Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: scclwd op januari 28, 2015, 22:13:10
Ook Groningen gaat onterecht winnen.
je zou het aan de stand te zien niet zeggen, maar het is inderdaad echt zo.

scclwd

Citaat van: scc-aaron op januari 28, 2015, 22:17:08
Volgens Peter Bosz heef zijn team fantastisch gespeeld, helaas weer verloren :_schater

Dit klopt. Heer en meester tot de rode kaart en de penalty.

Dokkumer

Typerend voor het Vitesse van dit seizoen, wel lekker ballen maar niet kunnen scoren. Na de terechte rode kaart en penal was het een gelopen koers, dan zie je ze knakken.

Eewal

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 22:38:46
Typerend voor het Vitesse van dit seizoen, wel lekker ballen maar niet kunnen scoren. Na de terechte rode kaart en penal was het een gelopen koers, dan zie je ze knakken.
we krijgen het echt lastig tegen die lui volgende week!

Holwerd voor Cambuur

Twente - Zwolle.

Daar ben ik nu best tevreden mee.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Eewal op januari 28, 2015, 22:40:11
we krijgen het echt lastig tegen die lui volgende week!
Geen enkele wedstrijd, behalve Dordrecht en dkv thuis zijn makkies ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2015, 06:38:07
Geen enkele wedstrijd, behalve Dordrecht en dkv thuis zijn makkies ;)

En het jaarlijkse uitje tegen grunn
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2015, 06:38:07
Geen enkele wedstrijd, behalve Dordrecht en dkv thuis zijn makkies ;)

Als we zo voetballen als de laatste twee wedstrijden zijn Willem II, Excelsior, Utrecht, Hveen, Eagles, Heracles thuis geen probleem.
Dordrecht uit moet ook geen probleem worden. De rest worden inderdaad hele lastige potjes.

speculeter

Citaat van: Eewal op januari 28, 2015, 22:40:11
we krijgen het echt lastig tegen die lui volgende week!
Had echt 0-4 moeten staan een uur spelen.
Kashia rood....ook geschorst voor competitie?

Marc S

Citaat van: speculeter op januari 29, 2015, 09:38:41
Had echt 0-4 moeten staan een uur spelen.
Kashia rood....ook geschorst voor competitie?

1 wedstrijd dacht ik, dus mist alleen de wedstrijd in het weekend.

Thieske

Blij met de loting. Zwolle naar Twente. Maakt de pijn al iets dragelijker.

zeewolde

Zwolle had toch al voor moeten staan. Hopelijk maken ze het af in de 2e helft

Galdiano

Ik hoop het ook! Al is Twente uit altijd lastig. Er hangt sinds enige tijd ook weer een behoorlijke sfeer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vedetski

Citaat van: zeewolde op april 07, 2015, 20:52:13
Zwolle had toch al voor moeten staan. Hopelijk maken ze het af in de 2e helft

Twente heeft ook totaal niets gecreƫerd.
:koffie

EdsjeSCC

Hoppaa Brama jongeeee