Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

HHC - NEC 2-0

Ze kunnen weer verder met spelers bekogelen en afzeiken. :_schater

666

Citaat van: Bernardo op december 15, 2015, 20:06:09
HHC - NEC 2-0

Ze kunnen weer verder met spelers bekogelen en afzeiken. :_schater

Ook nog verdiend... Prachtig dit
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Haha, dit gun ik ze wel, die NEC-'supporters'.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op december 15, 2015, 21:04:22
Haha, dit gun ik ze wel, die NEC-'supporters'.

Weet je wie ik ook wel wat gun? Roda. DIe staan nu 2-0 voor met een man meer tegen de boeren
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: moodygrunn op december 15, 2015, 21:11:56
Weet je wie ik ook wel wat gun? Roda. DIe staan nu 2-0 voor met een man meer tegen de boeren
yup, vd berg er al af

Marc S


dizzhead

De tranen zullen wel weer rijkelijk vloeien.

Marc S

GAAT FOPPE WEER HUILEN!?!?!?

Collingwood

Geen beter vermaak dan leedvermaak  :devil.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Dat word weer janken....3-1.

Dokkumer

Pfff, nu weet ik weer waarom ik niks heb met die mislukte folkloreclub. Ze menen dat ze in alles groter zijn, zelfs in Calimerogedrag...
Zie de reacties her en der maar eens op het www.

Shar

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2015, 08:33:48
Pfff, nu weet ik weer waarom ik niks heb met die mislukte folkloreclub. Ze menen dat ze in alles groter zijn, zelfs in Calimerogedrag...
Zie de reacties her en der maar eens op het www.

Haha, de reacties op Voetbalzone. Twee kutclubs die elkaar verwijten een kutclub te zijn. Het mooie, ze hebben beiden gelijk.

Dokkumer

Kutclubs op een kutsite. Hoe kut kan het leven dan zijn. :devil

jeff

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2015, 09:15:20
Kutclubs op een kutsite. Hoe kut kan het leven dan zijn. :devil
Was het maar kut. Dan had je er nog wat aan  :P

zeewolde

VVSB naar de halve finale!

10 minuten voor tijd stond den bosch nog 2-0 voor, maar mede door 2 blunders van de keeper 2-3.