Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: marrumer op januari 23, 2014, 15:30:47
nee hoor al die randstad clubs niet

En wij tokkies wel?

Dokkumer

Citaat van: marrumer op januari 23, 2014, 15:30:47
nee hoor al die randstad clubs niet
Tegen Twente en Ajax waren wij ook geen haar beter.
Beetje over en weer uitdagen vind ik prima, maar geen leed van anderen erbij halen. Een keer in de Meer een vliegtuig nadoen was voldoende.

DayDreamer

Stel dat NEC wint vanavond en Ajax morgen, en Ajax kampioen gaat worden, en Nec alsnog degradeert, dan spelen die volgend jaar dus EL en ED  :?

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op maart 26, 2014, 14:13:51
Stel dat NEC wint vanavond en Ajax morgen, en Ajax kampioen gaat worden, en Nec alsnog degradeert, dan spelen die volgend jaar dus EL en ED  :?

EL en JL...
Area 58

IsmailvanEssen

Citaat van: DayDreamer op maart 26, 2014, 14:13:51
Stel dat NEC wint vanavond en Ajax morgen, en Ajax kampioen gaat worden, en Nec alsnog degradeert, dan spelen die volgend jaar dus EL en ED  :?

Daarp moet zwolle winnen.. heb het niet met zwolle maar als hun vanavond winnen en ajax morgen.. dan schuift de plek door en maken wij mee kans!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Marc S

Citaat van: IsmailvanEssen op maart 26, 2014, 14:30:42
Daarp moet zwolle winnen.. heb het niet met zwolle maar als hun vanavond winnen en ajax morgen.. dan schuift de plek door en maken wij mee kans!

Alleen als Pec Zwolle de beker wint, zo niet krijgen ze de Europa league ticket die normaal gesproken verdeeld word tijdens de play offs en mogen zij eraan meedoen om het betere ticket te krijgen.

de Schoot


Lwdscc

De 1 na de ander ligt geblesseerd op het veld ..

SCC-J

Az en pec naar finale dan gaat nr 9 ook naar play off

speculeter

Goede keeper die gentenaar :_schater

speculeter

En die centrale verdediger nielsen is ook een drama.

Marc S

Citaat van: peter op maart 26, 2014, 22:23:47
Goede keeper die gentenaar :_schater

Tja dan te bedenken dat hun *officieele* eerste keeper ook de ene fout naar de andere achter mekaar maakte

Tukker

Citaat van: peter op maart 26, 2014, 22:24:27
En die centrale verdediger nielsen is ook een drama.
De beide centrale verdedigers van NEC waren dramatisch. Zowel Nielsen als Van Eijden bakten er niks van.
Ik hoop niet dat die nog tegen een blessure of schorsing oplopen  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

666

"Klapertjes" min een miljard.

Wie dat bedacht heeft mogen ze wat mij betreft gelijk afknallen.
Als die kaaskoppen ze zondag meenemen gelijk een stadionverbod geven.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lwdscc

Makkelijk potje voor AZ.. een uur tegen 10 man na die rode kaart