Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

CamLeeuw

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 02, 2015, 16:25:26
Stel je niet zo aan joh. Als de grote clubs allemaal tegen amateurs zouden moeten, was het verhaal geweest dat ze beschermd moeten worden. Nu spelen ze tegen Eredivieploegen en is het weer niet goed.
Wat heeft de KNVB hier voor belang bij dan? Dit is gewoon toeval, deal with it.
Bij de KNVB kennen ze toevallig geen toeval. Een grote corrupte bende net als de FIFA! :R
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

moodygrunn

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:23:49
Wees eens eerlijk. De kans om door te gaan wordt ons wel heel erg moeilijk gemaakt.

Jij denkt dat de KNVB een complot smeedt tegen Cambuur en De Graafschap? Misschien ook nog wel tegen FC Groningen en VVV.

Hebben ook allemaal een lastige loting. Ik zie wel kansen, zo'n sfeerloze wedstrijd waar niemand in Eindhoven op zit te wachten (lampenkap zit echt niet vol tijdens die wedstrijd) . Daarbij komt nog, we hebben daar eerder 0-0 gespeeld (die 4-0 komt vanaf nu allemaal op het conto van Bijker ).
In Henk en Sandor we trust

sccambuurlwdd

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:30:09
Bij de KNVB kennen ze toevallig geen toeval. Een grote corrupte bende net als de FIFA! :R

Oké.

Treb

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 16:30:09
Bij de KNVB kennen ze toevallig geen toeval. Een grote corrupte bende net als de FIFA! :R

ZE ZIJN ALLEMAAL TEGEN ONS BOEHOEEE

CamLeeuw

Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Die lotingsballetjes die wij zien, moeten haast wel met fluoriderende stof zijn behandeld. M.a.w. wat wij niet kunnen zien op tv kunnen zij in de studio wel zien.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Treb

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 17:00:11
Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Die lotingsballetjes die wij zien, moeten haast wel met fluoriderende stof zijn behandeld. M.a.w. wat wij niet kunnen zien op tv kunnen zij in de studio wel zien.

Ja precies.

:_schater

CamLeeuw

Citaat van: Treb op juli 02, 2015, 17:02:38
Ja precies.

:_schater
Tja er zijn meer mensen die om iets hebben gelachen en later wel de consequenties hebben moeten aanvaarden. Mensen die denken dat de wereld eerlijk in elkaar zit zijn dom en naïef. En vooral in de voetbalwereld! :devil
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Eewal

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 17:00:11
Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Die lotingsballetjes die wij zien, moeten haast wel met fluoriderende stof zijn behandeld. M.a.w. wat wij niet kunnen zien op tv kunnen zij in de studio wel zien.
8P

moodygrunn

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 17:08:49
Tja er zijn meer mensen die om iets hebben gelachen en later wel de consequenties hebben moeten aanvaarden. Mensen die denken dat de wereld eerlijk in elkaar zit zijn dom en naïef. En vooral in de voetbalwereld! :devil

So be it, dan maar dom en naief. Fluoriserende balletjes die voor ons niet zichtbaar zijn? De KNVB heeft het voorzien op de eredivisiedwergen en manipuleert de loting? Lijkt me sterk.

Dat de voetballerij niet schoon is, lijkt me klip en klaar. Omkoping her en der al bewezen. Maar om een loting (redelijk plausibel) aan te merken als verdacht lijkt mij het verkeerde ''bewijsmateriaal''.

Ik zal de vraag nog maar eens stellen: Wat is het belang van de KNVB in deze 'oneerlijke loting' ?
In Henk en Sandor we trust

hobbes

Pakte Hans Nijland net het verkeerde balletje eruit

CamLeeuw

Citaat van: moodygrunn op juli 02, 2015, 17:42:02
So be it, dan maar dom en naief. Fluoriserende balletjes die voor ons niet zichtbaar zijn? De KNVB heeft het voorzien op de eredivisiedwergen en manipuleert de loting? Lijkt me sterk.

Dat de voetballerij niet schoon is, lijkt me klip en klaar. Omkoping her en der al bewezen. Maar om een loting (redelijk plausibel) aan te merken als verdacht lijkt mij het verkeerde ''bewijsmateriaal''.

Ik zal de vraag nog maar eens stellen: Wat is het belang van de KNVB in deze 'oneerlijke loting' ?
Dat is nu het punt waar meer opgelet moet worden. Iedereen neemt het voor zoete koek aan. De hele voetbalwereld is corrupt. Dat hebben we nu wel gezien. Ze zullen altijd trucjes toepassen. Het is alleen aan ons om ze te kunnen ontdekken en in de media te gooien. De loting is nu nog zo vers dat we niet weten wat ze nu weer gaan uitspoken. Kwestie van tijd. Net zoals we er nu over zitten ouwehoeren. kijken we later weer terug van: Zie je wel wat voor een corrupte zooi het was toen bij de KNVB. En vooral de uitspraak van een paar jaar geleden van van Praag: Fortuna Sittard speelt geen betaald voetbal. Hoe dom en daarnaast zo geslepen kan een ex voorzitter van Ajax en directeur van de KNVB zijn!
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

SCC-J

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 02, 2015, 16:25:26
Stel je niet zo aan joh. Als de grote clubs allemaal tegen amateurs zouden moeten, was het verhaal geweest dat ze beschermd moeten worden. Nu spelen ze tegen Eredivieploegen en is het weer niet goed.
Wat heeft de KNVB hier voor belang bij dan? Dit is gewoon toeval, deal with it.
EENS! allemaal micha kats hier met hun complottheorieën

CamLeeuw

Citaat van: SCC-J op juli 02, 2015, 18:16:44
EENS! allemaal micha kats hier met hun complottheorieën
Weer zo´n ongelofelijke Thomas. Keep on dreaming naïeveling.  8)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

justremco

Citaat van: CamLeeuw op juli 02, 2015, 18:29:19
Weer zo´n ongelofelijke Thomas. Keep on dreaming naïeveling.  8)

En dan hebben ze het maar met zin gedaan, lekker boeiend. Competitie is veel belangrijker. En trouwens, sinds die stinkboeren de beker wonnen is het toch een kutprijs  l0l l8l

CamLeeuw

Citaat van: justremco op juli 02, 2015, 18:53:36
En dan hebben ze het maar met zin gedaan, lekker boeiend. Competitie is veel belangrijker. En trouwens, sinds die stinkboeren de beker wonnen is het toch een kutprijs  l0l l8l
Dat is dan wel weer zo. 8)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!