Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

nepomuk

Gisteravond toch een redelijk goede en leuke wedstrijd gezien. Maar wederom hetzelfde euvel bij Ajax. niet kunnen scoren. De jeugd deed het ardig, met name hoesen, maar Dijks viel me t.o.v. Daley Blind, erg tegen. De scheidsrechter vond ik ook niet erg sterk. Een antal verkeerde beslissingen ten nadele van Ajax. En gaat die bal van Moisander tegen de paal er in, dan krijg je een heel andere wedstrijd. en,,,,Az heeft wel een echte spits. Altidore.

Clint

Citaat van: nepomuk op februari 28, 2013, 08:59:45
Gisteravond toch een redelijk goede en leuke wedstrijd gezien.

Ik ook. Bayern München tegen Dortmund. Dat is vast van een hoger niveau geweest als die domme Nederlandse competitie. Dat mensen daar nog 90 minuten lang naar gaan zitten kijken. Tien minuten samenvatting is voor mij genoeg.

John Hiatt

Citaat van: clint op februari 28, 2013, 09:02:40
Citaat van: nepomuk op februari 28, 2013, 08:59:45
Gisteravond toch een redelijk goede en leuke wedstrijd gezien.

Ik ook. Bayern München tegen Dortmund. Dat is vast van een hoger niveau geweest als die domme Nederlandse competitie. Dat mensen daar nog 90 minuten lang naar gaan zitten kijken. Tien minuten samenvatting is voor mij genoeg.

Gisteravond ook Bayern tegen Dortmund gezien. Geweldige goal van Robben. Maar ook een hele goede sfeer in het stadion.

Galdiano

Ook Munchen - Dortmund gezien! Prachtig pot!
Daarna nog Sevilla - Atletico gezien ook dit was een pracht pot.
Veel snelheid, volop strijd, veel dynamiek, heerlijk!

Nederlands voetbal is niet om aan te zien!
Uitgezonderd Cambuur uiteraard ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

az wint met 2-1 van psv in de bekerfinale  :_schater :_schater :_schater

Bernardo

Gelukkig maar. Walgelijke PSV gun ik niks

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op mei 09, 2013, 20:04:51
Gelukkig maar. Walgelijke PSV gun ik niks
Gun beide gemaakte clubs niks... Beide clubs die met tientallen miljoenen gemeenschapsgeld gesmeten hebben... Dirk S. met zijn mega hypotheken en daarna de kas leeg en PisVee met 48 miljoen overheidsgeld.

:0=OPDOEKEN DAT SOORT CLUBS :R

Dokkumer


SCCornjum

Gemeente eindhoven was even te vroeg.........................



En daarom wordt op dit moment............

Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Galdiano op februari 28, 2013, 08:11:27
Ik snap niet dat er lui zijn die dit menen! Of je bent voor Cambuur of je bent voor Ajax of Feyenoord! En niet iedere keer dat gezeur van, mijn tweede club dit en mijn tweede club dat!  :R

Support your local team!  |:)

Er is bij mij geen 2e club, het is SC Cambuur EN Feyenoord  :thumbsup

Dat Marrummer Ajax ook als favoriet heeft mag best  :X
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 09, 2013, 21:55:45
Er is bij mij geen 2e club, het is SC Cambuur EN Feyenoord  :thumbsup

Dat Marrummer Ajax ook als favoriet heeft mag best  :X
dat is niet mijn favoriet.

brambo3004

Vechten jullie dit even lekker uit in pm's ofzo :zweep

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op mei 09, 2013, 22:46:31
Vechten jullie dit even lekker uit in pm's ofzo :zweep
Ach 99% hier heeft een tweede club naast Cambuur. In bijna elk geval is dat de tegenstander van dkv :devil

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op mei 09, 2013, 22:50:23
Ach 99% hier heeft een tweede club naast Cambuur. In bijna elk geval is dat de tegenstander van dkv :devil

Ja dat weet ik wel, maar als we het hier gaan hebben over alle 2e clubs, tsja dan is het einde zoek, niet? 8P

gewoon een fan

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 09, 2013, 21:55:45
Er is bij mij geen 2e club, het is SC Cambuur EN Feyenoord  :thumbsup
En als Cambuur nu tegen Feyenoord speelt voor wie ben je dan?
Je kunt altijd iets met een andere club hebben maar Cambuur moet vind ik altijd op 1 staan  :proost