Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum


DEN BOSCH -
De politie heeft woensdag op het station van Den Bosch twee supporters van FC Den Bosch aangehouden voor baldadigheid en belediging. Dat meldde een woordvoerder woensdagavond.

Op het station van Den Bosch was de politie met veel mensen aanwezig om de supporters van de eerstedivisieclub te verzoeken niet naar Utrecht af te reizen. Daar hield iedereen zich aan. Alleen de twee aangehouden fans misdroegen zich.

Eerder op woensdag verbood burgemeester Aleid Wolfsen van Utrecht supporters van FC Den Bosch naar Utrecht te komen voor het KNVB-bekerduel tegen FC Utrecht.

In Utrecht bleef het de hele avond rustig, zo meldde de politie. FC Utrecht won de bekerwedstrijd met 4-1 en gaat door naar de volgende ronde.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Volendam thuis altijd lastig....nu verlenging
Watching Football Is Not A Crime

Unknown


Bernardo


Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ForzaCambuur1

PSV gaat ook weer lekker. Alweer 2-0 achter.

Bernardo


speculeter

Cambuur-roda.....voor de beker?

drg

Zal je zien dat wij dan weer Roda uit krijgen in de volgende ronde  :R  :O

Marc S

PSV uit de beker haha

Galdiano

Citaat van: drg op oktober 30, 2013, 20:17:42
Zal je zien dat wij dan weer Roda uit krijgen in de volgende ronde  :R  :O

Laten we het niet hopen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ForzaCambuur1

Het staat pas 1-0 bij Feyenoord - Hoek. Lullig eigen goaltje van Hoek, voor de rest ook maar weer zwaar matig van Feyenoord  :y

Destroyer

Citaat van: drg op oktober 30, 2013, 20:17:42
Zal je zien dat wij dan weer Roda uit krijgen in de volgende ronde  :R  :O

Eerste wat ik ook dacht. wacht even. Een seizoen zonder drie keer tegen pec te hebben gespeeld bestaat ook niet  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22