Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Ik ben benieuwd hoe het er in 020 aan toe zal gaan vanavond. Zijn al tientallen Feyenoord supporters in de stad volgens twitter. Kan wel eens ernstig uit de hand lopen als alle geruchten bewaarheid gaan worden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

kickandrush

Citaat van: Lore op januari 22, 2014, 10:13:55
Jammer dat Roda niet nog een ronde verder is, laat hun maar lekker veel doordeweekse wedstrijden spelen!

Nec speelt ook nog een potje, die zullen t weekend ook wel weer punten laten liggen  :proost

EastSide058

Citaat van: Lore op januari 22, 2014, 10:13:55
Jammer dat Roda niet nog een ronde verder is, laat hun maar lekker veel doordeweekse wedstrijden spelen!

Ieder nadeel heeft zijn voordeel, Nemeth rood blijft een bepalende speler voor Roda samen met Hupperts. Door die rode kaart blijft roda wel onder ons
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

EastSide058

Citaat van: Leovardia op januari 22, 2014, 19:04:15
Ik ben benieuwd hoe het er in 020 aan toe zal gaan vanavond. Zijn al tientallen Feyenoord supporters in de stad volgens twitter. Kan wel eens ernstig uit de hand lopen als alle geruchten bewaarheid gaan worden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ik hoop niet dat er in verhouding net zo veel boeren bij ons in de thuisvakken zitten.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Tukker

Lekkerrr

Feyenoord op 0-1

Ik word ook schijtziek van dat gezang van die supporters trouwens. Gelukkig is dat nu opgehouden  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dennisw8

Mooi voor Schaken!  :thumbsup

Tukker

Citaat van: dennisw8 op januari 22, 2014, 21:02:56
Mooi voor Schaken!  :thumbsup
Schaken is ook goed bezig vind ik. Meeste dreiging volgt wanneer Feyenoord over rechts komt. Feyenoord doet het ook goed. De minst begaafde Ajax spelers mogen de opbouw verzorgen; komt niks van terecht   :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Het is alweer 1-1 hoor :P

Tukker

Citaat van: Marc S op januari 22, 2014, 21:45:44
Het is alweer 1-1 hoor :P
De  :D  is ook al weer omgeslagen in  :R

Zeker omdat ze weer met dat belachelijke liedje beginnen. Dat laten ze wel als ze achter staan; ik hoop het snel niet meer te horen.

NEC is trouwens gewoon door naar de halve finale. Laat ze zich maar helemaal gaan richten op het winnen van de beker; dat gun ik ze wel  ;)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

John Hiatt

Schandalig spandoek van vak410 over Feyenoord supporter die overleden is aan kanker. En dan lekker hypocriet gaan staan als van der Sar oproept om te gaan staan tegen kanker. Hoop dat knvb eens optreedt tegen Ajax.

Dokkumer

KAVB bedoel je? Met een Ajacied als voorzitter verwacht ik niet veel.
Aan de ene kant lopen die gasten van 410 te janken dat er weer uitsupporters bij de Klassieker moeten komen, aan de andere kant flikken ze georganiseerd dit soort naaistreken. Daarmee is in mijn ogen de Klassieker definitief overleden, want uitsupporters komen de eerste 50 jaar niet meer in het stadion.

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 11:33:55
Schandalig spandoek van vak410 over Feyenoord supporter die overleden is aan kanker. En dan lekker hypocriet gaan staan als van der Sar oproept om te gaan staan tegen kanker. Hoop dat knvb eens optreedt tegen Ajax.

Schandalig inderdaad, niks anders gewend van dat publiek  :R

mscc

Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2014, 14:04:07
Schandalig inderdaad, niks anders gewend van dat publiek  :R

Respectloos inderdaad maar feyenoordsupporters moeten niet gaan lopen zeiken, ze zijn zelf ook niet al te respectvol over het algemeen.

Cambuur058

Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2014, 14:04:07
Schandalig inderdaad, niks anders gewend van dat publiek  :R
Nee, Feyenoord heeft respectvol publiek.

marrumer

Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2014, 15:16:12
Nee, Feyenoord heeft respectvol publiek.
nee hoor al die randstad clubs niet