Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: Spine op december 18, 2014, 19:15:42
Wat doet Higler fout dan?

Hij kende een doelpunt toe aan Excelsior nadat de bal de lijn bij lange na niet was gepasseerd.

jeff

Citaat van: Spine op december 18, 2014, 19:15:42
Wat doet Higler fout dan?
Niks die volgt de waarneming op van de assistent scheids, en die maakt de blunder door te vlaggen.

brambo3004

Citaat van: jeff op december 18, 2014, 19:22:41
Niks die volgt de waarneming op van de assistent scheids, en die maakt de blunder door te vlaggen.

Ik geloof dat meneer Higler ook twee ogen heeft. Hij kan het op een meter of 12, met vrij zicht, veel beter zien dan die grensrechter. Blunder van grens- en scheidsrechter dus. Dit was nog geen twijfelgeval.

jeff

Citaat van: brambo3004 op december 18, 2014, 19:25:52
Ik geloof dat meneer Higler ook twee ogen heeft. Hij kan het op een meter of 12, met vrij zicht, veel beter zien dan die grensrechter. Blunder van grens- en scheidsrechter dus. Dit was nog geen twijfelgeval.
Doellijn technologie is zo slecht nog niet. En hij stond idd met vrij zicht op de bal.

Spine

Citaat van: jeff op december 18, 2014, 19:22:41
Niks die volgt de waarneming op van de assistent scheids, en die maakt de blunder door te vlaggen.
Juist!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dat uitvak bij Excelsior staat best goed vol met huilende mensen uit Breda :zweep
Henk, held, bedankt

Marc S

6-0 dat is toch wel een flink pak slaag..

Cambuur058

nou laatste 7 tegenstanders bekend??

Roda JC/PSV
Vitesse
Excelsior
Groningen
AZ
Twente
PEC Zwolle

Laten we hopen op Groningen, Excelsior, Vitesse of Zwolle-thuis

Viper

Citaat van: Cambuur058 op december 18, 2014, 21:40:14
Laten we hopen op Groningen, Excelsior, Vitesse of Zwolle-thuis

Roda-thuis :y

Marc S


Scc01

Excelsior thuis plz, of Zwolle

Cambuur Groningen

Hoe laat is de loting?

Bernardo


Galdiano

Thuis is natuurlijk leuk, maar geef mij maar een vette awayday!
Halve finale thuis, en dan op naar de kuip!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op december 18, 2014, 22:41:19
Thuis is natuurlijk leuk, maar geef mij maar een vette awayday!
Halve finale thuis, en dan op naar de kuip!

Al je garandeert dat we zeker de halve halen wil ik ook wel een vette away Day,  maar anders gewoon de grootste kans op doorgaan.
Henk, held, bedankt