Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

beker voetbal

Gestart door Destroyer, januari 29, 2013, 23:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

We hebben voor het eerst sinds jaren een echte zware tegenstander en het is een complot tegen Cambuur  8P Accepteer het nou gewoon dat iedere club wel eens de sjaak is met een klote tegenstander. Dit jaar zijn wij dat.

Lore

Citaat van: Marc S op juli 02, 2015, 19:50:36
We hebben voor het eerst sinds jaren een echte zware tegenstander en het is een complot tegen Cambuur  8P Accepteer het nou gewoon dat iedere club wel eens de sjaak is met een klote tegenstander. Dit jaar zijn wij dat.

Je bedoelt: "de jaar is PSV dat", toch?

CamLeeuw

Citaat van: Eewal op juli 02, 2015, 17:41:04
  8P

Niet echt subtiel dit, maar dat geeft niet. Kan jij ook niks aan doen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Marc S op juli 02, 2015, 19:50:36
We hebben voor het eerst sinds jaren een echte zware tegenstander en het is een complot tegen Cambuur  8P Accepteer het nou gewoon dat iedere club wel eens de sjaak is met een klote tegenstander. Dit jaar zijn wij dat.

Als je de beker wilt winnen dan zal je toch langs PSV moeten.
Of het nu is of in de finale.

En er zijn wel vaker gekke uitslagen geweest in de beker dus waarom nu ook niet ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Marc S

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 03, 2015, 23:20:25
Als je de beker wilt winnen dan zal je toch langs PSV moeten.
Of het nu is of in de finale.

En er zijn wel vaker gekke uitslagen geweest in de beker dus waarom nu ook niet ?

Nee hoor, dat soort clubs kunnen namelijk ook uitgeschakeld worden door mindere goden. Dacht dat Groningen vorig jaar als lastigste tegenstander Vitesse had. Thuis nog wel.

Yellow Army

Ach, dan hevve we psv mar vast had juh
Area 58

666

Etienne in de basis en kan mij niet bekoren bij die Groningers. Via Etienne een goal en die rare groene kleur staat hem ook niet.

Twente is gewoon veel beter.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: 666 op september 23, 2015, 19:00:51
Etienne in de basis en kan mij niet bekoren bij die Groningers. Via Etienne een goal en die rare groene kleur staat hem ook niet.

Twente is gewoon veel beter.

Maar toch heeft Twente verloren.

zeewolde

Vitesse voorlopig gestaakt. Al 2 x rood en bosz heeft ook rood maar weigert naar de tribune te gaan.

Dokkumer

En ook nog een derde :rodekaart voor Vitesse erbij.. Makkelie heeft bij deze de Nijhuis/Wiedemeijer trofee gewonnen.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 23, 2015, 22:34:10
En ook nog een derde :rodekaart voor Vitesse erbij.. Makkelie heeft bij deze de Nijhuis/Wiedemeijer trofee gewonnen.
Bedoel jij niet de Kevin Blom award?
In Henk en Sandor we trust

666

Citaat van: Marc S op september 23, 2015, 20:42:51
Maar toch heeft Twente verloren.

Op basis van de 2e helft.. 1e was niet om aan te gluren.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 23, 2015, 23:44:25
Bedoel jij niet de Kevin Blom award?
Nee, die geeft alleen maar lachwekkende penalties en rode kaarten :devil

hobbes

Citaat van: Dokkumer op september 23, 2015, 22:34:10
En ook nog een derde :rodekaart voor Vitesse erbij.. Makkelie heeft bij deze de Nijhuis/Wiedemeijer trofee gewonnen.

Net even de samenvatting bekeken en ik moet zeggen dat Vitesse het ook wel heel dom doet. Overtreding op de middellijn maken met geel op zak. Spelers met geel op zak die echt op het randje spelen weten dat ze eraf kunnen vliegen. Alleen die gele kaart bij hands in het strafschopgebied was wat discutabel, daar had de scheidsrechter er ook voor kunnen kiezen om het bij de strafschop te laten. Schaars kreeg tenslotte ook niks.

Dokkumer

Conform de regels was dit terecht geel. Schaars had zelfs rood moeten hebben, dus dat criterium ga ik niet in mee.