Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Citaat van: yellow@ndblue op april 21, 2014, 19:11:26
Waarom altijd de clubs straffen terwijl het vaak vol gesnoven tuig is die dit flikken en waarschijnlijk werd er bijna niet door feyenoord stewards  gefouilleerd en dan de club  ajax straffen?

Degene die dit flikken gewoon stadion verbod voor uit en thuis wedstrijden met omgevingsverbod en meldingsplicht tijdens uit en thuiswedstrijden.

Ze moeten op houden clubs te straffen die er in ieder geval alles aan proberen om dit te voorkomen

Ik vind het op zich wel terecht als ze Ajax hier voor zouden straffen. Er is dit seizoen al het nodige misgegaan met Ajaxsupporters. En Ajax vertikt het om er echt iets aan te doen. Dat zag je ook na de wedstrijd van Ajax - Cambuur. Ze vertikten het om het geld voor de kaartjes terug te betalen (terwijl de meeste Cambuur supporters de wedstrijd toch echt niet hebben kunnen zien) of op een andere manier verantwoordelijkheid te nemen danwel deze bij hun eigen harde aanhang neer te leggen. Sterker, ze dreigden de rekening voor een aantal vernielingen naar Cambuur te sturen. Nu echter de hele voetbalwereld over ze heenvalt naar aanleiding van de gebeurtenissen van gisteren schamen ze zich opeens en willen ze de daders zoeken + straffen. Komt op mij nogal hypocriet over. Als dit tijdens een gewone doordeweekse competitiewedstrijd gebeurd was (en er niet een mogelijke uitsluiting van het bekertoernooi zou dreigen) had hun reactie waarschijnlijk heel anders geweest. Wat mij betreft zo hard als mogelijk aanpakken die kutclub (sorry, maar kan me er echt heel kwaad om maken).

Lore

Citaat van: kgscc op april 21, 2014, 19:18:49
http://www.vi.nl/audio.htm en dan onder: 'Van der Sar was voor mij de man van het weekend'

Dank!

yellow@ndblue

#197
Citaat van: Shar op april 21, 2014, 19:31:31
Ik vind het op zich wel terecht als ze Ajax hier voor zouden straffen. Er is dit seizoen al het nodige misgegaan met Ajaxsupporters. En Ajax vertikt het om er echt iets aan te doen. Dat zag je ook na de wedstrijd van Ajax - Cambuur. Ze vertikten het om het geld voor de kaartjes terug te betalen (terwijl de meeste Cambuur supporters de wedstrijd toch echt niet hebben kunnen zien) of op een andere manier verantwoordelijkheid te nemen danwel deze bij hun eigen harde aanhang neer te leggen. Sterker, ze dreigden de rekening voor een aantal vernielingen naar Cambuur te sturen. Nu echter de hele voetbalwereld over ze heenvalt naar aanleiding van de gebeurtenissen van gisteren schamen ze zich opeens en willen ze de daders zoeken + straffen. Komt op mij nogal hypocriet over. Als dit tijdens een gewone doordeweekse competitiewedstrijd gebeurd was (en er niet een mogelijke uitsluiting van het bekertoernooi zou dreigen) had hun reactie waarschijnlijk heel anders geweest. Wat mij betreft zo hard als mogelijk aanpakken die kutclub (sorry, maar kan me er echt heel kwaad om maken).

Ben het wel met je eens,het ging me meer om deze wedstrijd op zich je ziet het bij ons in het verleden ook vuurwerk op het veld en de club word gestraft pak die lui aan en handel er dan ook na met meldingsplicht,omgevings verboden etc voor de daders.

Shar

Citaat van: yellow@ndblue op april 21, 2014, 19:41:07
Ben het wel met je eens,het ging me meer om deze wedstrijd op zich je ziet het bij ons in het verleden ook vuurwerk op het veld en de club word gestraft pak die lui aan en handel er dan ook na met meldingsplicht,omgevings verboden etc voor de daders.
Als het inderdaad om een wedstrijd op zich gaat en een club er goed tegen optreedt ben ik het wel met je eens hoor. Maar dat is in mijn optiek nu niet het geval en ik heb het niet zo op Ajax, dus vandaar mijn reactie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het meest opvallende van het verhaal vond ik het volgende:

In Amsterdam gaan wat supporters (waarschijnlijk inclusief SV zonder kaartjes) aan de hekken hangen om de druk te vergroten op de politie, en wat gebeurt er? Ze laten alle supporters toe in de bussen om escalatie te voorkomen: "Kom maar binnen allemaal", volgens de verslaggever.

En wat is er met ons gebeurd in Amsterdam, precies het tegenovergestelde. De politie schijt gewoon in de broek voor dat Amsterdamse tuig.
Henk, held, bedankt

okkele

1 man VOOR een wedstrijd met een vlag een rondje rennen;
jij mag 5 jaar niet meer komen.jij crimineel.

een groep TIJDENS een wedstrijd bewust de wedstrijd platleggen met 0.a vuurwerk;
jullie mogen niet naar almelo.stouterikken.

knvb en a-dam maken zich steeds verder belachelijk.
er word nu wel aangekondigd dat er zware straffen zullen volgen voor ajax maar daar heb je deze mongolen niet mee,alleen de club zelf.
het begint zo langzamerhand te lijken op de untouchable-factor van de hells angels.
kutvolk.
de degradatie van het nederlands voetbal zit niet alleen in het niveau van het voetbal zelf,deze stakkers willen niet anders.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.



SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead


Ik vond deze ook wel aardig...


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Unknown

Raar wat je vandaag allemaal weer leest. Harde kern zou vanuit de bus opdracht hebben gegeven om vuurwerk te gooien zodat het stil zou worden gelegd zodat zij niet zoveel zouden missen.

Tegelijkertijd is men bang voor een confrontatie tussen de harde kern (f-side) en 410 vanwege dit incident. lekker bezig daar, met al die criminele supporters..tenminste als je de kranten mag geloven.

EastSide058

De komende 3 jaar zullen er nog geen Ajax fans plaats nemen in het uitvak van De Kuip, dat maakt Ajax bekend op de website. Deze beslissing is door Ajax genomen n.a.v. de ongeregeldheden in De Kuip
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

RotterdamLeeuwarden

Mooizo,
Ga je eigen stadion maar slopen ipv de buren  :R
Sukkels............................
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)