Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Dit plaatst onze 0-4 zege daar vorig seizoen in de beker toch weer een beetje in perspectief ;). Nee zonder grappen dit is gewoon geweldig bekervoetbal op zn best.

666

Ik zat met verbazing te kijken, die keeper van den Bosch slaapt deze maand niet meer. Wat een blunders.

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: 666 op februari 03, 2016, 20:38:30
Ik zat met verbazing te kijken, die keeper van den Bosch slaapt deze maand niet meer. Wat een blunders.

Je zou spontaan blij zijn met Nienhuis. :P

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op februari 03, 2016, 20:24:47
VVSB naar de halve finale!

10 minuten voor tijd stond den bosch nog 2-0 voor, maar mede door 2 blunders van de keeper 2-3.
Stonden wij ooit niet tegen deze zelfde club met 2-0 voor en verloren we na verlenging me 4-2? 2006 of 2007 geloof ik

Bernardo


Dokkumer

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2016, 00:11:03
Dat was toch ASWH
Das het zelfde toch 8P


Je hebt gelijk trouwens ;)

speculeter

Kunnen wij niet zo.n Franse spits scouten? ?

hobbes

Citaat van: speculeter op februari 04, 2016, 21:31:09
Kunnen wij niet zo.n Franse spits scouten? ?

Wij hebben Kevin :thumbsup

Dokkumer

En de verkeerde Rosheuvel zo te zien.

Vedetski

Voor wie moeten we juichen vanavond?

18.00 uur Feyenoord - FC Utrecht  :ams beker
:koffie

Holwerd voor Cambuur

RotterdamLeeuwarden zal je zo wel antwoord geven denk ik :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

jeff

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2016, 16:07:29
RotterdamLeeuwarden zal je zo wel antwoord geven denk ik :X
Ik zet een kratje bier op dat die Feyenoord zegt  8P

Dokkumer

Die durf ik niet aan te gaan :_schater

Overigens een heerlijk tukje gedaan tussen 18:00 en 18:40. Wat een matige en sfeerloze vertoning.

Dokkumer

Hoppa Leeuwin..

Ik brn trouwens om 2 redenen voor Utreg.
1. Ik voorspel al een tijd dat de Coolsingel ook dit jaar heel blijft.
2. Ramon Leeuwin.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 24, 2016, 19:13:50
2. Ramon Leeuwin.

Vorig jaar 2x Rusnak, nu Leeuwin, we zijn een echte Beker-opleidingsclub
Henk, held, bedankt