Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

5-1....heerlijk dit.
kutajax.

Shar

En bijna 6 - 1, heerlijk

AL

Heerlijk deze afstraffing voor die joden.
Ik drink er een  paar  :grolsch :grolsch :grolsch op!!

Eewal

Wij hebben een behoorlijk verleden met pec en wat mij betreft degraderen ze komend seizoen weer, maar ik zit bijna te juichen bij iedere goal die ze nu maken.. Die Amsterdamse arrogantie, vooral dat akelige publiek, moet keihard worden afgestraft. Liefst niet alleen vanavond...

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

J.Abma

Komt Studio Voetbal vanavond ook...............?  :D

Destroyer

Stukkene neuzen binne het  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

prachtig prachtig dit is toch genieten.  wat gun ik die klote joden dit. het hele jaar overal stennis schoppen, elke keer schuld bij de tegenstander leggen maar wat ze vanavond flikten ging zoveel te ver. prachtig deze afstraffing!

carlo de leeuw

Ze zeggen vast dat het de schuld is van Zwolle en dat ze de schade op Zwolle verhalen

drg

Hierbij wil ik Zwolle dit keer bedanken voor het vermakelijke weekend.  :thumbsup  :proost

Voor de rest nog steeds omhooggevallen stuk vreten.  l8l

Marc S

#175
Haha genieten. Wat gun ik die lui dit zo he. Hele week maar roepen dat ze de dubbel al binnen hebben.

Door dat vuurwerk gedoe houden ze waarschijnlijk ook op dat met lodeweges steeds naar boven te hengelen :P Want nu kunnen ze hier hun sensatie uithalen.

EastSide058

#176
Genot, waar zijn al die arrogante praatjes uit a'dam nou. Overwinning was dik en dik verdiend.

Het was wel de meest sfeerloze bekerfinale die ik tot nu heb gezien. 020 spreekt voor zich, die zingen alleen als ze voor staan. Hun vak was ook alweer half leeg 75e minuut, van zwolle kant was de sfeer ook niets bijzonder ook al stonden ze grotendeel van de wedstrijd voor.

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lwdscc


RotterdamLeeuwarden

Nou, als iemand dit had voorspeld dan was ie naar het gekkenhuis afgevoerd.
5-1, wat een cijfers man  :thumbsup
Gefeliciteerd FC Zwolle
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Treb

Zeg het ze maar Arno Vermeulen  _O_