Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Treb


Treb

SC Cambuur - FC Utrecht  |:)

dizzhead

Utrecht thuis. Eitje.

ForzaCambuur1

Citaat van: drg op oktober 31, 2013, 21:29:25
als je nu dkv treft veegt Cambuur er over heen met 3 a 4-0

zolang we maar niet zo'n kotsmisselijk saaie tegenstander als Roda, Heracles of Utrecht treffen  :R

:_schater

EastSide058

makje utrecht thuis, kwart finale  :koffie
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S

Utrecht thuis, oprollen ;)

Ronald

Citaat van: poelie-lwd op oktober 31, 2013, 22:59:38
Wat een matig ploegje juh dat Eagles. Hun zwakheden komen met rasse schreden bovendrijven. Die gaan het nog heel zwaar krijgen.

Ik heb gisteren of vandaag een intervieuw gelezen met een speler van de egeltjes. Deze speler wilde beweren dat ze de finale wel konden halen en dat ze echte cupfighters zijn. Maar ja met.zo`n zwakke verdediging als de egeltjes vind ik het niet vreemd dat ze (met alle respect voor excelsior) zo'n knullig doelpunt tegen krijgen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat kolder met die gigantische kans deed, was natuurlijk één grote kolder, een veredelde terugspeelbal :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Cambuur058

excelsior - pec zwolle: 1-4

excelsior uitgeschakeld
:schaal :schaal :schaal

EastSide058

Kwartfinales:
PEC Zwolle - JVC Cuijk
Ajax - Feyenoord
NEC- Utrecht
Roda JC- AZ
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Official-Sphere op december 19, 2013, 23:39:16
Kwartfinales:
PEC Zwolle - JVC Cuijk
Ajax - Feyenoord
NEC- Utrecht
Roda JC- AZ

NEC wint (statistisch gezien) nooit 2x achter elkaar van Groningen, dus mooi dat ze het nu doen en niet dit weekend! Verder veel extra inspanning en afleiding voor ze door de beker, geen enkel probleem dus.
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2013, 23:51:18
NEC wint (statistisch gezien) nooit 2x achter elkaar van Groningen, dus mooi dat ze het nu doen en niet dit weekend! Verder veel extra inspanning en afleiding voor ze door de beker, geen enkel probleem dus.

Die gedachte ging tegen Utrecht ook door mij heen. Blij dat wij in de competitie van Utrecht wonnen....

EastSide058

Roda JC verloor  0-2 van AZ, stond in de rust nog 0-1 daarna domme actie van Nemeth (schwalbe + beuk op Gozubuyuk ) waardoor hij van het veld het werd gestuurd.
Gozubuyuk is zondag de scheids, fluit wel goed. De rode kaart was zeker terecht

Morgen maar de bekerkraker:
Ajax - Feyenoord zien (alweer zonder uitpubliek, schandalig)  :(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

Citaat van: Official-Sphere op januari 21, 2014, 23:38:04
Roda JC verloor  0-2 van AZ, stond in de rust nog 0-1 daarna domme actie van Nemeth (schwalbe + beuk op Gozubuyuk ) waardoor hij van het veld het werd gestuurd.
Gozubuyuk is zondag de scheids, fluit wel goed. De rode kaart was zeker terecht

Morgen maar de bekerkraker:
Ajax - Feyenoord zien (alweer zonder uitpubliek, schandalig)  :(
nemeth dus lange schorsing  :thumbsup :thumbsup

Lore

Citaat van: Official-Sphere op januari 21, 2014, 23:38:04
Roda JC verloor  0-2 van AZ, stond in de rust nog 0-1 daarna domme actie van Nemeth (schwalbe + beuk op Gozubuyuk ) waardoor hij van het veld het werd gestuurd.
Gozubuyuk is zondag de scheids, fluit wel goed. De rode kaart was zeker terecht

Morgen maar de bekerkraker:
Ajax - Feyenoord zien (alweer zonder uitpubliek, schandalig)  :(

Jammer dat Roda niet nog een ronde verder is, laat hun maar lekker veel doordeweekse wedstrijden spelen!