Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Den bosch heeft het heerlijk gedaan vanavond. Vooral de supporters waren goed bezig. Die hielden zich meer met rand zaken bezig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Tsja, ik verbaas me er over dat er nog steeds zulke primitieve lui rondlopen. De club zal nu wel een boete krijgen voor iets waar ze verder niets aan kunnen doen en waar ze zich ook niet op hadden kunnen voorbereiden. In het verleden hebben ze zelf ook donkere spelers gehad en destijds hoorde je nooit oerwoudgeluiden. Ik zou het triest vinden als FCDB de boete toegedeeld zou krijgen, de KNVB kan veel beter samen met FCDB een onderzoek starten om de werkelijke daders te achterhalen en zelf de kosten van dat onderzoek te betalen.

Want zonder respect, geen voetbal. Toch KNVB?  :0=

Dokkumer

Die Engelsen moeten eerst maar eens naar zichzelf kijken, daar hoorde ik de complete Amazone regelmatig voorbij komen  :rodekaart

Destroyer

Pec naar halve finales
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan


Chipke

Ajax ook naar de volgende ronde in dat lege stadion van Emmen.

gobo

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 23:14:59
Ajax ook naar de volgende ronde in dat lege stadion van Emmen.

Alle 4 de kwartfinales in half lege stadions. Drama. In mijn ogen verliest de beker daarmee zijn bestaansrecht. Lekker opdoeken.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

SCCFRANEKER

tijd voor een nieuwe opset bekervoetbal :zweep..hoe die er dan uit moet komen te zien i dont fucking know !! 8P

Dokkumer

Citaat van: gobo op februari 01, 2013, 20:49:02
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 23:14:59
Ajax ook naar de volgende ronde in dat lege stadion van Emmen.

Alle 4 de kwartfinales in half lege stadions. Drama. In mijn ogen verliest de beker daarmee zijn bestaansrecht. Lekker opdoeken.

Alleen Olle viel nog wel wat mee. 7100 man. Pisvee viel me zwaar tegen en Vistas - Ajaks... Tja, het blijft natuurlijk een schandaal dat die Arneppers in een evenementenhal voetballen

Dokkumer

Citaat van: SCCFRANEKER op februari 02, 2013, 12:26:00
tijd voor een nieuwe opset bekervoetbal :zweep..hoe die er dan uit moet komen te zien i dont fucking know !! 8P

Simpel: Zet die besmette denappel hier maar neer :devil

nepomuk

Vanavond naar Ajax tegen AZ. Met reductie vanwege de destijds gestaakte wedstrijd. Ik hoop dat het in de Arena niet zo koud is als j.l zondag, en wat beter voetbal uiteraard. Het moet maar ens een spanende wedstrijd worden met veel doelpunten. Dan moet Ajax niet met de rem er op spelen, dus eigenlijk zonder Eriksen.Maar dat zal wel niet het geval zijn. Toch denk ik dat Ajax gaat winnen, mogelijk na een verlenging. 4-3???

marrumer

Citaat van: nepomuk op februari 27, 2013, 17:58:41
Vanavond naar Ajax tegen AZ. Met reductie vanwege de destijds gestaakte wedstrijd. Ik hoop dat het in de Arena niet zo koud is als j.l zondag, en wat beter voetbal uiteraard. Het moet maar ens een spanende wedstrijd worden met veel doelpunten. Dan moet Ajax niet met de rem er op spelen, dus eigenlijk zonder Eriksen.Maar dat zal wel niet het geval zijn. Toch denk ik dat Ajax gaat winnen, mogelijk na een verlenging. 4-3???
ik hoop maar dat ajax wint  :) ik wou er eerst heen maar wist niet dat het al zo gauw was  8P

Dokkumer

Kaasbeffers counteren zich naar 0-2  :_schater

mscc

Citaat van: marrumer op februari 27, 2013, 18:38:55

ik hoop maar dat ajax wint  :) ik wou er eerst heen maar wist niet dat het al zo gauw was  8P

Baal jij even...

Mooie goal van altidore trouwens

Galdiano

Citaat van: marrumer op februari 27, 2013, 18:38:55
ik hoop maar dat ajax wint  :) ik wou er eerst heen maar wist niet dat het al zo gauw was  8P

Ik snap niet dat er lui zijn die dit menen! Of je bent voor Cambuur of je bent voor Ajax of Feyenoord! En niet iedere keer dat gezeur van, mijn tweede club dit en mijn tweede club dat!  :R

Support your local team!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets