Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Roda voor tegen dkv door fout vankeeper

Marc S


hobbes


Galdiano

Eerste 8 penals 7 mis bij Almere - ADO.
Almere door.

En die boeren maken 1-1 en gelijk binnen 40 seconden 2-1. Heerlijk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Galdiano op september 23, 2014, 22:49:24
Eerste 8 penals 7 mis bij Almere - ADO.
Almere door.

En die boeren maken 1-1 en gelijk binnen 40 seconden 2-1. Heerlijk.
Bijltjesdag in de beker. Er is een lange heenreis naar Den Bosch om er van doordrongen te raken dat alles mogelijk is (voor de spelers welteverstaan  :P)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

drg

Wat een 2 prachtige doelpunten van Roda  _O_


Marc S

Citaat van: drg op september 23, 2014, 23:01:08
Wat een 2 prachtige doelpunten van Roda  _O_

2e niet gezien, weer een fout van die keeper?

drg

Citaat van: Marc S op september 23, 2014, 23:02:00
2e niet gezien, weer een fout van die keeper?

Pass door alles en iedereen heen vanaf de rechterflank, komt 1 op 1 met keeper die de bal niet vast heeft, aanvaller loopt door, verdediger wordt doel ingestuurd en na een pirouetje tussen keeper en het doel trapt ie 'm droog langs de verdediger het doel in.

Zo eentje wil ik ook wel zien van onze Betsie tegen dkv  :thumbsup

Marc S

Citaat van: drg op september 23, 2014, 23:20:17
Pass door alles en iedereen heen vanaf de rechterflank, komt 1 op 1 met keeper die de bal niet vast heeft, aanvaller loopt door, verdediger wordt doel ingestuurd en na een pirouetje tussen keeper en het doel trapt ie 'm droog langs de verdediger het doel in.

Zo eentje wil ik ook wel zien van onze Betsie tegen dkv  :thumbsup

Mag van mij :P vind het grappig dat ze er uitliggen maar zul je net zien vliegen wij er uit tegen Den Bosch..

drg

#235
Citaat van: Marc S op september 23, 2014, 23:35:46
Mag van mij :P vind het grappig dat ze er uitliggen maar zul je net zien vliegen wij er uit tegen Den Bosch..

Het kan gebeuren, maar ik zal d'r niet zo snel wakker om liggen.
Net zoals vorig jaar vind ik de competitie belangrijker. Echter kan die voor mij eigenlijk al niet meer stuk, het niveau waar ons clubje op speelt is gewoon boven alle verwachtingen, met uitzondering van het dipje van afgelopen weekend dan natuurlijk  8)

Ik weet ook niet wat er aan de 'betere' clubs mankeerde vandaag, maar eigenlijk zijn het wel dieptrieste uitslagen, zelfs Stillem 2 ligt er uit, die Pisvee, Feyenooit en AZ er uit speelden in de competitie

Voorstopper

Uiteraard is zondag belangrijk. Toch vind ik dat ze wel een zo sterk mogelijk team op moeten stellen in de beker. Zie maar wat er met ploegen gebeurt die dit niet gedaan hebben. Die verliezen gewoon van bier-competitie clubs of amateurs. Als een speler beter nog een wedstrijd rust kan nemen om beter te herstellen van zijn blessure dan moet dat, maar niet omdat anderen zo dicht tegen het eerste aan zitten een kans te geven. Ik kan me nog heel goed de EK 2008 herinneren waar het basisteam Italiƫ en Frankrijk finaal wegspelen. Hierna mocht een deel van het B-team de laatste groepswedstrijd tegen de Roemenen spelen. Keurige overwinning maar daarna was het tegen de russen hopeloos. Ik denk dat ze beter het basisteam zoveel mogelijk in tact moeten houden om zo het ritme en de voortgang van het team te bewaken. Beker is nog altijd de kortse weg naar europees voetbal. En wat is er mooier om strakls aan het einde van de rit met tientallen bussen richting de kuip te rijden :)

Daddy T.

Citaat van: Voorstopper op september 24, 2014, 07:24:51
En wat is er mooier om strakls aan het einde van de rit met tientallen bussen richting de kuip te rijden :)

Met tientallen bussen naar een Europese stad  :-)
Nu SCH eruit ligt geeft de beker ons weer een extra podium naast de goede resultaten in de competitie. Dit jaar gaat overleven boven alles, maar gezien de ruime en goede selectie en geen 2e elftal gewoon 3 punten vanavond en de overige spelers zo speelminuten blijven geven.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Galdiano

Bij Cambuur hebben we een bank die erg dicht tegen de basis aan zit. (Uitgezonderd dijkstra en Janzen) al die jongens zullen gebrand zijn. Ik maak me geen zorgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op september 24, 2014, 08:36:41
Bij Cambuur hebben we een bank die erg dicht tegen de basis aan zit. (Uitgezonderd dijkstra en Janzen) al die jongens zullen gebrand zijn. Ik maak me geen zorgen.

Het kan ook een echt voordeel zijn. Die nieuwe jongens willen laten zien dat zij ook kunnen spelen in de competitie, terwijl de basisspelers Den Bosch makkelijker onderschatten!

Daarnaast: Zeinsta, Pereira, Slijngaaard, Vander Streek, Stebleki (?), Meleg en Barto zouden toch ook bij Den Bosch wel in de basis staan?