Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Laat sien ast foor Cambuur bist!

666

Citaat van: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:24:12
De kans dat je tegen de landskampioen in Eindhoven moet is minder dan 5% en toch gebeurd het  :R Hansie bedankt...

Zij gaan weer met een b elftal spelen en wij op volle sterkte.. Daaaaaaaaaaaag PSV
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Kunnen we ons mooi volledig richten op de competitie en geen doordeweekse wedstrijden. Prima toch.

666

Citaat van: Treb op juli 01, 2015, 23:22:28
Kunnen we ons mooi volledig richten op de competitie en geen doordeweekse wedstrijden. Prima toch.

Lees mijn vorige post, gewoon een ronde verder.  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Citaat van: 666 op juli 01, 2015, 23:31:24
Lees mijn vorige post, gewoon een ronde verder.  8)

PSV treed echt niet met een B-elftal op hoor. Die weten ook wel dat het dan heel lastig wordt. Normaal gesproken betekent dit einde toernooi, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

SCC-J

Citaat van: Treb op juli 01, 2015, 23:22:28
Kunnen we ons mooi volledig richten op de competitie en geen doordeweekse wedstrijden. Prima toch.
Beker avontuur kan toch zo mooi zijn! kijk naar Groningen en Zwolle. Beetje mazzel met de loting en je staat in de kuip.

Voorstopper

PSV uit is altijd lastig. Maar vergeet niet dat PSV ook in de CL speelt en dat de bekerwedstrijden gespeeld worden op 23, 24 en 25 september. Op 15 en 16 en 29 en 30 september spelen ze ook CL. Volgens mij levert de CL wel iets meer centjes op dus kan maar zo dat ze enkele spelers rust geven om een ronde verder te komen in de CL en weer enkele miljoenen bij te kunnen schrijven in hun huishoudboekje. Als er kansen zijn dan komt het door het drukke programma van PSV.

drg

Pff, tuurlijk, krijgen wij weer de kampioen van Nederland... En zal je zien dat de teams die dit seizoen bovenaan staan allemaal clubjes uit de lage klasses hebben gehad  :zucht

El Ma-kri-niii

Citaat van: drg op juli 02, 2015, 08:09:40
Pff, tuurlijk, krijgen wij weer de kampioen van Nederland... En zal je zien dat de teams die dit seizoen bovenaan staan allemaal clubjes uit de lage klasses hebben gehad  :zucht
Voor PSV is ook een doemscenario werkelijkheid geworden :devil

CamLeeuw

#369
Op één of andere manier is die loting een doorgestoken kaart dit keer. Kijk eens hoeveel Eredivisie clubs tegen elkaar spelen in de 2e ronde. En natuurlijk wil de KNVB dat ons cluppie er snel uit ligt. En vooral die Hansie is een figuur met een smerige glimlach die zich gemakkelijk laat omkopen door de KNVB. Het enige wat nog rest is een hoop geluk in Eindhoven ook al zullen wij de scheidsrechter daar ook niet mee hebben. :R
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

moodygrunn

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:11:14
Op één of andere manier is die loting een doorgestoken kaart dit keer. Kijk eens hoeveel Eredivisie clubs tegen elkaar spelen in de 2e ronde. En natuurlijk wil de KNVB dat ons cluppie er snel uit ligt. En vooral die Hansie is een figuur met een smerige glimlach die zich gemakkelijk laat omkopen door de KNVB. Het enige wat nog rest is een hoop geluk in Eindhoven ook al zullen wij de scheidsrechter daar ook niet mee hebben. :R

piep piep hoi hoi.....zet die eierdop eens af jonge, wat schiet de knvb er mee op dat psv niet doorgaat :)
In Henk en Sandor we trust

Treb

Citaat van: moodygrunn op juli 02, 2015, 16:16:51
piep piep hoi hoi.....zet die eierdop eens af jonge, wat schiet de knvb er mee op dat psv niet doorgaat :)

Inderdaad ja. Calimero gehalte van 10+.

CamLeeuw

Citaat van: moodygrunn op juli 02, 2015, 16:16:51
piep piep hoi hoi.....zet die eierdop eens af jonge, wat schiet de knvb er mee op dat psv niet doorgaat :)
Wees eens eerlijk. De kans om door te gaan wordt ons wel heel erg moeilijk gemaakt.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

CamLeeuw

Citaat van: Treb op juli 02, 2015, 16:21:46
Inderdaad ja. Calimero gehalte van 10+.
Nee joh, we worden landskampioen dit seizoen en zijn de beker helemaal niet nodig. :_schater
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

El Ma-kri-niii

Stel je niet zo aan joh. Als de grote clubs allemaal tegen amateurs zouden moeten, was het verhaal geweest dat ze beschermd moeten worden. Nu spelen ze tegen Eredivieploegen en is het weer niet goed.

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:23:49
Wees eens eerlijk. De kans om door te gaan wordt ons wel heel erg moeilijk gemaakt.
Wat heeft de KNVB hier voor belang bij dan? Dit is gewoon toeval, deal with it.