Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 20:13:31
De eerste uitslag is bekend en ook meteen het exit van de eerste JL club. Almere verliest na verlenging van Capelle...

RKC - HER 0-0 bij rust in een verschrikkelijke entourage met matig voetbal
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 21:32:25
RKC - HER 0-0 bij rust in een verschrikkelijke entourage met matig voetbal
Oh een standaard entourage dus in Walgwijk :devil

Dokkumer

Willem II ontsnapt in de slotseconden aan een blamage, Helmond verkloot een 0-2 voorsprong. Beide in verlenging

Dokkumer

Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 22:09:45
Willem II ontsnapt in de slotseconden aan een blamage, Helmond verkloot een 0-2 voorsprong. Beide in verlenging
En ze blameren zich alsnog door te verliezen van de amateurs van IJsselmeervogels en Excelsior'31...

Destroyer

Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 21:32:25
RKC - HER 0-0 bij rust in een verschrikkelijke entourage met matig voetbal

Zit nu ff te kijken. De sfeer is van niveau tupperware party. Meer gegil dan geschreeuw  ;( drama.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citaat van: Destroyer op september 24, 2013, 22:45:00
Zit nu ff te kijken. De sfeer is van niveau tupperware party. Meer gegil dan geschreeuw  ;( drama.

Het ergste is dat deze wedstrijd komend weekend weer gespeeld gaat worden  :O
In Henk en Sandor we trust

punkman

Zelfs Telstar speelt op het moment pisvee weg  :?


marrumer

psv - telstar staat 0-1  :_schater

Destroyer

Die supporters van volendam zitten ook echt achter hun club  :_schater  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

PSV -Telstar, 2 strafschoppen. Aan degene die het gezien hebben... Terecht of cadeautjes?

Volendam heeft geen supporters, alleen toeschouwers.

marrumer

Citaat van: Dokkumer op september 25, 2013, 21:24:52
PSV -Telstar, 2 strafschoppen. Aan degene die het gezien hebben... Terecht of cadeautjes?

Volendam heeft geen supporters, alleen toeschouwers.
die 1e in de 47e minuut was onterecht in ieder geval.

dizzhead

Die tweede was er wel een. Toivonen werd aan z'n arm bij de bal weggetrokken.

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op september 25, 2013, 21:37:50
Die tweede was er wel een. Toivonen werd aan z'n arm bij de bal weggetrokken.
Toen was het leed al geleden, 2 tegengoals vlak voor rust is voor een club vaak een mokerslag. Helemaal voor relatief kleine clubs als Telstar.
Ook nog gezien of er veel Telstarsupporters mee waren? Volgens mij wel alle 248 :P

dizzhead

#58
Nee, niet gezien. Geluid stond ook niet aan, dus heb ze ook niet gehoord. Maar die laatste goal, die maakte Locadia met het handje hoor. 2 pingels en 1 goal met de arm. 8P

SCCornjum


Utrecht weert fans Den Bosch 
Van onze Telesportredactie



AMSTERDAM -
Fans van FC Den Bosch zijn woesndagavond niet welkom bij de bekerwedstrijd in en tegen FC Utrecht. Dat heeft de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen besloten nadat Brabantse fans afgelopen nacht een doodskist voor de ingang van de Galgenwaard hebben gezet.

De beide voetbalclubs, de KNVB, de politie en de gemeente Den Bosch ondersteunen zijn besluit, zei Wolfsen woensdag. Hij wil een 'ordentelijk verloop' van de wedstrijd, ook al vanwege de opening van het Nederlands Film Festival, die ook woensdagavond in zijn stad plaatsheeft. Er is extra politie op de been gebracht.

Aan stadion Galgenwaard was woensdagnacht ook een spandoek opgehangen met de tekst 'Utrecht dood'. Op sociale media riepen Bossche hooligans elkaar al een paar dagen op om in het zwart naar Utrecht af te reizen. Bij het stadion van FC Den Bosch werd een bord opgehangen met 'Groeten uit 030.' ,,Er is sprake van een historie tussen beide verenigingen en onderlinge rivaliteit", aldus de gemeente Utrecht.

Enkele honderden Brabantse voetbalfans waren van plan naar Utrecht te reizen. Het bestuur van FC Den Bosch ,,betreurt ten zeerste dat goedwillende supporters nu de dupe worden van dit besluit." Maar de club begrijpt dat de beslissing onontkoombaar was geworden na alle commotie en spanningen.

FC Utrecht spreekt van een ,,weerzinwekkende actie van mensen die zich supporter noemen." De kaartverkoop aan de kassa wordt woensdagavond ingeperkt. Supporters van FC Utrecht mogen geen 6, maar slechts 1 kaartje per persoon kopen op vertoon van hun seizoens- of clubkaart.

Watching Football Is Not A Crime