Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Dat gebeurt ook haast nooit dat PSV met zulke cijfers THUIS verliest.
Wat is er toch in godsnaam aan de hand met de "tobclubs" ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Daddy T.

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 30, 2013, 22:20:30
Dat gebeurt ook haast nooit dat PSV met zulke cijfers THUIS verliest.
Wat is er toch in godsnaam aan de hand met de "tobclubs" ?

Interesseert mij geen zak wat de grote clubs doen, als wij maar punten tegen ze pakken en daarmee veilig spelen dit seizoen! Te beginnen komende zondag   ;)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

DayDreamer

Citaat van: Daddy T. op oktober 30, 2013, 22:40:19
Interesseert mij geen zak wat de grote clubs doen, als wij maar punten tegen ze pakken en daarmee veilig spelen dit seizoen! Te beginnen komende zondag   ;)

Mij wel eigenlijk, als de grote clubs veel punten verspelen, hebben wij aan het eind van de rit meer punten nodig dan "normaal" nodig is om degradatie te ontlopen.

HilversumOnTour

Citaat van: DayDreamer op oktober 31, 2013, 10:09:21
Mij wel eigenlijk, als de grote clubs veel punten verspelen, hebben wij aan het eind van de rit meer punten nodig dan "normaal" nodig is om degradatie te ontlopen.

Klopt als een bus! Tot dusver is deze "rare" competitie echt niet in ons voordeel. Wel heel spannend, maar ja, speel ons liever zo snel naar plek 14-17!!!!!

Dokkumer

Dit kan nog wel eens een competitie worden dat je met 42 punten Europees voetbal haalt en met 36 punten PO speelt tegen degradatie.
Ongelofelijk, wat een Luxemburgs niveau krijgt deze competitie...

En Hilversum, ik speel liever op de plekken 12-15 ;)

TM

Vanavond zal er wederom een amateurclub uitgeschakeld worden.

EastSide058

Hoop volgende ronde lekker Ajax of Feyenoord uit , lekker eerder naar de Ufo, of naar de Kuip> en in de finale tegen dkv uitschakelen in de Kuip  :koffie
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

DMS78

Speel liever thuis !  |:) |:)

EastSide058

ah dkv op het nippertje 1-0 gewonnen van VVV Venlo  :zucht
bij Excelsior tegen de egeltjes staat het nog 0-0
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

als je nu dkv treft veegt Cambuur er over heen met 3 a 4-0

zolang we maar niet zo'n kotsmisselijk saaie tegenstander als Roda, Heracles of Utrecht treffen  :R

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Official-Sphere op oktober 31, 2013, 21:25:19
bij Excelsior tegen de egeltjes staat het nog 0-0

Mooie tribune daar achter dat doel, maar wel erg leeg nu.... |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

EastSide058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 31, 2013, 21:39:10
Mooie tribune daar achter dat doel, maar wel erg leeg nu.... |:) |:) |:)
idd  :thumbsup |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

poelie-lwd

Wat een matig ploegje juh dat Eagles. Hun zwakheden komen met rasse schreden bovendrijven. Die gaan het nog heel zwaar krijgen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Treb

Zal wel AZ uit worden ofzo..  ;(

Treb

Citaat van: poelie-lwd op oktober 31, 2013, 22:59:38
Wat een matig ploegje juh dat Eagles. Hun zwakheden komen met rasse schreden bovendrijven. Die gaan het nog heel zwaar krijgen.

Inderdaad ja, i.t.t. Cambuur zit er ook weinig tot geen progressie in die ploeg.