Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: pvanbuijtene op december 06, 2013, 18:21:19

Titel: WK 2014
Bericht door: pvanbuijtene op december 06, 2013, 18:21:19
Spanje
Nederland
Chili
Australie

Moet te doen zijn voor nederland.

Andere mooie poule lijkt mij
Duitsland
Ghana
Portugal
Usa
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op december 06, 2013, 18:22:35
  :0= Tijd voor wraak! Verder een poule die best te doen is
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: pvanbuijtene op december 06, 2013, 18:26:08
Poule A
Brazilie
Kroatie
Mexico
Kameroen

Poule b
Spanhe
Nederland
Chili
Australie

Poule c
Colombia
Griekenland
Ivoorkust
Japan

Poule d
Uruguay
Costa Rica
Engeland
Italie

Poule e
Zwitserland
Ecuador
Frankrijk
Honduras

Poule f
Argentinie
Bosnie
Iran
Nigeria

Groep g
Duitsland
Portugal
Ghana
Usa

Groep h
Belgie
Algerije
Rusland
Zuid korea
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Leovardiascc op december 06, 2013, 18:57:52
zeker een poule die te doen is!

REVANCHE OP SPANJE :0=
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Bernardo op december 06, 2013, 19:08:20
Poule van Uruguay, Italie, Engeland en Costa Rica is ook niet verkeerd.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op december 06, 2013, 19:13:15
Duitsland portugal VS en Ghana, Brasilië kroatie mexico en kameroen zijn ook geen misselijke poules zeg xD denk dat wij het nog redelijk hebben getroffen. We gaan samen met Spanje uitvechten wie nummer 1 word. Wat waarschijnlijk Spanje word maargoed. Van Chili en Australie moeten we van kunnen winnen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Tukker op december 06, 2013, 19:33:40
Citaat van: Marc S op december 06, 2013, 19:13:15
Duitsland portugal VS en Ghana, Brasilië kroatie mexico en kameroen zijn ook geen misselijke poules zeg xD denk dat wij het nog redelijk hebben getroffen. We gaan samen met Spanje uitvechten wie nummer 1 word. Wat waarschijnlijk Spanje word maargoed. Van Chili en Australie moeten we van kunnen winnen.
En als je tweede in de poule wordt achter Spanje krijg je dan niet nr. 1 uit poule A als tegenstander ?

Frankrijk is trouwens echt wel gematst (de hand van Platini?)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op december 07, 2013, 10:10:28
Wat een gejank in de media mbt tot Spanje. Van Gaal loopt nu al te schreeuwen dat we Brazilië treffen, er vanuit gaande dat we tweede in de poule worden  :?

Mag ik Louis er even aan herinneren dat Spanje in Zuid Afrika de eerste wedstrijd gewoon verloor van Zwitserland? Daarnaast zijn ze weer 4 jaar ouder en begint het tandem busquets, xavi en iniesta haarscheurtjes te vertonen.

Wij hebben ook geen sterrenteam maar met de kwaliteiten voorin en op het middenveld kunnen we het die spanjolen behoorlijk lastig maken. Zet ze maar vroeg onder druk zodat ze hun tikkie takkie spel niet kunnen spelen en je bent spekkoper. Vraag maar aan Frank de Boer  :proost
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op december 07, 2013, 10:38:16
Citaat van: Tukker op december 06, 2013, 19:33:40
En als je tweede in de poule wordt achter Spanje krijg je dan niet nr. 1 uit poule A als tegenstander ?

Frankrijk is trouwens echt wel gematst (de hand van Platini?)


Ja dat vind ik ook erg verdacht. En dat klopt, dan krijgen we Brazilië.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Shar op december 07, 2013, 10:57:33
(Vrijwel) iedereen gaat ervan uit dat we Brazilië treffen als we tweede worden. Die zijn echter ook niet onverslaanbaar. Wellicht word je eerste en mag je alsnog tegen Brazilië aan de bak. Gewoon voetballen en dan zien we wel hoe het gaat.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: TM op december 07, 2013, 13:26:45
Als je wereldkampioen wil worden, moet je van iedereen kunnen winnen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: brambo3004 op december 07, 2013, 14:47:52
Citaat van: TM op december 07, 2013, 13:26:45
Als je wereldkampioen wil worden, moet je van iedereen kunnen winnen.

Als je wereldkampioen wilt worden heb je ook geluk nodig.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op mei 17, 2014, 20:51:32
Oo wat zijn wij dit seizoen met onze achterhoede verwend.
NL elftal gatenkaas..
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: OuweSkeve op mei 17, 2014, 21:13:18
Precies  0-1  Trieste bedoeling.

v Gaal had gewoon vd Laan en Leeuwin moeten uitnodigen. Gewoon even kijken.Ze winnen de zilveren schoen niet voor niks.


Titel: Re: WK 2014
Bericht door: drg op mei 17, 2014, 21:59:11
Citaat van: OuweSkeve op mei 17, 2014, 21:13:18
Precies  0-1  Trieste bedoeling.

v Gaal had gewoon vd Laan en Leeuwin moeten uitnodigen. Gewoon even kijken.Ze winnen de zilveren schoen niet voor niks.

precies mijn gedachtegang...
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op mei 23, 2014, 13:10:38
Even via de telegraaf een Cambuur Online WK poule aangemaakt!
Wees welkom  :proost

http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: DannySCC op mei 23, 2014, 13:13:23
Ik heb me zonet aangemeld   :proost
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op mei 23, 2014, 15:09:01
Citaat van: Galdiano op mei 23, 2014, 13:10:38
Even via de telegraaf een Cambuur Online WK poule aangemaakt!
Wees welkom  :proost

http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/

Leuk! ik doe ook mee!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op mei 23, 2014, 15:14:13
Jullie snappen natuurlijk wel dat ík die WK Pool bedacht en ontworpen heb. Aldus Louis van Gaal :devil

Edit: Uiteraard heb ik me inmiddels ook aangemeld.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 30, 2014, 09:35:11
Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2014, 15:14:13
Jullie snappen natuurlijk wel dat ík die WK Pool bedacht en ontworpen heb. Aldus Louis van Gaal :devil

Edit: Uiteraard heb ik me inmiddels ook aangemeld.

"Louis geen Schaal" zul je bedoelen.  :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op mei 30, 2014, 09:47:11
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 30, 2014, 09:35:11
"Louis geen Schaal" zul je bedoelen.  :devil

:_schater :_schater En dat zegt een Feyenooiter?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Tukker op mei 30, 2014, 09:51:54
Citaat van: Galdiano op mei 23, 2014, 13:10:38
Even via de telegraaf een Cambuur Online WK poule aangemaakt!
Wees welkom  :proost

http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/
Leuk, wordt de 6e poule waar ik aan mee doe. Hopelijk is dit er eentje die je éénmalig invult en niet meer naar hoeft om te kijken.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op mei 30, 2014, 10:30:57
Citaat van: Lore op mei 30, 2014, 09:47:11
:_schater :_schater En dat zegt een Feyenooiter?
Die denken dat een schaal iets is waar je de bitterballen op legt :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: John Hiatt op mei 30, 2014, 11:07:38
Hoop op stunt van Colombia! Speelt tenminste in het geel en blauw!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Voorstopper op mei 30, 2014, 11:13:30
Dan heeft volgens mijn zoon Brazillie ook een goede kans. met zijn kleurenblindheid denkt hij dat groen blauw is :)
Citaat van: John Hiatt op mei 30, 2014, 11:07:38
Hoop op stunt van Colombia! Speelt tenminste in het geel en blauw!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op mei 30, 2014, 11:50:20
Citaat van: Tukker op mei 30, 2014, 09:51:54
Leuk, wordt de 6e poule waar ik aan mee doe. Hopelijk is dit er eentje die je éénmalig invult en niet meer naar hoeft om te kijken.

Hier kun je alles van te voren invullen.
Winnaar ook al voorspeld, Duitsland  :X
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op mei 30, 2014, 13:00:50
Citaat van: Galdiano op mei 30, 2014, 11:50:20
Hier kun je alles van te voren invullen.
Winnaar ook al voorspeld, Duitsland  :X

Haha, chauvinist die ik ben....
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: scc-aaron op mei 30, 2014, 16:21:08
aangemeld
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Tukker op mei 30, 2014, 16:57:25
Citaat van: Galdiano op mei 30, 2014, 11:50:20
Hier kun je alles van te voren invullen.
Winnaar ook al voorspeld, Duitsland  :X
Je kunt ook precies zien wat iedereen heeft ingevuld zie ik.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op mei 30, 2014, 18:08:19
 
Citaat van: Tukker op mei 30, 2014, 16:57:25
Je kunt ook precies zien wat iedereen heeft ingevuld zie ik.

:_schater dat kan met onze Pool ook, dus die eer had ik al niet meer te verdedigen
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 30, 2014, 18:15:06
Citaat van: Voorstopper op mei 30, 2014, 11:13:30
Dan heeft volgens mijn zoon Brazillie ook een goede kans. met zijn kleurenblindheid denkt hij dat groen blauw is :)

Ik ben ook kleurenblind, maar je gaat mij toch niet vertellen dat Brazilië niet in Geel/blauw speelt 8P
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Tukker op mei 31, 2014, 20:32:53
De klapper heeft bij het Nederlands elftal ook al zijn intrede gedaan.

AZ bedankt  :_spank
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op mei 31, 2014, 21:51:07
Citaat van: Tukker op mei 31, 2014, 20:32:53
De klapper heeft bij het Nederlands elftal ook al zijn intrede gedaan.

AZ bedankt  :_spank

Vind die toeter een stuk irritanter
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: speculeter op mei 31, 2014, 22:32:43
Citaat van: Marc S op mei 31, 2014, 21:51:07
Vind die toeter een stuk irritanter
vreselijk inderdaad.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCC-J op mei 31, 2014, 22:37:28
Wat een triest publiek en dan niet alleen die lul met die toeter.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op mei 31, 2014, 22:55:11
Dat trieste publiek zit er al sinds halverwege de jaren '90 toen de echte liefhebber weggejaagd is ten faveure van netwerkborrels, personeelsreisjes en uitstapjes van inrichtingen 8P
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 01, 2014, 09:44:43
Ik kan mij nog een wedstrijd herinneren begin jaren 90.
Nederland - Engeland in De Kuip.
Ik meende dat het 2-0 werd maar de sfeer was top !
Ik zat voor de TV gewoon mee te doen. En mn pa en ma mij maar terugfluiten  :_schater.
ja, mooie tijden waren dat toen..................
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: DayDreamer op juni 05, 2014, 12:59:10
Nog mensen hier die er wat vertrouwen in hebben  :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Clint op juni 05, 2014, 13:04:24
Gheghe. We kunnen beter thuis blijven.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Sander Scc op juni 05, 2014, 14:33:26
Citaat van: Dokkumer op mei 31, 2014, 22:55:11
Dat trieste publiek zit er al sinds halverwege de jaren '90 toen de echte liefhebber weggejaagd is ten faveure van netwerkborrels, personeelsreisjes en uitstapjes van inrichtingen 8P

Het is inderdaad wel heel erg triest gesteld met het oranje publiek.. Bij elk shot van de tribune zag je wel een paar mongolen of (dikke, lelijke) wijven

Maar ik erger me nog het meest aan die verkleed-partijen.
Het begon met 1 indiaan en must nou es kieke... :0= Voetbal is gvd geen carnaval!!

Van mij mag het nieuwe seizoen wel beginne! Heb echt helemaal niks (meer) met oranje!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op juni 05, 2014, 14:42:36
Al 16 deelnemers, maar........

Er kunnen altijd meer bij  8)
http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/

De meesten denken Argentinië als winnaar.
Echter is er ook een mister positivo Dizzhead met als winnaar Nederland  :_schater

Gevaarlijke outsiders aldus Tukker: Uruguay  ;)

Ik zeg Duitsland
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: TARGET op juni 05, 2014, 14:44:12
Mijn gevoel zegt dat het toch nog een mooi WK voor Oranje word.. maar het WK winnen kunnen we vergeten.!!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 05, 2014, 15:04:01
Stel, en met de nadruk op stel, dat Oranje de poulefase overleefd, dan tref je direct Brazilië (er van uitgaande dat wij niet eerste worden).

Nee, het meest positieve scenario is tweede in de poule en eervol ten onder tegen Brazilië!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op juni 05, 2014, 15:07:49
Brazilie zal helemaal niets klaar spelen.
Poule gaan ze nog wel door, maar daarna is de druk zo groot, ik zie ze niet ver komen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: siepelsjeu op juni 05, 2014, 17:14:30
Ik denk dat rotterdamleeuwarden Nederland voorspeelt heeft :zweep
Aangezien er veel spelers van zijn favoriete team spelen
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: siepelsjeu op juni 05, 2014, 17:14:59
Ik denk duitsland of belgië in de poul belgië voorspeld
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 05, 2014, 17:29:41
Citaat van: siepelsjeu op juni 05, 2014, 17:14:30
Ik denk dat rotterdamleeuwarden Nederland voorspeelt heeft :zweep
Aangezien er veel spelers van zijn favoriete team spelen

Ik doe geeneens mee man  ;)

Titel: Re: WK 2014
Bericht door: brambo3004 op juni 05, 2014, 17:53:48
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 05, 2014, 17:29:41
Ik doe geeneens mee man  ;)

Omdat er niet genoeg spelers van je favoriete team meedoen? :?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 05, 2014, 18:11:59
Dat niet,

Boeit me niet, weddenschappen van het Nederlands elftal.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Tukker op juni 05, 2014, 18:30:18
Citaat van: Galdiano op juni 05, 2014, 14:42:36
Al 16 deelnemers, maar........

Er kunnen altijd meer bij  8)
http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/

De meesten denken Argentinië als winnaar.
Echter is er ook een mister positivo Dizzhead met als winnaar Nederland  :_schater

Gevaarlijke outsiders aldus Tukker: Uruguay  ;)

Ik zeg Duitsland
Je post heeft wel geholpen want ik zie nu al 21 namen. Een plek bij de top 20 is ineens niet zo zeker meer.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 05, 2014, 18:44:14
Ik voorspel Brazilie, wij stranden in de achtste finales tegen ze.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCC-J op juni 05, 2014, 18:45:20
Vind het nog best weinig . Dokkie spam het even naar iedereen toe svp
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: sccweestwel op juni 05, 2014, 19:20:15
Ingevuld!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: GerardFraneker op juni 05, 2014, 19:27:35

Heb het ook even ingevuld! We zullen zien!  ;)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op juni 05, 2014, 19:29:41


Citaat van: Galdiano op juni 05, 2014, 14:42:36
Echter is er ook een mister positivo Dizzhead met als winnaar Nederland  :_schater



Hup Holland Hup!  :y
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: douwelwd op juni 05, 2014, 21:56:52
Citaat van: dizzhead op juni 05, 2014, 19:29:41

Hup Holland Hup!  :y

bist niet de enige : eerste in de poule zodat je brazilie ontloopt en er kan van alles gebeuren ... ik zeg NL wereldkampioen
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Yellow Army op juni 05, 2014, 22:40:53
Citaat van: douwelwd op juni 05, 2014, 21:56:52
bist niet de enige : eerste in de poule zodat je brazilie ontloopt en er kan van alles gebeuren ... ik zeg NL wereldkampioen

Ik zeg eerste ronde...
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 06, 2014, 06:15:26
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 05, 2014, 18:11:59
Dat niet,

Boeit me niet, weddenschappen van het Nederlands elftal.
Dan passen we het aan naar Oranje Feyenoord :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op juni 06, 2014, 23:42:31
We staan in de top 10 qua grote van de poule  |:)

40  :thumbsup
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 07, 2014, 00:22:15
België, de verrassing van de eeuw  :_schater :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 07, 2014, 09:50:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 07, 2014, 00:22:15
België, de verrassing van de eeuw  :_schater :_schater

Je kan zeggen wat je wilt maar ze hebben gewoon een wereld elftal op dit moment.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 07, 2014, 09:57:50
Citaat van: Marc S op juni 07, 2014, 09:50:24
Je kan zeggen wat je wilt maar ze hebben gewoon een wereld elftal op dit moment.

Klopt, maar geen enkele ervaring op een WK. Ben echt benieuwd hoe ze het gaat doen!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 07, 2014, 10:54:37
Er zit al een aardige portie internationale ervaring in, denk wel dat de Belgen een leuk toernooi gaan spelen...
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCC-J op juni 07, 2014, 12:11:24
Citaat van: Dokkumer op juni 07, 2014, 10:54:37
Er zit al een aardige portie internationale ervaring in, denk wel dat de Belgen een leuk toernooi gaan spelen...
indd maakt dat zoveel uit? of je nu champions league ervaring hebt of wk ervaring?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 07, 2014, 12:42:05
Citaat van: SCC-J op juni 07, 2014, 12:11:24
indd maakt dat zoveel uit? of je nu champions league ervaring hebt of wk ervaring?

Ik heb geen idee of dat veel uitmaakt. Ik ben nooit verder gekomen dan de
Poule fase van de KNVB beker coor reserve teams uit de vijfde klasse.

Maar kan mij wel voorstellen dat er nog meer aandacht is voor een wk, en dat er
Meer druk vanuit een land komt kijken.

Mar feit blijft dat zij heel veel spelers hebben die ik graag in oranje zou zien spelen. Kan noet wachten tot het wk begint!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 07, 2014, 13:26:47
Citaat van: Marc S op juni 07, 2014, 09:50:24
Je kan zeggen wat je wilt maar ze hebben gewoon een wereld elftal op dit moment.

Ik heb België echt als wereldkampioen!!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 07, 2014, 15:24:47
Citaat van: SCC-J op juni 07, 2014, 12:11:24
indd maakt dat zoveel uit? of je nu champions league ervaring hebt of wk ervaring?
Denk het idd niet. Beide keren profileer je je tussen absolute topspelers. En sommige clubteams zijn gewoon beter dan nationale teams. ;)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op juni 12, 2014, 07:24:36
Het gaat beginnen, bij deze alvast het verloop.

Spanje roemloos ten onder, Argentinie wereldkampioen ten koste van Brazilie, Nederland wordt gewipt in de kwartfinale door Italie met 1-0. Messi wordt topscorer met 7 goals.

Tot zover het WK, terug naar Frankrijk voor de start van de Tour de France  :devil

Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dit is mien club op juni 12, 2014, 09:11:41
Nederland - Spanje 1-5
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op juni 12, 2014, 09:26:48
Citaat van: dit is mien club op juni 12, 2014, 09:11:41
Nederland - Spanje 1-5

Het is Spanje - Nederland, verder heb je het helemaal goed  8)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 12, 2014, 09:40:27
zie ons niet 5-1 verliezen, Spanje scoort over het algemeen niet aan de lopende band. zijn vaak 1-0 2-0 overwinningen. Daarnaast zijn wij ook weer niet *zo* slecht. Denk een mager verlies of een gelijkspel.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 12, 2014, 10:04:23
Citaat van: dizzhead op juni 12, 2014, 09:26:48
Het is Spanje - Nederland, verder heb je het helemaal goed  8)

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 12, 2014, 10:05:16
Citaat van: Marc S op juni 12, 2014, 09:40:27
zie ons niet 5-1 verliezen, Spanje scoort over het algemeen niet aan de lopende band. zijn vaak 1-0 2-0 overwinningen. Daarnaast zijn wij ook weer niet *zo* slecht. Denk een mager verlies of een gelijkspel.

Dat denk ik ook. Een doodsaaie wedstrijden, maar Spanje gaat de eerste wedstrijd echt niet vol gas. Ik hoop op dezelfde uitslag als de eerste wedstrijd van Spanje op het wk van 2010
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op juni 12, 2014, 10:55:55
94 spelers in de poule!

LET OP!!

Je kan een wedstrijd voorspellen tot aanvang van de wedstrijd. Om het volledige punten aantal te kunnen behalen moet je echter voor donderdag 12 juni 22.00 uur (aanvang eerste wedstrijd WK) alle wedstrijden voorspeld hebben. Het voorspellen of wijzigen van een voorspelling na deze datum en tijd zorgt ervoor dat je maximaal 50% van het aantal te behalen punten van deze voorspelling kan verdienen.


Nog één keer de link: http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op juni 12, 2014, 20:40:57
De opening live op ZDF
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op juni 12, 2014, 20:44:20
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fdb2.stb.s-msn.com%2Fi%2FFB%2F67B14D0166CA6B1D3722CCCF5D677_h498_w598_m2.jpg&hash=bdda4b16cb0bde440be8f229a7474a55778fc9d6)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op juni 12, 2014, 20:49:59
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcdn2.holytaco.com%2Fwp-content%2Fuploads%2Fimages%2F2010%2F6%2FBrazil%252019.jpg&hash=e8f41e89d5c14c31e2ea6d7700bb8e051991ee8b)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 12, 2014, 21:47:31
Weet iemand waar je het stukje van Sierd terug kan kijken?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 12, 2014, 22:19:19
Kroatië op 0-1 :')
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 12, 2014, 22:31:14
en 1-1
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op juni 12, 2014, 23:20:29
Citaat van: Cambuur058 op juni 12, 2014, 21:47:31
Weet iemand waar je het stukje van Sierd terug kan kijken?
http://www.youtube.com/watch?v=k2hwRz1OHT8&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=k2hwRz1OHT8&feature=youtu.be)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op juni 12, 2014, 23:21:01
(https://pbs.twimg.com/media/Bp9MMx-IgAAt9HV.jpg:large)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 12, 2014, 23:33:50
het ergste is nog wel dat we niks aan die vieze corruptie kunnen doen. vieze meneer blatter, de aller eerste wedstrijd en het begint gelijk al: schandalige penalty
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 12, 2014, 23:40:57
Citaat van: Cambuur058 op juni 12, 2014, 23:33:50
het ergste is nog wel dat we niks aan die vieze corruptie kunnen doen. vieze meneer blatter, de aller eerste wedstrijd en het begint gelijk al: schandalige penalty

Idd, gerechtigheid zou een 2-2 in de laatste minuut zijn, een pisgoal ofzo.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 12, 2014, 23:47:03
Mooie 2-2 weer afgekeurd. Blattertje wil natuurlijk wel naar huis kunnen he.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2014, 23:51:56
En ik heb nu al een hekel aan dit Braziliaanse team....
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: 666 op juni 13, 2014, 07:47:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2014, 23:51:56
En ik heb nu al een hekel aan dit Braziliaanse team....

Ik ook...

En ook aan de FIFA. Het zal mooi zijn als er een andere bond bij kwam. Net zoals bij het darten  :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Collingwood op juni 13, 2014, 11:22:56
Even los van al die arbitraire dwalingen; ik heb wel enorm genoten van die Modric. Wat een heerlijke speler is dat zeg!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Bernardo op juni 13, 2014, 11:28:12
Samen met die Rakitic, geweldig middenveld. Sneu dat de rest er niet zoveel van kan.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Collingwood op juni 13, 2014, 11:33:17
Vond Perisic en de centrale verdedigers ook wel goed. Voor de rest inderdaad niet veel soeps.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: 666 op juni 13, 2014, 12:12:17
Citaat van: Collingwood op juni 13, 2014, 11:33:17
Vond Perisic en de centrale verdedigers ook wel goed. Voor de rest inderdaad niet veel soeps.

Het lijkt het Nederlands 11tal wel... Een paar goeien en de rest kan er niks van
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 13, 2014, 13:25:35
Citaat van: Bernardo op juni 13, 2014, 11:28:12
Samen met die Rakitic, geweldig middenveld. Sneu dat de rest er niet zoveel van kan.
Lovren zou bij ons 100% zeker in de basis staan.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: moodygrunn op juni 13, 2014, 13:45:32
Citaat van: Cambuur058 op juni 13, 2014, 13:25:35
Lovren zou bij ons 100% zeker in de basis staan.

No shit sherlock, de meeste wk-gangers zouden hier een basisplaats hebben. Tenzij ze een huhu-verleden hebben natuurlijk :)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op juni 13, 2014, 13:48:27
Ook de Engelse supporters zijn aangekomen..
https://www.youtube.com/watch?v=ogVJVu1gOjA (https://www.youtube.com/watch?v=ogVJVu1gOjA)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: AL op juni 13, 2014, 13:55:27
Citaat van: Collingwood op juni 13, 2014, 11:22:56
Even los van al die arbitraire dwalingen; ik heb wel enorm genoten van die Modric. Wat een heerlijke speler is dat zeg!

Zeker! Veruit de beste speler op het veld. Overigens ook Rakitic erg goed.
Bij Brazilië kon alleen Oscar (heerlijke speler) mij bekoren.
Fred en Hulk waren dramatisch zwak en Neymar (wat een walg van een voetballer!!!!) vond ik echt niet goed.

Nee dit Brazilië is voor mij geen titelfavoriet!

Titel: Re: WK 2014
Bericht door: hobbes op juni 13, 2014, 14:19:38
Citaat van: AL op juni 13, 2014, 13:55:27
Zeker! Veruit de beste speler op het veld. Overigens ook Rakitic erg goed.
Bij Brazilië kon alleen Oscar (heerlijke speler) mij bekoren.
Fred en Hulk waren dramatisch zwak en Neymar (wat een walg van een voetballer!!!!) vond ik echt niet goed.

Nee dit Brazilië is voor mij geen titelfavoriet!

Fred? Fretsj bedoel je denk ik? (want zo zeggen ze dat in Brazilië is ons gister tig keer uitgelegd ;) )
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 13, 2014, 14:21:55
Citaat van: AL op juni 13, 2014, 13:55:27
Zeker! Veruit de beste speler op het veld. Overigens ook Rakitic erg goed.
Bij Brazilië kon alleen Oscar (heerlijke speler) mij bekoren.
Fred en Hulk waren dramatisch zwak en Neymar (wat een walg van een voetballer!!!!) vond ik echt niet goed.

Nee dit Brazilië is voor mij geen titelfavoriet!

Verwacht het wel hoor, lijkt wel of Brasilie kampioen moet worden.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 13, 2014, 19:04:31
Citaat van: moodygrunn op juni 13, 2014, 13:45:32
No shit sherlock, de meeste wk-gangers zouden hier een basisplaats hebben. Tenzij ze een huhu-verleden hebben natuurlijk :)
Onzin
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 13, 2014, 19:05:26
Schandalige arbitrage weer. 2 onterecht afgekeurde goals, mexico zal zich wel bestolen voelen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: AL op juni 13, 2014, 20:03:07
Genoten van het spel van Mexico!
Gelukkig zijn die 2 goals afgekeurd..... nu de tweede wedstrijd op rij goed voorspeld in de WK-pool :D
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 13, 2014, 20:07:02
Citaat van: AL op juni 13, 2014, 20:03:07
Genoten van het spel van Mexico!
Gelukkig zijn die 2 goals afgekeurd..... nu de tweede wedstrijd op rij goed voorspeld in de WK-pool :D

Ik had 2-0 voorspeld dus van mij mocht er wel een meer in ;)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 13, 2014, 20:32:28
Citaat van: AL op juni 13, 2014, 20:03:07
Genoten van het spel van Mexico!
Gelukkig zijn die 2 goals afgekeurd..... nu de tweede wedstrijd op rij goed voorspeld in de WK-pool :D
En daar is matchfixer nummer 2 al. Denistel was na de eerste wedstrijd al betrapt :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 13, 2014, 21:52:42
Zooo, beste kopbal van van Persie: 1-1  :proost

Edit:

1-3 Stefan de Vrij  :thumbsup
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 13, 2014, 22:34:44
1-4... Onvoorstelbaar.
Zwaar ongelijk gekregen met mijn voorspelling (net zoals vaak in de Cambuurpool), maar wel op een positieve manier  :fant
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 13, 2014, 22:53:49
Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2014, 22:34:44
1-4... Onvoorstelbaar.
Zwaar ongelijk gekregen met mijn voorspelling (net zoals vaak in de Cambuurpool), maar wel op een positieve manier  :fant

Hoe bedoel je 1-4 ? ? ?  :_schater :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 13, 2014, 22:57:44
Eerlijk is eerlijk, dit heb ik nooit, nooit verwacht !
Maar 5-1, wat een uitslag  _O_

Louis geen Schaal krijgt toch gelijk met zn taktiek  :thumbsup
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Shar op juni 13, 2014, 23:11:00
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 13, 2014, 22:57:44
Eerlijk is eerlijk, dit heb ik nooit, nooit verwacht !
Maar 5-1, wat een uitslag  _O_

Louis geen Schaal krijgt toch gelijk met zn taktiek  :thumbsup

Als je nu zou gaan zeggen dat je het wel verwacht had gelooft niemand je  :).

Wat betreft de tactiek van Louis, bij de rust hadden we ook zo maar kansloos achter kunnen staan, de Spanjaarden kwamen wel erg vaak door de verdediging heen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: zeewolde op juni 13, 2014, 23:29:57
Citaat van: Shar op juni 13, 2014, 23:11:00
Als je nu zou gaan zeggen dat je het wel verwacht had gelooft niemand je  :).

Wat betreft de tactiek van Louis, bij de rust hadden we ook zo maar kansloos achter kunnen staan, de Spanjaarden kwamen wel erg vaak door de verdediging heen.

dom gelul, het had na 7 minuten ook 1-0 voor nl kunnen staan.


ben wel benieuwd hoe alle negatievelingen hier en in mijn omgeving nu reageren.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Shar op juni 13, 2014, 23:33:04
Citaat van: zeewolde op juni 13, 2014, 23:29:57
dom gelul, het had na 7 minuten ook 1-0 voor nl kunnen staan.


ben wel benieuwd hoe alle negatievelingen hier en in mijn omgeving nu reageren.
Ja, en daarom rekenen we hetgeen de 38 minuten erna fout ging gemakshalve mar niet mee.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 13, 2014, 23:41:53
Eerlijk is eerlijk.. Ik blijf sceptisch. Nu kom je door een prachtige 1-1 vlak voor rust terug in de wedstrijd en speel je ze na de onterecht goedgekeurde (goedmakertje) 1-3 helemaal weg. De eerste helft was een ramp om naar te kijken, bij iedere Spaanse aanval leken een aantal verdedigers al in hun broek te poepen.

Let wel, de overwinning is op basis van de hele tweede helft zwaar terecht! Maar het ontbrak ons zeker niet aan geluk vanavond. Die tweede helft geeft wel vertrouwen in de groep, als er nu maar niet gedacht wordt dat we "even die cup ophalen".

Hopelijk nog 6 finales te gaan.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 13, 2014, 23:49:09
Nou dit is lekker beginnen aan een toernooi! Maar we zijn er nog lang niet!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: vialli op juni 14, 2014, 00:01:05
Een geweldige prestatie, temeer daar ze in de media al met de grond gelijk zijn gemaakt.
Geen internationale ervaring, de Nederlandse competitie, maar als team stonden ze d'r
wel en dat komt me heel bekend voor(cambuur)en dan kun je ver komen. _O_
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCC-J op juni 14, 2014, 00:19:46
Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2014, 23:41:53
Eerlijk is eerlijk.. Ik blijf sceptisch. Nu kom je door een prachtige 1-1 vlak voor rust terug in de wedstrijd en speel je ze na de onterecht goedgekeurde (goedmakertje) 1-3 helemaal weg. De eerste helft was een ramp om naar te kijken, bij iedere Spaanse aanval leken een aantal verdedigers al in hun broek te poepen.

Let wel, de overwinning is op basis van de hele tweede helft zwaar terecht! Maar het ontbrak ons zeker niet aan geluk vanavond. Die tweede helft geeft wel vertrouwen in de groep, als er nu maar niet gedacht wordt dat we "even die cup ophalen".

Hopelijk nog 6 finales te gaan.
spanje begint met onterechte penal. Ja thats football
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Collingwood op juni 14, 2014, 02:00:49
De penalty voor Spanje was inderdaad gewoon onterecht. Costa ging zelf op het been van De Vrij staan!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 14, 2014, 05:41:24
Citaat van: SCC-J op juni 14, 2014, 00:19:46
spanje begint met onterechte penal. Ja thats football
Daarom geef ik ook aan dat die 3-1 een goedmakertje was lieverd ;)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: zeewolde op juni 14, 2014, 08:58:36
Citaat van: dit is mien club op juni 12, 2014, 09:11:41
Nederland - Spanje 1-5

hopelijk heb je toto gespeeld en het verkeerd ingevuld :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cor op juni 14, 2014, 09:01:04
Toch was een centrum Leeuwin/ vd Laan beter  _O_  Heb zin in 4 juli ook al was de tweede helft gister wel de moeite waard
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: 666 op juni 14, 2014, 09:01:20
Spanje mist het heilige vuur... Net zoals Nederland 2 jaar geleden. Spanje pakt misschien nog punten tegen Australië.

Nederland staat met 5 verdedigers en toch liepen die Spanjolen er af en toe doorheen of stond er geen verdediger. Let wel ik vind het fantastisch hoe Nederland heeft gevoetbald, maar ik ben niet zo heel erg positief als half Nederland.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: zeewolde op juni 14, 2014, 09:07:26
Citaat van: 666 op juni 14, 2014, 09:01:20
Spanje mist het heilige vuur... Net zoals Nederland 2 jaar geleden. Spanje pakt misschien nog punten tegen Australië.

Nederland staat met 5 verdedigers en toch liepen die Spanjolen er af en toe doorheen of stond er geen verdediger. Let wel ik vind het fantastisch hoe Nederland heeft gevoetbald, maar ik ben niet zo heel erg positief als half Nederland.
kritisch is ook niet erg. Ik heb me voor hrt toernooi geergerd aan alle negativiteit, maar ook aan de hosanna nu.

had het idee dat sommige (janmaat, de vrij en bmi vooral) soms meer naar de bal keken dan naar waar hun tegenstander was. Er liep er nog wel eens 1 te makkelijk weg.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: John Hiatt op juni 14, 2014, 11:15:32
Er is echt nog wel meer voor verbetering vatbaar. Het begint bij de keeper. Een redding, voor de rest levert hij alle lange ballen in. Van Persie die een domme gele kaart pakt. Scherp blijven is het devies.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: zeewolde op juni 14, 2014, 11:50:26
Citaat van: John Hiatt op juni 14, 2014, 11:15:32
Er is echt nog wel meer voor verbetering vatbaar. Het begint bij de keeper. Een redding, voor de rest levert hij alle lange ballen in. Van Persie die een domme gele kaart pakt. Scherp blijven is het devies.

+ de hoge ballen uit de verdediging die steeds weer ingeleverd werden, zeker in de eerste helft.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 14, 2014, 11:50:51
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2014, 09:07:26
kritisch is ook niet erg. Ik heb me voor hrt toernooi geergerd aan alle negativiteit, maar ook aan de hosanna nu.

had het idee dat sommige (janmaat, de vrij en bmi vooral) soms meer naar de bal keken dan naar waar hun tegenstander was. Er liep er nog wel eens 1 te makkelijk weg.
Achterin vond ik Vlaar de enige die een ruime voldoende haalde. De Jong vond ik ook zeer sterk spelen.
Voor de rest, de veerkracht top, maar verdedigen zoals in de eerste helft wordt tegen scherpere tegenstanders (ook al zullen die op papier minder zijn) afgestraft.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 14, 2014, 11:51:18
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2014, 11:50:26
+ de hoge ballen uit de verdediging die steeds weer ingeleverd werden, zeker in de eerste helft.
Nou die 2 ballen van Blind vlak voor en na rust waren natuurlijk geniaal :D
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Collingwood op juni 14, 2014, 11:54:17
Citaat van: Dokkumer op juni 14, 2014, 11:50:51
Achterin vond ik Vlaar de enige die een ruime voldoende haalde. De Jong vond ik ook zeer sterk spelen.
Voor de rest, de veerkracht top, maar verdedigen zoals in de eerste helft wordt tegen scherpere tegenstanders (ook al zullen die op papier minder zijn) afgestraft.

Maar toch uiteindelijk amper een kans weggegeven. Is me heel erg mee gevallen. Het is ook niet vreemd dat die onervaren jongens in de eerste helft even moeten inkomen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 14, 2014, 11:56:32
Citaat van: Collingwood op juni 14, 2014, 11:54:17
Maar toch uiteindelijk amper een kans weggegeven. Is me heel erg mee gevallen. Het is ook niet vreemd dat die onervaren jongens in de eerste helft even moeten inkomen.
Tja halfzacht ingrijpen heeft mijns inziens niet met "even erin komen" te maken, maar meer met gebrek aan durf en kwaliteit.
En dat we weinig tot niets weggaven vond ik niet bepaald onze verdienste.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Collingwood op juni 14, 2014, 12:04:59
Citaat van: Dokkumer op juni 14, 2014, 11:56:32
Tja halfzacht ingrijpen heeft mijns inziens niet met "even erin komen" te maken, maar meer met gebrek aan durf en kwaliteit.
En dat we weinig tot niets weggaven vond ik niet bepaald onze verdienste.

Vind ik wel. Hoe meer vertrouwen je hebt hoe harder en gedurfder je gaat inkomen. Je speelt voor het eerst een groot toernooi tegen de regerend Europees en Wereldkampioen, dan is het eerst toch even aftasten. Nu is het zaak de lijn van de tweede helft door te trekken.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: pvanbuijtene op juni 14, 2014, 12:09:13
Je zag het martins indi.. die ging met de minuut bozer kijken hahs
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Collingwood op juni 14, 2014, 12:15:17
Mooie woorden van onder meer Thierry Henry en Alan Shearer: http://nos.nl/wk2014/video/660804-henry-en-shearer-lyrisch-over-oranje.html
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 14, 2014, 12:43:47
Citaat van: dit is mien club op juni 12, 2014, 09:11:41
Nederland - Spanje 1-5

Citaat van: dizzhead op juni 12, 2014, 09:26:48
Het is Spanje - Nederland, verder heb je het helemaal goed  8)

:_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 14, 2014, 13:17:35
Dit is een van de belangrijkste overwinningen van het Nederlands elftal in de recente geschiedenis. Onze verdedigers worden alleen maar beter als zij meer van dit soort wedstrijden spelen en daarvoor moeten zij naar het buitenland.

Deze uitslag gaat de wereld over en er zijn nu heel wat clubs die willen weten welke spelers verantwoordelijk zijn voor de totale ontmanteling van de regerend wereld- en europees kampioen!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 14, 2014, 16:03:19
Dat kan ik je wel op een briefje geven.
1. Iker Cassilas
2. Diego Costa
3 t/m 14 al die andere Spanjolen
15. Del Bosque die teveel parasiteert op de vergane glorie
:devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: moodygrunn op juni 14, 2014, 16:25:52
Citaat van: Lore op juni 14, 2014, 13:17:35
Dit is een van de belangrijkste overwinningen van het Nederlands elftal in de recente geschiedenis. Onze verdedigers worden alleen maar beter als zij meer van dit soort wedstrijden spelen en daarvoor moeten zij naar het buitenland.

Deze uitslag gaat de wereld over en er zijn nu heel wat clubs die willen weten welke spelers verantwoordelijk zijn voor de totale ontmanteling van de regerend wereld- en europees kampioen!

Ja de kassa gaat rinkelen bij de Nederlandse clubs en dan met name Feyenoord
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 14, 2014, 18:48:54
Citaat van: moodygrunn op juni 14, 2014, 16:25:52
Ja de kassa gaat rinkelen bij de Nederlandse clubs en dan met name Feyenoord

Absoluut, maar die gaan dan ook weer andere spelers halen. kortom: er gaat nog van alles gebeuren op de transfermarkt!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 14, 2014, 21:03:58
zou graag de samenvatting met engels commentaar willen zien, iemand die weet waar ik dat kan doen?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Shar op juni 15, 2014, 00:01:28
Citaat van: Cambuur058 op juni 14, 2014, 21:03:58
zou graag de samenvatting met engels commentaar willen zien, iemand die weet waar ik dat kan doen?
Neem aan dat je de wedstrijd bedoelt ipv samenvatting? Ik zie net dat deze op BBC1 te zien is.

Edit: sorry, dacht in eerste instantie dat je de wedstrijd Engeland - Italië bedoelde.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op juni 15, 2014, 00:16:10
Citaat van: Cambuur058 op juni 14, 2014, 21:03:58
zou graag de samenvatting met engels commentaar willen zien, iemand die weet waar ik dat kan doen?
http://www.dumpert.nl/mediabase/6603351/aa4e58d5/spain_1_-_5_the_netherlands.html
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 15, 2014, 11:13:12
Gisteravond ook zo genoten van Costa Rica? Vooral de tweede helft heerlijk onbevangen voetballen. Leek Cambuur wel dit seizoen :D
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 15, 2014, 11:40:34
Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2014, 11:13:12
Gisteravond ook zo genoten van Costa Rica? Vooral de tweede helft heerlijk onbevangen voetballen. Leek Cambuur wel dit seizoen :D

Mooi toch!, Niet goed voor mijn poule maar goed dat neem ik dan maar voor lief xD
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 15, 2014, 12:15:24
Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2014, 11:13:12
Gisteravond ook zo genoten van Costa Rica? Vooral de tweede helft heerlijk onbevangen voetballen. Leek Cambuur wel dit seizoen :D

Ik heb die wedstrijd ook gezien en heb genoten van Costa Rica.
Leuke ploeg is dat en die Uruguay spelers dachten dat ze de wedstrijd al in de knip hadden met hun slordige spel.
Nou, niet dus. En een terechte rooie kaart. Wat een misselijkmakende overtreding van die galbak  :rodekaart :rodekaart :rodekaart
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: brambo3004 op juni 15, 2014, 12:27:18
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 15, 2014, 12:15:24
En een terechte rooie kaart. Wat een misselijkmakende overtreding van die galbak  :rodekaart :rodekaart :rodekaart

Fatsoensrakker, wie wil nou niet een tijdrekker onderuit schoffelen?
:gelekaart voor de tijdrekker
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Tukker op juni 15, 2014, 12:34:45
Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2014, 11:13:12
Gisteravond ook zo genoten van Costa Rica? Vooral de tweede helft heerlijk onbevangen voetballen. Leek Cambuur wel dit seizoen :D
Campbell is een geweldige voetballer. Die had er met iets meer geluk zo 3 kunnen scoren.

Maar Uruguay straks met Suarez gaat toch samen met Italië door.
Of anders ben ik nu al kansloos voor de poule  :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 15, 2014, 12:46:08
Citaat van: brambo3004 op juni 15, 2014, 12:27:18
Fatsoensrakker, wie wil nou niet een tijdrekker onderuit schoffelen?
:gelekaart voor de tijdrekker

Je moet je gewoon beheersen, klaar uit  ;)
Ik ga ook niet lopen schoppen als het even tegenzit.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: moodygrunn op juni 16, 2014, 20:45:59
Hup Reza, ouwe liwwadder!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 16, 2014, 20:48:55
de nos die geen idee heeft dat er een nederlander bij iran in de basis speelt  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 16, 2014, 20:53:45
Reza heeft in de jeugd in Nederland gespeeld  :zucht Goed voorbereid....
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 16, 2014, 22:02:43
st anna parochie in iran hahaha  :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Clint op juni 17, 2014, 08:08:28
Citaat van: Cambuur058 op juni 16, 2014, 20:48:55
de nos die geen idee heeft dat er een nederlander bij iran in de basis speelt  :_schater :_schater :_schater

Die lange darm (Arno Vermeulen) moest uiteraard weer even noemen dat Reza bij die gierbeffers heeft gespeeld.

Maar daar was dan uiteraard nog Hugo Borst die de geschiedenis wel kende en meedeelde dat hij bij GAE en SCC had gespeeld.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op juni 17, 2014, 09:25:17
Als ik de stem van Arno hoor gaat hij gelijk over op België of BBC
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 17, 2014, 12:36:07
Feyenoord beste WK-opleider

Dinsdag, 17 juni 2014 11:59


Feyenoord heeft de beste jeugdopleiding van alle WK-landen. Tenminste, als je kijkt naar het aantal spelers dat nu actief is in Brazilië. Dat blijkt uit een onderzoek van CIES Football Observatory, een Zwitsers onderzoeksbureau.

In het onderzoek is gekeken naar jeugdspelers tussen de 15 en 21 jaar (zoals de richtlijnen van de UEFA zijn voor jeugdspelers), die minimaal drie jaar voor dezelfde club hebben gespeeld. Daarnaast is er ook gekeken naar het aantal competitiewedstrijden die de spelers tot hun 23ste voor die club gespeeld hebben.

Feyenoord komt dan als beste uit de bus. Maar liefst negen spelers uit de jeugdopleiding van de Rotterdammers zijn actief op het WK in Brazilië. Ook FC Barcelona en Deportivo Saprissa uit Costa Rica hebben negen jeugdspelers rondlopen op het WK, maar Feyenoord wint het op basis van het aantal gespeelde wedstrijden door de spelers.

Van de negen spelers zitten er acht in de selectie van het Nederlands elftal: Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Jonathan de Guzman, Robin van Persie, Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Terence Kongolo, Jordy Clasie. Blijft er nog één over: de Ivoriaan Salomon Kalou.

Die negen spelers kwamen in totaal 882 keer uit voor Feyenoord. Bij Barcelona is dat 783 keer, bij Deportiva Saprissa 445.

Bron: NOS.nl
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Cambuur058 op juni 17, 2014, 13:02:37
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 17, 2014, 12:36:07
Feyenoord beste WK-opleider

Dinsdag, 17 juni 2014 11:59


Feyenoord heeft de beste jeugdopleiding van alle WK-landen. Tenminste, als je kijkt naar het aantal spelers dat nu actief is in Brazilië. Dat blijkt uit een onderzoek van CIES Football Observatory, een Zwitsers onderzoeksbureau.

In het onderzoek is gekeken naar jeugdspelers tussen de 15 en 21 jaar (zoals de richtlijnen van de UEFA zijn voor jeugdspelers), die minimaal drie jaar voor dezelfde club hebben gespeeld. Daarnaast is er ook gekeken naar het aantal competitiewedstrijden die de spelers tot hun 23ste voor die club gespeeld hebben.

Feyenoord komt dan als beste uit de bus. Maar liefst negen spelers uit de jeugdopleiding van de Rotterdammers zijn actief op het WK in Brazilië. Ook FC Barcelona en Deportivo Saprissa uit Costa Rica hebben negen jeugdspelers rondlopen op het WK, maar Feyenoord wint het op basis van het aantal gespeelde wedstrijden door de spelers.

Van de negen spelers zitten er acht in de selectie van het Nederlands elftal: Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Jonathan de Guzman, Robin van Persie, Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Terence Kongolo, Jordy Clasie. Blijft er nog één over: de Ivoriaan Salomon Kalou.

Die negen spelers kwamen in totaal 882 keer uit voor Feyenoord. Bij Barcelona is dat 783 keer, bij Deportiva Saprissa 445.

Bron: NOS.nl
oke? leuk?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: speculeter op juni 17, 2014, 13:23:00
Wat heeft zo.n bericht nou met ons forum te maken?
zet dat toch lekker op dat f......d forum en bespaar
ons die onzin.
nog beter...ga lekker van dit forum af.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 18, 2014, 22:08:44
Geen beste pot van ons maar wel gewonnen. Ondertussen spanje 2-0 achter. Einde toernooi?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 18, 2014, 22:16:13
Nee, ze moeten maandag nog  :_schater

Vanavond even billenknijpen, maar lang zo veel niet als bij ons clubke, of we zijn het afgelopen seizoen gewoon optimaal getraind :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 18, 2014, 22:54:34
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2014, 22:16:13
Nee, ze moeten maandag nog  :_schater

Vanavond even billenknijpen, maar lang zo veel niet als bij ons clubke, of we zijn het afgelopen seizoen gewoon optimaal getraind :devil

Wat dat betreft zijn we inderdaad goed er op getraind haha :P En daar heb je helemaal gelijk in! :P
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2014, 20:33:34
Zometeen om 21:00 Engeland - Uruguay.
Kan een leuke pot worden, zeker van de Engelsen verwacht ik wel strijd :)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: 666 op juni 20, 2014, 08:17:26
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2014, 20:33:34
Zometeen om 21:00 Engeland - Uruguay.
Kan een leuke pot worden, zeker van de Engelsen verwacht ik wel strijd :)

Top wedstrijd... Hier heb ik van genoten..!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 20, 2014, 09:53:45
Citaat van: 666 op juni 20, 2014, 08:17:26
Top wedstrijd... Hier heb ik van genoten..!

Was een groot feest en wat en killer is die Suarez!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: gewoon een fan op juni 20, 2014, 12:54:01
Citaat van: Lore op juni 20, 2014, 09:53:45
Was een groot feest en wat en killer is die Suarez!
Echt wel, hij bijt zich echt vast in zijn tegenstander  :koffie
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 20, 2014, 23:02:49
Dus costa rica heeft de poule des doods overleefd :P Knap hoor.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: OuweSkeve op juni 22, 2014, 12:04:06
Gisteravond genoten van Duitsland - Ghana, wat een strijd. Wat een prachtig team hebben die moffen toch. Op het EK van vorig jaar ben ik toch wel een beetje fan van hun speelwijze geworden. Ook hier tonen ze weer mooi, verzorgd en snel voetbal.... :0= IK HOUD ERVAN
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 22, 2014, 12:43:40
Citaat van: OuweSkeve op juni 22, 2014, 12:04:06
Gisteravond genoten van Duitsland - Ghana, wat een strijd. Wat een prachtig team hebben die moffen toch. Op het EK van vorig jaar ben ik toch wel een beetje fan van hun speelwijze geworden. Ook hier tonen ze weer mooi, verzorgd en snel voetbal.... :0= IK HOUD ERVAN

Zeker, maar ook Ghana heel leuk om naar te kijken. Hopen dat Duitsland de laatste wedstrijd vol gas geeft en dat Ghana van Portugal kan winnen, dan kunnen wij nog wat langer van deze teams genieten!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 22, 2014, 14:29:56
Citaat van: OuweSkeve op juni 22, 2014, 12:04:06
Gisteravond genoten van Duitsland - Ghana, wat een strijd. Wat een prachtig team hebben die moffen toch. Op het EK van vorig jaar ben ik toch wel een beetje fan van hun speelwijze geworden. Ook hier tonen ze weer mooi, verzorgd en snel voetbal.... :0= IK HOUD ERVAN
Ik vien ut knap... Was het wieven EK sekers :devil

Zonder gekheid, in Zuid Afrika vond ik ze ook al heel behoorlijk voetballen. Het is nu alleen maar beter geworden. Wel een tikkie Barcelona achtig, maar gelukkig niet 80.000 keer heen en weer tikken om dan pas die pass te geven.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: OuweSkeve op juni 22, 2014, 14:47:39
Haha...je hebt gelijk ik bedoel het ek van 2012
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op juni 23, 2014, 07:16:22
Louis van Gaal gaat opnieuw anders spelen dan door iedereen verwacht wordt. Volgens De Telegraaf houdt de bondscoach tegen Chili vast aan de 1-5-3-2-formatie en is Dirk Kuyt opvallend genoeg linksback. 


Dat meldt de ochtendkrant op basis van de afsluitende training. Dat betekent dat Daley Blind van de linkervleugel naar de linkerkant van het centrale verdedigingstrio verhuist. De bondscoach lijkt het nog te vroeg te vinden om Terence Kongolo, die Bruno Martins Indi daar bij Feyenoord regelmatig verving, te posteren.

Voor Kuyt wordt het zijn 99ste interland. De aanvaller van Fenerbahçe speelde tijdens het trainingskamp in Portugal al enkele keren op die positie en werd toen gekscherend 'Dirk Alba' genoemd. Van hem wordt gevraagd de rol net zo in te vullen als Jordi Alba van Barcelona.

Naast Nigel de Jong en Wesley Sneijder staat ook Georginio Wijnaldum op het middenveld. De PSV'er is aanvallender ingesteld dan Jonathan de Guzman, die bovendien op scherp staat voor de achtste finale. Dat geldt overigens ook voor Stefan de Vrij, die wel gewoon speelt.

Het vasthouden aan de 1-5-3-2-formatie verklaart ook waarom Klaas-Jan Huntelaar tijdens de training van zondag geen hesje kreeg. Jeremain Lens vervangt de geschorste Robin van Persie en vormt samen met Arjen Robben de Oranje-aanval

Dirk Alba  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op juni 23, 2014, 09:00:55
Leuk gevonden met Kuyt.
Als ik Huntelaar was zou ik per direct terug naar huis vliegen. Lens in de spits  :R
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op juni 23, 2014, 09:10:29
Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 09:00:55
Leuk gevonden met Kuyt.
Als ik Huntelaar was zou ik per direct terug naar huis vliegen. Lens in de spits  :R

Jij ziet in een 532 systeem meer in Huntelaar dan in Lens?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: zeewolde op juni 23, 2014, 09:16:15
Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 09:00:55
Leuk gevonden met Kuyt.
Als ik Huntelaar was zou ik per direct terug naar huis vliegen. Lens in de spits  :R
Dan zou hij net als 2 jaar geleden de sfeerverzieker zijn. En zoals gezegd, bij 5 3 2 is Huntelaar geen ideale spits
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 23, 2014, 09:57:51
Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 09:00:55
Leuk gevonden met Kuyt.
Als ik Huntelaar was zou ik per direct terug naar huis vliegen. Lens in de spits  :R

Hunterlaar is op zijn best in de 16 van de tegenstander en daar gaan wij met 5 - 3 -2 niet veel komen. Met Hunterlaar zou je dus haast wel naar 4 - 3 - 3 toe moeten en dat lijkt wel riskant tegen Chili!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: DayDreamer op juni 23, 2014, 11:41:43
Dan had je Huntelaar toch nooit mee moeten nemen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op juni 23, 2014, 12:40:02
Citaat van: DayDreamer op juni 23, 2014, 11:41:43
Dan had je Huntelaar toch nooit mee moeten nemen.

Hij is volgens de media door van Gaal op de hoogte gebracht van zijn rol. Hij is pinch hitter/breekijzer als er naar 433 overgeschakeld moet worden. Daarbij komt kijken dat er altijd spelers zijn die minder in aanmerking komen - zo is het doorschuiven van Blind naar het middenveld ook voor Clasie en Fer een deceptie, denk ik.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: OuweSkeve op juni 23, 2014, 12:56:16
Ik vertrouw erop als v. Gaal terugvalt op 433 in deze pot, Huntelaar in de spits komt en Lens naar links verhuist. Maar goed, dat zien we vanavond wel.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Viper op juni 23, 2014, 13:22:29
De WK-gekte is er ook in Fryslân. Waar je ook gaat of staat, je ziet vlaggen, hoeden, petten, shirts of andere prullaria met de naam Holland, alsof er geen Nederland of Nederlands elftal bestaat. :R Alle Friezen die zich zo inzetten voor 'Fryslân boppe, Holllân yn de groppe' hebben natuurlijk een vlag met Holland aan de gevel en hebben samen met de buren de straat met Hollandvlaggetjes versierd en gaan met een juichpak zingen van 'Hup Holland Hup', gezellig. Zo zie je maar: Friezen, het zijn ook maar Hollanders.

Bron: Leeuwarder Courant (ingezonden)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 23, 2014, 13:45:28
Citaat van: OuweSkeve op juni 23, 2014, 12:56:16
Ik vertrouw erop als v. Gaal terugvalt op 433 in deze pot, Huntelaar in de spits komt en Lens naar links verhuist. Maar goed, dat zien we vanavond wel.

Nou, ik zou dat eerlijk gezegd niet doen. Chili is een erg aanvallende ploeg. Als je dan met buiten speelt dan zullen die de opkomende backs moeten verdedigen, waardoor ik denk dat je nog verder terug gedrongen wordt.

Alhoewel het nog afwachten is hoe Chili gaat spelen, want Vidal heeft toch al een gele kaart opgelopen (?). Dan kan ik mij goed voorstellen dat hij er niet in staat.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Clint op juni 23, 2014, 14:25:00
Citaat van: Lore op juni 23, 2014, 13:45:28
Als je dan met buiten speelt dan zullen die de opkomende backs moeten verdedigen, waardoor ik denk dat je nog verder terug gedrongen wordt.

Ik denk dat als je met een snelle Lens en Robben op de buitens speelt, die backs eerst wel even gaan nadenken voordat ze naar voren vliegen. Eén keer balverlies en die buitens van ons kunnen in stelling worden gebracht.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 23, 2014, 14:29:33
Citaat van: Clint op juni 23, 2014, 14:25:00
Ik denk dat als je met een snelle Lens en Robben op de buitens speelt, die backs eerst wel even gaan nadenken voordat ze naar voren vliegen. Eén keer balverlies en die buitens van ons kunnen in stelling worden gebracht.

Klopt, dat zou ook kunnen! Stond vanmorgen ook een stukje op VI over de rol van Sneijder tegen Chili in 5 - 3 -2. Als hij niet mee gaat verdedigen en Chili speelt zoals ze normaal doen, dan kan je redelijk makkelijk 1 op 1 komen.

Mijn grootste zorg in 4 - 3 - 3 blijft de verdediging. Aan de andere kant lieten ze tegen Spanje en Australie ook met een extra verdediger regelmatig een aanvaller lopen. Om nog maar niet te beginnen over wat ze deden in balbezit!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op juni 23, 2014, 14:31:49
Ik erger me zo dood aan die Van Gaal.
Waar ligt je kracht? Juist voorin, dan moet je toch 4-3-3 spelen ipv 5-3-2 of misschien nog beter 3-4-3.
Alles vol op de aanval en gewoon één meer maken dan de tegenstander!

Chili verliezen we en Brazilië ook met dat 5-3-2 gepruts!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: drg op juni 23, 2014, 14:54:56
Deze wedstrijd mag ie experimenteren, dus ik hoop ook dat ie dat gaat doen
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: DayDreamer op juni 23, 2014, 15:46:18
Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 14:31:49
Ik erger me zo dood aan die Van Gaal.
Waar ligt je kracht? Juist voorin, dan moet je toch 4-3-3 spelen ipv 5-3-2 of misschien nog beter 3-4-3.
Alles vol op de aanval en gewoon één meer maken dan de tegenstander!

Chili verliezen we en Brazilië ook met dat 5-3-2 gepruts!

Helemaal mee eens, nu zet hij Kuijt op de back omdat die back van hun zoveel mee opkomt, zet depay op die back en zorg dat die back achter hem aanloopt en niet andersom.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op juni 23, 2014, 20:39:52
Een winnende coach heeft altijd gelijk, zeker als je 2 wissels scoren
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: EastSide058 op juni 24, 2014, 13:52:34
Nooit verwacht! zo'n goede arbitrage als gisteravond bij Nederland - Chili, al mocht hij wel wat kaarten trekken bij die schwalbes van de Chilenen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 24, 2014, 14:32:35
Citaat van: EastSide058 op juni 24, 2014, 13:52:34
Nooit verwacht! zo'n goede arbitrage als gisteravond bij Nederland - Chili, al mocht hij wel wat kaarten trekken bij die schwalbes van de Chilenen.

Eens, ik vond ook dat hij weinig fouten maakte en gelukkig niet mee ging in de aanstellerij van die Chilenen!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: kannenman op juni 24, 2014, 14:47:02
drie keer gespeeld en drie keer gewonnen. Poule winnar, dat hadden weinig gedacht
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Tukker op juni 24, 2014, 16:22:25
Citaat van: EastSide058 op juni 24, 2014, 13:52:34
Nooit verwacht! zo'n goede arbitrage als gisteravond bij Nederland - Chili, al mocht hij wel wat kaarten trekken bij die schwalbes van de Chilenen.
Die scheids trok zich mooi niks aan van de entourage. Opvallend vind ik het wel hoe lang de keepers met de bal in de hand mogen staan/lopen. Ik moet dan altijd weer terugdenken aan de slotfase tegen Ajax uit.

Maar Robben is inmiddels ook een synoniem voor schwalbe; zal wel de beierse invloed zijn  :P
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Unknown op juni 24, 2014, 17:09:37
Nederland dat anti voetbal speelde...pfff. Maar goed, we doen nog mee, dus dan mag je niet klagen
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: AL op juni 24, 2014, 17:27:15
Citaat van: Unknown op juni 24, 2014, 17:09:37
Nederland dat anti voetbal speelde...pfff. Maar goed, we doen nog mee, dus dan mag je niet klagen

Heb totaal niets met Oranje.
Mexico laat prima voetbal zien en mag wat mij betreft Oranje naar huis sturen.
Zijn we ook meteen klaar met dat DKV en AZ gedoe op de tribune. Wat een ergernis zeg :R :R
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 24, 2014, 17:32:47
Citaat van: AL op juni 24, 2014, 17:27:15
Heb totaal niets met Oranje.
Mexico laat prima voetbal zien en mag wat mij betreft Oranje naar huis sturen.
Zijn we ook meteen klaar met dat DKV en AZ gedoe op de tribune. Wat een ergernis zeg :R :R

Vind het ook vreselijk, maar ben Nederlander, en dus ook voor oranje, laat ik een aantal mensen die zich als clown verkleden op de tribunes niet voor mij verpesten.

We doen het goed, als we op deze manier de wereldtitel pakken hoor je niemand klagen over manier waarop, en het zou mij dan ook eerlijk een rotzorg zijn hoe we winnen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 24, 2014, 21:25:25
Met mooi voetbal lukte het nooit, met behoudener voetbal lukte het bijna. Dus waarom niet op de "Duitse" manier, waarmee zij zoveel prijzen hebben gepakt. Zij voetballen nu meer Nederlands en hebben ze daarmee prijzen gepakt? Nee!

Ik ben nog steeds sceptisch.... Dat wel natuurlijk :devil

Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 24, 2014, 22:11:37
Citaat van: Dokkumer op juni 24, 2014, 21:25:25
Met mooi voetbal lukte het nooit, met behoudener voetbal lukte het bijna. Dus waarom niet op de "Duitse" manier, waarmee zij zoveel prijzen hebben gepakt. Zij voetballen nu meer Nederlands en hebben ze daarmee prijzen gepakt? Nee!

Ik ben nog steeds sceptisch.... Dat wel natuurlijk :devil

Je moet natuurlijk wel jezelf blijven dokkie  :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 24, 2014, 23:03:35
Ben ik ook wel van plan. Er zijn al zoveel anderen :D

Zo nu eerst nog even een Pizza Chiellini
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 25, 2014, 00:11:06
Citaat van: Dokkumer op juni 24, 2014, 23:03:35
Ben ik ook wel van plan. Er zijn al zoveel anderen :D

Zo nu eerst nog even een Pizza Chiellini

Wel snel zijn, suarez heeft zijn tanden er al ingezet
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2014, 06:56:53
 :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 25, 2014, 09:02:18
Citaat van: Dokkumer op juni 24, 2014, 21:25:25
Met mooi voetbal lukte het nooit, met behoudener voetbal lukte het bijna. Dus waarom niet op de "Duitse" manier, waarmee zij zoveel prijzen hebben gepakt. Zij voetballen nu meer Nederlands en hebben ze daarmee prijzen gepakt? Nee!

Ik ben nog steeds sceptisch.... Dat wel natuurlijk :devil

Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet zo sceptisch. Als je naar onze spelers kijkt en je kijkt naar de prestaties dan presteren wij zwaar boven ons niveau. Geluk of systeem?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2014, 09:54:48
Moet ik eerlijk zijn? Ik ben verbaasd over het feit hoe weinig er achterin weggegeven wordt. Soms met hangen en wurgen, maar de dreiging is dan wel weg.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 25, 2014, 10:02:49
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2014, 09:54:48
Moet ik eerlijk zijn? Ik ben verbaasd over het feit hoe weinig er achterin weggegeven wordt. Soms met hangen en wurgen, maar de dreiging is dan wel weg.

Als je alleen al kijkt hoeveel kansen de tegenstander krijgt ten opzichte van ons.. chili had iets van 4 schoten waarvan 1 op goal. Wij zaten op 8 schoten op doel. Dus blijkbaar doen we iets goed op deze manier?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 25, 2014, 10:52:05
Dat viel mij ook op inderdaad. Elke wedstrijd denk ik dat het nu wel een keer echt moeilijk gaat worden en elke keer valt het mee. Ook nu ben ik weer erg benieuwd of zij dit weer tegen Mexico kunnen brengen. En daarna Costa Rica.

Tsjah, het klinkt niet onoverkomelijk!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2014, 11:13:50
Ik ben wel van mening dat wanneer de verdedigende spelers van nu op korte termijn een stap hogerop maken (buitenland dus) dit ons systeem voor de toekomst kan worden. Spelers worden dan sterker en durven dan ook meer in te schuiven waardoor je op het middenveld ook steeds minder in de problemen komt.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op juni 25, 2014, 13:24:03
Citaat van: Lore op juni 25, 2014, 10:52:05
Dat viel mij ook op inderdaad. Elke wedstrijd denk ik dat het nu wel een keer echt moeilijk gaat worden en elke keer valt het mee. Ook nu ben ik weer erg benieuwd of zij dit weer tegen Mexico kunnen brengen. En daarna Costa Rica.

Tsjah, het klinkt niet onoverkomelijk!

Denk het wel. Beide teams zullen Nederland het spel willen laten maken, door het getoonde spel gaan ze er vanuit dat we dat niet meer kunnen. Het zou me niks verbazen dat van Gaal de komende wedstrijden voor Clasie naast de Jong gaat kiezen als verbindingstation tussen verdediging en Sneijder. Onze verdediging kan prima een bal tegenhouden en aanvallen stagneren maar opbouwen?  :_schater

Let wel, als Sneijder aan de bal kan komen met zijn wipneusje richting vijandelijk doel zijn we nog gevaarlijker dan we al zijn. Als de FIFA goden ons gunstig gezind zijn kunnen we zomaar wereldkampioen worden.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Tukker op juni 25, 2014, 19:42:49
REZAAAAA.  _O_
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Bernardo op juni 26, 2014, 16:08:11
Suarez 9 wedstrijden schorsing voor Uruguay + nog 4 maanden algehele stadionverbod. Speelt pas ergens weer in november voor Liverpool dus.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2014, 21:25:57
Die Hilversum voor Cambuur, eerst alle uitwedstrijden van het seizoen bezocht en nu duikt ie op in Brazilië, Respect

Ben benieuwd of ie zijn spandoek heeft meegenomen morgen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 28, 2014, 21:49:09
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2014, 21:25:57
Die Hilversum voor Cambuur, eerst alle uitwedstrijden van het seizoen bezocht en nu duikt ie op in Brazilië, Respect

Ben benieuwd of ie zijn spandoek heeft meegenomen morgen.

Haha geniaal, heb hem niet gezien.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Galdiano op juni 29, 2014, 00:02:41
Tijdens Nederland - Mexico zit hij pas in het stadion.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 29, 2014, 09:13:14
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2014, 00:02:41
Tijdens Nederland - Mexico zit hij pas in het stadion.

Dat verklaard veel  :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 29, 2014, 11:08:59
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2014, 00:02:41
Tijdens Nederland - Mexico zit hij pas in het stadion.

Er stond op FB in ieder geval wel een foto van een supporter met een Cambuurvlag. Volgens mij tegen Chili
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Len Cantello op juni 29, 2014, 11:39:25
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2014, 21:25:57
Die Hilversum voor Cambuur, eerst alle uitwedstrijden van het seizoen bezocht en nu duikt ie op in Brazilië, Respect
Snoepreisje?  :devil :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: thankyou op juni 29, 2014, 13:39:19
foto   :scc?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 29, 2014, 15:10:42
https://twitter.com/SCCambuurLwd?original_referer=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2F&profile_id=239898305&tw_i=483214140891480064&tw_p=embeddedtimeline&tw_w=359293957403983874

(even naar beneden gaan) maar dit is niet Hilversum
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 29, 2014, 15:25:52
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 29, 2014, 15:10:42
https://twitter.com/SCCambuurLwd?original_referer=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2F&profile_id=239898305&tw_i=483214140891480064&tw_p=embeddedtimeline&tw_w=359293957403983874

(even naar beneden gaan) maar dit is niet Hilversum

Die jongen komt uit Stiens en had volgens mij de reis gewonnen!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op juni 29, 2014, 19:25:09
1 blik zegt 1000 woorden....
(https://pbs.twimg.com/media/BrUGB9TCIAAf0SM.jpg:large)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCCornjum op juni 29, 2014, 19:49:47
Boem
(https://pbs.twimg.com/media/BrTqcksCUAEjriN.jpg:large)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 29, 2014, 20:09:22
We zijn door  :_schater maar hoe xD
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2014, 20:38:54
Op zijn Duits en Italiaans tegelijk ;)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: brambo3004 op juni 29, 2014, 20:56:59
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2014, 20:38:54
Op zijn Duits en Italiaans tegelijk ;)

Volgende ronde op zijn Grieks? :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2014, 21:22:04
Dat was deze eigenlijk al :devil

Doe maar een lekkere Costa Ricaanse, die Grieksen hebben ons al kaalgeplukt 8P
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juni 29, 2014, 21:43:40
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2014, 20:38:54
Op zijn Duits en Italiaans tegelijk ;)

Het mag van mij, die twee hebben samen al 7 wereldtitels. Onze beurt?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 29, 2014, 22:15:32
Citaat van: Lore op juni 29, 2014, 15:25:52
Die jongen komt uit Stiens en had volgens mij de reis gewonnen!

O ja omdat hij de Cambuur-online pool had gewonnen natuurlijk
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juni 29, 2014, 22:44:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 29, 2014, 22:15:32
O ja omdat hij de Cambuur-online pool had gewonnen natuurlijk

:y :y, zeker, alleen wel raar dat ze de winnaar van de Cambuur-online pool bekend maakten op radio 538!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: brambo3004 op juni 29, 2014, 23:01:44
Citaat van: Lore op juni 29, 2014, 22:44:39
:y :y, zeker, alleen wel raar dat ze de winnaar van de Cambuur-online pool bekend maakten op radio 538!

ach dat is toch de enige pool die ertoe doet?! :D
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juli 01, 2014, 10:13:18
Zo, Duitsland had het ook niet bepaald makelijk met Algerije.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juli 01, 2014, 11:10:37
Citaat van: Marc S op juli 01, 2014, 10:13:18
Zo, Duitsland had het ook niet bepaald makelijk met Algerije.

Wat een passie bij Algerije, maar ik denk wel dat heel bestuurlijk Frankrijk blij was met de overwinning van Duitsland!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juli 01, 2014, 11:51:08
Citaat van: Lore op juli 01, 2014, 11:10:37
Wat een passie bij Algerije, maar ik denk wel dat heel bestuurlijk Frankrijk blij was met de overwinning van Duitsland!

Dat zeker, moet je nagaan dat die twee anders ook nog tegenover elkaar kwamen in de volgende ronde. Vond het prachtig hoe Algerije speelde erg knap wat zij hebben gepresteerd.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juli 01, 2014, 12:47:58
Citaat van: Marc S op juli 01, 2014, 11:51:08
Dat zeker, moet je nagaan dat die twee anders ook nog tegenover elkaar kwamen in de volgende ronde. Vond het prachtig hoe Algerije speelde erg knap wat zij hebben gepresteerd.

Dan hadden ze beter het leger in kunnen zetten! Wordt nu trouwens ook een mooie pot!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: pvanbuijtene op juli 05, 2014, 07:39:45
Einde wk voor Neymar vanwege gebroken rugwervel!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Len Cantello op juli 05, 2014, 11:16:34
Oranje naar de finale!  :0= HOLLAND!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op juli 05, 2014, 12:22:07
Citaat van: pvanbuijtene op juli 05, 2014, 07:39:45
Einde wk voor Neymar vanwege gebroken rugwervel!

Dat is waarschijnlijk gekomen door de manier hoe ze hem op de brancard lazerden  :_schater

Vanavond Depay op links, Kuyt op rechts, kat int bakkie  :proost
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 05, 2014, 19:13:02
Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2014, 12:22:07
Dat is waarschijnlijk gekomen door de manier hoe ze hem op de brancard lazerden  :_schater

Vanavond Depay op links, Kuyt op rechts, kat int bakkie  :proost
Linksback en rechtsback? :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Len Cantello op juli 06, 2014, 10:49:32
Is er al ruimte in't vliegtuig geboekt voor de wereldbeker?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juli 06, 2014, 19:07:46
Citaat van: Len Cantello op juli 06, 2014, 10:49:32
Is er al ruimte in't vliegtuig geboekt voor de wereldbeker?

ik ben al blij dat advocaat niet meer bondscoach is, die is zo zuinig dat hij de wereldbeker in Brazilië liet staan om kosten te besparen!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op juli 07, 2014, 14:57:53
Brazilië trekt alles uit de kast om in de halve finale van het WK tegen Duitsland over Thiago Silva te beschikken. De aanvoerder liep in de kwartfinale tegen Colombia tegen een gele kaart aan en is geschorst, maar het thuisland vraagt voetbalbond FIFA om de beslissing van arbiter Carlos Velasco Carballo nog eens te heroverwegen.


Silva kreeg de prent, omdat hij een doeltrap van David Ospina blokkeerde en de bal wegtrapte. Brazilië heeft nu een verzoek gedaan om die kaart te schrappen, omdat het volgens hen een samenloop van omstandigheden was. Het betrof in hun ogen een incident, omdat de verdediger juist terug in positie wilde gaan.

Wanneer Silva niet mag spelen, dan is Dante waarschijnlijk zijn vervanger. Hij zal dan een verdedigend koppel vormen met David Luiz, die op zijn beurt de aanvoerdersband overneemt. "Voor ons is dit een grote domper. Je kunt Thiago niet vervangen, omdat hij onze leider binnen en buiten het veld is", zei spits Fred.

Brazilië moet het in de halve finale ook doen zonder steraanvaller Neymar. De speler van FC Barcelona heeft een gebroken rugwervel, waardoor zijn WK voorbij is. Brazilië - Duitsland begint dinsdagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.

Dat geloven ze toch zeker zelf niet.  :_schater :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Voorstopper op juli 07, 2014, 15:05:52
Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2014, 14:57:53
Brazilië trekt alles uit de kast om in de halve finale van het WK tegen Duitsland over Thiago Silva te beschikken. De aanvoerder liep in de kwartfinale tegen Colombia tegen een gele kaart aan en is geschorst, maar het thuisland vraagt voetbalbond FIFA om de beslissing van arbiter Carlos Velasco Carballo nog eens te heroverwegen.


Silva kreeg de prent, omdat hij een doeltrap van David Ospina blokkeerde en de bal wegtrapte. Brazilië heeft nu een verzoek gedaan om die kaart te schrappen, omdat het volgens hen een samenloop van omstandigheden was. Het betrof in hun ogen een incident, omdat de verdediger juist terug in positie wilde gaan.

Wanneer Silva niet mag spelen, dan is Dante waarschijnlijk zijn vervanger. Hij zal dan een verdedigend koppel vormen met David Luiz, die op zijn beurt de aanvoerdersband overneemt. "Voor ons is dit een grote domper. Je kunt Thiago niet vervangen, omdat hij onze leider binnen en buiten het veld is", zei spits Fred.

Brazilië moet het in de halve finale ook doen zonder steraanvaller Neymar. De speler van FC Barcelona heeft een gebroken rugwervel, waardoor zijn WK voorbij is. Brazilië - Duitsland begint dinsdagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.

Dat geloven ze toch zeker zelf niet.  :_schater :_schater

FIFA is een corrupte bende, zou me niks verbazen als het ze nog lukt ook.....
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juli 07, 2014, 15:19:21
Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2014, 14:57:53
Brazilië trekt alles uit de kast om in de halve finale van het WK tegen Duitsland over Thiago Silva te beschikken. De aanvoerder liep in de kwartfinale tegen Colombia tegen een gele kaart aan en is geschorst, maar het thuisland vraagt voetbalbond FIFA om de beslissing van arbiter Carlos Velasco Carballo nog eens te heroverwegen.


Silva kreeg de prent, omdat hij een doeltrap van David Ospina blokkeerde en de bal wegtrapte. Brazilië heeft nu een verzoek gedaan om die kaart te schrappen, omdat het volgens hen een samenloop van omstandigheden was. Het betrof in hun ogen een incident, omdat de verdediger juist terug in positie wilde gaan.

Wanneer Silva niet mag spelen, dan is Dante waarschijnlijk zijn vervanger. Hij zal dan een verdedigend koppel vormen met David Luiz, die op zijn beurt de aanvoerdersband overneemt. "Voor ons is dit een grote domper. Je kunt Thiago niet vervangen, omdat hij onze leider binnen en buiten het veld is", zei spits Fred.

Brazilië moet het in de halve finale ook doen zonder steraanvaller Neymar. De speler van FC Barcelona heeft een gebroken rugwervel, waardoor zijn WK voorbij is. Brazilië - Duitsland begint dinsdagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.

Dat geloven ze toch zeker zelf niet.  :_schater :_schater

Als zij dan toch willen dat het eerlijk verloopt vragen zij ook direct aan de FIFA of zij ook nog eens willen kijken naar die overtreding van Silva tegen Mexico, want die was donker-donker rood! Krijgt hij ipv 1 wedstrijd schorsing er gewoon nog eentje extra bij!

Wat denken ze daar wel niet?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: wiekie1969 op juli 08, 2014, 13:19:38
woensdagavond groot scherm bij de oldehove, entree 2 euro.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op juli 08, 2014, 22:51:26
Niet normaal dit.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 08, 2014, 22:57:00
Voordeel is wel dat ik eindelijk weer een keer vroeg kan slapen 8P

Welterusten
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: EastSide058 op juli 09, 2014, 01:12:58
Gezellig daar in Brazilië
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2F2i1k1z4.jpg&hash=7a62e9b8bb53bd870d79c4e416c18aa8f5277a18)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juli 09, 2014, 11:00:31
Je zag elke wedstrijd van Brazilie dat zij gewoon een heel matige ploeg hebben, maar het liep steeds goed af. Nu is het echt aan de oppervlakte gekomen!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:20:33
Als de scheidsrechter de wedstrijd tegen Colombia niet had doodgefloten hadden ze al eerder met hun kloten op het hakblok gelegen...

Hoe dan ook, Argentinië ondergaat hetzelfde lot, 4-0 bij rust, eindstand 6-1.

Man van de wedstrijd, W Sneijder!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Len Cantello op juli 09, 2014, 13:36:59
Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:20:33
Als de scheidsrechter de wedstrijd tegen Colombia niet had doodgefloten hadden ze al eerder met hun kloten op het hakblok gelegen...

Hoe dan ook, Argentinië ondergaat hetzelfde lot, 4-0 bij rust, eindstand 6-1.

Man van de wedstrijd, W Sneijder!
Juist! Maar, met 1-0 kan ik ook leven. Morgen weer vroeg dag, weest wel  ;)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: dizzhead op juli 09, 2014, 13:46:08
Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:20:33
Als de scheidsrechter de wedstrijd tegen Colombia niet had doodgefloten hadden ze al eerder met hun kloten op het hakblok gelegen...

Hoe dan ook, Argentinië ondergaat hetzelfde lot, 4-0 bij rust, eindstand 6-1.

Man van de wedstrijd, W Sneijder!

fuck. net 10 euro op 5-1 ingezet.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2014, 14:25:38
Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:20:33
Als de scheidsrechter de wedstrijd tegen Colombia niet had doodgefloten hadden ze al eerder met hun kloten op het hakblok gelegen...

Hoe dan ook, Argentinië ondergaat hetzelfde lot, 4-0 bij rust, eindstand 6-1.

Man van de wedstrijd, W Sneijder!
Mwoah, daar wil ik niet alleen de arbitrage van beschuldigen. Ik vond Colombia met name de eerste helft ook bijzonder matig spelen. Verdedigend als een stel ouwe wijven.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juli 09, 2014, 14:58:33
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 14:25:38
Mwoah, daar wil ik niet alleen de arbitrage van beschuldigen. Ik vond Colombia met name de eerste helft ook bijzonder matig spelen. Verdedigend als een stel ouwe wijven.

Ja, die kregen net wat te laat door dat er heel wat te halen viel!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2014, 16:41:32
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 14:25:38
Mwoah, daar wil ik niet alleen de arbitrage van beschuldigen. Ik vond Colombia met name de eerste helft ook bijzonder matig spelen. Verdedigend als een stel ouwe wijven.

Een stel oude wijven gisteren in het team van Brasil zou een grote verbetering zijn geweest!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: OuweSkeve op juli 09, 2014, 17:19:43
Ik zeg zondag de strijd der titanen.....vanavond rollen we Argentinië op. Die moet het echt hebben van een geniale ingeving van Messi. Dus hopelijk dat Nigel speelt en dan ken ie mooi Messi opvrete. Ik hou ut oek op een 5-1
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2014, 19:35:00
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2014, 16:41:32
Een stel oude wijven gisteren in het team van Brasil zou een grote verbetering zijn geweest!
Zeg dat wel.. Mijn oma draaide zich gisteren om in haar urn, zo onthutsend slecht verdedigend werk van de goddeloze kanaries.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 09, 2014, 19:43:52
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 19:35:00
Zeg dat wel.. Mijn oma draaide zich gisteren om in haar urn, zo onthutsend slecht verdedigend werk van de goddeloze kanaries.

Oh ? heeft U braziliaans bloed in uw familie ?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2014, 20:09:03
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 09, 2014, 19:43:52
Oh ? heeft U braziliaans bloed in uw familie ?
Mwoah ik geloof dat de schat nooit verder dan Harlingen of Franeker is gekomen.  De enige overeenkomst met die kanaries is dat de eerste letter haar woonplaats overeenkwam met het gastland :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2014, 20:15:58
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 20:09:03
Mwoah ik geloof dat de schat nooit verder dan Harlingen of Franeker is gekomen.  De enige overeenkomst met die kanaries is dat de eerste letter haar woonplaats overeenkwam met het gastland :devil

Bokkum?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 09, 2014, 20:20:46
Bokkië  :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2014, 20:49:19
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2014, 20:15:58
Bokkum?
Bolsward ;)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: EastSide058 op juli 10, 2014, 02:43:42
Heel jammer dat het WK zo is beëindigd, verliezen tegen een heel matig Argentinie dat gewoon puur voor de strafschoppen wou spelen. Ben trots op Oranje, goede prestatie.

Het zou echt een schande zijn als Argentinië er met de wereldbeker vandoor gaat dus GO DUITSLAND!

Nu fix ik me weer tot het clubvoetbal  :thumbsup 
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 10, 2014, 06:45:15
Argentinië puur voor de strafschoppen? Volgens mij speelde NL 5 van de 6 wedstrijden ongeveer hetzelfde systeem en laat Argentinië hier nu net iets beter in zijn.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op juli 10, 2014, 08:20:24
Ze hebben naar vermogen uitstekend gepresteerd op dit WK. Neemt niet weg dat menig speler gister finaal door de ondergrens zakte (Robben, van Persie, Sneijder) Vlaar, de Vrij en ook cillissen waren fantastisch echter is de laatste gewoon een kneus in het keren van pengels.

Nu weer de focus op SCC en ik moet zeggen, ik heb enorm zin in komend seizoen. Kan niet wachten!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: HilversumOnTour op juli 10, 2014, 12:29:23
Citaat van: poelie-lwd op juli 10, 2014, 08:20:24
Nu weer de focus op SCC en ik moet zeggen, ik heb enorm zin in komend seizoen. Kan niet wachten!

Hear, hear!  |:) |:)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: AL op juli 12, 2014, 22:07:06
Grote blunder weer van arbitrage!
rood en vrije trap ipv geel en penalty.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juli 13, 2014, 11:29:25
Citaat van: AL op juli 12, 2014, 22:07:06
Grote blunder weer van arbitrage!
rood en vrije trap ipv geel en penalty.

Die scheidsrechter kon er helemaal niets van, hoe die man uberhaupt z'n wedstrijd heeft mogen fluiten is mij een volkomen raadsel. Maar hij was wel consequent met blunderen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 13, 2014, 11:56:03
Kon me er op een gegeven moment niet eens meer om ergeren. Slapstick eerste klasse.

Het viel me trouwens wel op dat Brazilië een beetje speelde als het Oranje van 74. Bal onder de voet vasthouden en doorspelen en in hetzelfde tempo van toen...
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Collingwood op juli 13, 2014, 14:04:52
Citaat van: AL op juli 12, 2014, 22:07:06
Grote blunder weer van arbitrage!
rood en vrije trap ipv geel en penalty.

Was wel een penalty. De regel van de FIFA voor dit soort situaties luidt als volgt: "If a defender starts holding an attacker outside the penalty area but continues holding inside the penalty area, the referee shall award a penalty kick."
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op juli 13, 2014, 14:12:52
Citaat van: Marc S op juli 13, 2014, 11:29:25
Die scheidsrechter kon er helemaal niets van, hoe die man uberhaupt z'n wedstrijd heeft mogen fluiten is mij een volkomen raadsel. Maar hij was wel consequent met blunderen.

Blatter zal wel stemmen nodig hebben uit het vaderland van de scheids!
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juli 13, 2014, 15:11:53
Citaat van: Lore op juli 13, 2014, 14:12:52
Blatter zal wel stemmen nodig hebben uit het vaderland van de scheids!

Vond het grappigste nog wel dat ze ook nog een medaille kregen  :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Dokkumer op juli 13, 2014, 15:43:10
Citaat van: Collingwood op juli 13, 2014, 14:04:52
Was wel een penalty. De regel van de FIFA voor dit soort situaties luidt als volgt: "If a defender starts holding an attacker outside the penalty area but continues holding inside the penalty area, the referee shall award a penalty kick."
Zeer dubieuze regel vind ik persoonlijk. Het ging altijd (en dat blijf ik logischer vinden) om het moment dat het "contact" daar is. Anders zul je heel veel situaties krijgen waarbij spelers niet teveel tegenstribbelen en zodra ze in "de 16" zijn met alle liefde gaan liggen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juli 13, 2014, 23:46:33
Duitsers kampioen, houden al die messi fanboys weer een week hun bek.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: speculeter op juli 13, 2014, 23:49:40
Beste keeper...neuer.
Beste verdediger...vlaar.
Beste middenvelder. ...rodriquez.
Beste aanvaller...Robben.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: pvanbuijtene op juli 14, 2014, 00:33:31
Citaat van: Marc S op juli 13, 2014, 23:46:33
Duitsers kampioen, houden al die messi fanboys weer een week hun bek.

Messi gekozen tot spsler van het WK....
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: poelie-lwd op juli 14, 2014, 07:17:07
Wat een farce  :_schater

Messi of niet, ik had hem na zijn kotsmomentje direct onder de douche geflikkert. Hij heeft, los van een dribbel of 2, werkelijk niks uitgevreten.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Marc S op juli 14, 2014, 10:09:31
Citaat van: pvanbuijtene op juli 14, 2014, 00:33:31
Messi gekozen tot spsler van het WK....

Ja klopt, dat is echt de grootste grap van het toernooi.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: EdsjeSCC op november 25, 2022, 18:14:45
Bij gebrek aan een nieuw topic..
Lijkt Cambuur wel met dat eeuwige achteruit lopen ipv druk op de (speler met) bal te zetten
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op november 25, 2022, 19:36:56
Citaat van: EdsjeSCC op november 25, 2022, 18:14:45
Bij gebrek aan een nieuw topic..
Lijkt Cambuur wel met dat eeuwige achteruit lopen ipv druk op de (speler met) bal te zetten
klopt wat was het vandaag matig hoor.
Noppert ben ik heel blij dat hij de bal in de voeten slaat van de aanvaller?. :thumbsup

De Noppert show  :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Vlampiep op november 25, 2022, 20:31:47
Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2022, 19:36:56
klopt wat was het vandaag matig hoor.
Noppert ben ik heel blij dat hij de bal in de voeten slaat van de aanvaller?. :thumbsup
De Noppert show  :_schater
Het is gewoon een goede keeper en omdat hij nu toevallig bij die boeren speelt er maar op kotsen?
Wat jammer dat je belangstelling niet verder gaat dan fietsafstand van Liwwadden.

Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op november 26, 2022, 10:44:34
Citaat van: Vlampiep op november 25, 2022, 20:31:47
Het is gewoon een goede keeper en omdat hij nu toevallig bij die boeren speelt er maar op kotsen?
Wat jammer dat je belangstelling niet verder gaat dan fietsafstand van Liwwadden.
haha klopt nou ben ik toevallig geen fietser.
Ik heb helemaal niks met oranje het zegt me niks.

Noppert is een leuke keeper maar als het een top keeper dat moeten nog maar eens zien verder in het toernooi.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Vlampiep op november 26, 2022, 12:17:50
Citaat van: Noordcambuur op november 26, 2022, 10:44:34
haha klopt nou ben ik toevallig geen fietser.
Ik heb helemaal niks met oranje het zegt me niks.
Noppert is een leuke keeper maar als het een top keeper dat moeten nog maar eens zien verder in het toernooi.
Hier kan ik mij ook helemaal in vinden. :proost
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: okkele op november 27, 2022, 13:32:00
zoals van hanegem al zei "die gozert heet nopper"
na dat hoogtepunt mag iedereen van mij nou wel stoppen met dat verheerlijken van die lange slungel.
het is een goeie keeper, meer niet.
is nu 1e man omdat hij het hardst lacht om de grapjes van van gaal , beetje het slijmballetje uit de klas.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Vlampiep op november 28, 2022, 10:04:09
Citaat van: okkele op november 27, 2022, 13:32:00
zoals van hanegem al zei "die gozert heet nopper"
na dat hoogtepunt mag iedereen van mij nou wel stoppen met dat verheerlijken van die lange slungel.
het is een goeie keeper, meer niet.
is nu 1e man omdat hij het hardst lacht om de grapjes van van gaal , beetje het slijmballetje uit de klas.
Om van een speler iets te vinden hoef ik mij niet aan een vroegere icoon te conformeren. Noppert is wat mij betreft  momenteel de keeper die in de selectie het beste in vorm blijkt te zijn. Of hij de beste is moet nog blijken gedurende de te spelen wedstrijden.
En ja bij een aantal is het misschien niet te verkroppen dat hij bij die gierrijders speelt, maar dat doet niets af van wat hij tot nu heeft laten zien.
En eens hij heeft een normaal kapsel, speelt op normale voetbalschoenen, doet normaal naar de pers, heeft geen tatoeages, dus voldoet hij niet aan de normen die velen stellen aan een voetballer.



Titel: Re: WK 2014
Bericht door: nee,wel? op november 28, 2022, 19:12:01
Citaat van: Vlampiep op november 28, 2022, 10:04:09
Om van een speler iets te vinden hoef ik mij niet aan een vroegere icoon te conformeren. Noppert is wat mij betreft  momenteel de keeper die in de selectie het beste in vorm blijkt te zijn. Of hij de beste is moet nog blijken gedurende de te spelen wedstrijden.
En ja bij een aantal is het misschien niet te verkroppen dat hij bij die gierrijders speelt, maar dat doet niets af van wat hij tot nu heeft laten zien.
En eens hij heeft een normaal kapsel, speelt op normale voetbalschoenen, doet normaal naar de pers, heeft geen tatoeages, dus voldoet hij niet aan de normen die velen stellen aan een voetballer.

poster boven t bed denk :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: nee,wel? op november 28, 2022, 19:16:53
heb helemaal niks met oranje kijk voor aanvang wk of ek alweer uit naar het moment van uitschakeling en hoe verder ze komen des te mooier de uitschakeling   al die oranje hosanna droeftoeters thialf publiek donder op.
en ja stiekem hoop ik op een uitschakeling door een blunder van floppert ..............

laat het maar snel 08-01-23 zijn |:) |:)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: okkele op november 28, 2022, 21:20:27
Citaat van: nee,wel? op november 28, 2022, 19:16:53
floppert ..............



laat vlampypke t maar niet horen.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Geelblauwstiens op november 29, 2022, 07:19:11
Citaat van: okkele op november 27, 2022, 13:32:00
zoals van hanegem al zei "die gozert heet nopper"
na dat hoogtepunt mag iedereen van mij nou wel stoppen met dat verheerlijken van die lange slungel.
het is een goeie keeper, meer niet.
is nu 1e man omdat hij het hardst lacht om de grapjes van van gaal , beetje het slijmballetje uit de klas.
:_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Vlampiep op november 29, 2022, 13:05:18
Citaat van: okkele op november 28, 2022, 21:20:27
laat vlampypke t maar niet horen.
Hef ik wat mist? Was net eefkes vut om een poster te halen. ;)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: LWD vak 7 op november 29, 2022, 20:41:50
Berhalter heeft een mooi team samengesteld met zijn VS.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Specuveter op november 29, 2022, 22:23:12
Leuk om te zien inderdaad
Word nog een hele toer Zaterdag voor Oranje.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op november 30, 2022, 11:14:15
Gaat nog wel lastig worden voor oranje.
Amerika speelt met veel inzet en het voetbal ziet er verzorgt uit.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Vlampiep op november 30, 2022, 12:24:14
Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2022, 11:14:15
Gaat nog wel lastig worden voor oranje.
Amerika speelt met veel inzet en het voetbal ziet er verzorgt uit.
Als Nederland niet meer kan leveren dat in hun laatste 2 wedstrijden, wint de USA op wilskracht en inzet.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op november 30, 2022, 13:54:29
Citaat van: Vlampiep op november 30, 2022, 12:24:14
Als Nederland niet meer kan leveren dat in hun laatste 2 wedstrijden, wint de USA op wilskracht en inzet.
klopt helemaal :thumbsup
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Lore op december 03, 2022, 11:42:25
Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2022, 11:14:15
Gaat nog wel lastig worden voor oranje.
Amerika speelt met veel inzet en het voetbal ziet er verzorgt uit.

Absoluut, maar er lagen ook wel kansen. Als ik de wedstrijd tegen Iran zag, dan viel het mij wel op hoe enorm veel ruimte te lag op het middenveld bij de vs, en oranje heeft het achterin wel redelijk dicht,
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 03, 2022, 11:53:42
Ze walsen er overheen, minimaal 3 of 4 doelpunten verschil. En ik vind er nog steeds weinig aan...
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: LWD vak 7 op december 03, 2022, 12:17:20
Droomscenario is 1-0 voor de VS met een blunder van Noppert. Go go Berhalter
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: fred op december 03, 2022, 13:18:23
Citaat van: LWD vak 7 op december 03, 2022, 12:17:20
Droomscenario is 1-0 voor de VS met een blunder van Noppert. Go go Berhalter

Bist toch voor Nederland
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 03, 2022, 13:46:29
Citaat van: LWD vak 7 op december 03, 2022, 12:17:20
Droomscenario is 1-0 voor de VS met een blunder van Noppert. Go go Berhalter

|:)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: moodygrunn op december 03, 2022, 14:22:47
Citaat van: LWD vak 7 op december 03, 2022, 12:17:20
Droomscenario is 1-0 voor de VS met een blunder van Noppert. Go go Berhalter
Doe mij maar een 4-1 overwinning met een blunder van noppert    :proost
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Inferno-058 op december 03, 2022, 19:36:56
Rare reacties hier vind ik. Ja ik heb ook niet zoveel met het Nederlandse elftal, maar hopen dat een ander land wint van je eigen land  :zucht
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 03, 2022, 20:49:49
Niet elk land hoor. Brazilie/Marokko/Portugal bijvoorbeeld niet.
Maar ik had het mijn Cambuur jeugdheld Berhalter absoluut gegund!

Vertel interesseert het me totaal niet. Alleen een stukje openingswedstrijd gekeken en vorig weekend een helft Spanje - Duitsland.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Joop op december 03, 2022, 23:24:33
Het leuke van het WK is dat niet de club met de meeste poen wint. De 8 kwartfinalisten van de Champions League zijn bij voorbaat al voor 75% bekend, dat zijn meestal de clubs met een rijke rus of sjeik op een enkele uitzondering na. Bij het WK gaat het om het meeste talent en wie er het beste team van kan maken en dat is leuker dan rijk tegen arm waar 9 van de 10 keer de club met het meeste geld wint
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: nee,wel? op december 04, 2022, 20:56:39
Citaat van: Joop op december 03, 2022, 23:24:33
Het leuke van het WK is dat niet de club met de meeste poen wint. De 8 kwartfinalisten van de Champions League zijn bij voorbaat al voor 75% bekend, dat zijn meestal de clubs met een rijke rus of sjeik op een enkele uitzondering na. Bij het WK gaat het om het meeste talent en wie er het beste team van kan maken en dat is leuker dan rijk tegen arm waar 9 van de 10 keer de club met het meeste geld wint


achter de schermen zijn met de toewijzing wat zandzakken met dollars richting fifa en infantini gegaan maar verder .........
vaak zijn het bij wk en ek ook de landen die uiteindelijk ver komen of finale spelen de landen die hun selectie kunnen samenstellen van goedverdienende miljonairs die doordeweek hun zakken wat vullen bij de zogenaamde topclubs af en toe eens een uitzondering daar gelaten maar dat berust meer op louter toeval
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op december 09, 2022, 23:18:38
Zit wel verschil in doelmannen?.Noppert :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Naastismis op december 09, 2022, 23:50:35
Citaat van: Noordcambuur op december 09, 2022, 23:18:38
Zit wel verschil in doelmannen?.Noppert :_schater

Dom praat, kijk naar die goals van Nederland, vooral die eerste goal kwam vlak langs de keeper en leek houdbaar. Penalty's is moeilijk in te schatten daar kun je een keeper lastig op beoordelen
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op december 10, 2022, 09:16:32
Citaat van: Naastismis op december 09, 2022, 23:50:35
   

Dom praat, kijk naar die goals van Nederland, vooral die eerste goal kwam vlak langs de keeper en leek houdbaar. Penalty's is moeilijk in te schatten daar kun je een keeper lastig op beoordelen
haha heb je weer zo?n Floppert fan.
Kun je zeggen de keeper van Argentini? pakt ze wel en jou Noppertje keek ernaar en vlogen in het netje.
Verder fijn weekend? :thumbsup
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Leovardia op december 10, 2022, 10:35:59
Citaat van: Naastismis op december 09, 2022, 23:50:35
   

Dom praat, kijk naar die goals van Nederland, vooral die eerste goal kwam vlak langs de keeper en leek houdbaar. Penalty's is moeilijk in te schatten daar kun je een keeper lastig op beoordelen

Tuurlijk is dat lastig inschatten. Maar in de hoek liggen voordat een bal goed en wel is aangeraakt. Jonge jonge. Die slungel is giga gehyped en het lijkt wel of iedereen zich op hem loopt af te trekken. Nou jongens, veel plezier daarmee.
Lekker rukken op Judas.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op december 10, 2022, 10:38:37
Citaat van: Leovardia op december 10, 2022, 10:35:59
Tuurlijk is dat lastig inschatten. Maar in de hoek liggen voordat een bal goed en wel is aangeraakt. Jonge jonge. Die slungel is giga gehyped en het lijkt wel of iedereen zich op hem loopt af te trekken. Nou jongens, veel plezier daarmee.
Lekker rukken op Judas.
zo zit het kerel ?..spuit hem in zien bek :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCC op december 10, 2022, 12:18:02
Wat een trieste reacties hier. Je bent toch hoop ik ouder dan 6 jaar en kan toch gewoon naar andere wedstrijden dan SCC kijken? Je wereld is toch wel wat groter dan dat?

Noppert was onze doelman en daarnaast speelt hij voor de rivaal. So be it!
Maar ik krijg bij sommigen de indruk dat ze hopen dat Noppert dusdanig slecht presteert met als gevolg dat NL maar verliest, ten faveure van eigen plezier (afgunst).

Daarnaast: Lahorz, wat een drol
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op december 10, 2022, 12:33:02
Citaat van: SCC op december 10, 2022, 12:18:02
Wat een trieste reacties hier. Je bent toch hoop ik ouder dan 6 jaar en kan toch gewoon naar andere wedstrijden dan SCC kijken? Je wereld is toch wel wat groter dan dat?

Noppert was onze doelman en daarnaast speelt hij voor de rivaal. So be it!
Maar ik krijg bij sommigen de indruk dat ze hopen dat Noppert dusdanig slecht presteert met als gevolg dat NL maar verliest, ten faveure van eigen plezier (afgunst).

Daarnaast: Lahorz, wat een drol
Lahoz bedoel je dus die wel :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Naastismis op december 10, 2022, 12:55:54
Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2022, 09:16:32
haha heb je weer zo?n Floppert fan.
Kun je zeggen de keeper van Argentini? pakt ze wel en jou Noppertje keek ernaar en vlogen in het netje.
Verder fijn weekend? :thumbsup

Een lachende smiley erbij zetten omdat Nederland heeft verloren. Verslik je niet in het azijn...
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Vlampiep op december 10, 2022, 13:18:42
Citaat van: SCC op december 10, 2022, 12:18:02
Wat een trieste reacties hier. Je bent toch hoop ik ouder dan 6 jaar en kan toch gewoon naar andere wedstrijden dan SCC kijken? Je wereld is toch wel wat groter dan dat?
Als alles in het voetbal draait om blinde rivaliteit, zegt dat volgens mij meer over sociale armoede dan leeftijd. :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Treb op december 10, 2022, 13:54:19
Citaat van: SCC op december 10, 2022, 12:18:02
Wat een trieste reacties hier. Je bent toch hoop ik ouder dan 6 jaar en kan toch gewoon naar andere wedstrijden dan SCC kijken? Je wereld is toch wel wat groter dan dat?

Noppert was onze doelman en daarnaast speelt hij voor de rivaal. So be it!
Maar ik krijg bij sommigen de indruk dat ze hopen dat Noppert dusdanig slecht presteert met als gevolg dat NL maar verliest, ten faveure van eigen plezier (afgunst).

Daarnaast: Lahorz, wat een drol

Echt h?..

Helemaal met je eens.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 14:56:21
"Onze doelman"... Daar zit het verschil. Voor mij is er maar 1 "onze" en dat is SCC.
En dat die doelman nu toevallig een dkv'er is, maakt het nog duidelijker. Weekends is het een lul omdat t een dkv'er is en doordeweeks zingen we hem toe omdat ie Nederlander is? Tsja, ik kan er niet bij. Het zal mijn 6-jarige brein zijn..

Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Vlampiep op december 10, 2022, 15:01:02
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 14:56:21
"Onze doelman"... Daar zit het verschil. Voor mij is er maar 1 "onze" en dat is SCC.
En dat die doelman nu toevallig een dkv'er is, maakt het nog duidelijker. Weekends is het een lul omdat t een dkv'er is en doordeweeks zingen we hem toe omdat ie Nederlander is? Tsja, ik kan er niet bij. Het zal mijn 6-jarige brein zijn..
Zou ook zo maar iets met IQ te maken kunnen hebben. :_schater
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 15:01:10
En dat Noppert gehyped is, klopt natuurlijk. Sonny Stevens had daar minstens hetzelfde gepresteerd. Dat durf ik te zeggen zonder een wedstrijd te hebben gezien :D
Solide keepers, maar zo lopen er genoeg rond.
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Noordcambuur op december 10, 2022, 15:01:30
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 14:56:21
"Onze doelman"... Daar zit het verschil. Voor mij is er maar 1 "onze" en dat is SCC.
En dat die doelman nu toevallig een dkv'er is, maakt het nog duidelijker. Weekends is het een lul omdat t een dkv'er is en doordeweeks zingen we hem toe omdat ie Nederlander is? Tsja, ik kan er niet bij. Het zal mijn 6-jarige brein zijn..
ik ben het niet vaak met je eens Holwerd voor Cambuur maar nu ff wel? :y
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 15:02:52
Citaat van: Vlampiep op december 10, 2022, 15:01:02
Zou ook zo maar iets met IQ te maken kunnen hebben. :_schater

Ook prima. Ik slaap er niet minder om.

Maar snel een slotje op dit WK en weer druk maken om ONZE club |:)
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: zeewolde op december 10, 2022, 15:54:17
Het lijkt wel alsof Cambuur alweer speelt.

Niks over wk hier gelezen tot het slecht ging, dan staan hier allemaal reacties... 


O ja Noppert is en blijft een lul :devil
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Leovardia op december 10, 2022, 19:50:04
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 14:56:21
"Onze doelman"... Daar zit het verschil. Voor mij is er maar 1 "onze" en dat is SCC.
En dat die doelman nu toevallig een dkv'er is, maakt het nog duidelijker. Weekends is het een lul omdat t een dkv'er is en doordeweeks zingen we hem toe omdat ie Nederlander is? Tsja, ik kan er niet bij. Het zal mijn 6-jarige brein zijn..

Su ist Holwerd.

?Wie wind zaait, zal storm oogsten?.

Dan maar 6 jaar, ken mij ut skele juh!!! :O :thumbsup
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: Geelblauwstiens op december 10, 2022, 21:02:55
Citaat van: Leovardia op december 10, 2022, 19:50:04
Su ist Holwerd.

?Wie wind zaait, zal storm oogsten?.

Dan maar 6 jaar, ken mij ut skele juh!!! :O :thumbsup
Mee eens! We doen hier hoop ik niet mee aan het hypen van een ballenvanger van dkv?
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: SCC op december 10, 2022, 21:42:14
Dat hij gehyped wordt en dat het absurd is dat hij ?berhaupt geselecteerd werd, ben ik het helemaal mee eens.
Maar daar kan die jongen zelf niets aan doen en om daarom maar te hopen dat NL verliest, gaat mij een brug te ver.


Zo'n verzet van Griezmann op Giroud: wat zouden Uldrikis en Boere dat graag eens willen
Titel: Re: WK 2014
Bericht door: zeewolde op december 11, 2022, 01:08:59
Het gaat hier over een kutboer die zich door ons laat keuren en direct daarna bij dkv tekent.

Verder dacht van Gaal dat hij de penalty stopper was waarmee we verder kwamen.
Een paar leuke reddingen en 4 x verkeerd duiken, 5 als je die in de wedstrijd ook meetelt maakt hem geen betere keeper.

Hij blijft gewoon een lul, dat was hij voor begin WK ook al.