Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Lore op september 24, 2014, 12:59:35
Het kan ook een echt voordeel zijn. Die nieuwe jongens willen laten zien dat zij ook kunnen spelen in de competitie, terwijl de basisspelers Den Bosch makkelijker onderschatten!

Daarnaast: Zeinsta, Pereira, Slijngaaard, Vander Streek, Stebleki (?), Meleg en Barto zouden toch ook bij Den Bosch wel in de basis staan?

Die spits van juventus die ze hebben is ook aardig, voor de rest ben ik het met je eens.

drg

Feyenooit!  :_schater :_schater :_schater

Geweldige aankoop die Vermeer, geheim agent in werking

Tukker

Citaat van: drg op september 24, 2014, 22:25:43
Feyenooit!  :_schater :_schater :_schater

Geweldige aankoop die Vermeer, geheim agent in werking
Dit jaar komt er een nieuwe opzet van "Wie is de mol".

In plaats van 10 bekende Nederlanders zullen het 12 Feyenoord-voetballers zijn.

Ik wil nog niks verklappen, maar . . . . . . . .
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Citaat van: drg op september 24, 2014, 22:25:43
Feyenooit!  :_schater :_schater :_schater

Geweldige aankoop die Vermeer, geheim agent in werking
Ik snap niet dat die Rutten nog niet ontslagen is. Ze gaan geen punten meer pakken zo  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op september 24, 2014, 23:13:28
Ik snap niet dat die Rutten nog niet ontslagen is. Ze gaan geen punten meer pakken zo  :_schater
De ware faalhazen zitten natuurlijk net even hoger in de pikorde (van Geel en consorten), die zijn nog meer verantwoordelijk voor de ellende... Maar naar alle waarschijnlijkheid mogen die lekker op het pluche blijven zitten...

Dokkumer

Fortuna Sittard heeft zich met het nodige overwerk geplaatst voor de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi. De ploeg van trainer Peter van Vossen versloeg de amateurs van ASV De Dijk uit Amsterdam in een turbulente wedstrijd met 7-4. Daar hadden de Limburgers wel een verlenging voor nodig.

Het bekerduel in Amsterdam verliep met horten en stoten. Door aanhoudend onweer moest de arbiter de wedstrijd kort na de rust bij een stand van 2-2 onderbreken. In de stromende regen werd het duel uiteindelijk hervat, maar in de 70ste minuut moest de scheidsrechter de wedstrijd bij een stand van 2-3 voor de Limburgers opnieuw stilleggen na ongeregeldheden op de tribunes. Die ontstonden na oerwoudgeluiden in de richting van Fortuna-invaller Seku Conneh.

Na een afkoelingsperiode in de kleedkamers keerden beide teams terug voor de slotfase waarin nog drie treffers vielen: 4-4. In de verlenging zorgden Seku Conneh, Jeffrey Vlug en Jasper Waalkens alsnog voor een ruime marge namens de eerstedivisieclub.

speculeter

Volgende bekerwedstrijd maar mooi thuis tegen Ajax.
Lekker rustig zonder uitpubliek! !

Gasgeve

Citaat van: speculeter op september 25, 2014, 13:34:19
Volgende bekerwedstrijd maar mooi thuis tegen Ajax.
Lekker rustig zonder uitpubliek! !
Nee.

Casuals-lwd

Citaat van: speculeter op september 25, 2014, 13:34:19
Volgende bekerwedstrijd maar mooi thuis tegen Ajax.
Lekker rustig zonder uitpubliek! !
waarom zou er geen uitpubliek mogen komen  :?

Eewal

Citaat van: speculeter op september 25, 2014, 13:34:19
Volgende bekerwedstrijd maar mooi thuis tegen Ajax.
Lekker rustig zonder uitpubliek! !

ja prachtig man, een leeg uitvak  :? :zucht

Marc S

Hielden wij het toch wat langer vol tegen PSV.. 2-0 voor tegen Utrecht nu.

Lwdscc

We kunnen loten tegen 9 amateurclubs, 10 jupilerleagueclubs en 12 eredivisieclubs

Galdiano

Lucky Ajax.

Urk uit zonder publiek.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Loting:

Urk- Ajax
Almere city - PSV
VVV-MVV
Go Ahead - Twente
PEC - HFC
Groningen - Flevo boys
Cambuur - Scheveningen
WKE - Excelsior

De Graafschap - Deltasport
GVVV - AZ
Heracles - Emmen
Roda - sparta
Treffers - NEC
Fortuna - NAC
Vitesse - Dordrecht
Volendam - sportlust

speculeter

Citaat van: Galdiano op september 25, 2014, 23:38:04
Lucky Ajax.

Urk uit zonder publiek.
humor....zullen wel veel ajax supporters op de tribune zitten.
Valt toch niet te controleren.