Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: Lwdscc op maart 27, 2014, 21:18:02
Makkelijk potje voor AZ.. een uur tegen 10 man na die rode kaart
aan de andere kant.. als az wint en pec+az komen top 8, komt plek 9 vrij voor Europees voetbal

Tukker

Gvd schwalbe, rood en 0-1
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

EastSide058

KNJB is weer bezig

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Tukker

Voordeel is nu wel dat AZ diep moet gaan  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur058

Nou die laatste minuut werd AZ toch flink genaaid

Marc S

Jammer maar het zou een bonus zijn geweest. Kan nog steeds, moet pec zwolle finale winnen en in de top 8 eindigen. Maar dat zie ik zo 1 2 3 niet gebeuren.

Yellow Army

Citaat van: Marc S op maart 27, 2014, 22:38:47
Jammer maar het zou een bonus zijn geweest. Kan nog steeds, moet pec zwolle finale winnen en in de top 8 eindigen. Maar dat zie ik zo 1 2 3 niet gebeuren.

Zwolle hoeft de finale niet te winnen als Ajax 1e of 2e wordt. Wel moeten ze in de top 8 eindigen zodat plek 9 ook recht geeft op EL-playoff
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een malloot die Kraay, een heel gesprek met de Boer over de gele kaarten en geen woord over de schwalbe  8P. Gelukkig komt Advocaat daarna.
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: Yellow Army op maart 27, 2014, 22:49:13
Zwolle hoeft de finale niet te winnen als Ajax 1e of 2e wordt. Wel moeten ze in de top 8 eindigen zodat plek 9 ook recht geeft op EL-playoff
dit klopt dacht ik niet

zeewolde

Citaat van: SCC-J op maart 28, 2014, 10:42:26
dit klopt dacht ik niet

Volgens mij ook niet, dacht dat ze dan aan de play offs meededen om EL ticket en dan een ronde later pas in te stappen. Als ze de beker zelf winnen is het een ander verhaal.

Ofwel als Cambuur een kansje... wil maken moeten ze achtste worden.

zeewolde

Citaat van: EastSide058 op maart 27, 2014, 21:52:01
KNJB is weer bezig

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk


:O :O Je voorkeur is bekend , je begint op RotterdamLeeuwarden te lijken.

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op maart 27, 2014, 22:49:13
Zwolle hoeft de finale niet te winnen als Ajax 1e of 2e wordt. Wel moeten ze in de top 8 eindigen zodat plek 9 ook recht geeft op EL-playoff

Zwolle moet wel de finale winnen en bij de eerste 8 eindigen. Dan stromen ze namelijk in de 3de voorronde van de EL in. Zouden ze als verliezend finalist instromen, dan zouden ze in de 2de voorronde van de EL terecht komen.

Dus dan zouden ze hun plek 8 gewoon kunnen behouden en spelen in de play offs, om alsnog de 3de voorronde van de EL te bereiken, en dus een ronde over te slaan in Europa.

IsmailvanEssen

Citaat van: Bernardo op maart 28, 2014, 10:50:59
Zwolle moet wel de finale winnen en bij de eerste 8 eindigen. Dan stromen ze namelijk in de 3de voorronde van de EL in. Zouden ze als verliezend finalist instromen, dan zouden ze in de 2de voorronde van de EL terecht komen.

Dus dan zouden ze hun plek 8 gewoon kunnen behouden en spelen in de play offs, om alsnog de 3de voorronde van de EL te bereiken, en dus een ronde over te slaan in Europa.


Bron?? Ik lees overal verschillende dingen en ik snap er niks meer van..

Maar wat jij nu zegt.. dan mist er een ticket?? Want dan hebben ze de beker ticket zeg maar.. en spelen ze mee om de 3de ronde.. stel dat ze die winnen wat gebeurd er met die andere ticket van ze?
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

AL

Citaat van: zeewolde op maart 28, 2014, 10:45:32
Volgens mij ook niet, dacht dat ze dan aan de play offs meededen om EL ticket en dan een ronde later pas in te stappen. Als ze de beker zelf winnen is het een ander verhaal.

Ofwel als Cambuur een kansje... wil maken moeten ze achtste worden.

Zondag winnen en we staan 8e!

Bernardo

Citaat van: IsmailvanEssen op maart 28, 2014, 10:55:28

Bron?? Ik lees overal verschillende dingen en ik snap er niks meer van..

Maar wat jij nu zegt.. dan mist er een ticket?? Want dan hebben ze de beker ticket zeg maar.. en spelen ze mee om de 3de ronde.. stel dat ze die winnen wat gebeurd er met die andere ticket van ze?

Dan gaat die naar de verliezend finalist van de play offs