Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Twente tweede helft wel beter, ook de sfeer veel beter.

maar doelpunt van brama.

en dan lijkt plek 8 wel heel mooi te worden.............

Cambuur058

wat zou het mooi zijn...

zeewolde


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Penals! Hup Zwolle.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S


zeewolde


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

speculeter


AL


V-man

Yes!! Ga mijn zwager Sjakie Storm ff gelukwensen! (SCC!!!!!!!)

Marc S

Zal het dan toch gebeuren!? Ik begin er wel steeds meer in te geloven die play-offs  _O_

Vedetski

Ongelofelijk maar waar, gister heb ik gejuicht voor Zwolle.......
Gelukkig is het ten behoeve van de mooiste club van Nederland  :scc

Vanavond hopen op een slijtageslag voor de boeren uit Groningen, met een pijnlijke nederlaag als resultaat, zodat ze komende zondag alles behalve fit zijn! :thumbsup |:)
:koffie

speculeter

Als iemand van Groningen vanavond een directe rode kaart krijgt is hij dan geschorst voor Zondag?

Marc S

Citaat van: speculeter op april 08, 2015, 16:25:07
Als iemand van Groningen vanavond een directe rode kaart krijgt is hij dan geschorst voor Zondag?

Klopt