Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

okkele

heerlijk,het merendeel hier heeft dezelfde beleving.
eindelijk dat arrogante kutvolk op zn bek.
niks sfeer-vuurwerk,dat doe je VOOR een wedstrijd.niet na 20 seconden.
dan wil je alleen maar weer aandacht
uitslag was ook nog s zwaar terecht,had nog gewoon 7-1 moeten zijn ook !
tijd voor een revolutie in deze gemaakte competitie !
waar dijkshoorn het al had over de beleving bij atletico met de vergelijking naar leeuwarden,zo vind ik het nu wel tijd dat die clubs(cambuur,eagles en waar ze het voorbeeld maar willen volgen) de plekken moeten opeisen waar ze horen.
moet wel de knvb een beetje meewerken  :)

:proost.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: okkele op april 20, 2014, 23:31:26
heerlijk,het merendeel hier heeft dezelfde beleving.
eindelijk dat arrogante kutvolk op zn bek.
niks sfeer-vuurwerk,dat doe je VOOR een wedstrijd.niet na 20 seconden.
dan wil je alleen maar weer aandacht
uitslag was ook nog s zwaar terecht,had nog gewoon 7-1 moeten zijn ook !
tijd voor een revolutie in deze gemaakte competitie !
waar dijkshoorn het al had over de beleving bij atletico met de vergelijking naar leeuwarden,zo vind ik het nu wel tijd dat die clubs(cambuur,eagles en waar ze het voorbeeld maar willen volgen) de plekken moeten opeisen waar ze horen.
moet wel de knvb een beetje meewerken  :)

:proost.

En dan te bedenken dat dezelfde KNVB andere clubs sommeert om hun "veiligheid" in orde te brengen.
Nou, tis bij hun zelf zo lek als ik weet niet wat  :_schater :_schater
Geloofwaardige bond hebben wij  :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Even een sfeerplaatje van de Zwolse Aanhang:



:proost :proost :proost :proost :proost

Bron: NU.nl, afdeling Sport.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

Even een sfeer plaatje (zal je bedoelen)

Sfeer was ruk! Ze hebben maar één lied gezongen "wie niet springt is een jood" en ohjah "het is stil aan de overkant"  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

En "waar is dat feestje" :_schater

Er is mij gisteren wel 1 ding duidelijk geworden. Het nieuwe schaatsding hoeft niet in Almere of in dkv, zet dat kantorencomplex maar onder water.... :devil

Galdiano

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 20, 2014, 22:19:26
Nou, als iemand dit had voorspeld dan was ie naar het gekkenhuis afgevoerd.
5-1, wat een cijfers man  :thumbsup
Gefeliciteerd FC Zwolle

Net een huis op de Bahamas gekocht, en zal zo even naar de paas show bij de plaatselijke auto dealer!  :proost  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

En dan toch maar even over het voetbal. Onthutsend hoe zwak Ajax stond te verdedigen. Mijn dochter van 2 verdedigt nog beter dan van Rhijn en mijn zoon van 6 keept nog beter dan Vermeer.
Dik verdiende winst voor Zwolle... En dat terwijl ik niet eens wou kijken 8P

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op april 21, 2014, 10:08:02
Net een huis op de Bahamas gekocht, en zal zo even naar de paas show bij de plaatselijke auto dealer!  :proost  8)
Ik heb net een vliegtuigje gekocht. Ga je straks even mee naar de Cayman Islands om daar een paar bankrekeningen te openen? :D

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2014, 10:08:52
En dan toch maar even over het voetbal. Onthutsend hoe zwak Ajax stond te verdedigen. Mijn dochter van 2 verdedigt nog beter dan van Rhijn en mijn zoon van 6 keept nog beter dan Vermeer.
Dik verdiende winst voor Zwolle... En dat terwijl ik niet eens wou kijken 8P

Ik denk eerder dat dit de verdedigers zijn aan te rekenen ipv vermeer.

AL

Ben benieuwd wat voor (zware) straf Ajax krijgt.
Paar wedstrijden zonder publiek? Een seizoen uitgesloten van beker voetbal?

O nee, het is AJax en dus het vriendje van de KNVB :R :R

Marc S

Citaat van: AL op april 21, 2014, 13:53:28
Ben benieuwd wat voor (zware) straf Ajax krijgt.
Paar wedstrijden zonder publiek? Een seizoen uitgesloten van beker voetbal?

O nee, het is AJax en dus het vriendje van de KNVB :R :R

Nee joh dit is de schuld van zwolle!

Lore

Citaat van: AL op april 21, 2014, 13:53:28
Ben benieuwd wat voor (zware) straf Ajax krijgt.
Paar wedstrijden zonder publiek? Een seizoen uitgesloten van beker voetbal?

O nee, het is AJax en dus het vriendje van de KNVB :R :R

Als de KNVB consequent is leggen zij zichzelf een boete op!

Lore

Ik weet niet hoe ik de link hier moet plaatsen, maar op vi staat een radiofragment waarin Iwan van Duren terug kijkt op het incident. Hij noemt hij uitgebreid dat het het hele seizoen al ellende is in Amsterdam rn noemt daarbij expliciet Cambuursupporters die de stad door worden gejaagd en dat de politie in Amsterdam de zaken gewoon niet voor elkaar heeft.

Zeker de moeite waard om even te beluisteren

yellow@ndblue

#193
Citaat van: AL op april 21, 2014, 13:53:28
Ben benieuwd wat voor (zware) straf Ajax krijgt.
Paar wedstrijden zonder publiek? Een seizoen uitgesloten van beker voetbal?

O nee, het is AJax en dus het vriendje van de KNVB :R :R

Waarom altijd de clubs straffen terwijl het vaak vol gesnoven tuig is die dit flikken en waarschijnlijk werd er bijna niet door feyenoord stewards  gefouilleerd en dan de club  ajax straffen?

Degene die dit flikken gewoon stadion verbod voor uit en thuis wedstrijden met omgevingsverbod en meldingsplicht tijdens uit en thuiswedstrijden.

Ze moeten op houden clubs te straffen die er in ieder geval alles aan proberen om dit te voorkomen

kgscc

Citaat van: Lore op april 21, 2014, 19:08:59
Ik weet niet hoe ik de link hier moet plaatsen, maar op vi staat een radiofragment waarin Iwan van Duren terug kijkt op het incident. Hij noemt hij uitgebreid dat het het hele seizoen al ellende is in Amsterdam rn noemt daarbij expliciet Cambuursupporters die de stad door worden gejaagd en dat de politie in Amsterdam de zaken gewoon niet voor elkaar heeft.

Zeker de moeite waard om even te beluisteren

http://www.vi.nl/audio.htm en dan onder: 'Van der Sar was voor mij de man van het weekend'