Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Groningen uit of thuis, lijkt me wel wat.  |:)

Tukker

Mooi thuis  |:)

Tegen Olle
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur058


Galdiano

Mooi man! Halve finale here we come!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb


Mp

Weer 2x thuis tegen Zwolle, goede herinneringen aan de play offs  :thumbsup

Galdiano

Thuis moeten we gewoon kunnen winnen van Zwolle.
Er zit druk op die ploeg, die komen met knikkende knieën naar Leeuwarden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Utekleitrokken

Citaat van: Galdiano op december 18, 2014, 23:37:39
Thuis moeten we gewoon kunnen winnen van Zwolle.
Er zit druk op die ploeg, die komen met knikkende knieën naar Leeuwarden.

Die fuckers morgen maar proberen angst in te boezemen |:)

scc-aaron

Wat een leeg stadion bij een kwartfinale voor Roda JC.
Trouwens, Roda JC staat al 0-3 achter 

jeff

Citaat van: scc-aaron op januari 28, 2015, 19:30:15
Wat een leeg stadion bij een kwartfinale voor Roda JC.
Trouwens, Roda JC staat al 0-3 achter
Roda er uit met 1-4. Heb alleen de laatste 10min gezien maar wat een goal die laatste van excelsior

Dokkumer

Citaat van: scc-aaron op januari 28, 2015, 19:30:15
Wat een leeg stadion bij een kwartfinale voor Roda JC.
Trouwens, Roda JC staat al 0-3 achter
Denk je na de overwinning op PSV een kans te hebben om door te stoten, overkomt je dit :_schater
Overigens iets meer dan 6000 man in het stadion daar.

drg

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 20:47:46
Denk je na de overwinning op PSV een kans te hebben om door te stoten, overkomt je dit :_schater
Overigens iets meer dan 6000 man in het stadion daar.

6000 man in een kwartfinale na een wedstrijd tegen PSV winnen... Dan verdien je het ook niet om in de eredivisie, laat staan europa, te spelen.

Dokkumer

Citaat van: drg op januari 28, 2015, 20:59:48
6000 man in een kwartfinale na een wedstrijd tegen PSV winnen... Dan verdien je het ook niet om in de eredivisie, laat staan europa, te spelen.
Bij een competitiewedstrijd zitten er gemiddeld toch wel wat meer. Dus wat dat betreft, om een eenmalig laag toeschouwersaantal als maatstaf te nemen? Nee, dat doe ik niet.

scclwd

Ook Groningen gaat onterecht winnen.

scc-aaron

Citaat van: scclwd op januari 28, 2015, 22:13:10
Ook Groningen gaat onterecht winnen.

Volgens Peter Bosz heef zijn team fantastisch gespeeld, helaas weer verloren :_schater