Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Gelukkig voor Twente is Stevens een zekerheid tegenover Marsman...  :_schater

Eewal

Laat aub de graafschap winnen.. Kijk eens naar de ploegen die nog in de beker zitten.. We hebben echt kansen..

Bernardo

Citaat van: Eewal op december 17, 2014, 18:53:52
Laat aub de graafschap winnen.. Kijk eens naar de ploegen die nog in de beker zitten.. We hebben echt kansen..

Tja, zullen straks wel weer kut loting krijgen. Ajax uit ofzo.

Eewal

Citaat van: Bernardo op december 17, 2014, 18:57:34
Tja, zullen straks wel weer kut loting krijgen. Ajax uit ofzo.
klopt, of Twente of Vitesse uit.. Maar thuis NAC, Excelsior of graafschap zou top zijn..

DeGroteLeeuwarder

Ook al loten wij Ajax of Twente ofzo we hebben tog wel een kans! Zeker als we thuis spelen kunnen we het iedereen lastig maken. Al moeten we dan wel in goede doen zijn en niet zoals tegen Nac dit jaar ..
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Casuals-lwd

#260
1-2 Twente onverdiend.

brambo3004

Higler heeft zn gebruikelijke wedstrijdbepalende blunder weer gemaakt: Excelsior op 2-0 nadat de bal bij lange na niet de lijn was gepasseerd.

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op december 18, 2014, 18:55:07
Higler heeft zn gebruikelijke wedstrijdbepalende blunder weer gemaakt: Excelsior op 2-0 nadat de bal bij lange na niet de lijn was gepasseerd.
genieten  :koffie

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op december 18, 2014, 18:57:58
genieten  :koffie

Die man moet een landelijk stadionverbod krijgen. Wat een dwaas.

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op december 18, 2014, 19:09:56
Die man moet een landelijk stadionverbod krijgen. Wat een dwaas.
dat klopt, maarrrrrrrrr... jelle is een boer

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op december 18, 2014, 19:11:53
dat klopt, maarrrrrrrrr... jelle is een boer

Daar heb je ook weer een punt :clint

Spine

Wat doet Higler fout dan?

Galdiano

Mooi man!

Loting vanavond maar Cambuur - Excelsior

Nee toch maar andersom! Weer hele stadion overnemen  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead


speculeter

Bedacht dat als we psv loten..als die van roda winnen...We binnen 4 dagen tweemaal tegen hun moeten.