Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat is dat voor apart gedoe met die embleems op de shirts. Excelsior heeft al tijden 2, nu heeft Groningen ook al een 2de, volgens mij het stadswapen. En gisteren had pec ook al een 2de embleem op het shirt. Nieuwe mode?
Henk, held, bedankt

siepelsjeu

Begint toch wel irritant te worden dat ik in elk bijna elk stadion de taylor zong hoor

DayDreamer

Wat ik irritant vind aan die beker is die opkomst-tune.

CJ058

Wat ik irritant vind aan de beker is dat wij niet in de halve finale stonden. Wat een ontiegelijke grafclubs in de finale, maargoed.. Zondag Groningen maar aanpakken.

Marc S

Citaat van: CJ058 op april 09, 2015, 11:12:09
Wat ik irritant vind aan de beker is dat wij niet in de halve finale stonden. Wat een ontiegelijke grafclubs in de finale, maargoed.. Zondag Groningen maar aanpakken.

Dat is voor mij het belangrijkste :p

Sander Scc

Matige sfeeracties en niet echt orgineel..
Groningen met al die doekjes tussen twee stokjes, dat ziet er echt niet uit. Lijken wel greenpeace demonstranten  :_schater

Casuals-lwd

#336
Sfeeractie van Groningen leek nog ergens op vind ik, Olle was mislukt. De sfeer komt ook telkens van de groene kant

Op die blauwe plek hadden wij moeten staan

speculeter

Nu ik die finale zit te kijken wel een baal moment hoor.
Hadden wij moeten staan man.

Marc S

Rusnak heeft groningen op0-2 gezet

AL

Citaat van: Marc S op mei 03, 2015, 19:36:09
Rusnak heeft groningen op0-2 gezet

Weergaloze voetballer. De beste die ik hier ooit gezien heb.

waldkip

Dat geld wat ze voor Rusnak hebben betaald hebben ze op deze manier al terug verdient

Tukker

De spanning om achtste te worden is er nu ook af
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

legeips

Citaat van: Casuals-lwd op mei 03, 2015, 18:16:47
Sfeeractie van Groningen leek nog ergens op vind ik, Olle was mislukt. De sfeer komt ook telkens van de groene kant

Op die blauwe plek hadden wij moeten staan

Hou toch op...
In de vorm van de laatste weken, had het een gĂȘnante vertoning geweest.

Marc S

Citaat van: AL op mei 03, 2015, 19:37:56
Weergaloze voetballer. De beste die ik hier ooit gezien heb.

Helemaal mee eens. Hoe pijnlijk het is ook om te stellen z'n speler was eigenlijk veel te goed voor ons. Vind hem ook te goed voor groningen trouwens.

Vedetski

Dat smerige Groningen wint gewoon de beker door onze scouts die een goede voetballer vinden, die vervolgens (geef hem eens ongelijk) voor het geld kiest...

Beetje jammer dat moderne voetbal maar je doet er niks aan
:koffie