer punten nodig dan "normaal" nodig is om degradatie te ontlopen.
Klopt als een bus! Tot dusver is deze "rare" competitie echt niet in ons voordeel. Wel heel spannend, maar ja, speel ons liever zo snel naar plek 14-17!!!!!
Dit kan nog wel eens een competitie worden dat je met 42 punten Europees voetbal haalt en met 36 punten PO speelt tegen degradatie.
Ongelofelijk, wat een Luxemburgs niveau krijgt deze competitie...
En Hilversum, ik speel liever op de plekken 12-15 ;)
Vanavond zal er wederom een amateurclub uitgeschakeld worden.
Hoop volgende ronde lekker Ajax of Feyenoord uit , lekker eerder naar de Ufo, of naar de Kuip> en in de finale tegen dkv uitschakelen in de Kuip :koffie
Speel liever thuis ! |:) |:)
ah dkv op het nippertje 1-0 gewonnen van VVV Venlo :zucht
bij Excelsior tegen de egeltjes staat het nog 0-0
als je nu dkv treft veegt Cambuur er over heen met 3 a 4-0
zolang we maar niet zo'n kotsmisselijk saaie tegenstander als Roda, Heracles of Utrecht treffen :R
Citaat van: Official-Sphere op oktober 31, 2013, 21:25:19
bij Excelsior tegen de egeltjes staat het nog 0-0
Mooie tribune daar achter dat doel, maar wel erg leeg nu.... |:) |:) |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 31, 2013, 21:39:10
Mooie tribune daar achter dat doel, maar wel erg leeg nu.... |:) |:) |:)
idd :thumbsup |:)
Wat een matig ploegje juh dat Eagles. Hun zwakheden komen met rasse schreden bovendrijven. Die gaan het nog heel zwaar krijgen.
Zal wel AZ uit worden ofzo.. ;(
Citaat van: poelie-lwd op oktober 31, 2013, 22:59:38
Wat een matig ploegje juh dat Eagles. Hun zwakheden komen met rasse schreden bovendrijven. Die gaan het nog heel zwaar krijgen.
Inderdaad ja, i.t.t. Cambuur zit er ook weinig tot geen progressie in die ploeg.
AZ- DKV.. jammer..
SC Cambuur - FC Utrecht |:)
Utrecht thuis. Eitje.
Citaat van: drg op oktober 31, 2013, 21:29:25
als je nu dkv treft veegt Cambuur er over heen met 3 a 4-0
zolang we maar niet zo'n kotsmisselijk saaie tegenstander als Roda, Heracles of Utrecht treffen :R
:_schater
makje utrecht thuis, kwart finale :koffie
Utrecht thuis, oprollen ;)
Citaat van: poelie-lwd op oktober 31, 2013, 22:59:38
Wat een matig ploegje juh dat Eagles. Hun zwakheden komen met rasse schreden bovendrijven. Die gaan het nog heel zwaar krijgen.
Ik heb gisteren of vandaag een intervieuw gelezen met een speler van de egeltjes. Deze speler wilde beweren dat ze de finale wel konden halen en dat ze echte cupfighters zijn. Maar ja met.zo`n zwakke verdediging als de egeltjes vind ik het niet vreemd dat ze (met alle respect voor excelsior) zo'n knullig doelpunt tegen krijgen.
Wat kolder met die gigantische kans deed, was natuurlijk één grote kolder, een veredelde terugspeelbal :_schater :_schater
excelsior - pec zwolle: 1-4
excelsior uitgeschakeld
:schaal :schaal :schaal
Kwartfinales:
PEC Zwolle - JVC Cuijk
Ajax - Feyenoord
NEC- Utrecht
Roda JC- AZ
Citaat van: Official-Sphere op december 19, 2013, 23:39:16
Kwartfinales:
PEC Zwolle - JVC Cuijk
Ajax - Feyenoord
NEC- Utrecht
Roda JC- AZ
NEC wint (statistisch gezien) nooit 2x achter elkaar van Groningen, dus mooi dat ze het nu doen en niet dit weekend! Verder veel extra inspanning en afleiding voor ze door de beker, geen enkel probleem dus.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2013, 23:51:18
NEC wint (statistisch gezien) nooit 2x achter elkaar van Groningen, dus mooi dat ze het nu doen en niet dit weekend! Verder veel extra inspanning en afleiding voor ze door de beker, geen enkel probleem dus.
Die gedachte ging tegen Utrecht ook door mij heen. Blij dat wij in de competitie van Utrecht wonnen....
Roda JC verloor 0-2 van AZ, stond in de rust nog 0-1 daarna domme actie van Nemeth (schwalbe + beuk op Gozubuyuk ) waardoor hij van het veld het werd gestuurd.
Gozubuyuk is zondag de scheids, fluit wel goed. De rode kaart was zeker terecht
Morgen maar de bekerkraker:
Ajax - Feyenoord zien (alweer zonder uitpubliek, schandalig) :(
Citaat van: Official-Sphere op januari 21, 2014, 23:38:04
Roda JC verloor 0-2 van AZ, stond in de rust nog 0-1 daarna domme actie van Nemeth (schwalbe + beuk op Gozubuyuk ) waardoor hij van het veld het werd gestuurd.
Gozubuyuk is zondag de scheids, fluit wel goed. De rode kaart was zeker terecht
Morgen maar de bekerkraker:
Ajax - Feyenoord zien (alweer zonder uitpubliek, schandalig) :(
nemeth dus lange schorsing :thumbsup :thumbsup
Citaat van: Official-Sphere op januari 21, 2014, 23:38:04
Roda JC verloor 0-2 van AZ, stond in de rust nog 0-1 daarna domme actie van Nemeth (schwalbe + beuk op Gozubuyuk ) waardoor hij van het veld het werd gestuurd.
Gozubuyuk is zondag de scheids, fluit wel goed. De rode kaart was zeker terecht
Morgen maar de bekerkraker:
Ajax - Feyenoord zien (alweer zonder uitpubliek, schandalig) :(
Jammer dat Roda niet nog een ronde verder is, laat hun maar lekker veel doordeweekse wedstrijden spelen!
Ik ben benieuwd hoe het er in 020 aan toe zal gaan vanavond. Zijn al tientallen Feyenoord supporters in de stad volgens twitter. Kan wel eens ernstig uit de hand lopen als alle geruchten bewaarheid gaan worden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Citaat van: Lore op januari 22, 2014, 10:13:55
Jammer dat Roda niet nog een ronde verder is, laat hun maar lekker veel doordeweekse wedstrijden spelen!
Nec speelt ook nog een potje, die zullen t weekend ook wel weer punten laten liggen :proost
Citaat van: Lore op januari 22, 2014, 10:13:55
Jammer dat Roda niet nog een ronde verder is, laat hun maar lekker veel doordeweekse wedstrijden spelen!
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, Nemeth rood blijft een bepalende speler voor Roda samen met Hupperts. Door die rode kaart blijft roda wel onder ons
Citaat van: Leovardia op januari 22, 2014, 19:04:15
Ik ben benieuwd hoe het er in 020 aan toe zal gaan vanavond. Zijn al tientallen Feyenoord supporters in de stad volgens twitter. Kan wel eens ernstig uit de hand lopen als alle geruchten bewaarheid gaan worden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ik hoop niet dat er in verhouding net zo veel boeren bij ons in de thuisvakken zitten.
Lekkerrr
Feyenoord op 0-1
Ik word ook schijtziek van dat gezang van die supporters trouwens. Gelukkig is dat nu opgehouden :thumbsup
Mooi voor Schaken! :thumbsup
Citaat van: dennisw8 op januari 22, 2014, 21:02:56
Mooi voor Schaken! :thumbsup
Schaken is ook goed bezig vind ik. Meeste dreiging volgt wanneer Feyenoord over rechts komt. Feyenoord doet het ook goed. De minst begaafde Ajax spelers mogen de opbouw verzorgen; komt niks van terecht :_schater
Het is alweer 1-1 hoor :P
Citaat van: Marc S op januari 22, 2014, 21:45:44
Het is alweer 1-1 hoor :P
De :D is ook al weer omgeslagen in :R
Zeker omdat ze weer met dat belachelijke liedje beginnen. Dat laten ze wel als ze achter staan; ik hoop het snel niet meer te horen.
NEC is trouwens gewoon door naar de halve finale. Laat ze zich maar helemaal gaan richten op het winnen van de beker; dat gun ik ze wel ;)
Schandalig spandoek van vak410 over Feyenoord supporter die overleden is aan kanker. En dan lekker hypocriet gaan staan als van der Sar oproept om te gaan staan tegen kanker. Hoop dat knvb eens optreedt tegen Ajax.
KAVB bedoel je? Met een Ajacied als voorzitter verwacht ik niet veel.
Aan de ene kant lopen die gasten van 410 te janken dat er weer uitsupporters bij de Klassieker moeten komen, aan de andere kant flikken ze georganiseerd dit soort naaistreken. Daarmee is in mijn ogen de Klassieker definitief overleden, want uitsupporters komen de eerste 50 jaar niet meer in het stadion.
Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 11:33:55
Schandalig spandoek van vak410 over Feyenoord supporter die overleden is aan kanker. En dan lekker hypocriet gaan staan als van der Sar oproept om te gaan staan tegen kanker. Hoop dat knvb eens optreedt tegen Ajax.
Schandalig inderdaad, niks anders gewend van dat publiek :R
Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2014, 14:04:07
Schandalig inderdaad, niks anders gewend van dat publiek :R
Respectloos inderdaad maar feyenoordsupporters moeten niet gaan lopen zeiken, ze zijn zelf ook niet al te respectvol over het algemeen.
Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2014, 14:04:07
Schandalig inderdaad, niks anders gewend van dat publiek :R
Nee, Feyenoord heeft respectvol publiek.
Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2014, 15:16:12
Nee, Feyenoord heeft respectvol publiek.
nee hoor al die randstad clubs niet
Citaat van: marrumer op januari 23, 2014, 15:30:47
nee hoor al die randstad clubs niet
En wij tokkies wel?
Citaat van: marrumer op januari 23, 2014, 15:30:47
nee hoor al die randstad clubs niet
Tegen Twente en Ajax waren wij ook geen haar beter.
Beetje over en weer uitdagen vind ik prima, maar geen leed van anderen erbij halen. Een keer in de Meer een vliegtuig nadoen was voldoende.
Stel dat NEC wint vanavond en Ajax morgen, en Ajax kampioen gaat worden, en Nec alsnog degradeert, dan spelen die volgend jaar dus EL en ED :?
Citaat van: DayDreamer op maart 26, 2014, 14:13:51
Stel dat NEC wint vanavond en Ajax morgen, en Ajax kampioen gaat worden, en Nec alsnog degradeert, dan spelen die volgend jaar dus EL en ED :?
EL en JL...
Citaat van: DayDreamer op maart 26, 2014, 14:13:51
Stel dat NEC wint vanavond en Ajax morgen, en Ajax kampioen gaat worden, en Nec alsnog degradeert, dan spelen die volgend jaar dus EL en ED :?
Daarp moet zwolle winnen.. heb het niet met zwolle maar als hun vanavond winnen en ajax morgen.. dan schuift de plek door en maken wij mee kans!
Citaat van: IsmailvanEssen op maart 26, 2014, 14:30:42
Daarp moet zwolle winnen.. heb het niet met zwolle maar als hun vanavond winnen en ajax morgen.. dan schuift de plek door en maken wij mee kans!
Alleen als Pec Zwolle de beker wint, zo niet krijgen ze de Europa league ticket die normaal gesproken verdeeld word tijdens de play offs en mogen zij eraan meedoen om het betere ticket te krijgen.
Ik hoop op NEC!
De 1 na de ander ligt geblesseerd op het veld ..
Az en pec naar finale dan gaat nr 9 ook naar play off
Goede keeper die gentenaar :_schater
En die centrale verdediger nielsen is ook een drama.
Citaat van: peter op maart 26, 2014, 22:23:47
Goede keeper die gentenaar :_schater
Tja dan te bedenken dat hun *officieele* eerste keeper ook de ene fout naar de andere achter mekaar maakte
Citaat van: peter op maart 26, 2014, 22:24:27
En die centrale verdediger nielsen is ook een drama.
De beide centrale verdedigers van NEC waren dramatisch. Zowel Nielsen als Van Eijden bakten er niks van.
Ik hoop niet dat die nog tegen een blessure of schorsing oplopen :P
"Klapertjes" min een miljard.
Wie dat bedacht heeft mogen ze wat mij betreft gelijk afknallen.
Als die kaaskoppen ze zondag meenemen gelijk een stadionverbod geven.
Makkelijk potje voor AZ.. een uur tegen 10 man na die rode kaart
Citaat van: Lwdscc op maart 27, 2014, 21:18:02
Makkelijk potje voor AZ.. een uur tegen 10 man na die rode kaart
aan de andere kant.. als az wint en pec+az komen top 8, komt plek 9 vrij voor Europees voetbal
Gvd schwalbe, rood en 0-1
KNJB is weer bezig
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Voordeel is nu wel dat AZ diep moet gaan :y
Nou die laatste minuut werd AZ toch flink genaaid
Jammer maar het zou een bonus zijn geweest. Kan nog steeds, moet pec zwolle finale winnen en in de top 8 eindigen. Maar dat zie ik zo 1 2 3 niet gebeuren.
Citaat van: Marc S op maart 27, 2014, 22:38:47
Jammer maar het zou een bonus zijn geweest. Kan nog steeds, moet pec zwolle finale winnen en in de top 8 eindigen. Maar dat zie ik zo 1 2 3 niet gebeuren.
Zwolle hoeft de finale niet te winnen als Ajax 1e of 2e wordt. Wel moeten ze in de top 8 eindigen zodat plek 9 ook recht geeft op EL-playoff
Wat een malloot die Kraay, een heel gesprek met de Boer over de gele kaarten en geen woord over de schwalbe 8P. Gelukkig komt Advocaat daarna.
Citaat van: Yellow Army op maart 27, 2014, 22:49:13
Zwolle hoeft de finale niet te winnen als Ajax 1e of 2e wordt. Wel moeten ze in de top 8 eindigen zodat plek 9 ook recht geeft op EL-playoff
dit klopt dacht ik niet
Citaat van: SCC-J op maart 28, 2014, 10:42:26
dit klopt dacht ik niet
Volgens mij ook niet, dacht dat ze dan aan de play offs meededen om EL ticket en dan een ronde later pas in te stappen. Als ze de beker zelf winnen is het een ander verhaal.
Ofwel als Cambuur een kansje... wil maken moeten ze achtste worden.
Citaat van: EastSide058 op maart 27, 2014, 21:52:01
KNJB is weer bezig
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
:O :O Je voorkeur is bekend , je begint op RotterdamLeeuwarden te lijken.
Citaat van: Yellow Army op maart 27, 2014, 22:49:13
Zwolle hoeft de finale niet te winnen als Ajax 1e of 2e wordt. Wel moeten ze in de top 8 eindigen zodat plek 9 ook recht geeft op EL-playoff
Zwolle moet wel de finale winnen en bij de eerste 8 eindigen. Dan stromen ze namelijk in de 3de voorronde van de EL in. Zouden ze als verliezend finalist instromen, dan zouden ze in de 2de voorronde van de EL terecht komen.
Dus dan zouden ze hun plek 8 gewoon kunnen behouden en spelen in de play offs, om alsnog de 3de voorronde van de EL te bereiken, en dus een ronde over te slaan in Europa.
Citaat van: Bernardo op maart 28, 2014, 10:50:59
Zwolle moet wel de finale winnen en bij de eerste 8 eindigen. Dan stromen ze namelijk in de 3de voorronde van de EL in. Zouden ze als verliezend finalist instromen, dan zouden ze in de 2de voorronde van de EL terecht komen.
Dus dan zouden ze hun plek 8 gewoon kunnen behouden en spelen in de play offs, om alsnog de 3de voorronde van de EL te bereiken, en dus een ronde over te slaan in Europa.
Bron?? Ik lees overal verschillende dingen en ik snap er niks meer van..
Maar wat jij nu zegt.. dan mist er een ticket?? Want dan hebben ze de beker ticket zeg maar.. en spelen ze mee om de 3de ronde.. stel dat ze die winnen wat gebeurd er met die andere ticket van ze?
Citaat van: zeewolde op maart 28, 2014, 10:45:32
Volgens mij ook niet, dacht dat ze dan aan de play offs meededen om EL ticket en dan een ronde later pas in te stappen. Als ze de beker zelf winnen is het een ander verhaal.
Ofwel als Cambuur een kansje... wil maken moeten ze achtste worden.
Zondag winnen en we staan 8e!
Citaat van: IsmailvanEssen op maart 28, 2014, 10:55:28
Bron?? Ik lees overal verschillende dingen en ik snap er niks meer van..
Maar wat jij nu zegt.. dan mist er een ticket?? Want dan hebben ze de beker ticket zeg maar.. en spelen ze mee om de 3de ronde.. stel dat ze die winnen wat gebeurd er met die andere ticket van ze?
Dan gaat die naar de verliezend finalist van de play offs
Citaat van: zeewolde op maart 28, 2014, 10:45:32
Volgens mij ook niet, dacht dat ze dan aan de play offs meededen om EL ticket en dan een ronde later pas in te stappen. Als ze de beker zelf winnen is het een ander verhaal.
Ofwel als Cambuur een kansje... wil maken moeten ze achtste worden.
Nee hoor, de verliezend bekerfinalist krijgt het EL-ticket wanneer de bekerwinnaar een beter Europees ticket via de competitie bemachtigd. Dus in dit geval wanneer Ajax de beker wint en kampioen (CL) of 2e (voorronde CL) wordt.
Maw Zwolle hoeft de finale niet te winnen mits Ajax 1e of 2e wordt in de competitie om volgend jaar Europees te spelen. Wel zou het voor Cambuur gunstig zijn dat Zwolle de finale wint en in de top-8 eindigt zodat plek 9 ook nog recht geeft op playoff voor Europees voetbal. Dit is overigens het laatste jaar dat de verliezend bekerfinalist op deze manier een ticket kan pakken.
Citaat van: Yellow Army op maart 28, 2014, 11:00:00
Nee hoor, de verliezend bekerfinalist krijgt het EL-ticket wanneer de bekerwinnaar een beter Europees ticket via de competitie bemachtigd. Dus in dit geval wanneer Ajax de beker wint en kampioen (CL) of 2e (voorronde CL) wordt.
Maw Zwolle hoeft de finale niet te winnen mits Ajax 1e of 2e wordt in de competitie om volgend jaar Europees te spelen. Wel zou het voor Cambuur gunstig zijn dat Zwolle dan in de top-8 eindigt zodat plek 9 ook nog recht geeft op playoff voor Europees voetbal. Dit is overigens het laatste jaar dat de verliezend bekerfinalist op deze manier een ticket kan pakken.
Zo zat het vorig seizoen, ik kan niet vinden of dit gewijzigd is:
CiteerAls de verliezend bekerfinalist op plaats zes, zeven of acht eindigt en de bekerwinnaar zich kwalificeert voor de Champions League, dan zal die ploeg deelnemen aan de play-offs. Die club kan dan namelijk een ticket verdienen waarmee het later kan instromen in de Europa League.
Zo zit het ook nog dit seizoen, overigens wel voor het laatst.
http://www.knvb.nl/nieuws/20995/europese-tickets-relatie-tot-knvb-beker (http://www.knvb.nl/nieuws/20995/europese-tickets-relatie-tot-knvb-beker)
Ja hoor, ze zijn nog niet begonnen of het tuig is weer los... :zucht
Het zijn zulke schatjes.. :thumbsup
Kut volk dat. En waar ik ze op tv niet over hoor, Zwolle had die bal voor de goal kunnen brengen.
Altijd weer die Zwollenaren, want die Ajaciedjes doen toch nooit wat?????????
Nou ben ik helemaal niet zo voor Zwolle, maar hier kan ik toch wel om lachen. Dat Ajax zeg... volledig afgeserveerd
4-1 voir zwolle ... waar gaat dit heen!
Citaat van: Cambuur Groningen op april 20, 2014, 18:02:21
Ja hoor, ze zijn nog niet begonnen of het tuig is weer los... :zucht
ach stel je niet zo aan man, beetje vuurwerk bij een bekerwedstrijd, mooi toch...
Laatst nog filmpje gezien uit griekenland...hele stadion in de "fik" door fakkels, hoop ander vuurwerk ook...ook op het veld...toch mooi man. Of ben ik nou ouderwets?
Citaat van: pvanbuijtene op april 20, 2014, 19:00:45
4-1 voir zwolle ... waar gaat dit heen!
Mooi toch lekker stil in het ajax vak
Citaat van: Unknown op april 20, 2014, 19:07:55
ach stel je niet zo aan man, beetje vuurwerk bij een bekerwedstrijd, mooi toch...
Laatst nog filmpje gezien uit griekenland...hele stadion in de "fik" door fakkels, hoop ander vuurwerk ook...ook op het veld...toch mooi man. Of ben ik nou ouderwets?
Tsja.... neem je toch tegen ADO ook lekker wat mee en gooi je het naar Nienhuis toe, lache joh!
Ja want dat was vast hun bedoeling..hun keeper bekogel..
haha lekker voor die vuurwerkgooiers!
Citaat van: Unknown op april 20, 2014, 19:14:24
Ja want dat was vast hun bedoeling..hun keeper bekogel..
Oh nee ze wisten vast niet dat er iemand stond.
5-1....heerlijk dit.
kutajax.
En bijna 6 - 1, heerlijk
Heerlijk deze afstraffing voor die joden.
Ik drink er een paar :grolsch :grolsch :grolsch op!!
Wij hebben een behoorlijk verleden met pec en wat mij betreft degraderen ze komend seizoen weer, maar ik zit bijna te juichen bij iedere goal die ze nu maken.. Die Amsterdamse arrogantie, vooral dat akelige publiek, moet keihard worden afgestraft. Liefst niet alleen vanavond...
Juist! :proost
Komt Studio Voetbal vanavond ook...............? :D
Stukkene neuzen binne het :devil
prachtig prachtig dit is toch genieten. wat gun ik die klote joden dit. het hele jaar overal stennis schoppen, elke keer schuld bij de tegenstander leggen maar wat ze vanavond flikten ging zoveel te ver. prachtig deze afstraffing!
Ze zeggen vast dat het de schuld is van Zwolle en dat ze de schade op Zwolle verhalen
Hierbij wil ik Zwolle dit keer bedanken voor het vermakelijke weekend. :thumbsup :proost
Voor de rest nog steeds omhooggevallen stuk vreten. l8l
Haha genieten. Wat gun ik die lui dit zo he. Hele week maar roepen dat ze de dubbel al binnen hebben.
Door dat vuurwerk gedoe houden ze waarschijnlijk ook op dat met lodeweges steeds naar boven te hengelen :P Want nu kunnen ze hier hun sensatie uithalen.
Genot, waar zijn al die arrogante praatjes uit a'dam nou. Overwinning was dik en dik verdiend.
Het was wel de meest sfeerloze bekerfinale die ik tot nu heb gezien. 020 spreekt voor zich, die zingen alleen als ze voor staan. Hun vak was ook alweer half leeg 75e minuut, van zwolle kant was de sfeer ook niets bijzonder ook al stonden ze grotendeel van de wedstrijd voor.
Wat is die Yungali020 stil :_schater
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;u=670 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;u=670)
Nou, als iemand dit had voorspeld dan was ie naar het gekkenhuis afgevoerd.
5-1, wat een cijfers man :thumbsup
Gefeliciteerd FC Zwolle
Zeg het ze maar Arno Vermeulen _O_
heerlijk,het merendeel hier heeft dezelfde beleving.
eindelijk dat arrogante kutvolk op zn bek.
niks sfeer-vuurwerk,dat doe je VOOR een wedstrijd.niet na 20 seconden.
dan wil je alleen maar weer aandacht
uitslag was ook nog s zwaar terecht,had nog gewoon 7-1 moeten zijn ook !
tijd voor een revolutie in deze gemaakte competitie !
waar dijkshoorn het al had over de beleving bij atletico met de vergelijking naar leeuwarden,zo vind ik het nu wel tijd dat die clubs(cambuur,eagles en waar ze het voorbeeld maar willen volgen) de plekken moeten opeisen waar ze horen.
moet wel de knvb een beetje meewerken :)
:proost.
Citaat van: okkele op april 20, 2014, 23:31:26
heerlijk,het merendeel hier heeft dezelfde beleving.
eindelijk dat arrogante kutvolk op zn bek.
niks sfeer-vuurwerk,dat doe je VOOR een wedstrijd.niet na 20 seconden.
dan wil je alleen maar weer aandacht
uitslag was ook nog s zwaar terecht,had nog gewoon 7-1 moeten zijn ook !
tijd voor een revolutie in deze gemaakte competitie !
waar dijkshoorn het al had over de beleving bij atletico met de vergelijking naar leeuwarden,zo vind ik het nu wel tijd dat die clubs(cambuur,eagles en waar ze het voorbeeld maar willen volgen) de plekken moeten opeisen waar ze horen.
moet wel de knvb een beetje meewerken :)
:proost.
En dan te bedenken dat dezelfde KNVB andere clubs sommeert om hun "veiligheid" in orde te brengen.
Nou, tis bij hun zelf zo lek als ik weet niet wat :_schater :_schater
Geloofwaardige bond hebben wij :R
Even een sfeerplaatje van de Zwolse Aanhang:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2Fm1mxl0oa4o4t_std1024.jpg&hash=762f9577aa009895edfa0440a3f9c40ac9c5b1ae) (http://s1051.photobucket.com/user/rotterdamleeuwarden/media/m1mxl0oa4o4t_std1024.jpg.html)
:proost :proost :proost :proost :proost
Bron: NU.nl, afdeling Sport.
Even een sfeer plaatje (zal je bedoelen)
Sfeer was ruk! Ze hebben maar één lied gezongen "wie niet springt is een jood" en ohjah "het is stil aan de overkant" :_schater
En "waar is dat feestje" :_schater
Er is mij gisteren wel 1 ding duidelijk geworden. Het nieuwe schaatsding hoeft niet in Almere of in dkv, zet dat kantorencomplex maar onder water.... :devil
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 20, 2014, 22:19:26
Nou, als iemand dit had voorspeld dan was ie naar het gekkenhuis afgevoerd.
5-1, wat een cijfers man :thumbsup
Gefeliciteerd FC Zwolle
Net een huis op de Bahamas gekocht, en zal zo even naar de paas show bij de plaatselijke auto dealer! :proost 8)
En dan toch maar even over het voetbal. Onthutsend hoe zwak Ajax stond te verdedigen. Mijn dochter van 2 verdedigt nog beter dan van Rhijn en mijn zoon van 6 keept nog beter dan Vermeer.
Dik verdiende winst voor Zwolle... En dat terwijl ik niet eens wou kijken 8P
Citaat van: Galdiano op april 21, 2014, 10:08:02
Net een huis op de Bahamas gekocht, en zal zo even naar de paas show bij de plaatselijke auto dealer! :proost 8)
Ik heb net een vliegtuigje gekocht. Ga je straks even mee naar de Cayman Islands om daar een paar bankrekeningen te openen? :D
Citaat van: Dokkumer op april 21, 2014, 10:08:52
En dan toch maar even over het voetbal. Onthutsend hoe zwak Ajax stond te verdedigen. Mijn dochter van 2 verdedigt nog beter dan van Rhijn en mijn zoon van 6 keept nog beter dan Vermeer.
Dik verdiende winst voor Zwolle... En dat terwijl ik niet eens wou kijken 8P
Ik denk eerder dat dit de verdedigers zijn aan te rekenen ipv vermeer.
Ben benieuwd wat voor (zware) straf Ajax krijgt.
Paar wedstrijden zonder publiek? Een seizoen uitgesloten van beker voetbal?
O nee, het is AJax en dus het vriendje van de KNVB :R :R
Citaat van: AL op april 21, 2014, 13:53:28
Ben benieuwd wat voor (zware) straf Ajax krijgt.
Paar wedstrijden zonder publiek? Een seizoen uitgesloten van beker voetbal?
O nee, het is AJax en dus het vriendje van de KNVB :R :R
Nee joh dit is de schuld van zwolle!
Citaat van: AL op april 21, 2014, 13:53:28
Ben benieuwd wat voor (zware) straf Ajax krijgt.
Paar wedstrijden zonder publiek? Een seizoen uitgesloten van beker voetbal?
O nee, het is AJax en dus het vriendje van de KNVB :R :R
Als de KNVB consequent is leggen zij zichzelf een boete op!
Ik weet niet hoe ik de link hier moet plaatsen, maar op vi staat een radiofragment waarin Iwan van Duren terug kijkt op het incident. Hij noemt hij uitgebreid dat het het hele seizoen al ellende is in Amsterdam rn noemt daarbij expliciet Cambuursupporters die de stad door worden gejaagd en dat de politie in Amsterdam de zaken gewoon niet voor elkaar heeft.
Zeker de moeite waard om even te beluisteren
Citaat van: AL op april 21, 2014, 13:53:28
Ben benieuwd wat voor (zware) straf Ajax krijgt.
Paar wedstrijden zonder publiek? Een seizoen uitgesloten van beker voetbal?
O nee, het is AJax en dus het vriendje van de KNVB :R :R
Waarom altijd de clubs straffen terwijl het vaak vol gesnoven tuig is die dit flikken en waarschijnlijk werd er bijna niet door feyenoord stewards gefouilleerd en dan de club ajax straffen?
Degene die dit flikken gewoon stadion verbod voor uit en thuis wedstrijden met omgevingsverbod en meldingsplicht tijdens uit en thuiswedstrijden.
Ze moeten op houden clubs te straffen die er in ieder geval alles aan proberen om dit te voorkomen
Citaat van: Lore op april 21, 2014, 19:08:59
Ik weet niet hoe ik de link hier moet plaatsen, maar op vi staat een radiofragment waarin Iwan van Duren terug kijkt op het incident. Hij noemt hij uitgebreid dat het het hele seizoen al ellende is in Amsterdam rn noemt daarbij expliciet Cambuursupporters die de stad door worden gejaagd en dat de politie in Amsterdam de zaken gewoon niet voor elkaar heeft.
Zeker de moeite waard om even te beluisteren
http://www.vi.nl/audio.htm (http://www.vi.nl/audio.htm) en dan onder: 'Van der Sar was voor mij de man van het weekend'
Citaat van: yellow@ndblue op april 21, 2014, 19:11:26
Waarom altijd de clubs straffen terwijl het vaak vol gesnoven tuig is die dit flikken en waarschijnlijk werd er bijna niet door feyenoord stewards gefouilleerd en dan de club ajax straffen?
Degene die dit flikken gewoon stadion verbod voor uit en thuis wedstrijden met omgevingsverbod en meldingsplicht tijdens uit en thuiswedstrijden.
Ze moeten op houden clubs te straffen die er in ieder geval alles aan proberen om dit te voorkomen
Ik vind het op zich wel terecht als ze Ajax hier voor zouden straffen. Er is dit seizoen al het nodige misgegaan met Ajaxsupporters. En Ajax vertikt het om er echt iets aan te doen. Dat zag je ook na de wedstrijd van Ajax - Cambuur. Ze vertikten het om het geld voor de kaartjes terug te betalen (terwijl de meeste Cambuur supporters de wedstrijd toch echt niet hebben kunnen zien) of op een andere manier verantwoordelijkheid te nemen danwel deze bij hun eigen harde aanhang neer te leggen. Sterker, ze dreigden de rekening voor een aantal vernielingen naar Cambuur te sturen. Nu echter de hele voetbalwereld over ze heenvalt naar aanleiding van de gebeurtenissen van gisteren schamen ze zich opeens en willen ze de daders zoeken + straffen. Komt op mij nogal hypocriet over. Als dit tijdens een gewone doordeweekse competitiewedstrijd gebeurd was (en er niet een mogelijke uitsluiting van het bekertoernooi zou dreigen) had hun reactie waarschijnlijk heel anders geweest. Wat mij betreft zo hard als mogelijk aanpakken die kutclub (sorry, maar kan me er echt heel kwaad om maken).
Citaat van: kgscc op april 21, 2014, 19:18:49
http://www.vi.nl/audio.htm (http://www.vi.nl/audio.htm) en dan onder: 'Van der Sar was voor mij de man van het weekend'
Dank!
Citaat van: Shar op april 21, 2014, 19:31:31
Ik vind het op zich wel terecht als ze Ajax hier voor zouden straffen. Er is dit seizoen al het nodige misgegaan met Ajaxsupporters. En Ajax vertikt het om er echt iets aan te doen. Dat zag je ook na de wedstrijd van Ajax - Cambuur. Ze vertikten het om het geld voor de kaartjes terug te betalen (terwijl de meeste Cambuur supporters de wedstrijd toch echt niet hebben kunnen zien) of op een andere manier verantwoordelijkheid te nemen danwel deze bij hun eigen harde aanhang neer te leggen. Sterker, ze dreigden de rekening voor een aantal vernielingen naar Cambuur te sturen. Nu echter de hele voetbalwereld over ze heenvalt naar aanleiding van de gebeurtenissen van gisteren schamen ze zich opeens en willen ze de daders zoeken + straffen. Komt op mij nogal hypocriet over. Als dit tijdens een gewone doordeweekse competitiewedstrijd gebeurd was (en er niet een mogelijke uitsluiting van het bekertoernooi zou dreigen) had hun reactie waarschijnlijk heel anders geweest. Wat mij betreft zo hard als mogelijk aanpakken die kutclub (sorry, maar kan me er echt heel kwaad om maken).
Ben het wel met je eens,het ging me meer om deze wedstrijd op zich je ziet het bij ons in het verleden ook vuurwerk op het veld en de club word gestraft pak die lui aan en handel er dan ook na met meldingsplicht,omgevings verboden etc voor de daders.
Citaat van: yellow@ndblue op april 21, 2014, 19:41:07
Ben het wel met je eens,het ging me meer om deze wedstrijd op zich je ziet het bij ons in het verleden ook vuurwerk op het veld en de club word gestraft pak die lui aan en handel er dan ook na met meldingsplicht,omgevings verboden etc voor de daders.
Als het inderdaad om een wedstrijd op zich gaat en een club er goed tegen optreedt ben ik het wel met je eens hoor. Maar dat is in mijn optiek nu niet het geval en ik heb het niet zo op Ajax, dus vandaar mijn reactie.
Het meest opvallende van het verhaal vond ik het volgende:
In Amsterdam gaan wat supporters (waarschijnlijk inclusief SV zonder kaartjes) aan de hekken hangen om de druk te vergroten op de politie, en wat gebeurt er? Ze laten alle supporters toe in de bussen om escalatie te voorkomen: "Kom maar binnen allemaal", volgens de verslaggever.
En wat is er met ons gebeurd in Amsterdam, precies het tegenovergestelde. De politie schijt gewoon in de broek voor dat Amsterdamse tuig.
1 man VOOR een wedstrijd met een vlag een rondje rennen;
jij mag 5 jaar niet meer komen.jij crimineel.
een groep TIJDENS een wedstrijd bewust de wedstrijd platleggen met 0.a vuurwerk;
jullie mogen niet naar almelo.stouterikken.
knvb en a-dam maken zich steeds verder belachelijk.
er word nu wel aangekondigd dat er zware straffen zullen volgen voor ajax maar daar heb je deze mongolen niet mee,alleen de club zelf.
het begint zo langzamerhand te lijken op de untouchable-factor van de hells angels.
kutvolk.
de degradatie van het nederlands voetbal zit niet alleen in het niveau van het voetbal zelf,deze stakkers willen niet anders.
Die Ron Jans,
http://www.dumpert.nl/mediabase/6594675/02728d24/epic_ron_jansdans.html (http://www.dumpert.nl/mediabase/6594675/02728d24/epic_ron_jansdans.html)
Citaat van: DayDreamer op april 22, 2014, 15:03:59
Die Ron Jans,
http://www.dumpert.nl/mediabase/6594675/02728d24/epic_ron_jansdans.html (http://www.dumpert.nl/mediabase/6594675/02728d24/epic_ron_jansdans.html)
Haha, fantastisch!
(https://pbs.twimg.com/media/Bl0zbcaIIAAO5Vl.jpg:large)
Citaat van: SCCornjum op april 22, 2014, 21:01:06
(https://pbs.twimg.com/media/Bl0zbcaIIAAO5Vl.jpg:large)
:_schater hilarisch
Ik vond deze ook wel aardig...
(https://pbs.twimg.com/media/Bl1PE_9IMAEnZum.jpg:large)
:_schater
Raar wat je vandaag allemaal weer leest. Harde kern zou vanuit de bus opdracht hebben gegeven om vuurwerk te gooien zodat het stil zou worden gelegd zodat zij niet zoveel zouden missen.
Tegelijkertijd is men bang voor een confrontatie tussen de harde kern (f-side) en 410 vanwege dit incident. lekker bezig daar, met al die criminele supporters..tenminste als je de kranten mag geloven.
De komende 3 jaar zullen er nog geen Ajax fans plaats nemen in het uitvak van De Kuip, dat maakt Ajax bekend op de website. Deze beslissing is door Ajax genomen n.a.v. de ongeregeldheden in De Kuip
Mooizo,
Ga je eigen stadion maar slopen ipv de buren :R
Sukkels............................
Citaat van: EastSide058 op april 23, 2014, 20:34:24
De komende 3 jaar zullen er nog geen Ajax fans plaats nemen in het uitvak van De Kuip, dat maakt Ajax bekend op de website. Deze beslissing is door Ajax genomen n.a.v. de ongeregeldheden in De Kuip
en hier zal het allemaal wel bij blijven....
verwacht er helemaal niks van.
Kiezen voor de weg van de minste weerstand. Nu worden goedwillende supporters weer bestraft voor de vergrijpen van een groep kwaadwillenden. Heeft Ajax niet een uitkaartsysteem zoals Feyenoord heeft? Daarmee kun je in ieder geval de personen die zich misdragen hebben proberen te blokkeren voor uitwedstrijden.
Wat men nu doet is onkruid wieden met een shovel en dat gaat me veel te ver.
lijkt mij ook ja, was 410 dat daar achter de goal stond, gewoon iedereen uit dat vak weren voor feyenoord uit
doen ze nu ook al bij almelo uit.
Maar aan de andere kant, het is mijn club niet...dus zou mij het ook verrotten l0l
Dus dat geldt ook voor jou als het vak waar jij staat/zit geweigerd wordt omdat er een aantal zich misdragen hebben? Ben benieuwd hoe jij dan reageert.
Ik heb helemaal niks met Ajax en een deel van de aanhang daar mag het liefst ter plekke neervallen, maar ook hier geldt dat de "goeden" niet moeten lijden onder de kwaden. De veroorzakers mag je aanpakken, maar niet de hele groep aanpakken. Wederom het onkruid met shovel en minste weerstand verhaal.
Citaat van: Dokkumer op april 24, 2014, 12:37:05
Dus dat geldt ook voor jou als het vak waar jij staat/zit geweigerd wordt omdat er een aantal zich misdragen hebben? Ben benieuwd hoe jij dan reageert.
Ik heb helemaal niks met Ajax en een deel van de aanhang daar mag het liefst ter plekke neervallen, maar ook hier geldt dat de "goeden" niet moeten lijden onder de kwaden. De veroorzakers mag je aanpakken, maar niet de hele groep aanpakken. Wederom het onkruid met shovel en minste weerstand verhaal.
Ik ben het met je standpunt geheel eens. Echter straft Ajax nu alle supporters, terwijl je dat al kunt beperken tot alleen het betreffende vak. Daarmee filter je de grootste groep onschuldigen in ieder geval van de strafvervolging. In die context heeft unknown wel een puntje toch?
Ongetwijfeld zal Ajax wel een bepaalde database hebben met alle namen inclusief foto, plus de beelden van zondag. Daarmee kun je onschuldigen direct uitsluiten van de groep die niet mee mag naar Almelo.
Het gaat mij erom dat iedereen hier gecriminaliseerd wordt in plaats van een klein deel. Plus dat men er geen moeite voor wil doen de onschuldigen uit dat in dit verhaal vrij te pleiten.
Voledige loting voor de liefhebbers:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fi35dsx.png&hash=1615922d7a76121dc9a0803930719731d7560022)
Citaat van: Marc S op juli 03, 2014, 15:22:26
Voledige loting voor de liefhebbers:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fi35dsx.png&hash=1615922d7a76121dc9a0803930719731d7560022)
Veel wedstrijden tussen 'profs'. Ik weet dat dat het idee van een loting is, maar op deze manier zitten we straks in de kwartfinales weer met 3/4 amateurploegen. :zucht
Dat is juist de charme van het bekervoetbal..
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 16, 2014, 10:25:41
Dat is juist de charme van het bekervoetbal..
Ergens ben ik het met je eens. Maar de prijs zelf heeft er zijn waarde wel een beetje door verloren vind je niet?
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 16, 2014, 10:25:41
Dat is juist de charme van het bekervoetbal..
Net zoals het thuisvoordeel voor de amateurclubs. Is toch prachtig voor die clubs dat ze een keer een betaald voetbal club op bezoek krijgen (en dan ook nog winnen). De verliezend finalist gaat nu ook niet meer rechtstreeks Europa in (indien de winnaar bijv. ook al landskampioen is). Ze moeten alleen het thuisvoordeel afschaffen in de finale; wedstrijd altijd op neutrale grond maar Feyenoord haalt de finale toch nooit zullen ze gedacht hebben :P
Citaat van: dizzhead op juli 16, 2014, 10:19:07
Veel wedstrijden tussen 'profs'. Ik weet dat dat het idee van een loting is, maar op deze manier zitten we straks in de kwartfinales weer met 3/4 amateurploegen. :zucht
Ik vind het juist prachtig als zo'n amateurploeg ver komt. Hebben een hoog underdog gehalte :P
http://www.parool.nl/parool/nl/13/AJAX/article/detail/3750183/2014/09/18/JOS-Watergraafsmeer-trekt-zich-terug-uit-bekertoernooi.dhtml
Citaat van: dizzhead op september 18, 2014, 11:45:20
http://www.parool.nl/parool/nl/13/AJAX/article/detail/3750183/2014/09/18/JOS-Watergraafsmeer-trekt-zich-terug-uit-bekertoernooi.dhtml
Leuk, een Amsterdams onderonsje in de tweede ronde van de KNVB-beker. Maar gaat het eigenlijk nog door? Aan JOS zal het niet liggen.
Geen enkele profvoetbalclub verdient het om volledig serieus genomen te worden. Dat doen ze namelijk zelf al veel te erg.
Mensen die altijd maar in hun nopjes zijn met hun favoriete voetbalclub dienen gewantrouwd en waar mogelijk belachelijk gemaakt te worden. Voetbalclubs zijn namelijk rare, hypocriete bedrijven waar vreemde ijdeltuiten op de loonlijst staan. Dat geldt voor mijn favoriete club, maar voor de uwe ook.
Laat ons dus grappen maken en af en toe zo'n club een verbale rotschop verkopen, te beginnen bij onze eigen favoriet. Kunnen ze best hebben. Is gezond.
Sommige NUsport-lezers worden een beetje vijandig van het feit dat ik Ajacied ben. Dat wil zeggen: als ik iets aardigs over hun club schrijf of Ajax te kakken zet, vinden ze het geen punt, maar zodra ik de spot met hún club drijf, vinden ze dat ik, Ajacied, er toch vooral mijn muil over moet houden.
Om dat kinderachtige volksdeel tegemoet te komen, zal ik in dit stukje een schop uitdelen aan Ajax.
Derby
Komende woensdag, 24 september, speelt Ajax in de tweede ronde van de KNVB-beker een uitwedstrijd tegen de hoofdklasser JOS Watergraafsmeer, inderdaad, ook uit Amsterdam.
Je zou met enige goede wil kunnen zeggen: een Amsterdamse stadsderby, historisch gezien zelfs een 'Derby van de Watergraafsmeer'. Nog een leuk detail: de jonge gymnastiekleraar Rinus Michels begon zijn trainersloopbaan bij JOS.
Tot grote vreugde van ongeveer iedereen liet JOS weten Ajax te willen ontvangen op het eigen sportpark Drieburg. Veel knusser dan de Amsterdam Arena natuurlijk. Een extra reden om naar het bekerduel uit te kijken.
Maar toen begon het gelazer. Omdat de wedstrijd 's avonds is en FOX de bekerduels van Ajax rechtstreeks wil uitzenden, moest JOS voor krachtiger veldverlichting zorgen. De lichtinstallatie van de amateurvereniging is krachtig genoeg voor een avondwedstrijd, maar niet voor een tv-wedstrijd.
Het huren van FOX-fähige lichtmasten bleek 40.000 euro te kosten. Onverantwoord voor JOS, dat dus besloot andere opties te onderzoeken. Het Olympisch Stadion bijvoorbeeld. Iets minder charmant dan sportpark Drieburg, maar óók een mooie, historische plek voor een Amsterdams bekeronderonsje.
Het Olympisch Stadion bleek wel te willen meewerken, maar men eiste wel garanties, want zelfs tijdens de aangenaam gezapige feestwedstrijd voor de 75-jarige Sjaak Swart (juli 2013) richtten supporters van Ajax aanzienlijke schade aan, waarvoor de club - hoe gênant - niet bepaald ruimhartig de financiële verantwoordelijkheid wenste te aanvaarden.
Schamen
JOS-Ajax is de amateurclub uit Amsterdam-Oost volledig boven het hoofd gegroeid. De financiële risico's zijn te groot. In Het Parool verscheen donderdag het bericht dat JOS overweegt zich terug te trekken uit het bekertoernooi. Voorzitter Joop Vlug ontkrachtte dat meteen, maar het duel is op zijn minst onzeker geworden.
En Ajax? Er kan de komende week nog iets veranderen, maar vooralsnog steekt de club geen poot uit in de richting van de kleine stadgenoot. Deze toestand is volgens Ajax de verantwoordelijkheid van JOS.
Zelfs als dat laatste waar was, zou Ajax zich voor die houding kapot moeten schamen. En het is - in elk geval moreel gezien - nog flauwekul ook.
Immers: de enige reden waarom juist de wedstrijd van JOS zo nodig live op FOX moet, en er dus beter kunstlicht moet komen, is het feit dat de tegenstander Ajax heet. En alleen omdat er Ajax-supporters komen, is de veiligheid een zorg. JOS heeft domweg het geld niet om in te staan voor schade aan het Olympisch Stadion.
JOS de pineut omdat FOX per se Ajax wil uitzenden... een betere reden om Against Modern Football te zijn, kun je nauwelijks verzinnen. Ajax voelt zich vooralsnog niet geroepen om voor enkele tienduizenden euro's dit historische avondje Amsterdams bekervoetbal te redden. Het is te gênant voor woorden.
Wie op het niveau van zijn eigen stad niet bereid is tot een vorm van morele Financial Fair Play moet er op Europees niveau ook maar niet meer over zaniken, stel ik voor.
Zo, dat was dat. En nu niet meer zo zeuren als het eens over úw club gaat.
Door: NU.nl/Menno Pot
Triest dat het tegenwoordig zo gaat. :0= AMF
Ajax :R
Citaat van: dizzhead op september 18, 2014, 11:45:20
http://www.parool.nl/parool/nl/13/AJAX/article/detail/3750183/2014/09/18/JOS-Watergraafsmeer-trekt-zich-terug-uit-bekertoernooi.dhtml
Waarom niet gewoon in de Arena spelen dan?
Roda voor tegen dkv door fout vankeeper
DKV er uit :_schater
Eerste 8 penals 7 mis bij Almere - ADO.
Almere door.
En die boeren maken 1-1 en gelijk binnen 40 seconden 2-1. Heerlijk.
Citaat van: Galdiano op september 23, 2014, 22:49:24
Eerste 8 penals 7 mis bij Almere - ADO.
Almere door.
En die boeren maken 1-1 en gelijk binnen 40 seconden 2-1. Heerlijk.
Bijltjesdag in de beker. Er is een lange heenreis naar Den Bosch om er van doordrongen te raken dat alles mogelijk is (voor de spelers welteverstaan :P)
Wat een 2 prachtige doelpunten van Roda _O_
Citaat van: drg op september 23, 2014, 23:01:08
Wat een 2 prachtige doelpunten van Roda _O_
2e niet gezien, weer een fout van die keeper?
Citaat van: Marc S op september 23, 2014, 23:02:00
2e niet gezien, weer een fout van die keeper?
Pass door alles en iedereen heen vanaf de rechterflank, komt 1 op 1 met keeper die de bal niet vast heeft, aanvaller loopt door, verdediger wordt doel ingestuurd en na een pirouetje tussen keeper en het doel trapt ie 'm droog langs de verdediger het doel in.
Zo eentje wil ik ook wel zien van onze Betsie tegen dkv :thumbsup
Citaat van: drg op september 23, 2014, 23:20:17
Pass door alles en iedereen heen vanaf de rechterflank, komt 1 op 1 met keeper die de bal niet vast heeft, aanvaller loopt door, verdediger wordt doel ingestuurd en na een pirouetje tussen keeper en het doel trapt ie 'm droog langs de verdediger het doel in.
Zo eentje wil ik ook wel zien van onze Betsie tegen dkv :thumbsup
Mag van mij :P vind het grappig dat ze er uitliggen maar zul je net zien vliegen wij er uit tegen Den Bosch..
Citaat van: Marc S op september 23, 2014, 23:35:46
Mag van mij :P vind het grappig dat ze er uitliggen maar zul je net zien vliegen wij er uit tegen Den Bosch..
Het kan gebeuren, maar ik zal d'r niet zo snel wakker om liggen.
Net zoals vorig jaar vind ik de competitie belangrijker. Echter kan die voor mij eigenlijk al niet meer stuk, het niveau waar ons clubje op speelt is gewoon boven alle verwachtingen, met uitzondering van het dipje van afgelopen weekend dan natuurlijk 8)
Ik weet ook niet wat er aan de 'betere' clubs mankeerde vandaag, maar eigenlijk zijn het wel dieptrieste uitslagen, zelfs Stillem 2 ligt er uit, die Pisvee, Feyenooit en AZ er uit speelden in de competitie
Uiteraard is zondag belangrijk. Toch vind ik dat ze wel een zo sterk mogelijk team op moeten stellen in de beker. Zie maar wat er met ploegen gebeurt die dit niet gedaan hebben. Die verliezen gewoon van bier-competitie clubs of amateurs. Als een speler beter nog een wedstrijd rust kan nemen om beter te herstellen van zijn blessure dan moet dat, maar niet omdat anderen zo dicht tegen het eerste aan zitten een kans te geven. Ik kan me nog heel goed de EK 2008 herinneren waar het basisteam Italië en Frankrijk finaal wegspelen. Hierna mocht een deel van het B-team de laatste groepswedstrijd tegen de Roemenen spelen. Keurige overwinning maar daarna was het tegen de russen hopeloos. Ik denk dat ze beter het basisteam zoveel mogelijk in tact moeten houden om zo het ritme en de voortgang van het team te bewaken. Beker is nog altijd de kortse weg naar europees voetbal. En wat is er mooier om strakls aan het einde van de rit met tientallen bussen richting de kuip te rijden :)
Citaat van: Voorstopper op september 24, 2014, 07:24:51
En wat is er mooier om strakls aan het einde van de rit met tientallen bussen richting de kuip te rijden :)
Met tientallen bussen naar een Europese stad :-)
Nu SCH eruit ligt geeft de beker ons weer een extra podium naast de goede resultaten in de competitie. Dit jaar gaat overleven boven alles, maar gezien de ruime en goede selectie en geen 2e elftal gewoon 3 punten vanavond en de overige spelers zo speelminuten blijven geven.
Bij Cambuur hebben we een bank die erg dicht tegen de basis aan zit. (Uitgezonderd dijkstra en Janzen) al die jongens zullen gebrand zijn. Ik maak me geen zorgen.
Citaat van: Galdiano op september 24, 2014, 08:36:41
Bij Cambuur hebben we een bank die erg dicht tegen de basis aan zit. (Uitgezonderd dijkstra en Janzen) al die jongens zullen gebrand zijn. Ik maak me geen zorgen.
Het kan ook een echt voordeel zijn. Die nieuwe jongens willen laten zien dat zij ook kunnen spelen in de competitie, terwijl de basisspelers Den Bosch makkelijker onderschatten!
Daarnaast: Zeinsta, Pereira, Slijngaaard, Vander Streek, Stebleki (?), Meleg en Barto zouden toch ook bij Den Bosch wel in de basis staan?
Citaat van: Lore op september 24, 2014, 12:59:35
Het kan ook een echt voordeel zijn. Die nieuwe jongens willen laten zien dat zij ook kunnen spelen in de competitie, terwijl de basisspelers Den Bosch makkelijker onderschatten!
Daarnaast: Zeinsta, Pereira, Slijngaaard, Vander Streek, Stebleki (?), Meleg en Barto zouden toch ook bij Den Bosch wel in de basis staan?
Die spits van juventus die ze hebben is ook aardig, voor de rest ben ik het met je eens.
Feyenooit! :_schater :_schater :_schater
Geweldige aankoop die Vermeer, geheim agent in werking
Citaat van: drg op september 24, 2014, 22:25:43
Feyenooit! :_schater :_schater :_schater
Geweldige aankoop die Vermeer, geheim agent in werking
Dit jaar komt er een nieuwe opzet van "Wie is de mol".
In plaats van 10 bekende Nederlanders zullen het 12 Feyenoord-voetballers zijn.
Ik wil nog niks verklappen, maar . . . . . . . .
Citaat van: drg op september 24, 2014, 22:25:43
Feyenooit! :_schater :_schater :_schater
Geweldige aankoop die Vermeer, geheim agent in werking
Ik snap niet dat die Rutten nog niet ontslagen is. Ze gaan geen punten meer pakken zo :_schater
Citaat van: Casuals-lwd op september 24, 2014, 23:13:28
Ik snap niet dat die Rutten nog niet ontslagen is. Ze gaan geen punten meer pakken zo :_schater
De ware faalhazen zitten natuurlijk net even hoger in de pikorde (van Geel en consorten), die zijn nog meer verantwoordelijk voor de ellende... Maar naar alle waarschijnlijkheid mogen die lekker op het pluche blijven zitten...
Fortuna Sittard heeft zich met het nodige overwerk geplaatst voor de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi. De ploeg van trainer Peter van Vossen versloeg de amateurs van ASV De Dijk uit Amsterdam in een turbulente wedstrijd met 7-4. Daar hadden de Limburgers wel een verlenging voor nodig.
Het bekerduel in Amsterdam verliep met horten en stoten. Door aanhoudend onweer moest de arbiter de wedstrijd kort na de rust bij een stand van 2-2 onderbreken. In de stromende regen werd het duel uiteindelijk hervat, maar in de 70ste minuut moest de scheidsrechter de wedstrijd bij een stand van 2-3 voor de Limburgers opnieuw stilleggen na ongeregeldheden op de tribunes. Die ontstonden na oerwoudgeluiden in de richting van Fortuna-invaller Seku Conneh.
Na een afkoelingsperiode in de kleedkamers keerden beide teams terug voor de slotfase waarin nog drie treffers vielen: 4-4. In de verlenging zorgden Seku Conneh, Jeffrey Vlug en Jasper Waalkens alsnog voor een ruime marge namens de eerstedivisieclub.
Volgende bekerwedstrijd maar mooi thuis tegen Ajax.
Lekker rustig zonder uitpubliek! !
Citaat van: speculeter op september 25, 2014, 13:34:19
Volgende bekerwedstrijd maar mooi thuis tegen Ajax.
Lekker rustig zonder uitpubliek! !
Nee.
Citaat van: speculeter op september 25, 2014, 13:34:19
Volgende bekerwedstrijd maar mooi thuis tegen Ajax.
Lekker rustig zonder uitpubliek! !
waarom zou er geen uitpubliek mogen komen :?
Citaat van: speculeter op september 25, 2014, 13:34:19
Volgende bekerwedstrijd maar mooi thuis tegen Ajax.
Lekker rustig zonder uitpubliek! !
ja prachtig man, een leeg uitvak :? :zucht
Hielden wij het toch wat langer vol tegen PSV.. 2-0 voor tegen Utrecht nu.
We kunnen loten tegen 9 amateurclubs, 10 jupilerleagueclubs en 12 eredivisieclubs
Lucky Ajax.
Urk uit zonder publiek.
Loting:
Urk- Ajax
Almere city - PSV
VVV-MVV
Go Ahead - Twente
PEC - HFC
Groningen - Flevo boys
Cambuur - Scheveningen
WKE - Excelsior
De Graafschap - Deltasport
GVVV - AZ
Heracles - Emmen
Roda - sparta
Treffers - NEC
Fortuna - NAC
Vitesse - Dordrecht
Volendam - sportlust
Citaat van: Galdiano op september 25, 2014, 23:38:04
Lucky Ajax.
Urk uit zonder publiek.
humor....zullen wel veel ajax supporters op de tribune zitten.
Valt toch niet te controleren.
Gelukkig voor Twente is Stevens een zekerheid tegenover Marsman... :_schater
Laat aub de graafschap winnen.. Kijk eens naar de ploegen die nog in de beker zitten.. We hebben echt kansen..
Citaat van: Eewal op december 17, 2014, 18:53:52
Laat aub de graafschap winnen.. Kijk eens naar de ploegen die nog in de beker zitten.. We hebben echt kansen..
Tja, zullen straks wel weer kut loting krijgen. Ajax uit ofzo.
Citaat van: Bernardo op december 17, 2014, 18:57:34
Tja, zullen straks wel weer kut loting krijgen. Ajax uit ofzo.
klopt, of Twente of Vitesse uit.. Maar thuis NAC, Excelsior of graafschap zou top zijn..
Ook al loten wij Ajax of Twente ofzo we hebben tog wel een kans! Zeker als we thuis spelen kunnen we het iedereen lastig maken. Al moeten we dan wel in goede doen zijn en niet zoals tegen Nac dit jaar ..
1-2 Twente onverdiend.
Higler heeft zn gebruikelijke wedstrijdbepalende blunder weer gemaakt: Excelsior op 2-0 nadat de bal bij lange na niet de lijn was gepasseerd.
Citaat van: brambo3004 op december 18, 2014, 18:55:07
Higler heeft zn gebruikelijke wedstrijdbepalende blunder weer gemaakt: Excelsior op 2-0 nadat de bal bij lange na niet de lijn was gepasseerd.
genieten :koffie
Citaat van: Cambuur058 op december 18, 2014, 18:57:58
genieten :koffie
Die man moet een landelijk stadionverbod krijgen. Wat een dwaas.
Citaat van: brambo3004 op december 18, 2014, 19:09:56
Die man moet een landelijk stadionverbod krijgen. Wat een dwaas.
dat klopt, maarrrrrrrrr... jelle is een boer
Citaat van: Cambuur058 op december 18, 2014, 19:11:53
dat klopt, maarrrrrrrrr... jelle is een boer
Daar heb je ook weer een punt :clint
Wat doet Higler fout dan?
Mooi man!
Loting vanavond maar Cambuur - Excelsior
Nee toch maar andersom! Weer hele stadion overnemen |:)
Citaat van: Spine op december 18, 2014, 19:15:42
Wat doet Higler fout dan?
Hij is op komen dagen.
Bedacht dat als we psv loten..als die van roda winnen...We binnen 4 dagen tweemaal tegen hun moeten.
Citaat van: Spine op december 18, 2014, 19:15:42
Wat doet Higler fout dan?
Hij kende een doelpunt toe aan Excelsior nadat de bal de lijn bij lange na niet was gepasseerd.
Citaat van: Spine op december 18, 2014, 19:15:42
Wat doet Higler fout dan?
Niks die volgt de waarneming op van de assistent scheids, en die maakt de blunder door te vlaggen.
Citaat van: jeff op december 18, 2014, 19:22:41
Niks die volgt de waarneming op van de assistent scheids, en die maakt de blunder door te vlaggen.
Ik geloof dat meneer Higler ook twee ogen heeft. Hij kan het op een meter of 12, met vrij zicht, veel beter zien dan die grensrechter. Blunder van grens- en scheidsrechter dus. Dit was nog geen twijfelgeval.
Citaat van: brambo3004 op december 18, 2014, 19:25:52
Ik geloof dat meneer Higler ook twee ogen heeft. Hij kan het op een meter of 12, met vrij zicht, veel beter zien dan die grensrechter. Blunder van grens- en scheidsrechter dus. Dit was nog geen twijfelgeval.
Doellijn technologie is zo slecht nog niet. En hij stond idd met vrij zicht op de bal.
Citaat van: jeff op december 18, 2014, 19:22:41
Niks die volgt de waarneming op van de assistent scheids, en die maakt de blunder door te vlaggen.
Juist!
Dat uitvak bij Excelsior staat best goed vol met huilende mensen uit Breda :zweep
6-0 dat is toch wel een flink pak slaag..
nou laatste 7 tegenstanders bekend??
Roda JC/PSV
Vitesse
Excelsior
Groningen
AZ
Twente
PEC Zwolle
Laten we hopen op Groningen, Excelsior, Vitesse of Zwolle-thuis
Citaat van: Cambuur058 op december 18, 2014, 21:40:14
Laten we hopen op Groningen, Excelsior, Vitesse of Zwolle-thuis
Roda-thuis :y
ajax :_schater :_schater
Excelsior thuis plz, of Zwolle
Hoe laat is de loting?
Thuis is natuurlijk leuk, maar geef mij maar een vette awayday!
Halve finale thuis, en dan op naar de kuip!
Citaat van: Galdiano op december 18, 2014, 22:41:19
Thuis is natuurlijk leuk, maar geef mij maar een vette awayday!
Halve finale thuis, en dan op naar de kuip!
Al je garandeert dat we zeker de halve halen wil ik ook wel een vette away Day, maar anders gewoon de grootste kans op doorgaan.
Groningen uit of thuis, lijkt me wel wat. |:)
Mooi thuis |:)
Tegen Olle
olle-thuis |:) |:)
Mooi man! Halve finale here we come!
Toploting! |:)
Weer 2x thuis tegen Zwolle, goede herinneringen aan de play offs :thumbsup
Thuis moeten we gewoon kunnen winnen van Zwolle.
Er zit druk op die ploeg, die komen met knikkende knieën naar Leeuwarden.
Citaat van: Galdiano op december 18, 2014, 23:37:39
Thuis moeten we gewoon kunnen winnen van Zwolle.
Er zit druk op die ploeg, die komen met knikkende knieën naar Leeuwarden.
Die fuckers morgen maar proberen angst in te boezemen |:)
Wat een leeg stadion bij een kwartfinale voor Roda JC.
Trouwens, Roda JC staat al 0-3 achter
Citaat van: scc-aaron op januari 28, 2015, 19:30:15
Wat een leeg stadion bij een kwartfinale voor Roda JC.
Trouwens, Roda JC staat al 0-3 achter
Roda er uit met 1-4. Heb alleen de laatste 10min gezien maar wat een goal die laatste van excelsior
Citaat van: scc-aaron op januari 28, 2015, 19:30:15
Wat een leeg stadion bij een kwartfinale voor Roda JC.
Trouwens, Roda JC staat al 0-3 achter
Denk je na de overwinning op PSV een kans te hebben om door te stoten, overkomt je dit :_schater
Overigens iets meer dan 6000 man in het stadion daar.
Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 20:47:46
Denk je na de overwinning op PSV een kans te hebben om door te stoten, overkomt je dit :_schater
Overigens iets meer dan 6000 man in het stadion daar.
6000 man in een kwartfinale na een wedstrijd tegen PSV winnen... Dan verdien je het ook niet om in de eredivisie, laat staan europa, te spelen.
Citaat van: drg op januari 28, 2015, 20:59:48
6000 man in een kwartfinale na een wedstrijd tegen PSV winnen... Dan verdien je het ook niet om in de eredivisie, laat staan europa, te spelen.
Bij een competitiewedstrijd zitten er gemiddeld toch wel wat meer. Dus wat dat betreft, om een eenmalig laag toeschouwersaantal als maatstaf te nemen? Nee, dat doe ik niet.
Ook Groningen gaat onterecht winnen.
Citaat van: scclwd op januari 28, 2015, 22:13:10
Ook Groningen gaat onterecht winnen.
Volgens Peter Bosz heef zijn team fantastisch gespeeld, helaas weer verloren :_schater
Citaat van: scclwd op januari 28, 2015, 22:13:10
Ook Groningen gaat onterecht winnen.
je zou het aan de stand te zien niet zeggen, maar het is inderdaad echt zo.
Citaat van: scc-aaron op januari 28, 2015, 22:17:08
Volgens Peter Bosz heef zijn team fantastisch gespeeld, helaas weer verloren :_schater
Dit klopt. Heer en meester tot de rode kaart en de penalty.
Typerend voor het Vitesse van dit seizoen, wel lekker ballen maar niet kunnen scoren. Na de terechte rode kaart en penal was het een gelopen koers, dan zie je ze knakken.
Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 22:38:46
Typerend voor het Vitesse van dit seizoen, wel lekker ballen maar niet kunnen scoren. Na de terechte rode kaart en penal was het een gelopen koers, dan zie je ze knakken.
we krijgen het echt lastig tegen die lui volgende week!
Twente - Zwolle.
Daar ben ik nu best tevreden mee.
Citaat van: Eewal op januari 28, 2015, 22:40:11
we krijgen het echt lastig tegen die lui volgende week!
Geen enkele wedstrijd, behalve Dordrecht en dkv thuis zijn makkies ;)
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2015, 06:38:07
Geen enkele wedstrijd, behalve Dordrecht en dkv thuis zijn makkies ;)
En het jaarlijkse uitje tegen grunn
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2015, 06:38:07
Geen enkele wedstrijd, behalve Dordrecht en dkv thuis zijn makkies ;)
Als we zo voetballen als de laatste twee wedstrijden zijn Willem II, Excelsior, Utrecht, Hveen, Eagles, Heracles thuis geen probleem.
Dordrecht uit moet ook geen probleem worden. De rest worden inderdaad hele lastige potjes.
Citaat van: Eewal op januari 28, 2015, 22:40:11
we krijgen het echt lastig tegen die lui volgende week!
Had echt 0-4 moeten staan een uur spelen.
Kashia rood....ook geschorst voor competitie?
Citaat van: speculeter op januari 29, 2015, 09:38:41
Had echt 0-4 moeten staan een uur spelen.
Kashia rood....ook geschorst voor competitie?
1 wedstrijd dacht ik, dus mist alleen de wedstrijd in het weekend.
Blij met de loting. Zwolle naar Twente. Maakt de pijn al iets dragelijker.
Zwolle had toch al voor moeten staan. Hopelijk maken ze het af in de 2e helft
Ik hoop het ook! Al is Twente uit altijd lastig. Er hangt sinds enige tijd ook weer een behoorlijke sfeer.
Citaat van: zeewolde op april 07, 2015, 20:52:13
Zwolle had toch al voor moeten staan. Hopelijk maken ze het af in de 2e helft
Twente heeft ook totaal niets gecreëerd.
Hoppaa Brama jongeeee
Twente tweede helft wel beter, ook de sfeer veel beter.
maar doelpunt van brama.
en dan lijkt plek 8 wel heel mooi te worden.............
wat zou het mooi zijn...
Helaas 1-1
Hup Zwolle!
Penals! Hup Zwolle.
Spannend hoor |:)
Yes!!!!!!!!!!!!!!!
Klasse!
Yes.
|:) |:) |:) |:) |:) |:)
Yes!! Ga mijn zwager Sjakie Storm ff gelukwensen! (SCC!!!!!!!)
Zal het dan toch gebeuren!? Ik begin er wel steeds meer in te geloven die play-offs _O_
Ongelofelijk maar waar, gister heb ik gejuicht voor Zwolle.......
Gelukkig is het ten behoeve van de mooiste club van Nederland :scc
Vanavond hopen op een slijtageslag voor de boeren uit Groningen, met een pijnlijke nederlaag als resultaat, zodat ze komende zondag alles behalve fit zijn! :thumbsup |:)
Als iemand van Groningen vanavond een directe rode kaart krijgt is hij dan geschorst voor Zondag?
Citaat van: speculeter op april 08, 2015, 16:25:07
Als iemand van Groningen vanavond een directe rode kaart krijgt is hij dan geschorst voor Zondag?
Klopt
Wat is dat voor apart gedoe met die embleems op de shirts. Excelsior heeft al tijden 2, nu heeft Groningen ook al een 2de, volgens mij het stadswapen. En gisteren had pec ook al een 2de embleem op het shirt. Nieuwe mode?
Begint toch wel irritant te worden dat ik in elk bijna elk stadion de taylor zong hoor
Wat ik irritant vind aan die beker is die opkomst-tune.
Wat ik irritant vind aan de beker is dat wij niet in de halve finale stonden. Wat een ontiegelijke grafclubs in de finale, maargoed.. Zondag Groningen maar aanpakken.
Citaat van: CJ058 op april 09, 2015, 11:12:09
Wat ik irritant vind aan de beker is dat wij niet in de halve finale stonden. Wat een ontiegelijke grafclubs in de finale, maargoed.. Zondag Groningen maar aanpakken.
Dat is voor mij het belangrijkste :p
Matige sfeeracties en niet echt orgineel..
Groningen met al die doekjes tussen twee stokjes, dat ziet er echt niet uit. Lijken wel greenpeace demonstranten :_schater
Sfeeractie van Groningen leek nog ergens op vind ik, Olle was mislukt. De sfeer komt ook telkens van de groene kant
Op die blauwe plek hadden wij moeten staan
Nu ik die finale zit te kijken wel een baal moment hoor.
Hadden wij moeten staan man.
Rusnak heeft groningen op0-2 gezet
Citaat van: Marc S op mei 03, 2015, 19:36:09
Rusnak heeft groningen op0-2 gezet
Weergaloze voetballer. De beste die ik hier ooit gezien heb.
Dat geld wat ze voor Rusnak hebben betaald hebben ze op deze manier al terug verdient
De spanning om achtste te worden is er nu ook af
Citaat van: Casuals-lwd op mei 03, 2015, 18:16:47
Sfeeractie van Groningen leek nog ergens op vind ik, Olle was mislukt. De sfeer komt ook telkens van de groene kant
Op die blauwe plek hadden wij moeten staan
Hou toch op...
In de vorm van de laatste weken, had het een gênante vertoning geweest.
Citaat van: AL op mei 03, 2015, 19:37:56
Weergaloze voetballer. De beste die ik hier ooit gezien heb.
Helemaal mee eens. Hoe pijnlijk het is ook om te stellen z'n speler was eigenlijk veel te goed voor ons. Vind hem ook te goed voor groningen trouwens.
Dat smerige Groningen wint gewoon de beker door onze scouts die een goede voetballer vinden, die vervolgens (geef hem eens ongelijk) voor het geld kiest...
Beetje jammer dat moderne voetbal maar je doet er niks aan
Sfeeractie van Groningen was niet super wel ruim voldoende ook met o.a spandoeken langs de weg, pyro acties etc.
Gun het Groningen, Zwolle niet. :koffie
Citaat van: Marc S op mei 03, 2015, 20:44:43
Helemaal mee eens. Hoe pijnlijk het is ook om te stellen z'n speler was eigenlijk veel te goed voor ons. Vind hem ook te goed voor groningen trouwens.
Alleen Groningen gaat flink cashen...
Maar ben blij dat we een half jaar van hem hebben mogen genieten. Hij is zeer belangrijk voor ons geweest.
Citaat van: legeips op mei 03, 2015, 20:48:07
Alleen Groningen gaat flink cashen...
Maar ben blij dat we een half jaar van hem hebben mogen genieten. Hij is zeer belangrijk voor ons geweest.
Klopt.. helaas zijn wij nog niet zover dat we zomaar een half miljoen op tafel kunnen leggen voor een speler..
Citaat van: Vedetski op mei 03, 2015, 20:46:07
Dat smerige Groningen wint gewoon de beker door onze scouts die een goede voetballer vinden, die vervolgens (geef hem eens ongelijk) voor het geld kiest...
Beetje jammer dat moderne voetbal maar je doet er niks aan
We hebben nog steeds een grote achterstand op groningen dit huidige seizoen verbloemde veel, maar kijk wat zij even halen in de winterstop. Wij hebben echt een nieuw stadion nodig om bij te haken.
Citaat van: Marc S op mei 03, 2015, 20:56:11
We hebben nog steeds een grote achterstand op groningen dit huidige seizoen verbloemde veel, maar kijk wat zij even halen in de winterstop. Wij hebben echt een nieuw stadion nodig om bij te haken.
Maar Groningen kan ons nog wel een plezier doen, door tussen ons en Willem II te eindigen. Dan halen wij Willem II in wat betreft televisiegelden. Scheelt toch weer een ton!
Citaat van: Lore op mei 04, 2015, 08:37:11
Maar Groningen kan ons nog wel een plezier doen, door tussen ons en Willem II te eindigen. Dan halen wij Willem II in wat betreft televisiegelden. Scheelt toch weer een ton!
Zeker en ook niet onbelangrijk, willem 2 verliest er dan een ton aangezien willem 2 qua financien niet ver boven ons staat.
Citaat van: Marc S op mei 03, 2015, 20:56:11
We hebben nog steeds een grote achterstand op groningen dit huidige seizoen verbloemde veel, maar kijk wat zij even halen in de winterstop. Wij hebben echt een nieuw stadion nodig om bij te haken.
Stadion moet er gewoon komen, anders ga je het niet redden in de eredivisie.
Voor de echte liefhebber...
http://home.knvb.nl/nieuws/livestream-bekerloting
PSV- Cambuur
Groningen - FC Twente
Haha, de eerste fcg - twente, prachtig gedaan door hansie :)
PSV jezus
PSV uit oeffffffffffffffffff , gaat lekker hansie
nou hans, bedankt he
De kans dat je tegen de landskampioen in Eindhoven moet is minder dan 5% en toch gebeurd het :R Hansie bedankt...
Hup NAC
Citaat van: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:24:12
De kans dat je tegen de landskampioen in Eindhoven moet is minder dan 5% en toch gebeurd het :R Hansie bedankt...
Zij gaan weer met een b elftal spelen en wij op volle sterkte.. Daaaaaaaaaaaag PSV
Kunnen we ons mooi volledig richten op de competitie en geen doordeweekse wedstrijden. Prima toch.
Citaat van: Treb op juli 01, 2015, 23:22:28
Kunnen we ons mooi volledig richten op de competitie en geen doordeweekse wedstrijden. Prima toch.
Lees mijn vorige post, gewoon een ronde verder. 8)
Citaat van: 666 op juli 01, 2015, 23:31:24
Lees mijn vorige post, gewoon een ronde verder. 8)
PSV treed echt niet met een B-elftal op hoor. Die weten ook wel dat het dan heel lastig wordt. Normaal gesproken betekent dit einde toernooi, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Citaat van: Treb op juli 01, 2015, 23:22:28
Kunnen we ons mooi volledig richten op de competitie en geen doordeweekse wedstrijden. Prima toch.
Beker avontuur kan toch zo mooi zijn! kijk naar Groningen en Zwolle. Beetje mazzel met de loting en je staat in de kuip.
PSV uit is altijd lastig. Maar vergeet niet dat PSV ook in de CL speelt en dat de bekerwedstrijden gespeeld worden op 23, 24 en 25 september. Op 15 en 16 en 29 en 30 september spelen ze ook CL. Volgens mij levert de CL wel iets meer centjes op dus kan maar zo dat ze enkele spelers rust geven om een ronde verder te komen in de CL en weer enkele miljoenen bij te kunnen schrijven in hun huishoudboekje. Als er kansen zijn dan komt het door het drukke programma van PSV.
Pff, tuurlijk, krijgen wij weer de kampioen van Nederland... En zal je zien dat de teams die dit seizoen bovenaan staan allemaal clubjes uit de lage klasses hebben gehad :zucht
Citaat van: drg op juli 02, 2015, 08:09:40
Pff, tuurlijk, krijgen wij weer de kampioen van Nederland... En zal je zien dat de teams die dit seizoen bovenaan staan allemaal clubjes uit de lage klasses hebben gehad :zucht
Voor PSV is ook een doemscenario werkelijkheid geworden :devil
Op één of andere manier is die loting een doorgestoken kaart dit keer. Kijk eens hoeveel Eredivisie clubs tegen elkaar spelen in de 2e ronde. En natuurlijk wil de KNVB dat ons cluppie er snel uit ligt. En vooral die Hansie is een figuur met een smerige glimlach die zich gemakkelijk laat omkopen door de KNVB. Het enige wat nog rest is een hoop geluk in Eindhoven ook al zullen wij de scheidsrechter daar ook niet mee hebben. :R
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:11:14
Op één of andere manier is die loting een doorgestoken kaart dit keer. Kijk eens hoeveel Eredivisie clubs tegen elkaar spelen in de 2e ronde. En natuurlijk wil de KNVB dat ons cluppie er snel uit ligt. En vooral die Hansie is een figuur met een smerige glimlach die zich gemakkelijk laat omkopen door de KNVB. Het enige wat nog rest is een hoop geluk in Eindhoven ook al zullen wij de scheidsrechter daar ook niet mee hebben. :R
piep piep hoi hoi.....zet die eierdop eens af jonge, wat schiet de knvb er mee op dat psv niet doorgaat :)
Citaat van: moodygrunn op juli 02, 2015, 16:16:51
piep piep hoi hoi.....zet die eierdop eens af jonge, wat schiet de knvb er mee op dat psv niet doorgaat :)
Inderdaad ja. Calimero gehalte van 10+.
Citaat van: moodygrunn op juli 02, 2015, 16:16:51
piep piep hoi hoi.....zet die eierdop eens af jonge, wat schiet de knvb er mee op dat psv niet doorgaat :)
Wees eens eerlijk. De kans om door te gaan wordt ons wel heel erg moeilijk gemaakt.
Citaat van: Treb op juli 02, 2015, 16:21:46
Inderdaad ja. Calimero gehalte van 10+.
Nee joh, we worden landskampioen dit seizoen en zijn de beker helemaal niet nodig. :_schater
Stel je niet zo aan joh. Als de grote clubs allemaal tegen amateurs zouden moeten, was het verhaal geweest dat ze beschermd moeten worden. Nu spelen ze tegen Eredivieploegen en is het weer niet goed.
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:23:49
Wees eens eerlijk. De kans om door te gaan wordt ons wel heel erg moeilijk gemaakt.
Wat heeft de KNVB hier voor belang bij dan? Dit is gewoon toeval, deal with it.
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 02, 2015, 16:25:26
Stel je niet zo aan joh. Als de grote clubs allemaal tegen amateurs zouden moeten, was het verhaal geweest dat ze beschermd moeten worden. Nu spelen ze tegen Eredivieploegen en is het weer niet goed.
Wat heeft de KNVB hier voor belang bij dan? Dit is gewoon toeval, deal with it.
Bij de KNVB kennen ze toevallig geen toeval. Een grote corrupte bende net als de FIFA! :R
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:23:49
Wees eens eerlijk. De kans om door te gaan wordt ons wel heel erg moeilijk gemaakt.
Jij denkt dat de KNVB een complot smeedt tegen Cambuur en De Graafschap? Misschien ook nog wel tegen FC Groningen en VVV.
Hebben ook allemaal een lastige loting. Ik zie wel kansen, zo'n sfeerloze wedstrijd waar niemand in Eindhoven op zit te wachten (lampenkap zit echt niet vol tijdens die wedstrijd) . Daarbij komt nog, we hebben daar eerder 0-0 gespeeld (die 4-0 komt vanaf nu allemaal op het conto van Bijker ).
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:30:09
Bij de KNVB kennen ze toevallig geen toeval. Een grote corrupte bende net als de FIFA! :R
Oké.
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:30:09
Bij de KNVB kennen ze toevallig geen toeval. Een grote corrupte bende net als de FIFA! :R
ZE ZIJN ALLEMAAL TEGEN ONS BOEHOEEE
Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Die lotingsballetjes die wij zien, moeten haast wel met fluoriderende stof zijn behandeld. M.a.w. wat wij niet kunnen zien op tv kunnen zij in de studio wel zien.
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 17:00:11
Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Die lotingsballetjes die wij zien, moeten haast wel met fluoriderende stof zijn behandeld. M.a.w. wat wij niet kunnen zien op tv kunnen zij in de studio wel zien.
Ja precies.
:_schater
Citaat van: Treb op juli 02, 2015, 17:02:38
Ja precies.
:_schater
Tja er zijn meer mensen die om iets hebben gelachen en later wel de consequenties hebben moeten aanvaarden. Mensen die denken dat de wereld eerlijk in elkaar zit zijn dom en naïef. En vooral in de voetbalwereld! :devil
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 17:00:11
Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Die lotingsballetjes die wij zien, moeten haast wel met fluoriderende stof zijn behandeld. M.a.w. wat wij niet kunnen zien op tv kunnen zij in de studio wel zien.
8P
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 17:08:49
Tja er zijn meer mensen die om iets hebben gelachen en later wel de consequenties hebben moeten aanvaarden. Mensen die denken dat de wereld eerlijk in elkaar zit zijn dom en naïef. En vooral in de voetbalwereld! :devil
So be it, dan maar dom en naief. Fluoriserende balletjes die voor ons niet zichtbaar zijn? De KNVB heeft het voorzien op de eredivisiedwergen en manipuleert de loting? Lijkt me sterk.
Dat de voetballerij niet schoon is, lijkt me klip en klaar. Omkoping her en der al bewezen. Maar om een loting (redelijk plausibel) aan te merken als verdacht lijkt mij het verkeerde ''bewijsmateriaal''.
Ik zal de vraag nog maar eens stellen: Wat is het belang van de KNVB in deze 'oneerlijke loting' ?
Pakte Hans Nijland net het verkeerde balletje eruit
Citaat van: moodygrunn op juli 02, 2015, 17:42:02
So be it, dan maar dom en naief. Fluoriserende balletjes die voor ons niet zichtbaar zijn? De KNVB heeft het voorzien op de eredivisiedwergen en manipuleert de loting? Lijkt me sterk.
Dat de voetballerij niet schoon is, lijkt me klip en klaar. Omkoping her en der al bewezen. Maar om een loting (redelijk plausibel) aan te merken als verdacht lijkt mij het verkeerde ''bewijsmateriaal''.
Ik zal de vraag nog maar eens stellen: Wat is het belang van de KNVB in deze 'oneerlijke loting' ?
Dat is nu het punt waar meer opgelet moet worden. Iedereen neemt het voor zoete koek aan. De hele voetbalwereld is corrupt. Dat hebben we nu wel gezien. Ze zullen altijd trucjes toepassen. Het is alleen aan ons om ze te kunnen ontdekken en in de media te gooien. De loting is nu nog zo vers dat we niet weten wat ze nu weer gaan uitspoken. Kwestie van tijd. Net zoals we er nu over zitten ouwehoeren. kijken we later weer terug van: Zie je wel wat voor een corrupte zooi het was toen bij de KNVB. En vooral de uitspraak van een paar jaar geleden van van Praag: Fortuna Sittard speelt geen betaald voetbal. Hoe dom en daarnaast zo geslepen kan een ex voorzitter van Ajax en directeur van de KNVB zijn!
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 02, 2015, 16:25:26
Stel je niet zo aan joh. Als de grote clubs allemaal tegen amateurs zouden moeten, was het verhaal geweest dat ze beschermd moeten worden. Nu spelen ze tegen Eredivieploegen en is het weer niet goed.
Wat heeft de KNVB hier voor belang bij dan? Dit is gewoon toeval, deal with it.
EENS! allemaal micha kats hier met hun complottheorieën
Citaat van: SCC-J op juli 02, 2015, 18:16:44
EENS! allemaal micha kats hier met hun complottheorieën
Weer zo´n ongelofelijke Thomas. Keep on dreaming naïeveling. 8)
Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 18:29:19
Weer zo´n ongelofelijke Thomas. Keep on dreaming naïeveling. 8)
En dan hebben ze het maar met zin gedaan, lekker boeiend. Competitie is veel belangrijker. En trouwens, sinds die stinkboeren de beker wonnen is het toch een kutprijs l0l l8l
Citaat van: justremco op juli 02, 2015, 18:53:36
En dan hebben ze het maar met zin gedaan, lekker boeiend. Competitie is veel belangrijker. En trouwens, sinds die stinkboeren de beker wonnen is het toch een kutprijs l0l l8l
Dat is dan wel weer zo. 8)
We hebben voor het eerst sinds jaren een echte zware tegenstander en het is een complot tegen Cambuur 8P Accepteer het nou gewoon dat iedere club wel eens de sjaak is met een klote tegenstander. Dit jaar zijn wij dat.
Citaat van: Marc S op juli 02, 2015, 19:50:36
We hebben voor het eerst sinds jaren een echte zware tegenstander en het is een complot tegen Cambuur 8P Accepteer het nou gewoon dat iedere club wel eens de sjaak is met een klote tegenstander. Dit jaar zijn wij dat.
Je bedoelt: "de jaar is PSV dat", toch?
Citaat van: Eewal op juli 02, 2015, 17:41:04
8P
Niet echt subtiel dit, maar dat geeft niet. Kan jij ook niks aan doen.
Citaat van: Marc S op juli 02, 2015, 19:50:36
We hebben voor het eerst sinds jaren een echte zware tegenstander en het is een complot tegen Cambuur 8P Accepteer het nou gewoon dat iedere club wel eens de sjaak is met een klote tegenstander. Dit jaar zijn wij dat.
Als je de beker wilt winnen dan zal je toch langs PSV moeten.
Of het nu is of in de finale.
En er zijn wel vaker gekke uitslagen geweest in de beker dus waarom nu ook niet ?
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 03, 2015, 23:20:25
Als je de beker wilt winnen dan zal je toch langs PSV moeten.
Of het nu is of in de finale.
En er zijn wel vaker gekke uitslagen geweest in de beker dus waarom nu ook niet ?
Nee hoor, dat soort clubs kunnen namelijk ook uitgeschakeld worden door mindere goden. Dacht dat Groningen vorig jaar als lastigste tegenstander Vitesse had. Thuis nog wel.
Ach, dan hevve we psv mar vast had juh
Etienne in de basis en kan mij niet bekoren bij die Groningers. Via Etienne een goal en die rare groene kleur staat hem ook niet.
Twente is gewoon veel beter.
Citaat van: 666 op september 23, 2015, 19:00:51
Etienne in de basis en kan mij niet bekoren bij die Groningers. Via Etienne een goal en die rare groene kleur staat hem ook niet.
Twente is gewoon veel beter.
Maar toch heeft Twente verloren.
Vitesse voorlopig gestaakt. Al 2 x rood en bosz heeft ook rood maar weigert naar de tribune te gaan.
En ook nog een derde :rodekaart voor Vitesse erbij.. Makkelie heeft bij deze de Nijhuis/Wiedemeijer trofee gewonnen.
Citaat van: Dokkumer op september 23, 2015, 22:34:10
En ook nog een derde :rodekaart voor Vitesse erbij.. Makkelie heeft bij deze de Nijhuis/Wiedemeijer trofee gewonnen.
Bedoel jij niet de Kevin Blom award?
Citaat van: Marc S op september 23, 2015, 20:42:51
Maar toch heeft Twente verloren.
Op basis van de 2e helft.. 1e was niet om aan te gluren.
Citaat van: moodygrunn op september 23, 2015, 23:44:25
Bedoel jij niet de Kevin Blom award?
Nee, die geeft alleen maar lachwekkende penalties en rode kaarten :devil
Citaat van: Dokkumer op september 23, 2015, 22:34:10
En ook nog een derde :rodekaart voor Vitesse erbij.. Makkelie heeft bij deze de Nijhuis/Wiedemeijer trofee gewonnen.
Net even de samenvatting bekeken en ik moet zeggen dat Vitesse het ook wel heel dom doet. Overtreding op de middellijn maken met geel op zak. Spelers met geel op zak die echt op het randje spelen weten dat ze eraf kunnen vliegen. Alleen die gele kaart bij hands in het strafschopgebied was wat discutabel, daar had de scheidsrechter er ook voor kunnen kiezen om het bij de strafschop te laten. Schaars kreeg tenslotte ook niks.
Conform de regels was dit terecht geel. Schaars had zelfs rood moeten hebben, dus dat criterium ga ik niet in mee.
HHC - NEC 2-0
Ze kunnen weer verder met spelers bekogelen en afzeiken. :_schater
Citaat van: Bernardo op december 15, 2015, 20:06:09
HHC - NEC 2-0
Ze kunnen weer verder met spelers bekogelen en afzeiken. :_schater
Ook nog verdiend... Prachtig dit
Haha, dit gun ik ze wel, die NEC-'supporters'.
Citaat van: Collingwood op december 15, 2015, 21:04:22
Haha, dit gun ik ze wel, die NEC-'supporters'.
Weet je wie ik ook wel wat gun? Roda. DIe staan nu 2-0 voor met een man meer tegen de boeren
Citaat van: moodygrunn op december 15, 2015, 21:11:56
Weet je wie ik ook wel wat gun? Roda. DIe staan nu 2-0 voor met een man meer tegen de boeren
yup, vd berg er al af
Leuk dit :_schater
De tranen zullen wel weer rijkelijk vloeien.
GAAT FOPPE WEER HUILEN!?!?!?
Geen beter vermaak dan leedvermaak :devil.
Dat word weer janken....3-1.
Pfff, nu weet ik weer waarom ik niks heb met die mislukte folkloreclub. Ze menen dat ze in alles groter zijn, zelfs in Calimerogedrag...
Zie de reacties her en der maar eens op het www.
Citaat van: Dokkumer op december 16, 2015, 08:33:48
Pfff, nu weet ik weer waarom ik niks heb met die mislukte folkloreclub. Ze menen dat ze in alles groter zijn, zelfs in Calimerogedrag...
Zie de reacties her en der maar eens op het www.
Haha, de reacties op Voetbalzone. Twee kutclubs die elkaar verwijten een kutclub te zijn. Het mooie, ze hebben beiden gelijk.
Kutclubs op een kutsite. Hoe kut kan het leven dan zijn. :devil
Citaat van: Dokkumer op december 16, 2015, 09:15:20
Kutclubs op een kutsite. Hoe kut kan het leven dan zijn. :devil
Was het maar kut. Dan had je er nog wat aan :P
VVSB naar de halve finale!
10 minuten voor tijd stond den bosch nog 2-0 voor, maar mede door 2 blunders van de keeper 2-3.
Dit plaatst onze 0-4 zege daar vorig seizoen in de beker toch weer een beetje in perspectief ;). Nee zonder grappen dit is gewoon geweldig bekervoetbal op zn best.
Ik zat met verbazing te kijken, die keeper van den Bosch slaapt deze maand niet meer. Wat een blunders.
Citaat van: 666 op februari 03, 2016, 20:38:30
Ik zat met verbazing te kijken, die keeper van den Bosch slaapt deze maand niet meer. Wat een blunders.
Je zou spontaan blij zijn met Nienhuis. :P
Citaat van: zeewolde op februari 03, 2016, 20:24:47
VVSB naar de halve finale!
10 minuten voor tijd stond den bosch nog 2-0 voor, maar mede door 2 blunders van de keeper 2-3.
Stonden wij ooit niet tegen deze zelfde club met 2-0 voor en verloren we na verlenging me 4-2? 2006 of 2007 geloof ik
Dat was toch ASWH
Citaat van: Bernardo op februari 04, 2016, 00:11:03
Dat was toch ASWH
Das het zelfde toch 8P
Je hebt gelijk trouwens ;)
Kunnen wij niet zo.n Franse spits scouten? ?
Citaat van: speculeter op februari 04, 2016, 21:31:09
Kunnen wij niet zo.n Franse spits scouten? ?
Wij hebben Kevin :thumbsup
En de verkeerde Rosheuvel zo te zien.
Voor wie moeten we juichen vanavond?
18.00 uur Feyenoord - FC Utrecht :ams beker
RotterdamLeeuwarden zal je zo wel antwoord geven denk ik :X
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2016, 16:07:29
RotterdamLeeuwarden zal je zo wel antwoord geven denk ik :X
Ik zet een kratje bier op dat die Feyenoord zegt 8P
Die durf ik niet aan te gaan :_schater
Overigens een heerlijk tukje gedaan tussen 18:00 en 18:40. Wat een matige en sfeerloze vertoning.
Hoppa Leeuwin..
Ik brn trouwens om 2 redenen voor Utreg.
1. Ik voorspel al een tijd dat de Coolsingel ook dit jaar heel blijft.
2. Ramon Leeuwin.
Citaat van: Dokkumer op april 24, 2016, 19:13:50
2. Ramon Leeuwin.
Vorig jaar 2x Rusnak, nu Leeuwin, we zijn een echte Beker-opleidingsclub
Citaat van: Dokkumer op april 24, 2016, 19:13:50
Hoppa Leeuwin..
Ik brn trouwens om 2 redenen voor Utreg.
1. Ik voorspel al een tijd dat de Coolsingel ook dit jaar heel blijft.
2. Ramon Leeuwin.
Gun het hem ook wel, maar hij had zn medespelers afgelopen week wel wat meer mogen oppeppen om hun best te doen ;(
Die zaten bewust of onbewust toch al bij vandaag. Kun je weinig aan veranderen.
Klotegoal trouwens, bal mag nooit in de korte hoek vallen.
Weet iemand al wanneer de eerste bekerronde voor Cambuur in het seizoen 2016 / 2017 is?
Citaat van: 666 op juni 22, 2016, 16:57:25
Weet iemand al wanneer de eerste bekerronde voor Cambuur in het seizoen 2016 / 2017 is?
20/21/22 september
Wanneer is de loting van de KNVB beker
FC Rijnvogels - SC Cambuur
Die zijn belabberd gestart in de Derde Divisie, dus zal zich over 3 weken wel volledig opladen om een resultaat te halen. Niet echt bekende namen in het team overigens.
Wat een gez... van die Westies over AZ , en hoe onterecht de zege van The Eagles was.
Die meneer uit Dordt ( rvdg) zei leuk voor dat soort clubjes toch.
En die andere gast (cw) zei; dat de Deventenaren volgend seizoen 'een blamage' in de Europa League zouden worden.
Zo wordt er dus naar de regio gekeken nooit eerder geweten 8P
Laat ze maar schuiven die clubs uit Over Iessel . Alleen nog Heracles te gaan. En dan staat overal een beker van die nationale (?)bond
Wij beperken de schade in Eindhoven nog op 3 - 2
Citaat van: PePe op februari 04, 2026, 22:20:48
Wij beperken de schade in Eindhoven nog op 3 - 2
klopt Dkv gaat er vors vanaf had ook wel 8-1 kunnen zijn.
Citaat van: PePe op februari 04, 2026, 22:20:48
Wij beperken de schade in Eindhoven nog op 3 - 2
Jong PSV en PSV 1 met elkaar vergelijken... :_schater
Citaat van: Inferno-058 op februari 05, 2026, 22:48:22
Jong PSV en PSV 1 met elkaar vergelijken... :_schater
Het niveau is het zelfde: Jong PSV met Cambuur en PSV met DKV!!
Citaat van: PePe op februari 05, 2026, 23:11:55
Het niveau is het zelfde: Jong PSV met Cambuur en PSV met DKV!!
dat dus :thumbsup
Vanavond maar weer voor de tv wat de concurrentie gaat doen. :proost
Citaat van: Noordcambuur op februari 06, 2026, 10:55:06
Vanavond maar weer voor de tv wat de concurrentie gaat doen. :proost
Beker is voorbij :proost
kampioensbeker
Citaat van: PePe op februari 05, 2026, 23:11:55
Het niveau is het zelfde: Jong PSV met Cambuur en PSV met DKV!!
PSV springt er met kop en schouders bovenuit in de Eredivisie. Jong PSV en Cambuur zijn van het zelfde niveau haast ja