Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: gewoon een fan op mei 09, 2013, 23:25:01
En als Cambuur nu tegen Feyenoord speelt voor wie ben je dan?
Je kunt altijd iets met een andere club hebben maar Cambuur moet vind ik altijd op 1 staan  :proost

In zijn naam staat Rotterdam voor Leeuwarden. Dat zegt wel genoeg l0l

marrumer

bayern munchen wint met 3-2 de bekerfinale van vfb stuttgart. wel knap van stuttgart dat ze van een 3-0 achterstand nog 3-2 hebben kunnen maken.

poelie-lwd

 :_schater

Ja prachtig. Daar kan de prestatie(s) van Bayern niet tegenop!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

marrumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2013, 10:39:47
:_schater

Ja prachtig. Daar kan de prestatie(s) van Bayern niet tegenop!
haha ik had toch al verwacht dat bayern deze zou winnen, maar wel knap ja alle drie de prijzen  8)

SCCRulez

Citaat van: gewoon een fan op mei 09, 2013, 23:25:01
En als Cambuur nu tegen Feyenoord speelt voor wie ben je dan?
Je kunt altijd iets met een andere club hebben maar Cambuur moet vind ik altijd op 1 staan  :proost
Dat zullen voor mij de enige wedstrijden in het jaar van Feyenoord zijn dat ik (met een dubbel gevoel) toch sta te schreeuwen voor SCC. Maar als de laatste competitiewedstrijd feyenoord kampioen kan worden door van SCC te winnen en wij zijn al veilig gespeeld, dan gaat dit principe even niet op!

marrumer

Citaat van: SCCRulez op juni 04, 2013, 19:59:24
Dat zullen voor mij de enige wedstrijden in het jaar van Feyenoord zijn dat ik (met een dubbel gevoel) toch sta te schreeuwen voor SCC. Maar als de laatste competitiewedstrijd feyenoord kampioen kan worden door van SCC te winnen en wij zijn al veilig gespeeld, dan gaat dit principe even niet op!
ben jij nou ook al voor feyenoord?

SCCRulez

Citaat van: marrumer op juni 04, 2013, 20:07:42
ben jij nou ook al voor feyenoord?
Kan ik niet ontkennen! Maar al zo'n 18 jaar bij SCC op tribune en paar keer bij Feyenoord dus de sterkste clubliefde is wel duidelijk :scc :scc :scc

The king1

24 September Harkema tegen NEC voor de liefhebbers altijd een leuke wedstrijd daarzo

Dokkumer

FC Groningen zal morgenmiddag op Sportpark Goed Genoeg bij AFC in het uitvak door ca. 23 fans worden gesteund.Aantal in thuisvakken onbekend

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 15:12:30
FC Groningen zal morgenmiddag op Sportpark Goed Genoeg bij AFC in het uitvak door ca. 23 fans worden gesteund.Aantal in thuisvakken onbekend

Buscombi?

Dokkumer

Yup, had ik er voor de duidelijkheid even bij moeten zetten ;)

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 16:09:20
Yup, had ik er voor de duidelijkheid even bij moeten zetten ;)

Ongelofelijk he!

Destroyer

Die zijn er wel ingetrapt   :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 16:09:20
Yup, had ik er voor de duidelijkheid even bij moeten zetten ;)
13:00 vertrekken

Dokkumer

De eerste uitslag is bekend en ook meteen het exit van de eerste JL club. Almere verliest na verlenging van Capelle...